جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی بلندترین برج های در حال ساخت تهران

  • رونق ساخت و ساز در تهران به عنوان پایتخت کشور و همچنین نیاز به تامین مسکن باعث شده است که در برخی از مناطق تراکم ساخت برای برج صادر شود. البته در حال حاضر برج های در حال ساخت تهران در منطقه 22 تهران چیتگر قرار دارند و علت این امر نیز قرار گرفتن این منطقه در طرح تفصیلی شهرداری است که شامل هر منطقه ای در تهران نمی شود.

    معرفی بلندترین برج های در حال ساخت تهران
    معرفی بلندترین برج های در حال ساخت تهران

    منطقه 22 وسیع ترین منطقه در تهران است و همچنین آخرین منطقه در غرب تهران می باشد که دیگر گسترشی از غرب تهران برای ساخت و ساز وجود نخواهد داشت و به همین دلیل است که شهرداری تهران در ابتدا تراکم ساخت برج تا 40 طبقه را نیز صادر نموده است اما در نهایت به دلیل اینکه این محدوده در ورودی جریان هوای شهر تهران قرار دارد، تراکم ساخت را محدود به 12 طبقه نموده است اما در نهایت بیشترین برج های در حال ساخت تهران کماکان در این منطقه در حال احداث می باشند که در این مطلب به معرفی پروژه های ساختمانی و برج های در حال ساخت می پردازیم.

    بلندترین برج های در حال ساخت تهران

    بلند ترین برج های در حال ساخت تهران در منطقه 22 واقع شده است که ما به صورت مختصر برج ها را معرفی می نماییم و در نهایت شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام به مطلب مربوطه مراجعه نمایید:

    در حال حاضر برج های نیرو زمینی ارتش در کنار برج های پدافند ارتش که 40 طبقه می باشد، بلندترین برج ساخته شده در تهران می باشند که برج های نیرو زمینی تقریبا آماده تحویل است و زمان تحویل برج پدافند 36 ماه دیگر است.

    این برج ها به دلیل آنکه جواز ساخت شان به قبل از سال 1400 بر میگردد توانسته اند تراکم ساخت با این تعداد طبقات را دریافت نمایند ولیکن در حال حاضر پروژه های جدید مانند شهرک گرین لند به دلیل آنکه وابسته به ارتش می باشند جواز ساخت تا 30 طبقه را نیز دریافت می کنند که البته برای پروژه های شخصی ساز و تعاونی ساز این امکان در حال حاضر بعید است.

    بلندترین برج های در حال ساخت تهران
    بلندترین برج های در حال ساخت تهران

    همچنین در منطقه 21 تهران که به تازگی برج سازی در آن شروع شده است، تعاونی های تازه تاسیس نظیر سازنده پروژه کاران اولین برج های 11 طبقه در این منطقه را در حال احداث دارند که در واقع برج سازی در این محدوده به جریان افتاده و جدیدا سازنده ها به سراغ آن رفته اند اما تراکم ساخت به 11 طبقه محدود است.

    همچنین پروژه های اداری و تجاری نیز در تهران در حال ساخت است که باز هم بزرگترین و بلندترین برج ها در منطقه 22 است، در حال حاضر پروژه لکسون با 30 طبقه اداری و تجاری که در نزدیکی پروژه اداری تجاری گلستان خیام قرار گرفته شده است بلندترین برج اداری در تهران است.

    همچنین بد نیست بدانید که مالک ایران مال یک برج 90 طبقه در حال اجرا در این منطقه معرفی نموده که در حال حاضر مسکوت مانده است.

    بلندترین برج های ساخته شده در تهران

    بلندترین برج ساخته شده در تهران برج میلاد است که ارتفاع آن 435 متر است، و همچنین برج جام بانک ملت و برج نگار با 31 طبقه در زمره این لیست قرار گرفته اند. اما همانطور که اعلام نمودیم به دلیل محدودیت تراکم در مناطق دیگر تهران، بلند ترین برج های در حال ساخت در منطقه 22 تهران در حال اجرا است.

    برای اطلاعات بیشتر در مورد برج های این منطقه می توانید اسم برج های چیتگر را مشاهده فرمایید که برج های ساخته شده در آن قرار دارد و اکثر آنها برج های مسکونی می باشد.

    بلندترین برج های ساخته شده در تهران
    بلندترین برج های ساخته شده در تهران

    به صورت خلاصه بلندترین برج های ساخته شده در تهران به شرح زیر است:

    نام برج محل قرارگیری ارتفاع (متر) طبقات کاربری
    برج میلاد بزرگراه حکیم غرب 435 12 اداری، گردشگری، تجاری
    هتل فرشته پاسارگاد  خیابان فرشته 230 51 اداری، تجاری
    برج سفید خیابان پاسداران 134 22 اداری
    برج بانک آینده  چهارراه جهان کودک 125 28 اداری، تجاری
    برج سپهر خیابان مفتح 115 33 اداری
    برج نگار خیابان ولیعصر 114 31 تجاری، اداری
    برج جام بانک ملت خیابان شریعتی 108 26 اداری، تجاری

    همانطور که در جدول مشاهده می فرمایید برج میلاد با اینکه بیشترین ارتفاع را در کشور دارد اما تعداد طبقات آن 12 می باشد.

    پروژه های انبوه سازی تهران

    در نظر داشته باشید که پروژه های در حال ساخت تهران که توسط ارگان های دولتی در حال اجرا میباشد، به دلیل مالکیت عمده زمین های منطقه 22 توسط این سازمان ها، بزرگترین و انبوه ترین پروژه های در حال ساخت غرب تهران می باشند که در قالب شهرک ساخته شده اند.

    پیش از این در شهر تهران شهرک های بزرگی که ساخته شده است که سال ساخت آن ها زیاد است مانند اکباتان، شهرک امید، آ اس پ و دیگر شهرک هایی که به عنوان شهرک های نمونه در تهران شناخته می شوند اما در حال حاضر بزرگترین شهرک مسکونی در حال ساخت پهنه بی ارتش است که شامل چندین برج در حال ساخت است و نوساز ترین شهرک در حال ساخت شهر تهران است.

    همچنین در نظر داشته باشید که به دلیل وجود پروژه های تعاونی ساز و دولتی ساز در چیتگر، این منطقه ارزان ترین منطقه غرب تهران برای خرید خانه به نسبت امکانات، خدمات و کیفیت برج هایی است که در حال ساخت و ساخته شده است که تا زمانی که سازمان ها به منظور تامین نیاز مسکن کارکنان اقدام به ساخت و ساز و انبوه سازی در این منطقه می نمایند، قیمت ها متعادل تر به نسبت دیگر نقاط غربی تهران است.

    پروژه های انبوه سازی تهران
    پروژه های انبوه سازی تهران

    در یک مطلب دیگر، قیمت آپارتمان های این منطقه با دیگر نقاط تهران مقایسه شده است و به نسبت سال ساخت و امکانات برج مقایسه شده که در نتیجه به اینصورت شده که شما در چیتگر هم میتوانید آپارتمان نوساز تر با کیفیت بالاتر خریداری کنید و هم امکانات محیطی بهتر است.

    بر طبق گزارشاتی که در بخش محله های متوسط تهران برای خرید خانه مشخص نمودیم میتوانید جدولی برای مقایسه قیمت در چیتگر و سال ساخت را با دیگر نقاط تهران مقایسه نمایید:

    آپارتمان نوساز در چیتگر تهران در محدوده غیر از دریاچه چیتگر با دید به آن 83 میلیون تومان به صورت میانگین است و به نسبت به جنت آباد با سال ساخت 1402 که قیمت هر متر از آن 115 میلیون تومان است نزدیک به 40 درصد اختلاف قیمت دارد.

    همچنین آپارتمان نوساز در محدوده تهرانپارس غربی 130 میلیون تومان است که این اختلاف قیمت با چیتگر نزدیک به 55 درصد است و چیتگر ارزان تر می باشد.

    برج های لوکس ساخته شده در تهران

    در بخش زیر می توانید لوکس ترین برج های ساخته شده در تهران را مشاهده نمایید :

    نام برج محل تعداد طبقات متراژ واحدها
    برج مسکونی رولکس فرمانیه فرمانیه 16 300 مترمربع
    برج لاکچری چناران الهیه الهیه 13 320 تا 640 مترمربع
    برج مسکونی یار محمدی دروس دروس 11+4 310 الی 325 مترمربع
    برج لوکس آلتون کورت نیاوران 24 از 350 تا 926 مترمربع
    برج شیک روما رزیدنس کامرانیه 15 از 350 تا 1400 مترمربع

    توجه داشته باشید که در تمامی دنیا برج نشینی به معنای وجود کلیه امکانات مانند هتل است که در برج های لوکس قرار دارد و این دسته از برج های دارای شارژ ماهانه بسیار بالایی هستند. در چیتگر نیز برج های لوکس قرار دارد که می توانید امکانات و هزینه ماهانه شارژ را در بخش شارژ ماهانه برج های چیتگر مشاهده کرده و مقایسه نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که بسیاری از پروژه های انجام شده به صورت لوکس به شکل اداری و تجاری نیز اجرا شده اند که آخرین نمونه آن را می توان به برج لوکس لکسون در نزدیکی دریاچه اشاره نمود.

    به دلیل نبود فضای ساخت واحدهای اداری در شهر تهران، در حال حاضر پروژه های اداری در چیتگر به شدت رو به افزایش است و بسیاری از ادارات ترجیح می دهند که در این منطقه به دلیل نبود ترافیک و طرح ترافیک، وجود جای پارک و فضای بیشتر و نوساز برای خرید یا اجاره دفتر کار به این منطقه کوچ کنند.

    برج های تعاونی ساز در چیتگر

    در این بخش برج های تعاونی ساز در حال ساخت چیتگر را معرفی کوتاهی می نماییم، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های تعاونی ساز می توانید به صفحه مربوط به هر کدام از پروژه ها مراجعه فرمایید:

    پروژه های تعاونی ساز به چند بخش تقسیم می شوند که یک بخش مربوط به پروژه های روی خاک است که در مراحل اولیه ساخت و اجرا قرار دارند و مابقی پروژه ها عملیات ساخت آن ها شروع شده است. برج های تعاونی ساز در مراحل اولیه به شرح زیر می باشد:

    برج شاهان در نزدیکی دریاچه چیتگر، سازنده توسط بخش خصوصی که در مراحل اولیه می باشد و تک بلوک 30 طبقه می باشد.

    برج باغ برلیان در محدوده مروارید شهر در قالب تک بلوک 31 طبقه مسکونی می باشد و شامل 147 واحد مسکونی است. در حال حاضر این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    برج های تعاونی ساز در چیتگر
    برج های تعاونی ساز در چیتگر

    پروژه پزشکان 1 و 2 در مروارید شهر در حال اجرا است که یک برج 20 طبقه است و پروژه دوم که پزشکان 2 نام دارد در مراحل اولیه اخذ جواز و شروع عملیات است که البته به تاخیر خورده است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برج های در حال ساخت چیتگر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب برج های در حال ساخت تهران را به همراه برج های ساخته شده معرفی نمودیم و همچنین اطلاعاتی از برج های قدیمی ساخته شده و همچنین منطقه چیتگر که محل ساخت برج های جدید تهران هست را ارائه دادیم. در نظر داشته باشید که برج های لوکس تهران در منطقه 1 قرار دارند اما اخیرا سازنده های این مناطق به دلیل کمبود فضای ساخت و نبود پروژه به سمت منطقه 22 آمده و پروژه های لوکس در حال اجرا دارند.

    در حال حاضر نیز چندین برج لوکس در منطقه 22 وجود دارد اما از نظر امکانات به اندازه برج های منطقه 1 نمی باشد که البته اختلاف قیمت آن ها نیز بسیار زیاد است اما داشتن ویو به دریاچه از ویژگی های منحصر به فرد برج های این منطقه است.

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج های در حال ساخت تهران به ویژه محدوده غرب از قبیل شرایط فروش و پیش خرید آن ها می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه