جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج پارسیا چیتگر منطقه 22 تهران

  • برج پارسیا در نزدیکی دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران در سال 1385 توسط تعاونی هوا فضای سپاه شروع و در نهایت سال 1390 با همکاری شرکت تعاونی اتحادیه تعاونیهای مسکن نمونه رسا تکمیل و تحویل گردیده است. این پروژه شامل 12 بلوک میباشد که با اسامی یاس، سرو و ارکیده تقسیم بندی شده اند که هر کدام از آنها شامل 21 طبقه مسکونی میباشند که تا طبقه هفدهم برج پارسیا 4 واحد در هر طبقه و از طبقه هفدهم به بالا 2 واحد در هر طبقه قرار گرفته و در آخرین طبقات واحد ها بصورت پنت هاوس میباشند.

    متراژ واحدها نیز تا طبقه هفدهم بصورت واحدهای 138 و 135 متری و در طبقات بعدی واحدها بصورت 200 متری با تراس 60 متری تقسیم بندی شده اند. این مجموعه در 12 بلوک خود در مجموع 880 واحد مسکونی میباشد.

    در نظر داشته باشید برج برلیان 1 و برلیان 2 که 5 سال دیرتر تحویل داده شده اند جزو بلوک های همین مجموعه میباشند .

    برج پارسیا
    برج پارسیا

    قیمت برج پارسیا چیتگر

    قیمت فروش برج پارسیا در چیتگر در تاریخ بهمن ماه سال 1402 به شرح زیر می باشد و در بخش بعدی قیمت اجاره به تاریخ روز را در این برج معرفی خواهیم نمود. در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بروز و دقیق تر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید

    متراژ طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    ۱۳۰ ۴ ۱۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۸٬۴۶۱٬۰۰۰ تومان
    ۱۲۸ ۵ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۳٬۷۵۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۳۵ ۹ ۱۱٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۷٬۰۳۷٬۰۰۰ تومان
    ۱۹۷ ۲۰ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰۱٬۵۲۲٬۰۰۰ تومان
    ۱۳۵ ۵ ۱۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۵٬۱۸۵٬۰۰۰ تومان
    ۱۳۰ ۴ ۱۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۶٬۹۲۳٬۰۰۰ تومان
    ۱۲۸ ۱۶ ۱۱٬۵۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۹٬۹۲۱٬۰۰۰ تومان
    قیمت برج پارسیا
    قیمت برج پارسیا

    با توجه به محل قرارگیری برج پارسیا که در ضلع شمالی دریاچه چیتگر است و دید به دریاچه برای واحدهایی که به سمت دریاچه میباشند وجود دارد نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که مابین این پروژه و دریاچه چیتگر پروژه اداری تجاری آرتمیس قرار گرفته که یک پروژه عظیم است ولیکن مدت زیادی است که بصورت مسکوت باقی مانده است و پیش بینی می شود این وضعیت کماکان ادامه داشته باشد اما در نهایت با ساخته شدن این مجموعه دید بسیاری از واحدهایی که به سمت دریاچه چیتگر بسته خواهد شد ولیکن واحدهای شمالی این مجموعه که دید به کوهستان دارند با دید کنونی باقی خواهند ماند.

    از سوی دیگر این برج یکی از معدود برج هایی است که دارای سند تک برگ میباشد و برای برخی یک ویژگی بسیار مهم به حساب می آید و جزو معدود برج های سند دار در منطقه 22 است.

    در نهایت برای یک واحد 138 متری با دید دریاچه در طبقات میانی برج پارسیا قیمت اعلامی متری 88 میلیون تومان بوده است و برای واحدهایی که دید آنها به سوی دریاچه نمیباشد و شرایط مشابهی دارند قیمت به ازای هر متر مربع 70 میلیون تومان اعلام شده است که با در نظر گرفتن سن بنا می بایست با دیگر پروژه های هم تراز مقایسه شود. برای دریافت بروزترین استعلام قیمتی از برج های پارسیا میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    اجاره برج پارسیا

    نرخ رهن و اجاره در برج پارسیا واقع در چیتگر به شرح زیر است توجه داشته باشید که تاریخ بروزرسانی این بخش در بهمن ماه سال 1402 میباشد و اگر نیاز به اطلاعات دقیق تری دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

    متراژ اتاق ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان)
    ۱۲۷ ۳ ۱.۲۰۰ میلیارد رهن کامل
    ۱۲۸ ۳ ۵۰۰ میلیون ۲۷ میلیون
    ۱۳۵ ۳ ۱.۲۰۰ میلیارد رهن کامل
    ۱۴۰ ۳ ۱.۱۰۰ میلیارد رهن کامل
    ۱۳۶ ۳ ۱.۰۰۰ میلیارد رهن کامل

     

    موقعیت برج پارسیا دریاچه چیتگر

    برج پارسیا در ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و دسترسی بسیاری خوبی به دریاچه چیتگر ، مرکز خرید بام لند و خیابان امیر کبیر و میدان ساحل دارد و بطور کلی در تاپ ترین محدوده از منطقه چیتگر قرار گفته است و البته میبایست برای هر واحد وضعیت دید آن به دریاچه را مد نظر قرار داد ولیکن بطور کلی لوکیشن این پروژه در محدوده ای بسیار عالی قرار گرفته شده است و ساخت و سازی در اطراف آن به غیر از مجتمع تجاری آرتمیس که سالهاست مسکوت مانده وجود نخواهد داشت که در صورت شروع آن پروژه وضعیت دید و آرامش ساکنین با تغییراتی مواجه خواهد شد و مانند مجموعه هایی بدون ویو نظیر برج مهستان کوهک خواهد شد .

    برح پارسیا چیتگر
    برح پارسیا چیتگر

    امکانات برج پارسیا

    برای معرفی امکانات برج پارسیا میتوان به لابی 24 ساعته ، آنتن مرکزی ، شوتینگ زباله ، کتابخانه و سالن اجتماعات اشاره نمود و همچنین متریال استفاده شده در این پروژه در زمان احداث پروژه از کیفیت مناسبی برخوردار بوده است بدین صورت که آسانسور این مجموعه KONE فنلاند میباشد و تاسیسات این مجموعه شامل سیستم سرمایش و گرمایش چیلر و فن کویل موتورخانه مرکزی می باشد با برند Ebara  بوده و همچنین سازه این برج ها از اسکلت آهن و پیچ و مهره است که بهترین نوع سازه در برابر زلزله می باشد.

    این برج در زمان ساخت دارای امکانات مناسبی بوده است ولیکن ممکن است در حال حاضر نسبت به برج های در حال ساخت و یا ساخته شده در چیتگر که دارای مشاعات آبی و دیگر امکانات جدید میباشند ضعیف تر باشد که این موضوع طبیعی است زیرا در زمان ساخت برج پارسیا امکانات برج استاندارد بوده است.

    سازنده برج پارسیا

    این پروژه در ابتدا توسط تعاونی هوافضای سپاه در سال 1385 معرفی شد و در نهایت در سال 1390 با مشارکت با اتحادیه تعاونی های نمونه مسکن رسا تکمیل شد که در واقع یک تعاونی متشکل از 20 تعاونی دیگر مربوط به سپاه است.

    جمع بندی در مورد مجتمع پارسیا

    توجه داشته باشید که واحدهای مجتمع پارسیا در سال 1390 به اعضا تحویل داده شده اند ولیکن 2 بلوک برلیان یک و دو در سال 1395 به مالکان تحویل داده شده اند که از نظر میتوان سن این 2 بلوک را جدید تر از بلوک های دیگر دانست و برخی نیز بطول کلی این 2 بلوک را جدا از این مجموعه در نظر میگیرند زیرا هم ظاهر جدیدتر داشته و هم زمان تحویل آنها متفاوت است اما در نهایت برج برلیان 1 و 2 که با عبور از بلوار بصورت مشخص در دید قرار گرفته اند از زیر مجموعه ی مجتمع پارسیا می باشد.

    همچنین از بین تمامی بلوک های این مجموعه برج سرو 8 بصورت اوقافی بوده و دارای سند تک برگ نمیباشد پس توجه داشته باشید که در هنگام معامله واحد مد نظر شما در کدام برج واقع شده است . برای کسب آخرین اطلاعات پیرامون برج پارسیا دریاچه چیتگر میتوانید با کارشناسان فروش تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه