جستجو کردن

نوشته های اخیر

چیتگر بالا شهر تهران محسوب می شود؟

  • اگر نام چیتگر در تهران را شنیده اید و می خواهید بدانید که این منطقه کجای تهران است و از نظر برند بودن در چه سطحی است و آیا چیتگر بالاشهر تهران محسوب می شود باید به شما بگوییم که این منطقه آخرین و جدید ترین منطقه تهران است که در غربی ترین نقطه تهران واقع شده است و منطقه 22 تهران است.

    بالاشهر تهران
    بالاشهر تهران

    نقاط شمالی تهران منطقه 1 و بخشی از 2 محسوب می شوند که محله ها و قدمت متفاوتی دارند اما توجه داشته باشید ترتیب مناطق بدین صورت نیست که هر چه عدد منطقه کمتر باشد بهتر است، خیر اینگونه نیست بطور کلی بافت قدیمی تهران در شرق شکل گرفته و سپس به سمت غرب تهران رفته است و به ترتیب پس از شکل گرفتن مناطق جدید تبدیل به برند شده است و وضعیت نقاط جدید تهران از سوی غرب برای رشد قیمت وضعیت بسیار بهتری نسبت به شرق داشته است.

    ویژگی های چیتگر چیست؟

    حال برای اینکه بدانید یک منطقه چه ویژگی هایی برای برند شدن باید داشته باشد و مناطق در حال پیشرفت تهران کدامند، اولین فاکتور تعداد معاملات و بازار خرید و فروش است که سبب ساخت و ساز بیشتر و رشد قیمت می شود که نشان دهنده تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری در آن منطقه است. در حال حاضر چیتگر منطقه 22 وسیع ترین منطقه تهران است که بیشترین فضای سبز را نیز دارا می باشد.

    این محدوده تنها نقطه ای است که در طرح تفصیلی تهران قرار گرفته است یعنی به سازنده ها اجازه ساخت برج داده شده است به صورتی که بلندترین برج های کشور در این نقطه قرار گرفته اند که تا 50 طبقه می رسند و به دلیل حضور سازندگان مطرح در این منطقه و وجود پروژه های دولتی و متنوع جزو محله های خوب با قیمت مناسب نسبت به دیگر نقاط تهران است زیرا تعداد پروژه های در حال ساخت و رقابت برای فروش زیاد است.

    از سوی دیگر مرکز خرید ایران مال که وسیع ترین مرکز خرید جهان است (بله درست خوانده اید در جهان) به همراه دریاچه مصنوعی چیتگر و امکانات بروز دیگر به همراه شهرسازی مدرنی که در منطقه 22 تهران قرار گرفته شده است در هیچ منطقه ای از تهران انجام نشده است.

    چیتگر بالاشهر تهران محسوب می شود؟
    چیتگر بالاشهر تهران محسوب می شود؟

    همچنین باید بدانید که ورودی هوا در تهران از سمت غرب است و در واقع چیتگر اولین منطقه ای است که هوا وارد آن می شود و در نتیجه پاک ترین هوا را نسبت به نقاط دیگر دارد و البته توجه داشته باشید که بر خلاف تصور اینکه شمال تهران هوای بهتری دارد باید بگوییم که به دلیل پدیده وارونگی هوا، در زمستان به دلیل اینکه شمال تهران سردتر است، آلوده ترین نقطه تهران است و در تابستان برعکس می شود و جنوب تهران آلوده ترین نقطه می شود.

    بالاشهر تهران چه ویژگی هایی دارد؟

    مهمترین ویژگی که بالاشهر تهران دارد این است که محله های قدیمی تهران به شمار می آیند که سابقه اعیان نشینی در آنها برای امروز و دیروز نیست بلکه از قدیم در تهران، به عنوان نقاط خوش آب و هوا شناخته می شدند و امروز نیز به دلیل اینکه فضای ساخت در آنها محدود است، قیمت آن یک سر و گردن بالاتر از دیگر نقاط تهران است.

    در نظر داشته باشید که افراد اصیل و قدیمی تر تهران در شمال شهر و در نقاط شرقی تهران بیشتر هستند و به این به این معنی نیست که هر کس در شمال شهر تهران زندگی می کند دارای فرهنگ این دسته از مردم است خیر، بسیاری از افرادی که به تهران کوچ کرده اند و توان مالی داشته اند در این نقاط مستقر شده اند و حتی می توان گفت که در نقاط شرقی تهران خانواده های اصیل تهرانی بیشتر یافت می شوند.

    همچنین در نظر داشته باشید که اکثر سازندگان برج های لوکس در شمال شهر تهران به دلیل کمبود فضای ساخت به سمت ساخت و ساز در چیتگر تهران روانه شده اند و پروژه های لوکسی را ساخته و یا شروع نموده اند به صورتی که می توانید آگهی پنت هاوس های چیتگر را که قیمت های عجیب و غریبی نیز دارند را در آگهی های املاک مشاهده نمایید.

    بالاشهر تهران چه ویژگی هایی دارد؟
    بالاشهر تهران چه ویژگی هایی دارد؟

    اما موضوع این است که در کنار این محله ها در شمال تهران، دیگر نقاطی شکل گرفته اند که بنا به دلایلی برند شده اند و جزو محله های جدید به حساب می آیند اما در نقاط غربی قرار گرفته اند. به عنوان مثال مرزداران یا خیابان بهنام از این دسته از نقاط هستند اما موضوع این است که زندگی در این نقاط سلیقه ای است و بنا به دلایلی افزایش قیمت بالایی داشته اند که شاید از برخی نقاط بالاشهر تهران نیز بیشتر بوده است.

    بطور کلی بهترین سرمایه گذاری در حال حاضر بر روی ملک است و پرسود تر آن است که بر روی محله های رو به رشد سرمایه گذاری شود و واقعیت این است که هر گاه محله یا نقطه ای محلی برای حضور سرمایه گذاران یا دلالان ملک شود، ناخودآگاه تعداد معاملات بالا رفته و بازار آن رونق می گیرد و اگر مشاهده نموده اید که قیمت یک منطقه از حد معمول بالا رفته است علت آن همین موضوع بوده است.

    فاصله چیتگر تا نقاط دیگر تهران

    برای اینکه متوجه شوید فاصله چیتگر تا دیگر نقاط تهران چقدر است می توانید علاوه بر مراجعه به بخش مربوطه، خلاصه ای از فاصله زمانی فاصله چیتگر تا نقاط شمالی شهر تهران را در زیر مشاهده فرمایید:

    فاصله چیتگر تا ولنجک تهران 26 کیلومتر است و 32 دقیقه با خودرو زمان می برد.

    فاصله چیتگر تا میدان تجریش 27 کیلومتر است و 40 دقیقه زمان می برد (به دلیل وجود ترافیک تجریش)

    فاصله چیتگر تا شهرک غرب 18 کیلومتر است و 20 دقیقه زمان می برد.

    توجه داشته باشید که نقاطی نظیر نیاوران به دلیل قرار گرفتن در موقعیت شمالی مایل به شرق در تهران دارای فاصله زیادی به اکثر نقاط غربی تهران می باشند و فاصله چیتگر تا نیاوران 31 کیلومتر است و 51 دقیقه زمان می برد.

    بهترین محله های چیتگر کدامند

    چیتگر یک منطقه 15 ساله است که مانند هر نقطه دیگر، ساخت و ساز در آن شروع و سپس گسترش داشته است اما در حال حاضر نزدیک بودن به شاخص ها در این منطقه یک ویژگی مهم به حساب می آید. به عنوان مثال بهترین محله های منطقه 22 را می توان محله های نزدیک دریاچه چیتگر و کوهک دانست.

    همچنین برج هایی که نزدیک ایران مال ساخته شده اند به دلیل موقعیت قرار گیری در کنار این مرکز مهم در کشور دارای شرایط خاصی هستند اما نه به اندازه برج هایی که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته شده اند.

    بهترین محله های چیتگر کدامند
    بهترین محله های چیتگر کدامند

    همچنین بدانید که یک شهرک خصوصی در چیتگر نیز وجود دارد که قطعه زمین های آن ویلایی است و ساخت و ساز باید به صورت تیپ ساخته شود و برای افرادی که به دنبال زندگی در خانه های ویلایی هستند نیز گزینه بسیار خوب و دنجی می باشد که در حال حاضر قیمت مناسبی نیز دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بهانه بررسی این موضوع که آیا چیتگر بالاشهر تهران محسوب می شود یا خیر به بررسی ویژگی های این منطقه و مقایسه با دیگر نقاط در بالاشهر تهران پرداختیم، همچنین شرایطی که یک منطقه برای تبدیل شدن به یک برند باید داشته باشد را نیز بررسی نمودیم.

    در نظر داشته باشید که منطقه 22 در حال حاضر دارای بیشترین تعداد پروژه های ساختمانی در حال ساخت است و شرایط متنوعی برای فروش در آن وجود دارد به همین دلیل اگر قصد سرمایه گذاری در این نقطه را دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه