جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی آرین ستاره همت غرب: اطلاعات و معرفی

  • تعاونی آرین ستاره همت غرب که بر اساس شماره نامه ثبت ۱۴۰۰۳۰۴۰۰۹۰۱۰۷۹۹۶۱ از نام قبلی خود یعنی تعاونی توسعه ساخت همت غرب تغییر نام داده است. این شرکت تعاونی با شماره ثبت 387201 و شناسه ملی 10320366874 به ثبت رسیده است. این شرکت تعاونی متعلق به شرکت آرین سازه است که پروژه هایی که در قالب تعاونی اقدام به فروش می نماید از طریق این تعاونی باشد.

    بر اساس آخرین تغییرات آقاي مسعود عبدي به نمايندگي از شرکت آرين سازه رابين به شناسه ملي: ۱۰۸۶۱۳۰۰۱۳۱ و آقاي داريوش عبدي و خانم ميناء ياوري به عنوان اعضاي اصلي هيات مديره و خانم فرشته فراهاني علوي  به عنوان اعضاي علي البدل هيات مديره براي مدت ۳ سال انتخاب گردیدند.

    تعاونی آرین ستاره همت غرب
    تعاونی آرین ستاره همت غرب

    این شرکت در حال حاضر 2 پروژه در حال اجرا دارد که پروژه پدافند هوایی ارتش و  پروژه ستین است که در ادامه مطلب به بررسی این پروژه ها و شرکت تعاونی میپردازیم.

    پروژه های تعاونی آرین ستاره همت غرب

    در حال حاضر تعاونی آرین ستاره همت غرب 2 پروژه در حال اجرا دارد که در این بخش اطلاعات مختصری در مورد آنها ارائه می دهیم و در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق تر دارید می توانید به صفحه مربوط به پروژه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پروژه پدافند هوایی ارتش: این پروژه در قالب 2 برج 32 و 40 طبقه در حال اجرا می باشد و بر اساس آخرین بروز رسانی در اسفند ماه سال 1402 در مراحل پایان اسکلت برج 32 طبقه و شروع دیوار چینی می باشد. در این پروژه تعاونی مسکن خاتم الانبیا به عنوان کارفرما و شرکت آرین سازه پیمانکار می باشد. موقعیت این پروژه در شهرک چیتگر و بلوار پژوهش است و زمان پایان پروژه 36 ماهه اعلام شده است.

    پروژه های آرین ستاره همت غرب
    پروژه های آرین ستاره همت غرب

    پروژه ستین: پروژه ستین در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع در بلوار دانش معرفی شده است. این پروژه در ابتدا به صورت 12 برج 12 طبقه معرفی شد اما پس از تغییرات پهنه و همچنین جواز شهرداری که نزدیک به 1 سال زمان برده است تبدیل به برج های 21 طبقه شده است و در حال حاضر در مرحله گودبرداری است.

    نحوه فروش این پروژه در حال حاضر به صورت پرداخت زمین و تراکم است که در صورت تسویه این مبلغ با شرکت، قدرالسهم زمین در محضر خانه به خریدار منتقل می شود. پهنه این زمین در ابتدا r131 بوده و در حال حاضر تبدیل به r263 شده است و علت کند پیش رفتن عملیات ساخت تا کنون همین تغییرات بوده است که انجام شده است.

    مقایسه تعاونی آرین ستاره همت غرب

    در حال حاضر تعاونی های زیادی در منطقه 22 فعال هستند که ماهیت آنها خصوصی، شرکتی و یا دولتی است. در حال حاضر تعاونی آرین ستاره عمت غرب جزو دسته تعاونی هایی قرار میگیرد که شرکتی است که می توان برای مقایسه از نظر نوع ساخت شرکت ابنیه آکام را مثال زد که در حال حاضر 5 پروژه تعریف نموده است و 2 پروژه تحویل داده است.

    اما از نظر سرمایه و میزان دارایی، شرکت آرین سازه دارایی های زیادی در اختیار دارد که یک نمونه از آن ساختمان یاس (کنتراست مال) در بالای دریاچه چیتگر است که یک برج اداری و تجاری است.

    مقایسه تعاونی آرین ستاره همت غرب
    مقایسه تعاونی آرین ستاره همت غرب

    از این نظر می توان سرمایه و دارایی این شرکت را با تعاونی ابنیه همت مقایسه نمود که مالک پروژه لکسون است و 4 پروژه دیگر معرفی نموده است. همچنین این شرکت مانند تعاونی آرین ستاره همت غرب مشارکت با بخش دولتی انجام داده است و از این نظر می توان به عنوان یک شرکت مشابه معرفی نمود.

    اعتبار سنجی تعاونی آرین ستاره همت غرب

    هنگام اعتبار سنجی یک تعاونی باید میزان دارایی و پروژه های اجرا شده آن بررسی شود. همچنین در نظر داشته باشید آن دسته از تعاونی هایی که با ارگان های دولتی مشارکت می نمایند دارای ضوابط و استاندارد هایی می باشند که باید از طریق فیلتر های این ارگان ها مورد تایید باشد پس در واقع این دسته از تعاونی ها را می توان دارای اعتبار کافی دانست.

    همچنین سابقه ساخت و پروژه های اجرا شده به همراه پروژه هایی که مالکیت آن در اختیار تعاونی قرار دارد باید بررسی شود که در مورد تعاونی آرین ستاره همت غرب این موارد مطلوب ارزیابی می شود. در نظر داشته باشید که بسیاری از تعاونی هایی که در منطقه 22 به صورت خصوصی ایجاد می شوند فاقد سابقه ساخت و اجرا هستند و همین موضوع می تواند در اعتبارسنجی این دسته از تعاونی ها نقطه منفی به حساب بیاید.

    موقعیت پروژه های تعاونی آرین ستاره همت غرب

    عمده پروژه های انجام شده و در حال اجرای تعاونی آرین ستاره همت غرب در منطقه 22 تهران واقع شده است. پروژه ستین در بلوار اردستانی و خیابان دانش قرار گرفته است و پروژه پدافند ارتش در بلوار پژوهش در پهنه سی چیتگر واقع شده است.در تصویر زیر می توانید موقعیت پروژه های در حال اجرای این شرکت را در نقشه مشاهده فرمایید:

    موقعیت پروژه های آرین ستاره همت غرب
    موقعیت پروژه های آرین ستاره همت غرب

    توجه داشته باشید که در شهرک ارتش، پهنه سی است که توسط تعاونی های خود ارتش انجام می شود و دیگر پهنه های چیتگر توسط بتاجا و شرکتی که وابسته به همین ارگان است در حال انجام است.

    جمع بندی

    در منطقه 22 تهران پروژه های دولتی و خصوصی زیادی در حال اجرا است که بسته به نوع مشارکت و تعاونی سازنده دسته بندی می شوند. توجه داشته باشید که هنگامی که در یک تعاونی عضو می شوید یعنی مدیریت آن تعاونی برای اجرای پروژه توسط سرمایه شما را پذیرفته اید و این مهم است که تعاونی شما دارای پشتوانه مالی و سابقه اجرا باشد.

    همچنین در نظر داشته باشید که پروژه هایی که با مشارکت با ارگانهای دولتی انجام می شوند دارای ضمانت اجرا توسط پیمانکار هستند که این نکته می تواند در انتخاب پروژه ها و اعتبار سنجی به شما کمک نماید. در این بین شرکت هایی هم هستند که اقدام به مشارکت با ارگانها می نمایند اما در قالب تعاونی اقدام به فروش نمی کنند و پروژه هایشان با قیمت قطعی و پیش پرداخت 40 الی 60 درصد انجام می شوند که انتخاب میان پروژه ها بسته به میزان بودجه شما و همچنین توان پرداخت اقساط دارد.

    برای دریافت اطلاعات مشاوره ای پیرامون پروژه های تعاونی آرین ستاره همت غرب و دیگر پروژه ها و تعاونی های مشابه می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه