جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج کنتراست مال چیتگر: معرفی و قیمت فروش

  • برج کنتراست مال بین میدان موج و ساحل در بلوار جوزانی شمالی منطقه 22 تهران چیتگر واقع شده است. این برج در 23 طبقه و در زمینی به مساحت 3 هزار متر اجرا شده است و دارای 40 هزار متر زیر بنا می باشد که 60 درصد آن واحد های اداری و 40 درصد از فضا به واحدهای تجاری در 2 طبقه اختصاص داده شده است.

    کنتراست مال چیتگر
    کنتراست مال چیتگر

    برج کنتراست مال توسط شرکت آرین سازه اجرا شده است و مالک عمده واحد های آن همین شرکت می باشد که در حال حاضر 2 پروژه مسکونی دیگر در منطقه 22 تهران در حال اجرا دارد.در این مطلب ضمن بررسی موقعیت و اطلاعات برج کنتراست مال، قیمت فروش واحدهای اداری و تجاری و همچنین رهن و اجاره آن را نیز بررسی خواهیم نمود.

    قیمت فروش در برج کنتراست مال

    آخرین قیمت فروش واحد های تجاری و اداری در برج کنتراست مال چیتگر با بروز رسانی در اسفند ماه سال 1402 به شرح زیر است در صورت نیاز به اطلاعات دقیق و بروز تر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    متراژ طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    110 16 19,000,000,000 تومان 165,217,000 تومان
    115 12 18,500,000,000 تومان 168,000,000 تومان
    112 9 18,300,000,000 تومان 166,000,000 تومان
    قیمت فروش واحدهای برج کنتراست مال
    قیمت فروش واحدهای برج کنتراست مال

    در نظر داشته باشید که قیمت های فوق مربوط به واحد های اداری است و در حال حاضر واحدهای تجاری برای فروش واگذار نشده است. در حال حاضر در منطقه 22 تهران پروژه المپیا سنتر یکی از پروژه های اداری در میدان المپیک است که در حال ساخت است و دارای واحدهای اداری است که می توانید شرایط آن را بررسی نمایید.

    قیمت رهن و اجاره برج کنتراست مال

    قیمت رهن و اجاره واحدهای اداری و تجاری در برج کنتراست مال به شرح زیر است:

    متراژ ساخت اتاق ودیعه اجارهٔ ماهانه طبقه
    100 1402 بدون اتاق 1,400,000,000 تومان رهن کامل 7
    110 1402 بدون اتاق 700,000,000 تومان 40,000,000 تومان 6
    43 1402 بدون اتاق 500,000,000 تومان 21,000,000 تومان تجاری
    40 1402 بدون اتاق 500,000,000 تومان 18,000,000 تومان تجاری

    با توجه به قرارگیری موقعیت برج کنتراست مال در نزدیکی برج پارامیس و این موضوع که این مجتمع نیز دارای واحدهای تجاری می باشد می توانید برای مقایسه قیمت های واحد های تجاری صفحه مربوطه را مشاهده فرمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که واحدهای اداری در اطراف دریاچه چیتگر با دید مستقیم در برج های آرتمیس نیز وجود دارد که به تازگی به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر واحدهای اداری آن آماده شده و بخش تجاری در اوایل سال آینده راه اندازی خواهد شد.

    موقعیت برج کنتراست مال

    برج کنتراست مال بین میدان موج و ساحل قرار گرفته شده است و دید مستقیم به دریاچه چیتگر با زاویه در برخی از واحد ها در آن وجود دارد. این برج از نظر موقعیت واحدهای اداری در شرایط خوبی قرار دارد و از نظر موقعیت واحدهای تجاری آن، به دلیل قرار گرفتن مجتمع های دیگر نظیر لکسون، آفتاب، پارامیس و آرتمیس و همچنین مرکز خرید بام لند باید پس از راه اندازی کامل واحدها وضعیت این دسته بررسی شود.

    موقعیت برج کنتراست مال
    موقعیت برج کنتراست مال

    در نظر داشته باشید که در منطقه 22، واحدهای اداری خواهان بسیاری دارد و این موضوع که بسیاری از شرکت ها از مناطق مرکزی تهران دفاتر خود را به این محدوده منتقل نموده اند می تواند رشد چشمگیری در واحدهای اداری ساخته شده و در حال ساخت این محدوده پیش بینی نمود.

    امکانات کنتراست مال

    امکانات برج کنتراست مال به شرح زیر می باشد:

    • طبقات تجاری:
      • دو طبقه تجاری با امکانات هایپر ورزشی
      • فضاهایی مناسب برای فعالیت‌های تجاری و ورزشی با استانداردهای بالا
    • رستوران دیارا:
      • یکی از بزرگترین رستوران‌های منطقه با مساحت 2700 متر مربع
      • ارائه تنوع در منو و خدمات رستورانی
    • خدمات شست و شوی رایگان:
      • امکانات شست و شوی خودروها به صورت رایگان برای کاربران
    • سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت:
      • سیستم مدرن سرمایش و گرمایش با استفاده از داکت اسپلیت
    • ولت پارک:
      • سیستم پارکینگ با ولت‌های مجهز به تکنولوژی مدرن
    • محیط دلنشین:
      • محیط زیبا و دلنشین جهت جلب توجه و ایجاد تجربه مثبت برای کاربران
    جمع بندی

    محله هایی در تهران وجود دارند که به عنوان مراکز اداری استفاده می شوند. اما با توجه به گسترش جمعیت در شهر تهران، بسیاری از این مناطق آنقدر شلوغ شده اند که دسترسی نه تنها برای مراجعه کنندگان بلکه برای کارمندان همان شرکت ها نیز مشکل شده است به همین دلیل است که فضای اداری ایجاد شده در منطقه 22 مورد توجه زیادی قرار گرفته شده است.

    سازنده برج کنتراست مال که در قالب تعاونی آرین ستاره همت غرب اقدام به ساخت و ساز برج های مسکونی دیگر نموده است، واحدهای اداری خود در این برج را به فروش نرسانده است و ترجیح بر اجاره دادن واحدها نموده است تا فروش آنها و این موضوع به این دلیل است که خواهان واحدهای اداری بسیار زیاد است.

    همچنین در نظر داشته باشید که قیمت رهن و اجاره واحدهای اداری نسبت به قیمت ملک در دیگر نقاط تهران بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برج کنتراست مال و دیگر برج های اداری تجاری در منطقه 22 تهران، شرایط فروش و پیش خرید آن ها می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه