جستجو کردن

نوشته های اخیر

معتبرترین پروژه های چیتگر: بررسی اعتبار و معرفی

  • در حال حاضر نوسازترین منطقه تهران که دارای بیشترین پروژه های ساختمانی در حال ساخت میباشد چیتگر است . این محدوده آخرین منطقه ضمیمه شده به شهرداری تهران است که از سویی دیگر وسیع ترین نیز میباشد و مالکیت عمده زمین های آن در اختیار ارگانهای دولتی علی الخصوص ارتش بوده است .

    به همین دلیل است که در رتبه اول بیشترین آمار پروژه های در حال ساخت مربوط به تعاونی های دولتی است و در مرحله بعدی شخصی سازها و شرکت ها مشغول به فعالیت میباشند .

    معتبرترین پروژه های چیتگر: بررسی اعتبار و معرفی
    معتبرترین پروژه های چیتگر: بررسی اعتبار و معرفی

    اگر شما معتبرترین پروژه های چیتگر را جستجو نموده و به این مطلب رسیده اید به این دلیل است که قطعا دچار مشکل برای تصمیم گیری شده اید و هر چه هم بیشتر سایتهای آگهی و یا بنگاه املاک را جستجو مینمایید ذهنتان بیشتر گمراه میشود.

    دلیل این امر این است که شکل ساخت و ساز در این محدوده با آنچه در نقاط دیگر انجام میشود متفاوت است و شکل مشارکت و خرید آنها نیز تفاوت دارد به همین دلیل است که در اینجا میخواهیم برای شما شرح دهیم تا بدانید معتبرترین پروژه های چیتگر باید دارای چه فاکتورهایی باشند و ویژگی آنها چیست و البته چه خطراتی در کمین شما است .

    معتبرترین پروژه های چیتگر

    همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم ، شکل ساخت و ساز و خرید و فروش در این منطقه متفاوت است ، اگر بخواهیم بصورت خلاصه برایتان شرح دهیم اینطور است که تعاونی یعنی ساخت جمعی بصورتی که عده ای مجمعی تشکیل میدهند و از بین خود مدیرعامل و هیات مدیره انتخاب نموده تا پروژه را مدیریت کنند و کلیه هزینه ها را از ابتدا تا انتها پرداخت مینمایند .

    پروژه های دولتی در حال ساخت، بدینصورت تشکیل میشوند که یک زمین معمولا از سوی خود آن نهاد به آنها واگذار میشود و هزینه آن بصورت اقساطی از حقوق کسر میشود حالا این افراد مالک زمین هستند و برای ساخت یا باید خودشان هزینه ساخت بدهند و یا مشارکت نمایند .

    حال اگر خودشان قصد ساخت داشته باشند ، تعاونی هزینه سالیانه را تخمین میزند و بصورت اقساط ماهانه علی الحساب از اعضا دریافت مینماید اما بدانید این هزینه ها و اقساط علی الحساب است یعنی تغییر میکند و قطعی نیست .

    معتبرترین پروژه های چیتگر
    معتبرترین پروژه های چیتگر

    حال اگر یک تعاونی خصوصی باشد یعنی شرکت یا اشخاصی ، یک تعاونی تشکیل داده که مدیریتش را خودش تعیین نموده اند و از شما دعوت میکنند که در تعاونی عضو شوید و در آن مشارکت نمایید تا به مدیریت آنها پروژه ای ساختمانی اجرا نمایند.

    در ادامه برای بررسی معتبرترین پروژه های چیتگر باید بدانید که اعتبار سنجی اصلی باید از سازنده و ماهیت آن مشخص شود که چه کسی سازنده است و در اینجاست که بسیار از افراد دچار مشکل در انتخاب میشوند .

     

    تعریف معتبرترین پروژه های چیتگر چیست؟

    در این قسمت قرار است در مورد ویژگی های معتبرترین پروژه های چیتگر صحبت نماییم اما اول از همه شما باید بدانید که تفاوت ها در چیست که بتوانید تشخیص دهید معتبر چگونه تعریف میشود .

    حال که به بررسی ماهیت سازنده پرداختیم قطعا در مورد تعاونی های خصوصی این فکر به ذهنتان خطور میکند که چرا باید پول و سرمایه خود را در اختیار یک تعاونی خصوصی بسپارید تا آنها برای شما تصمیم بگیرند چگونه بسازند و پروژه را مدیریت کنند؟

    در اینجاست که مشکل اصلی نمایان میشود که در منطقه 22 تهران که پایگاه تعاونی های دولتی است این شرکت ها خود را جای تعاونی های دولتی جا میزنند و یا به نحوی وابسته نشان میدهند که بتوانند اعتبار کسب نمایند در حالیکه خریدار متوجه این تفاوت نمیشود.

    به عنوان مثال امتیاز تعاونی مسکن دریاچه چیتگر یا حق امتیاز بدین معنی است که تعاونی پروژه دولتی که در بالا اشاره نمودیم برای اعضای همان ارگان است ، مبلغی به عنوان امتیاز وجود دارد که شما به وی پرداخت نمایید و جایگاهش را بخرید و جایگزین وی شوید.

    اما در کمال تعجب همین تعاونی های خصوصی حق امتیاز دریافت میکنند در حالیکه خریدار نمیداند حق امتیاز بابت چیست ؟ بابت اینکه جایگاه شخصی را بخرید ؟ زمانیکه پروژه در مرحله پذیره نویسی و مراحل اولیه است چطور خود تعاونی فروشنده است و حق امتیاز دریافت میکند و این حق امتیاز بابت چیست ؟

    تعریف معتبرترین پروژه های چیتگر چیست؟
    تعریف معتبرترین پروژه های چیتگر چیست؟

    جالبتر اینکه این دسته از پروژه ها همیشه هم فروشنده هستند زیرا ظرفیت در آنها معنی ندارد و تا جاییکه مشتری بیاید میفروشند به عنوان مثال پروژه اسپرلوس 3 سال از تاریخ معرفی اش گذشته است در حالیکه زمینی که معرفی نموده کاربری مسکونی ندارد و در مرحله تغییر کاربری است اما هنوز هم با شرایط روز اقدام به فروش میکند و حق امتیاز نیز دریافت میکند .

    یادتان باشد سود این دسته از تعاونی ها در نساختن است زیرا اینها در هر مرحله با سابقه سازی قیمت امتیاز را بالا میبرند و اقدام به فروش مینمایند به عنوان مثال پروژه فرتاک در سال 1401 معرفی شده و امروز بعد از گذشت 18 ماه بتن ریزی انجام داده و امتیاز آن 700 میلیون تومان شده است.

    یعنی جالب این است که مرحله بعدی را شروع کند امتیاز میشود 1 میلیارد تومان و دقیقا خریدار نمیداند بابت چه دارد امتیاز پرداخت میکند جدا از اینکه اقساط هم پرداخت میکند و سالیانه این اقساط افزایش میابد. حال شاید با خود فکر کنید خریداران قیلی چه میشوند ؟

    این دسته از افراد در نهایت با مشاهده عدم پیشرفت پروژه و یا کند بودن روند فروشنده میشوند و اینجاست که خود تعاونی خریدار است یعنی همان مبلغی که فروخته را پس میدهد و با قیمت حق امتیاز جدید دوباره میفروشد .امیدواریم تا اینجا به عمق فاجعه پی برده باشید !

    معتبرترین پروژه های چیتگر این ویژگی را دارند

    امیدواریم تا اینجای مطلب زیاد نترسیده باشید و بدانید که کار ما این است که واقعیت را بگوییم و در کنار مشکلات راه حل ارائه دهیم پس بدانید هر بازاری که سودآوری در آن وجود دارد در کنار فرصت ها، خطرات نیز وجود دارد و تفاوت نمیکند که بازار خودرو باشد یا ملک و یا بورس.

    پس این شما هستید که باید بدانید چه میکنید و چه میخواهید و تصمیم گیرنده نهایی شمایید، تعاونی های دولتی را معرفی نمودیم و خصوصی ها را نیز معرفی کردیم و بدانید در هر 2 این تعاونی خوب و بد وجود دارد .

    شرکت های تعاونی خصوصی و یا سازنده هایی وجود دارند که سابقه شان خوب است و ساخت و ساز انجام داده و دارای رزومه هستند ، تعاونی های دولتی نیز وجود دارند که خود اقدام به ساخت نموده اند و اینقدر وضعیت کند پیش رفته است که عملا زمان زیادی تلف شده است .

    معتبرترین پروژه های چیتگر این ویژگی را دارند
    معتبرترین پروژه های چیتگر این ویژگی را دارند

    اگر بخواهیم برای معرفی معتبرترین پروژه های چیتگر چند مورد را از دسته های متفاوت معرفی نماییم در ابتدا تعاونی های دولتی ارتش که میتوانید تمامی پروژه هایش چه آنهایی که در حال ساخت هستند و چه آنهایی که تحویل داده شده اند را در مطلب پروژه های جدید بتاجا مشاهده فرمایید.

    در کنار ارتش دیگر ارگانها نیز در حال ساخت و ساز میباشند که شاخص ترین انها سپاه است و این ارگان بعد از ارتش بیشترین اجرا را در چیتگر داشته است. برای مشاهده پروژه های سپاه در چیتگر میتوانید به صفحه مربوط مراجعه کنید و البته در نظر داشته باشید که دیگر ارگانها نیز بصورت محدود یعنی تک برج یا چند برج پروژه در حال ساخت داخل چیتگر دارند که میتوان به پروژه دارایی ، سازمان جنگلها ، نظام مهندسی ، شهرداری ، صدا و سیما ، بانک ملی و … اشاره نمود .

    معتبرترین پروژه های غیر دولتی در چیتگر

    این دسته برای معرفی معتبر ترین پروژه های غیر دولتی در چیتگر 2 نوع سازنده را معرفی مینماییم ، دسته اول شخصی سازها هستند و دسته بعدی تعاونی های شرکتی و خصوصی معتبر.

    برای شخصی سازها یعنی آن دسته که دارای قیمت قطعی و جریمه دیرکرد میباشند میتوان پروژه رونیکا پالاس کوهک را معرفی نمود که رحیم قربانی سازنده آن است و این شخص در واقع پیمانکار پروژه هایی بوده که مالک زمین شان ارگانهای دولتی بوده اند و این دسته از پروژه ها را به سرعت تمام نموده است ولیکن ایراد این سازنده قیمت بالا است که به دلیل اعتبارش قیمت را نسبت به موقعیت ، متریال و امکانات دیگر پروژه ها حداقل 20 الی 30 درصد بالاتر اعلام مینماید .

    پروژه بعدی متعلق به عباس گلوی سازنده برج های زنبق در منطقه 1 است که در واقع برند ساز این منطقه است و پروژه تندیس اقاقیا توسط وی در بلوار کاج در حال اجرا است . در نظر داشته باشید که پروژه های شخصی ساز در منطقه 22 یک مشکل بزرگ دارند و آن نیز خرید و فروش انها به دلیل اختلاف قیمت با پروژه های دولتی است و بیشتر به درد مصرف کننده میخورند که این موضوع بصورت کامل در راهنمای خرید آپارتمان در چیتگر بررسی شده است.

    حال اگر بخواهیم تعاونی های خصوصی را معرفی نماییم که سابقه خوبی در اجرا دارند و دارای قیمت قطعی نیز میباشند میتوانید پروژه تریتیوم vip را بررسی نمایید که سازنده این پروژه در حال حاضر چند پروژه را با نام تریتیوم در منطقه 22 تحویل داده است .

    معتبرترین پروژه های غیر دولتی در چیتگر
    معتبرترین پروژه های غیر دولتی در چیتگر

    در ادامه پروژه نارنجستان نیز تا کنون 5 پروژه معرفی نموده است که برخی از آنها با قیمت قطعی و برخی با قیمت اقساط علی الحساب بوده است. که البته پروژه های اولی این شرکت شرایط بهترین از نظر قیمت و تعهدات داشته اند و در حال حاضر به دلیل اینکه سازنده این پروژه تبدیل به برند شده است پروژه جدیدی که تعریف نموده است دارای حق امتیاز بالا و حداقل تعهدات است .

    پروژه های دیگری نیز در این منطقه وجود دارند که چند پروژه را بصورت همزمان پیش میبرند ولیکن به دلیل اینکه هیچکدام را به اتمام نرسانده اند بررسی آنها نیازمند تحقیق و تصمیم گیری بر اساس نیازهای خود شما میباشد که میتوان به پروژه البرز اشاره نمود که چندین پروژه توسط سازنده آن در حال اجرا میباشد .

    حال اگر بخواهیم تعاونی های غیر دولتی که سابقه اجرا و تکمیل داشته اند و نوع فروش آنها بصورت اقساطی است را اشاره نماییم میتوان به سازنده پروژه لشگر 27 اشاره نمود که این تعاونی واقعا دولتی نیست اما از اعضا و بازنشستگان دولتی تشکیل شده است که در نهایت همان تعاونی هایی هستند که در بخش اول اشاره نمودیم تعاونی های خصوصی سعی دارند خود را به عنوان معتبرترین پروژه های چیتگر بدین گونه نشان دهند که یک وابستگی به دولت دارند . ( البته این تعاونی واقعا دارد )

    نتیجه گیری نهایی

    در نهایت این را بدانید که سرمایه گذاری در چیتگر پرسود است و این یک واقعیت است زیرا در حال حاضر ساخت و ساز تعاونی های دولتی در کنار خصوصی ها قیمت را در این محدوده پایین نگه داشته است در حالیکه این منطقه نوساز ، لوکس با شهرسازی مدرن است و بروزترین امکانات نیز در این محدوده قرار گرفته شده است .

    پس اگر قصد خرید از معتبرترین پروژه های چیتگر را دارید باید بدانید که برای این کار نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید که در اینجا میتوانید روی ما حساب کنید . ما میتوانیم بر اساس نیاز شما ، توان پرداخت اقساط و سرمایه اولیه ای که دارید و انتظاراتی که برای سرمایه خود دارید معتبرترین پروژه را به شما معرفی نماییم .

    شما میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و یا از فرم زیر درخواست تماس دهید و یا اگر سوالی دارید در قسمت دیدگاه مطرح نمایید ، ما به سرعت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه