جستجو کردن

نوشته های اخیر

فروش آپارتمان به علت مهاجرت: آیا ارزش خرید دارد؟

  • آگهی های فروش آپارتمان به علت مهاجرت در بیشتر مواقع ترفندی است که توسط فروشندگان استفاده می شود و دقیقا مانند مغازه هایی است که بنر تخفیف به دلیل جابجایی یا تغییر شغل را در مغازه خود نصب می نمایند. اگر شما به دنبال خرید ملک ارزان در تهران هستید، راه و روش خرید آپارتمان زیر قیمت در تهران متفاوت است و در این مطلب به آن می پردازیم تا بدانید چگونه می توانید املاک زیر قیمت در تهران را شناسایی کنید.

    فروش آپارتمان به علت مهاجرت
    فروش آپارتمان به علت مهاجرت

    اول از همه چندین مورد از مواردی که با این عنوان آگهی شده اند را بررسی میکنیم و تفاوت قیمت آنها را با آنچه در بازار معامله می شود بیان خواهیم نمود تا بدانیم آیا این دسته از آگهی ها واقعا زیر قیمت هستند یا خیر. در زیر آخرین فایل های آگهی شده در محدوده پاسداران با این عنوان را مشاهده می فرمایید:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل قیمت هر متر
    ۸۰ مترمربع ۱۳۸۹ ۲ اتاق ۱۰٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۲۷٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۳۳ مترمربع ۱۳۹۵ ۳ اتاق ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۳۵٬۳۳۸٬۰۰۰ تومان

    حال می توانید این فایل ها که با عنوان فروش آپارتمان به علت مهاجرت آگهی شده اند با مواردی که قیمت آن ها مناسب است مقایسه نمایید که به شرح زیر است:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل قیمت هر متر
    ۱۵۰ مترمربع ۱۳۹۰ ۳ اتاق ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۲۱ مترمربع ۱۳۹۷ ۲ اتاق ۱۶٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۳۶٬۳۶۳٬۰۰۰ تومان

    همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید، تفاوت چندانی میان این دسته از آگهی ها با املاک با قیمت مناسب وجود ندارد اما می توان این نکته را اذعان نمود که حداقل این آگهی ها با قیمت بالاتر از عرف منطقه آگهی نشده اند و قیمت آن ها پایین تر نیست بلکه آن چیزی است که معامله می شود.

    جایگزین برای موارد فروش آپارتمان به علت مهاجرت

    ما در تهران برج به عنوان مرجع معرفی و فروش پروژه های ساختمانی در تهران چه به صورت آماده و چه پیش فروش که خود شامل چند دسته است، بر اساس تجربه به شما خواهیم گفت که معمولا آپارتمان های زیرقیمت در تهران آن دسته هستند که حاصل تهاتر پیمانکار با سازنده هستند.

    در حال حاضر در پروژه های غرب تهران که بیشترین آمار ساخت و ساز را در اختیار دارند این موارد بسیار یافت می شوند. در منطقه 22 تهران که عمده پروژه ها به صورت برج می باشد و انبوه سازی انجام می شود تعداد بیشتری از این واحدها یافت می شود.

    جایگزین برای موارد فروش آپارتمان به علت مهاجرت
    جایگزین برای موارد فروش آپارتمان به علت مهاجرت

    حالا اگر بخواهید که چرا این دسته از آپارتمان ها ارزان تر معامله می شود باید بدانید که پیمانکاری که در یک پروژه کاری انجام داده است و به جای دستمزد واحد دریافت نموده، قطعا ملک برایش بسیار پایین تر از قیمت روز ملک تمام شده است زیرا سود کار خودش نیز در این تهاتر وجود داشته و تجربه نشان داده که اصولا پیمانکاران با شرایط خوبی قرارداد تهاتر با سازنده منعقد می نمایند.

    یعنی اگر شما به دنبال ارزان ترین منطقه غرب تهران برای خرید خانه باشید، بهتر است به سراغ آن نقطه بروید که بیشترین آمار ساخت و ساز و علی الخصوص انبوه سازی در آن جریان دارد زیرا در این مناطق خانه هایی توسط پیمانکاران که هدفشان نقد شدن پول است یافت می شود که حتی تا 20 الی 30 درصد پایین تر از قیمت روز ملک معامله می شود.

    گزینه های دیگر برای خرید با قیمت بهتر

    در بالا یکی از اصلی ترین گزینه های خرید آپارتمان زیر قیمت را به شما معرفی نمودیم که گزینه بسیار بهتری است اگر به دنبال آگهی های فروش آپارتمان به دلیل مهاجرت، سند، آزاد کردن زندانی و دیگر مواردی هستید که سایت ها آگهی می شود. اما در نظر داشته باشید که پیدا کردن این دسته از آپارتمان ها کار شما نیست و در این مورد می توانید روی ما حساب کنید تا موارد این چنینی به شما معرفی شود.

    اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بررسی نمایید، اول از همه بدانید در منطقه 22 به دلیل تعاونی ساز بودن عمده پروژه ها، وضعیت سند به صورت تعاونی است در مورد تفاوت سند تعاونی با سند تک برگ در مطلبی جداگانه مفصل توضیح دادیم اما به صورت خلاصه در اینجا اشاره می کنیم که این دسته از سند ها به دلیل مشکل زمین یا دیگر موارد نیست که سند تک برگ نشده اند بلکه یا در پروسه انجام هستند یا پروژه های قدیمی بوده اند که توسط ارگان ها دولتی بدون رعایت برخی الزامات شهرداری انجام شده اند و هم اکنون مالکان با رفع ایرادات می توانند سند دریافت کنند.

    گزینه های دیگر برای خرید با قیمت بهتر
    گزینه های دیگر برای خرید با قیمت بهتر

    اما موضوع این است که تفاوت در قیمت این 2 وجود دارد و در این بین پروژه هایی وجود دارند که در این مرحله قرار دارند، یعنی مرحله قبل از اخذ سند و این فرصتی برای شما بوجود می آورد که 20 درصد با قیمت پایین تر اقدام به خرید آپارتمانی کنید که در حال دریافت سند است و اختلاف قیمتی با آپارتمان های سند دار در منطقه 22 دارد.

    این نیز یک فرصت است اما باز هم باید اشراف کامل به سازنده و مراحل طی کردن دریافت سند یک برج داشته باشید که بتوانید موردی را انتخاب نمایید که نزدیک تحویل سند باشد که البته برای این مورد نیز می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    خرید با سرمایه کم

    اگر با خود حساب و کتاب میکنید و سرمایه تان به حدی نمی رسد که بتوانید خانه خریداری کنید، نگران نباشید، جدا از اینکه ما در مطلبی جداگانه روش های خرید آپارتمان در محله های خوب تهران با قیمت ارزان را بررسی نمودیم، در اینجا نیز به آنها به صورت خلاصه اشاره خواهیم نمود.

    اول از همه بدانید که برای سرمایه های کم، چندین گزینه ممکن است در ابتدا به ذهن شما برسد و آن خرید آپارتمان در پرند، پردیس یا اندیشه است که جزو مناطق نزدیک به تهران به حساب می آیند و در نگاه اول برای افرادی که سرمایه شان به خرید در تهران نمیرسد اولین گزینه به شمار می آید.

    اما طبق مقایسه ای که ما انجام دادیم، شما می توانید با مبالغ مشابه در چیتگر، منطقه 22 تهران سرمایه گذاری نمایید و وارد پروژه هایی شوید که به صورت اقساطی خرید و فروش میشوند.

    اول از همه بدانید که در چیتگر، بیشترین آمار انبوه سازی در تهران جریان دارد و تعاونی های دولتی در این منطقه اقدام به ساخت و ساز نموده اند. این دسته از ساخت و ساز برای فروش به عموم مردم نیست بلکه برای تامین مسکن کارکنان همان سازمان انجام شده و توسط اعضای صاحب امتیاز فروخته می شود و در بازار قابل خریداری است.

    این دسته از پروژه ها دارای قیمت مناسب است ولیکن زمان تحویل آنها از پروژه های شخصی ساز در منطقه 22 طولانی تر است زیرا آن دسته از پروژه ها به منظور کسب سود و فروش به مردم ساخته می شوند و این پروژه ها به دلیل تامین مسکن کارکنان و به همین دلیل مدت زمان ساخت آن ها بر اساس زمان بندی همان ارگان پیش می رود.

    در نظر داشته باشید که اختلاف قیمت در این پروژه ها با پروژه های شخصی ساز معمولا 40 الی 60 درصد پایین تر است و این خود گزینه ای است برای افرادی که سرمایه کمی در اختیار دارند و به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند و قطعا در موارد فروش آپارتمان به علت مهاجرت و دیگر موارد چنین موقعیت هایی یافت نمی شود.

    خرید با شرایط پرداخت طولانی مدت

    حالا که موارد زیادی را در بالا برایتان روشن نمودیم که اطلاعات ارزشمندی است، شما می دانید که پروژه های دولتی وجود دارند و به چه شکل به فروش می رسند و با آنچه مانند مسکن مهر و دیگر موارد است متفاوت می باشند و این دسته از پروژه ها توسط سازمان ها و ارگان های دولتی انجام می شود.

    خرید با شرایط پرداخت طولانی مدت
    خرید با شرایط پرداخت طولانی مدت

    حال همانطور که توضیح دادیم اگر شما جایگزین شخص اصلی و عضو سازمان شوید یعنی به شما امتیازش را به فروش برساند، شرایط پرداخت به شما منتقل می شود و می توانید اقساطی و با اقساط طولانی مدت اقدام به خرید کنید.

    حال برای اینکه بدانید بهترین پروژه های تعاونی ساز کدامند و هر کدام چه شرایطی دارد در مطلبی دیگر مفصل به آن پرداخته ایم و همچنین می توانید در این مورد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید زیرا توضیحات کلی در این مطلب نمی گنجد.

    جمع بندی

    اگر شما به این مطلب رسیده اید و فروش آپارتمان به علت مهاجرت را جستجو نموده اید قطعا به دنبال خرید به قیمت خانه می باشید که در این مطلب ما برای شما روشن نمودیم که چه گزینه های دیگری برای این کار وجود دارد و چگونه می توانید آن ها را خریداری کنید.

    البته بهتر است بدانید که پیدا کردن بسیاری از این موارد دشوار است اما ما در این زمینه می توانیم به شما کمک کرده و مواردی را بر اساس نیاز شما، میزان سرمایه اولیه و انتظارات شما از پروژه معرفی نماییم. شما می توانید هر زمان با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه