جستجو کردن

نوشته های اخیر

واحد اداری در چیتگر: قیمت روز فروش و رهن و اجاره

  • در حال حاضر مناطق اداری تهران به قدری از حضور شرکت ها و اداره جات اشباع شده اند که علاوه بر مشکلاتی که برای اجاره واحد در این نقاط وجود دارد و قیمت هایی که سرسام آور است، ترافیک و از همه جای پارک که معضلی واقعا جدی برای کارکنان و ارباب رجوع می باشد باعث شده است که بسیاری برای اجاره یا خرید واحد اداری به سوی چیتگر بیایند.

    واحد اداری در چیتگر
    واحد اداری در چیتگر

    در چیتگر به دلیل نوساز بودن و فضای وسیع، هم جای پارک فراوان وجود دارد، هم متراژ واحدها بزرگتر است و قیمت ها مناسب است و همچنین ترافیکی در آن وجود ندارد و این می تواند دلیل مهمی باشد که اداره جات به این نقطه نقل مکان کنند و البته این را هم بگوییم که در حال حاضر واحدهای اداری برای اجاره به سختی یافت می شوند که البته پس از افتتاح 1 مجتمع اداری در سال جاری و یکی دیگر تا اواسط سال وضعیت کمی بهتر خواهد شد.

    قیمت رهن و اجاره واحد اداری در چیتگر

    بر اساس آخرین بروز رسانی در اردیبهشت سال 1403، آخرین قیمت رهن و اجاره واحد های اداری در چیتگر به شرح زیر است. توجه داشته باشید که واحدهای با موقعیت اداری در چیتگر وجود دارند که از نظر قیمت بسیار پایین تر از واحدهایی با سند اداری هستند.

    محل متراژ سال ساخت تعداد اتاق ودیعه (تومان) اجاره ماهیانه (تومان)
    برج آرتمیس 75 1400 بدون اتاق 700,000,000 6,000,000
    کنتراست مال 107 1402 2 500,000,000 35,000,000
    پروژه لکسون 150 1403 1 1 میلیارد 200 میلیون
    مجاورت دریاچه 255 1400 4 6 میلیارد و 800 قابل تبدیل
    سند اداری 100 1400 2 1 میلیارد و 800 قابل تبدیل

    در مورد قیمت های فوق همانطور که اعلام نمودیم، موقعیت اداری دارای قیمت های پایین تر است و البته در نظر داشته باشید که پروژه لکسون نیز دارای قیمتی نا متعارف است و و برج آرتمیس هم هنوز ورودی آن کامل نشده است و به همین دلیل است که اختلاف قیمت زیادی دارد.

    قیمت فروش واحد اداری در چیتگر

    حال اگر قصد خرید واحد اداری در چیتگر را داشته باشید شرایط متفاوت است و گزینه هایی که وجود دارد زیاد است زیرا پروژه های در حال ساخت در چیتگر وجود دارند که اداری و تجاری می باشند و زمان تحویل آن ها از چند ماه تا چند سال است و می تواند یک گزینه مطلوب برای خرید واحد های اداری باشد. از آنجایی که چیتگر یکی از مناطق رو به پیشرفت تهران می باشد، پروژه ها به سرعت پس از تکمیل و نزدیک شدن به تحویل افزایش قیمت می یابند و از سوی دیگر واحدهای اداری اگر قیمت مناسب داشته باشند به سرعت معامله می شوند.

    نوع ملک متراژ سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
    واحد اداری طوبی 110 1400 3 11,220,000,000 102,000,000
    لکسون 101 1403 2 22,725,000,000 225,000,000
    ساختمان پزشکان 112 1401 2 16,800,000,000 150,000,000
    قیمت فروش واحد اداری در چیتگر
    قیمت فروش واحد اداری در چیتگر

    یک فرصت خوبی که در حال حاضر وجود دارد این است که نزدیکی پروژه لکسون که زمان تحویل آن چند ماه دیگر اعلام شده است، پروژه دیگری به نام پروژه گلستان خیام وجود دارد که به دلیل مشارکت با دولت، در دولت روحانی به صورت کامل خوابیده و تامین سرمایه نشده و در دولت بعدی ساخت آن شروع شده و در حال اتمام است اما به دلیل سابقه بدی که داشته قیمت آن 40 درصد از لکسون پایین تر است در حالیکه از نظر پیشرفت در شرایط یکسانی است و 6 ماه دیگر پایان می یابد.

    در ادامه این مطلب گزینه های پیش خرید واحد های اداری در نقاطی که در حال ساخت می باشند را معرفی می نماییم.

    پیش خرید واحد اداری در چیتگر

    گزینه های پیش خرید واحد اداری در چیتگر شامل چند دسته می شود، بر خلاف پروژه های مسکونی بسیاری که در منطقه 22 در حال اجرا است و توسط تعاونی های مسکن و شرکت های خصوصی اجرا می شود، در مجتمع های اداری این وضعیت وجود ندارد و به همین دلیل است که گزینه هایی که دارید محدود است.

    پروژه المپیا سنتر یکی از پروژه های قدیمی در میدان المپیک است که سهام آن 530 میلیون تومان به ازای 2 متر اداری و 1 متر تجاری باید پرداخت شود که قابل تبدیل نیز می باشد یعنی می توانید 2 متر اداری را تبدیل به 1 متر تجاری کنید و یا 1 متر تجاری را تبدیل به 2 متر اداری کنید.

    این قیمت قطعی است اما موضوع این است که این پروژه 3 الی 4 سال دیگر تحویل داده می شود و در نظر داشته باشید که این رقمی که شما پرداخت می کنید برای کف قیمت و پایینترین رتبه در واحد های اداری یا تجاری است، یعنی به فرض اگر شما بخواهید این سهم را تبدیل به تجاری کنید، این قیمت بالاترین طبقه و آخرین مغازه است و مرغوبیت واحد بعدا به قیمت اضافه خواهد نمود.

    پیش خرید واحد اداری در چیتگر
    پیش خرید واحد اداری در چیتگر

    پروژه رویال رزیدنس هم پروژه دیگری است که با نام پروژه بیسموت شناخته می شد و تغییر نام داده است. این پروژه به صورت قیمت علی الحساب فروخته می شود یعنی با گذر زمان افزایش می یابد، سهام این پروژه به صورت 3 متر اداری و 1 متر تجاری است و قیمت این سهام 300 میلیون تومان است که اقساط ماهانه 4 میلیون تومان علی الحساب دارد. این پروژه در مراحل اولیه ساخت می باشد.

    حال اگر به دنبال تحویل نزدیک تر واحدهای اداری در چیتگر هستید، گزینه های دیگری مطرح است که نزدیک به تحویل هستند. همانطور که در جدول بالا اشاره نمودیم برج آرتمیس که دارای چند فاز است، فاز اول خود را تکمیل کرده است و در حال تکمیل ورودی هاست پس در حال حاضر یک گزینه نزدیک به تحویل است که قیمت آن نیز پایینتر از واحد آماده شده است و البته فازهای دیگری نیز دارد که زمان تحویل آنها 2 الی 4 سال دیگر است.

    پروژه دیگری نیز در نزدیکی مجتمع پارامیس چیتگر وجود دارد که پروژه ای با نام گلستان خیام است. زمان شروع این پروژه 15 سال پیش بوده است و به دلیل مشکلاتی که در دولت روحانی وجود داشته، ساخت آن به تعویق افتاده و هم اکنون نزدیک به 2 سال است که مجدد فعال شده است. این پروژه با بیمه مشارکت شده و اولین سری واحد های آن در تابستان و مابقی تا پایان سال تحویل داده می شوند.

    این پروژه توسط سازنده پروژه مروارید خیام در حال اجرا می باشد که سازنده مطرحی در منطقه 22 است. این پروژه به دلیل سابقه مسکوت ماندنی که داشته است در حال حاضر دارای قیمت مناسبی است ولیکن واحدی برای فروش از سوی سازنده وجود ندارد و می بایست از خریداران قبلی خریداری شود.

    نکته های مهم برای خرید واحد اداری در چیتگر

    اول از همه توجه داشته باشید که تمام نقاط اداری که در حال حاضر در تهران وجود دارند، یک زمان کسی فکر نمی کرد که به این اندازه اشباع شوند و هر آنچه در موقع خرید تصور نمی شد، شاید امروز یک معضل باشد. بهتر است بدانید که الان شرط سند اداری شدن یک واحد اداری داشتن 4 پارکینگ است و به ازای عدم تامین هر کدام شهرداری 4 میلیارد تومان جریمه می کند!

    همچنین در برخی مناطق تنها متری 100 میلیون تومان بابت سند اداری توسط شهرداری دریافت می شود که همه این ها نشان دهنده این است که واحد اداری با ارزش است اگر در موقعیت مناسبی قرار گرفته و شرایط خوبی داشته باشد.

    نکته های مهم برای خرید واحد اداری در چیتگر
    نکته های مهم برای خرید واحد اداری در چیتگر

    پس در نظر داشته باشید که پارکینگ حیاتی است حتی اگر امروز در چیتگر فضای پارک وسیعی وجود داشته باشد، به دلیل اینکه پروژه های معرفی شده در بالا اکثرا جواز ساخت قدیمی دارند می توانند بدون پارکینگ نیز باشند و سعی کنید که پارکینگ حتما برای واحد تهیه کنید زیرا در مناطق اداری تهران، نداشتن پارکینگ برای یک واحد اداری ضعف بسیار بزرگی محسوب می شود.

    سرمایه گذاری در واحد های اداری

    سرمایه گذاری در حوزه مسکن بهترین سرمایه گذاری در شرایط کنونی بوده و خواهد بود و توجه داشته باشید که اولویت مردم سرمایه گذاری در آپارتمان مسکونی است اما واحد های اداری نیز شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری دارند که به شرط آگاهی کامل از شرایط خرید می تواند گزینه پر سودی باشد که البته مردم به سراغ این گزینه نمی روند و ترجیح می دهند که سرمایه گذاری شان روی واحد مسکونی باشد.

    همچنین در مورد واحد های تجاری، اگر تخصص لازم را دارید گزینه مطلوبی خواهد بود اما واقعا خرید واحد تجاری نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد و خود خریدار می بایست سابقه کسب داشته باشد تا بتواند موقعیت مغازه، مرکز خرید و دیگر موارد را سنجش نماید. اما در مورد واحد های اداری در صورتی که دارای ضعف نباشد گزینه مطمئن تری به حساب می آید.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی قیمت فروش، رهن و اجاره و پیش خرید واحدهای اداری در چیتگر پرداختیم و چند پروژه نیز معرفی نمودیم که می توانید بررسی نمایید اما در نظر داشته باشید که مواردی که برای خرید و پیش خرید وجود دارد بسیار بیشتر از مواردی است که اشاره نمودیم و در بالا چند نمونه مثال زده ایم.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید واحد اداری در چیتگر و پروژه های اداری می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه