جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی پروژه مسکونی هوافضا در منطقه 22 چیتگر

  • چیتگر وسیع ترین منطقه تهران است و بخش عمده مالکیت زمین های آن در اختیار ارگان های دولتی است. این دسته از ارگان ها به منظور تامین مسکن کارکنان اقدام به ساخت و زمین ها در قالب تعاونی های مسکن می نمایند. تعاونی هوافضا سپاه که نام کامل آن تعاونی کارکنان شمیم رحمت هوافضای سپاه می باشد، یکی از سازنده های منطقه 22 است که تا کنون 3 پروژه اجرا نموده است که در این مطلب به بررسی و معرفی آنها می پردازیم.

    توجه داشته باشید که برخی از پروژه های این تعاونی به اتمام رسیده و تحویل داده شده اند و یک پروژه در حال اجرا دارد که آنرا معرفی خواهیم نمود و قیمت روز را اعلام می نماییم.

    پروژه های هوافضا در چیتگر
    پروژه های هوافضا در چیتگر

    در حال حاضر بزرگترین پروژه ای که در حال اجرا است، پروژه شمیم رحمت فاز سوم است که در محدوده کوهک قرار گرفته است و پروژه قبلی این شرکت با نام امپریال تحویل داده شده و در آن سکونت دارند.

    همچنین در نظر داشته باشید که شهرک خرازی، توسط 27 تعاونی ساخته شده است که یکی از آنها تعاونی هوافضای سپاه بوده است و به همین دلیل شهرک خرازی را نمیتوان جزو پروژه های تعاونی هوافضا سپاه دانست.

    در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی پروژه های هوا فضا سپاه می پردازیم.

    پروژه هوافضا سپاه در منطقه 22

    توجه داشته باشید که در این بخش به توضیح مختصر پیرامون پروژه های هوافضای سپاه در منطقه 22 تهران می پردازیم و درصورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و بروز دارید می توانید بر روی نام پروژه ها کلیک نموده و به صفحه مربوطه منتقل شوید.

    پروژه شمیم رحمت فاز 3 در بلوار کوهک واقع شده است که توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت کارکنان هوافضای سپاه در حال اجرا می باشد. این پروژه شامل 4 برج 26 طبقه شامل 21 طبقه مسکونی + پارکینگ و همکف 6 طبقه شامل 2 طبقه تجاری،تفریحی،فرهنگی در مجموع 744 واحد مسکونی در متراژ 85 تا 256 متری میباشد.

    تعاونی مذکور برج ترنج و برج امپریال را پیش از این پروژه تکمیل و تحویل داده است. این پروژه ها با مشارکت با بخش خصوصی انجام شده است و به تازگی سازنده پروژه شمیم رحمت، اقدام به معرفی یک پروژه دیگر نموده است که شرایط ساخت و فروش آن مشابه با همین پروژه است.

    پروژه هوافضا در منطقه 22
    پروژه هوافضا در منطقه 22

    نام این پروژه امپریال پالاس است و در قالب یک برج 21 طبقه معرفی شده است اما توجه داشته باشید که این برج توسط تعاونی هوافضای سپاه انجام نمی شود بلکه سازنده پروژه قبلی اقدام به ساخت این پروژه نموده است و توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

    پروژه های بعدی هوافضا در چیتگر

    در نظر داشته باشید که تامین مسکن برای کارکنان ارگان های دولتی همیشه در جریان است. تعاونی هوافضای سپاه در حال حاضر پروژه هایی که معرفی نموده است را به سرعت تمام کرده و پروژه بعدی معرفی نموده است.

    موضوع این متن در مورد پروژه های منطقه 22 است و در حال حاضر یک پروژه جدید توسط سپاه در منطقه 21، شمال اتوبان لشگری معرفی شده است که با نام پروژه آرمان تهرانسر معرفی شده است که می توانید جزئیات بیشتر آن را در مطلب مربوط به آن مطالعه فرمایید.

    زمان تحویل پروژه نخل سال 1404 یا نهایت 1405 تخمین زده می شود و پیش بینی می شود که در سال 1404 پروژه بعدی این تعاونی معرفی شود. نوع فروش این پروژه به صورت سهام 10 متری بوده است و البته پروژه های قبلی این شرکت نیز به همین شکل فروخته شده اند به جز پروژه اول و هدف از این کار حداکثر نمودن مشارکت اعضا و خریداران بعدی این پروژه است.

    به طور کلی پروژه های سپاه در منطقه 22 با شرایط متفاوت فروخته شده اند که بستگی به تعاونی های سازنده آنها داشته است. اما به عنوان مثال شهرک خرازی با اینکه توسط چندین تعاونی ساخته شده است اما شرایط فروش یکسان بوده و معمولا اگر پروژه ها به صورت تک پروژه تعریف شوند شرایط متفاوتی خواهند داشت.

    پروژه های مشابه با هوافضای سپاه

    اگر به دنبال پروژه های دیگری هستید که توسط تعاونی های وابسته به سپاه انجام می شود، در این قسمت به ارائه توضیحات مختصری در مورد پروژه های مشابه با هوافضای سپاه می پردازیم که برای جزئیات بیشتر می توانید بر روی هر کدام از آنها کلیک نمایید:

    پروژه میعاد شهید خلیلی به صورت تک برج 17 طبقه ( 12 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ و لابی میباشد ) و در مجموع 84 واحد را شامل میشود. در هر طبقه از این برج 7 واحد مسکونی قرار گرفته است. سازنده این پروژه یکی از تعاونی های سپاه می باشد که در پروژه های مختلف ارتش مشارکت داشته است.

    پروژه لشگر 27 توسط تعاونی فراگستر یاران 27 در حال انجام است که اولین پروژه آن با نام پروژه شهید همدانی در مرحله نزدیک به تحویل قرار دارد و در قالب 1 بلوک 25 طبقه مسکونی ساخته شده است. فاز بعدی این پروژه شهید سلیمانی نام دارد که با نام لشگر 27 فاز 2 نیز شناخته می شود. این تعاونی یکی از زیر مجموعه های تعاونی لشگر 27 محمد رسول الله می باشد.

    پروژه های مشابه با هوافضای سپاه
    پروژه های مشابه با هوافضای سپاه

    پروژه های دیگری نیز در منطقه 22 فعال هستند که مشابه با تعاونی هوافضا، وابسته به سپاه هستند اما این پروژه ها توسط کارمندان آن مجموعه تشکیل شده اند و به صورت مستقیم جزو تعاونی های دولتی سپاه نمی باشند.

    به عنوان نمونه پروژه بقیه الله توسط کارکنان بیمارستان بقیه الله ایجاد شده است که در کارنامه خود سابقه تحویل داشته و همچنین پروژه در حال اجرا دارد، این بیمارستان متعلق به سپاه است اما تعاونی مذکور از کادر پزشکی تشکیل شده است.

    جمع بندی در مورد پروژه های هوافضا

    پروژه های هوافضا با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر پروژه های سپاه ساخته و تحویل داده شده اند و پروژه ای که در حال حاضر اجرا می شود نیز با امکانات بالاتر از سطح منطقه در حال ساخت است. پروژه قبلی هوافضا که امپریال نام دارد قیمت بالایی نسبت به دیگر پروژه های کوهک دارد.

    اما در مورد نوع شرایط پرداخت و مشارکت در این دسته از پروژه ها گزینه های دیگری نیز مطرح است که با توجه به میزان سرمایه و توان پرداخت اقساط می تواند جزو گزینه های خریدار باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های هوافضا و دیگر پروژه های ارگان های دولتی و همچنین بخش خصوصی می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه