جستجو کردن

نوشته های اخیر

نقشه کلی پهنه BوD به همراه نقشه برج های NوDوG

  • در منطقه 22 تهران شهرک چیتگر که به نام شهرک ارتش یا امام رضا نیز شناخته می شود محل احداث و اجرای پروژه های ارتش است که در منطقه 22 تهران انجام می شود و هدف از آن واگذاری واحد به اعضایی از ارتش است که سهام توانمندسازی به آنها تعلق گرفته است که به هدف خانه دار شدن آن ها می باشد.

    در نظر داشته باشید که اطلاعات در مورد هر بخش به صورت لینک و در مطلبی دیگر مشخص شده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب مربوطه مراجعه نمایید و در این مطلب ما نقشه کلی پهنه B ، پهنه D و پهنه F را به همراه نقشه برج های N و برج های D برای شما مشخص خواهیم نمود.

    نقشه پهنه بی چیتگر

    اول از همه بهتر است بدانید که پهنه های چیتگر به 5 پهنه تقسیم می شوند که پهنه A,B,C,D و F می باشند که در حال حاضر بر اساس آخرین بروز رسانی، پهنه A آماده به تحویل است و برج های آن به اتمام رسیده است و پهنه D یا پهنه طبیعت با بروزرسانی در تاریخ اردیبهشت سال 1403 به دلیل نزدیکی به باغ موزه گیاهشناسی و مشکلات زیست محیطی که به دلیل نزدیکی برای این باغ موزه ایجاد می کند تغییر لوکیشن داده و به پهنه F منتقل شده است.

    در تصویر زیر نمایی کلی از نقشه پهنه بی چیتگر را مشاهده می فرمایید:

    نقشه پهنه بی چیتگر
    نقشه پهنه بی چیتگر

    همانطور که مشاهده می فرمایید برج های N و برج های d چیتگر در این نقشه مشخص شده اند حال در ادامه این مطلب جانمایی هر کدام را با جزئیات مشخص خواهیم نمود. همچنین در نظر داشته باشید زمان تحویل برج های پهنه B بنا بر میزان پیشرفت برج های N و d در سال 1405 است که البته زمان تحویل قطعی با جریمه دیرکرد مشخص شده است.

    نقشه برج های n چیتگر

    نقشه واحدهای مسکونی با 8 تیپ متراژ در برج های n چیتگر و جانمایی برج های n1 الی n6 که 6 برج می باشند به شکل زیر می باشد:

    نقشه واحدهای برج N
    نقشه واحدهای برج N

    پلان نقشه 5 تیپ واحد در برج های N به شکل زیر می باشد:

    نقشه برج های D چیتگر

    نقشه برج های D در پهنه سروستان به شکل زیر است در نظر داشته باشید که این برج های D با پهنه D متفاوت هستند که می توانید برای اطلاع از قیمت سهام پهنه D به مطلب مربوطه مراجعه فرمایید. در تصویر زیر جانمایی برج های D1,D2,D3 و پلاک نقشه واحدهای برج D را مشاهده می فرمایید:

    جانمایی واحدهای برج D
    جانمایی واحدهای برج D

    همچنین پلان نقشه برج های D1،D2 و D3 در 9 تیپ متراژ به شرح زیر می باشد:

    نقشه پهنه D طبیعت

    همانطور که در ابتدای مطلب اشاره نمودیم، پهنه D یا طبیعت که در ضلع شمالی باغ موزه گیاه شناسی جانمایی شده است در حال حاضر با تغییر لوکیشن داده و به پهنه f منتقل شده است اما شکل جانمایی برج های آن به شکل زیر می باشد:

    جانمایی برج های پهنه d طبیعت
    جانمایی برج های پهنه d طبیعت

    همچنین در نظر داشته باشید که می توانید نقشه پهنه سی چیتگر و جانمایی برج های آن را در مطلبی جداگانه بررسی نمایید زیرا این برج ها مانند دیگر پهنه های معرفی شده یکپارچه نمی باشند و هر کدام توسط یکی از تعاونی های ارتش در حال انجام می باشند.

    نقشه برج های G در پهنه B

    توجه داشته باشید که برج های G چیتگر در حال حاضر بهره برداری شده اند و می توانید قیمت فروش و رهن و اجاره آن را در مطلب مشخص شده بررسی نمایید. جانمایی برج ها و پلان و نقشه برج های G2 و G4 به شرح زیر می باشد:

    نقشه واحدهای برج G
    نقشه واحدهای برج G
    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی نقشه پهنه B و پهنه D پرداختیم و همچنین نقشه برج های N و برج های D چیتگر را به همراه جانمایی واحدها و پلان نقشه طبقات و واحد های آن بررسی نمودیم.

    در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پهنه های چیتگر از قبیل پروژه های در حال اجرا، مدت زمان تحویل، شرایط خرید و قیمت روز می توانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید. همچنین در نظر داشته باشید که برای راحتی شما این مطلب و نقشه های آن به صورت فایل PDF ایجاد شده و قابل دریافت می باشد که می توانید از لینک زیر اقدام به دریافت نقشه های کامل پهنه B و D و همچنین نقشه پلان طبقات برج های n,d نمایید.

    PDF نقشه پهنه چیتگر برج های N و D

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه