جستجو کردن

نوشته های اخیر

نظر مردم در مورد برج های چیتگر چیست؟

  • ما در تهران برج به عنوان مرجع اطلاع رسانی پروژه های منطقه 22 روزانه با تعداد زیادی از افراد برخورد م ینماییم که در چیتگر سرمایه گذاری نموده اند و برای برخی این سرمایه گذاری سود آور بوده و برخی نیز دچار مشکلات زیادی شده اند . علت این موضوع این است که گزینه های سرمایه گذاری در این محدوده زیاد است و از سوی دیگر خطراتی که میتواند سرمایه شما را تهدید نماید بالاتر نسبت به مناطق دیگر است.

    در واقع هر بازاری که شکل میگیرد در کنار آن بصورت موازی بازاری برای سو استفاده برخی افراد ایجاد میشود و این طبیعی است و در نوع بازار وجود دارد، همانطور که بازار خودرو داغ میشود و شرکت های لیزینگی مانند قارچ سبز میشوند در منطقه 22 تهران نیز به دلیل وسعت و ساخت و ساز بسیاری در که در آن انجام میشود تعاونی های مختلف و پروژه های جدید معرفی می شوند.

    هدف ما از ایجاد این مطلب این است که بدانید نظر مردم در مورد برج های چیتگر چیست و میتوانید نظر خود را در انتهای صفحه در قسمت دیدگاه بیان کرده و دیگر افراد را نیز از آنچه تجربه نموده اید آگاه نمایید. اما در ادامه ما از آنچه از نگرانی و دغدغه سرمایه گذاران این منطقه یافته ایم و مواردی که باید در مورد آن اطلاع داشته باشید می پردازیم در ادامه نیز میتوانید ویدئویی مشاهده نمایید که موقعیت جغرافیایی منطقه به همراه برج های آن مشاهده نموده تا اگر آشنایی با این محدوده ندارید وسعت منطقه و عظمت برج های آن را دریابید.

    نظرات مردم در مورد برج های چیتگر

    یکی از مواردی که بیشتر مردم در مورد آن توافق نظر دارند ، موقعیت مناسب این محدوده برای سرمایه گذاری و قیمت مناسب آن نسبت به آن چیزی است که بابتش پول پرداخت مینمایید بصورتی که اگر بخواهید قیمت آپارتمان در بک برج نوساز در این محدوده را با یک آپارتمان هم قیمت در دیگر نقاط تهران بررسی نمایید قطعا متوجه خواهید شد که شرایط و کیفیت بالاتری خواهید داشت.

    علت این موضوع نیز زیاد بودن پروژه های ساختمانی و همچنین نوساز بودن این منطقه است و این موضوع در تمامی نقاط تهران که یک زمان نوساز به حساب می آمدند تجربه شده است. موضوع دیگری که جزو نظرات مردم در مورد برج های چیتگر است وضعیت سند است که در واقع یک باور جا افتاده از شرایط برج های این منطقه و سند مالکیت آنهاست که علت آنرا بیان خواهیم نمود.

    اول از همه به این نکته اشاره نماییم که ما در مطلب برای پیش خرید آپارتمان چه باید کرد با حضور یک کارشناس حقوقی بصورت کوتاه و مفید در یک ویدئو مشخص نمودیم که شرایطی که باید قبل از پیش خرید در این منطقه بدانید چیست و چه الزاماتی را باید رعایت نمایید به همین دلیل بیشتر به موارد حقوقی در این مطلب نمی پردازیم.

    نظر مردم در مورد برج های چیتگر
    نظر مردم در مورد برج های چیتگر

    اما در مورد وضعیت سند باید بگوییم که مالکیت عمده زمین های این منطقه در اختیار ارگانها دولتی علی الخصوص ارتش میباشد به همین دلیل این ارگان نیز در قالب تعاونی مشغول به ساخت و ساز برج های چیتگر برای تامین مسکن کارمندان خود بوده و است . در این بین اعضا نیز امتیاز خود را به مردم عادی فروخته اند و آنها مالک جدید بوده اند.

    در واقع این دسته از برج ها که در ابتدای شکل گیری منطقه بصورت انبوه ساخته شده است به دلیل عدم رعایت الزامات شهرداری سند مالکیت دریافت نکرده زیرا تعاونی های دولتی این واحدها را تحویل داده و رفته اند و حال مالکین هستند که باید با ایجاد تغییرات بتوانند سند دریافت نمایند.

    به همین دلیل است که برج های ساخته شده قدیمی در این منطقه سند ندارند و این باور رواج پیدا کرده که این منطقه بدون سند است اما واقعیت این نیست بلکه بسیاری از تعاونی سازها این روال رو عوض نمودند و در حال حاضر تمامی الزامات را رعایت مینمایند در مورد پروژه های شخصی و یا شرکت های خصوصی که این مشکل از ابتدا وجود نداشته است.

    در واقع اگر بخواهیم مهمترین دغدغه مردم در مورد برج های چیتگر را جمع بندی نماییم بدانید که اگر برج های قدیمی دارای سند نمیباشد به دلیل مشکلات زمین آن نیست بلکه به دلیل رعایت نکردن الزامات شهرداری است.

    مشکلات خریداران برج های چیتگر

    بیشترین مشکلی که برای خریداران برج های چیتگر پیش آمده است مربوط به شرایطی است که در ابتدای خرید به آنها گفته نشده است ، توجه داشته باشید که پروژه های متفاوتی در این محدوده در حال اجرا هستند که هر کدام می تواند حاصل مشارکت و یا بصورت تعاونی ساز در حال ساخت باشد و شرایط هر کدام متفاوت است.

    بطور مثال پروژه چیتگر ارتش که در واقع بزرگترین پروژه اجرایی توسط تعاونی بتاجا در شهرک چیتگر است شامل چندین برج است که اتمام آنها همگی در یک زمان است ، اما در حال حاضر معاملات آنها بر اساس پیشرفت پروژه قیمت گذاری میشود.

    یعنی هر چه برج از نظر عملیات ساخت جلوتر باشد قیمت آن بالاتر است که این اختلاف قیمت از متری 33 میلیون تا 48 بر اساس موقعیت واحد متفاوت است ، همانطور که در ویدئو بالا مشاهده نمودید چندین برج در حال ساخت وجود داشت که برخی جلوتر بوده اند و این یکی از مواردی است که خریدار بعدا متوجه میشود که اگر امروز واحد را در برجی میخرد که به نظرش زودتر تحویل داده میشود و بابتش پول بیشتری پرداخت میکند در آینده آن واحد را زودتر تحویل نمیگیرد.

    بلکه تمامی برج ها همزمان پیش میروند و این یکی از مشکلاتی ست که برای خریداران برج های چیتگر پیش آمده که به دلیل عدم دریافت مشاوره صحیح بوده است . همچنین در لیست نظرات مردم در مورد برج های چیتگر مواردی که مربوط به علی الحساب بودن اقساط و افزایش قیمت سالیانه است به شدت دیده میشود.

    مشکلات خریداران برج های چیتگر 
    مشکلات خریداران برج های چیتگر

    بدین صورت که برخی تعاونی های بدون پشتوانه و خصوصی که پروژه هایی در نقاط مختلف معرفی می نمایند در جدول پرداخت و تبلیغات قیمت آپارتمان 80 متری چیتگر را طوری نشان میدهند که به عنوان مثال 15 میلیون تومان هزینه زمین و تراکم است و 15 میلیون تومان نیز هزینه ساخت است و قیمت تمام شده را 2 میلیارد و 400 میلیون قرار میدهند . اما واقعیت این است که قیمت زمین و تراکم ثابت است اما هزینه ساخت علی الحساب است یعنی تخمین واقعی نیست.

    البته 15 میلیون برای ساخت بصورت علی الحساب فاصله کمتری تا واقعیت دارد ولی برخی 7 الی 10 میلیون تومان اعلام نموده و حتما تبلیغات شان را نیز دیده اید که قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر را 1 میلیارد و 500 تمام شده اعلام مینمایند . اگر هم از آنها سوال نمایید که اقساط ماهانه چقدر افزایش میابد میگویند سالی 5 الی 8 درصد که به نظر خود شما آیا در کشور ما مصالح ساختمانی ، هزینه کارگر و تورم سالی 5 الی 8 درصد است؟

    این مورد در صدر مواردی است که ماهیت تعاونی و علی الحساب بودن قیمت ها توسط خریدار درک نمیشود و علت آن نیز این است که به فروشنده و ترفند هایش برای راحت تر نمودن پروسه خرید انجام میشود که بعدها با پیشرفت پروژه خریدار متوجه مواردی چون تعدیل قیمت و افزایش اقساط میشود . تمامی این موارد به همان مشاوره غلطی که داده میشود بر میگردد.

    نظرات مثبت مردم در مورد برج های چیتگر

    یک نکته مهم وجود دارد که قطعا خودتان نیز میدانید که اگر یک چیز بد باشد شاید از 10 نفر همان 10 نفر بدش را بگویند ولیکن اگر خوب باشد معمولا شاید 1 نفر آن را بگوید. این یک واقعیت است که در مورد نظرات مثبت مردم در مورد برج های چیتگر وجود دارد.

    اگر در یکی از برج های چیتگر بتوانید آمار مالکین را بگیرید قطعا در هر برج چندین مالک را پیدا می نمایید که مالک چند واحد هستند . این موضوع بدون شک در هر برج وجود دارد و ما به عنوان مرجعی که اشراف کامل به منطقه داریم میتوانیم این قول را به شما بدهیم که اگر در هر برج چند مالک بدین شکل نباشد حتما یکی وجود دارد!

    اینها همان دسته از افرادی هستند که در زمان درست و با هوشمندی اقدام به سرمایه گذاری در برج های چیتگر نمودند و هیچگاه نظرات این دسته از افراد با نخواهید یافت اما کلیت مردم این حس را دارند که موقعیت سرمایه گذاری در این منطقه فراهم است و کافیست یک بار سری به چیتگر بزنید تا متوجه شوید پتانسیل آن چقدر است اما اینکه سرمایه گذاری صحیح انجام دهید شرطی اصلی و موضوع بحث ما در اینجاست .

    نظرات مثبت مردم در مورد برج های چیتگر
    نظرات مثبت مردم در مورد برج های چیتگر

    در این بین موارد بسیاری نیز وجود دارد که میتواند شما را پشیمان کند و همان نظراتی است که در بالا اشاره نمودیم اما حقیقت این است که برای سرمایه گذاری در منطقه 22 نیاز به مشاوره ای صادق دارید که تمامی موارد را بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید ، توان پرداخت اقساط ، مدت زمانی که قصد انتظار برای تحویل دارید بررسی نموده و پروژه هایی که مناسب شما هستند را با بیان معایب و مزایا به شما معرفی نماید.

    در این حالت است که شما نیز میتوانید جزو آن دسته از افرادی باشید که مالک چندین واحد در این منطقه هستند که شاید هیچگاه تصور نکنید چه موقعیت هایی در این منطقه وجود دارد اما بدانید سرمایه گذاری در حوزه املاک بورس نیست که امروز و فردا قیمت بالا پایین رود و شما را یک شبه پولدار کند بلکه نیازمند استراتژی و زمان است.

    نظرات خود را به اشتراک بگذارید

    ما در این مطلب آنچه مشاهدات عینی ما از نظرات مردم در مورد برج های چیتگر بود به همراه مشکلات و دغدغه های آنها بیان نمودیم ، شما نیز میتوانید در قسمت دیدگاه ها نظرات خود را بیان نموده و سوالات خود را مطرح نمایید تا با تجربیات دیگران آشنا شوید ، قطعا این نظرات در طی مدت زمان میتواند بصورت کلی به جمع بندی دیگران در مورد این منطقه کمک نماید.

    تاریخ نوشتار این مطلب فروردین ماه سال 1403 است و ما نیز آمادگی این را داریم که اگر نیاز به مشاوره در مورد برج های چیتگر و خرید از آنها دارید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا جزئیات و اطلاعات واقعی را دریافت نمایید . همچنین در نظر داشته باشید که در بالای وب سایت در قسمت لیست پروژه ها، اکثر پروژه های در حال اجرا در این منطقه مشخص شده است که اطلاعات مربوط به هرکدام در آن قرار گرفته است.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    55 نظر در “نظر مردم در مورد برج های چیتگر چیست؟”

    1. سلام حقیقت من میخواستم یک واحد ثبت نام کنم ازهرکس سوال کردم گفتن مشکل سندداره وبعد بخاطر تورم اونقدر مبلغ را بالا میبرن که توان پرداختش رو نخواهی داشت
      آیا واقعا اینطوره؟

      1. سلام وقت بخیر ، ببینید همانطور که در مطلب عرض کردیم اگر یک تعاونی بی حساب و کتاب و بدون پشتوانه و سابقه باشد همینطور میشود اما اگر تعاونی با اعتباری باشد و یا اگر در قرارداد اولیه چهارچوبی بر اساس آمار دولتی برای افزایش اقساط مشخص کرده باشد مشکلی ندارد . مهم اینه که کدام پروژه رو انتخاب کردین

          1. باید بودجه اولیه شما ، توان پرداخت اقساط ، مدت زمانی که میتوانید منتظر بمانید رو به ما بگید تا ما مواردی که برای شما مناسب است معرفی کنیم پیشنهاد میکنیم تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان راهنمایی کنن

          2. من بعد از ۱۰ سال انتظارالان ۳ سال هست که شهرک چیتگر زندگی تعاونی ارتش بهترین گزینه برای سرمایه گزاری هست خوبیش اینه دیر یا زود تاره ولی سوخت سوز نداره ….

        1. بزرگترین مشگل ای پروژه ها اینست که میگویند سه ساله تحویل میدهیم اما پیشرفت کار نشان از ده سال دیگر میدهد

          1. بله برخی از پروژه ای اینگونه پیش میروند و البته اشاره نمودیم که خیلی مهم است چه پروژه ای انتخاب میکنید

        2. با سلام و تشکر از نظر خواهی بابت مجموعه چیتگر میخواستم بپرسم ساخت برج در مجموعه پهنه E که این مجموعه از شهرداری مجوز دریافت کرده اخیرا برای باغ گیاه شناسی ضرری داره؟

          1. سلام دوستان به نظر من بیشترین مشکل برج های چیتگر دفع فاضلاب است چون از یکطرف دریاچه چیتگر سطح آبهای سطحی را کم کرده و از طرف دیگر چاه های جاذب یا سپتینگ ها ،چون تصفیه نمی‌شوند آب سطحی را از بین میبرد و همان آب وارد سفره های زیر زمینی شده و به شرب تبدیل میشود اگر دقت کنید می‌بینید که بوی فاضلاب مخصوصا صبح ها حتی رهگذران را آزار میدهد به نظرم با توجه به شهر سازی مدرن هنوز توجهی به دفع فاضلاب نشده سپاسگزارم

      2. متاسفانه این پروژه ها تعداد واحدهاش زیاده و معمولا وضعیت مالی همه اعضا مثل هم نیست و اکثرا پول نمیدن یا تعاونی مسکنها مشکلات داخلی دارند و کار نمی کنند بعضی از این پروژه ها بعد از ۲۰ یا ۳۰ سال هم ساخته نشده من خودم یک بار امتیاز خریدم بعد از ده سال نساختن و مجبور شدم مفت بفروشم

        1. سلام وقت بخیر دقیقا نکته خوبی اشاره فرمودین ، تعاونی هایی که خودشان میسازند همیشه مشکل تامین مالی دارند ، شما تصور کن از 500 عضو سر موقع میشود پول گرفت؟ در یک ساختمان 20 واحدی شارژ ماهانه را نمیشود به موقع دریافت نمود ، در نهایت این تعاونی ها مشارکت میکنند و مشکل حل میشود .

    2. من همین مهرماه ازطرف شرکت ****** ده میلیون به عنوان بیعانه گرفتندبا این ترفندکه هرموبع پشیمان شدی پولت را بهت برمیگردانیم اما همه پولم را بهم ندادندچیکاربایدبکنم؟شماره من ****** هست

      1. سلام وقت بخیر با شما تماس گرفتیم ، مشخص شد که به حساب مشاور املاک واریز نمودین ، ما برای شما پیگیری انجام داده و به شرکت ارجاع دادیم تا مبلغ عودت داده شود ، توجه داشته باشید واریز وجه به حساب دیگران انجام ندهید علی الخصوص مشاور املاک که ممکن است فردا نباشد ، در نهایت این بار خوش شانس بودین !

        1. سلام ضمن تشکر از پیگیری شما مدرک واریزی من ‌ممهور به مهر شرکت توسعه همت غرب وممهور به مهربانک است که باحضورمن درموقعیت شما موارد به رویت شما رسید ممنون میشم پیگیربرگشت حق الناس به صاحب اصلی آن باشید

    3. من دو مشکل بزرگ که زیاد بهش توجه نمیشه رو میگم یکی اینکه این منطقه با وجود اینکه هنوز خیلی از برجهاش خالی هستند ولی شاهد ترافیکه بخصوص در تابستان که قفل میشه حالا اگه بقیه برجها ساخته و مسکونی بشه و جمعیت عظیمی بهش اضافه شه چه ترافیک و راهبندانی در ایجاد بشه مسلما کسی دوست نداره در این شرایط زندگی کنه
      دوم اینکه کشور ما با خشکسالی روبروس و معلوم نیست این روند تا کی ادامه داشته باشه همین مسئله باعث شده که وزارت نیرو در باره ادامه واگذاری حق آبه دریاچه چیتگر به شهرداری با تردید مواجه بشه که اگه اینطوری بشه و دریاچه خشک شه دیگه هیچ جذابیت و زیبایی نداره و آینده سرمایه گذاری رو با ابهام خطر مواجه میکنه

      1. سلام وقت بخیر ، ترافیک در تابستان در محدوده دریاچه چیتگر است که البته برای همان هم فضای زیادی برای پارک هست اما توجه داشته باشید که این محدوده بسیار وسیع است و مراجعه کننده زیاد دارد ، در مورد آب دریاچه چیتگر هم این موضوع را برای بار اول است که میشنویم .

      2. دوست عزیز یه حوری میگید این منطقه شلوغ و پر ترافیکه انگاری جاهای دیگه تهران خلوته والله همه جا افتضاح و شلوغه اون از مرکز شهر و موتوری اون از سعدا اباد که داره میترکه اون از خ فرشته که دوستان اونجا دارن از ترافیک خون گریه میکنن دوست محترم تین دیدگاهتان کاملا اشتباه است در حین این که سازه منطقه بیست و دو جدیده و خیابون هاش وسیع و پهنه برعکس محل های دیگه

      1. دوست عزیر آینده پرند خیلی چشم اندازش بهتره پروژه های کیسون بهترین ساخت و سازه و خوش قول به سرعت واحدها رو تحویل مراجعین دادن شما دو واحد کوچک پرند بخرید سرمای گذاری خیلی خوبی است چون قرار در آینده پرند منطقه آزاد اعلام بشه بخ خاطر نزدیک بودن بع فرودگاه

    4. سلام ،من دو سال هست که در پروژه ی سپکو ۱چیتگر سرمایه گذاری کردم ولی چند ماه پیش تازه دور زمین ایرانت کشیدنت معلوم نیست کی شروع به کار می کنم به منم گفتن سه ساله ،همه چیز از نوع مواردی که در ساخت به کار می رود تا محوطه ی بیرون درقرار داد مشخص شده

      1. سلام متاسفانه این پروژه در قطعه زمینی مشاعی قرار گرفته است که هنوز تکلیف تغییر کاربری آن روشن نشده است و البته ما از روز اول در صفحه پروژه این موضوع را هشدار دادیم .

        1. باسلام
          به لحاظ اینکه در حاشیه تهران قرار دارد اصولاً باید با بودجه کمتری بتوان خریداری کرد،چه لزومی دارد که استخر و سالن فلان و لابی آنچنانی و…..که موجب بالا رفتن قیمت باشد‼️ ای کاش فکری هم برای ساده زیستن هم می کردند

    5. سلام من یه واحد از پروژه پدافند هوایی گرفتم که دارن کار میکنن جاش خیلی خوبه و گفتن ۳ سال دیگه آماده میشه و البته در قرارداد قید شده اگر طول کشید خسارت میدن ولی من با این دید گاه وارد معامله شدم که بیشتر از ۳ سال دیگه ساخته میشه و چون سرمایه گذاری هست باید صبور باشم تا آن شاالله نتیجه بده و به من گفتن که مبلغ اقساط سالانه از طرف سازمان انبوه سازی درصد تورم مشخص میشه و ما باید پرداخت کنیم در مجموع از خریدم راضی هستم

    6. درود به همه دوستان برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲
      بهترین پروژه شهرک مسکونی چیتگر به کارفرمایی تعاونی مسکن ارتش(بتاجا) مهمترین اصل این پروژه این هست که با قرارداد بسته کار میکنن حتی اگه سر تاریخ تحویل عقب بیفته طبق عرف منطقه اجاره بهای واحد یا مغازه پرداخت میشه من خودم چند سال هست اینجا کار میکنم عالی هست
      در ضمن دوست عزیز قطعاً چیتگر بهتر از پرند هست و نتیجه بهتری میگیرید

    7. اصلن پروژه روی خاک مناسب نیست وریسک بزرگیه ،،بتاجا بهترینشون است که اینم هفتاددرصد پول را درمرحله اول میگیره که بصرفه نیست واینکه واحداش تعاونی سازن پنجره های کوچک ونقشه های پیچ درپیچ پر از پرتی،سند هم تضمین نمیکنند،,تنها پیش خرید مطمئن کوهک سازنده قربانی هست همیشه چندماه زودتراز موعد تحویل میده وپروژه هاش زیر سه سال تحویل میده بااینکه شهرک ساز هستن ولی کوهک را درمرحله پیشفروس گران میده که نمیصرفه براسرمایه گذاری تو این رکود که تا دوسال دیگه حداقل هستش

      1. سلام وقت بخیر روی خاک‌ همین بتاجا که فرمودین هست ، توانمندسازی ارتش قطعی ولی زمان تحویل طولانی و مطمئن ، قربانی هم خودتون نکته خوبی اشاره کردین کوهک که نیست بر آزادگان متری ۱۰۰ میلیون اون هم کیفیت ساخت پایین و تجاری سازی شده پروژه اتوبان ارتش ( ازگل ) رو اگر دیده باشید متوجه مشید خیلی از واحدها حتی ویو به بیرون ندارند و نور کل خونه از پاسیو است

        1. بیشتر اقوام ما منطقه ی ۲۲ سرمایه گذاری کردن همشون سود خیلی زیادی کردن ولی روی پروژه‌ای بنام ودولتی
          خرازی ۱و۲ جز خوش نام ترین پروژهاست تحویل فاز یکش به موقع بوده
          چند روز پیش سری ز دیم به پروژه از نزدیک فاز ۲ رو دیدیم پیشرفت بسیار خوبی داره وپرس و جو کردیم گفتن بسیار خوش نام هست
          واز مصالح خوبی استفاده می کنن ومثل بعضی از پروژه از کار نمی دزدن میگفتن بازده بسیار خویی داره ولی در نظر گرفتن اینکه سپاه این
          پروژه رو دست گرفته خیلی مهمه چون جز با تعهد ترین ارگانهاست

    8. سلام من و همسرم دو سال و نیم پیش در شهرک مروارید شهر در پروژه رومنس دو واحد خریداری کردیم . اما تا به امروز تنها کار مثبت این تعاونی این بوده که فنس کشی کردن و به ما گفتند که برای آزمایشات خاک برداری کردن . و به ما گفتند که هر سه ماه باید اقساط رو پرداخت کنیم تا یک سال و بعد از یک سال وام بانکی داره و میتونیم بعد از تحویل کلید اقساط بانکی رو پرداخت کنیم . ممنون میشم که جوابمو بدین

      1. سلام ، ای کاش در مورد این پروژه تحقیق میفرمودین همان ماه اول که معرفی شد تمامی مواردی که الان براتون سوال است را روشن کردیم الان هم یک جستجو در سایت کنید پروژه رومنس ، زمین این پروژه کاربری ندارد ، وام هم ندارد ، فعلا هم شروع نمیشود ، جزییات رو نوشتیم در صفحه پروژه

    9. با سلام و خسته نباشید اکثرا سر پیش خرید مشکل داشتن آیا در خرید آپارتمان آماده هم مشکل وجود دارد ؟ و اینکه کدام قسمت از طبقات میانی یا فوقانی یا طبقات پایینی مناسبتر هستن برای زندگی ؟

      1. سلام وقت بخیر ، باید بفرمایید مشکل دقیقا چه بوده در نهایت همانطور که اشاره نمودیم مشکل میتواند در انتخاب غلط پروژه باشد .

    10. با سلام و احترام. با توجه به ایتکه این زمینها از قبل از انقلاب متعلق به ارتش بوده و سند رسمی دارند بهتر است برای سرمایه گذاری مطمئن از تعاونی‌های ارتشی خریداری کنید که هم در ساخت مطمئن باشید و هم از سنددار بودن ملکتون.

    11. بنده هم خیلی مشتاق بودم از این واحدها خریداری کنم ولی به همین دلایل و عدم امنیت خرید منصرف شدم و اگر قراره بیشتر از سه سال از موعد تحویل بگزره دیگه لطفی نداره ، اگر تعاونی معتبری سراغ دارید معرفی کنید ، هرچه دورتر از دریاچه بهتر ، ممنون

      1. سلام وقت بخیر از لیست پروژه ها میتونید اطلاعات کسب کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

    12. فریبا زین العابدین

      به نظر من بیشترین مشکلی که این نوع برج ها دارن و اکثرا هم شکایت میکنن بابت سند این نوع ساختمان هاس چون میبینن ۱۰ ساله که سند نداره حتمن مابقی برج های جدید هم به این صورت هست که کسی سرمایه گذاری نمی کنه

    13. سلام من متن قرارداد یکی از شرکتهای مربوط رو خوندم در این قرار داد همه چیز یکطرفه به نفع سازنده می باشد دقت داشته باشید اگر قرارداد رو امضا کنید بعد دیگر جایی برای اعتراض ندارید

      1. سلام ، نظرتون در مورد پروژه ستین چیه؟ من ۱۴۰۰ پیش خرید کردم، تا الان فقط گود برداری شده و خیلی کند پیش میره، آیا مشکلی داره؟

        1. سلام وقت بخیر ، پروژه ستین از دسته پروژه های روی خاک بوده که یکسری تغییرات داشته به همین دلیل دیر شروع شده اما اختلاف قیمت سال 1400 با امروز تا حدودی جبران کرده این موضوع رو

    14. سلام دوستان من چیتگر خرید کردم (پروژه آبشار ارتش) واقعا راضی ام تو اون منطقه فقط ارتش به تعهداتش عمل کرده تا الان

    15. سلام وقت بخیر من پارسال از تعاونی کاشانه همت یه فیش تهیه کردم و همون موقع زمان خرید به من گفتن ۴ ساله تحویل قطعیه..اما حدود دو هفته پیش که زنگ زدم برای فروش فیش گفتن که حدود یک الی ۲ ماه آینده جوار ساخت در حال ه صبورا و صبور باشید به قیمت بالا بفروشید…نمیدونم واقعا گفته شون صحت داره یا اینکه اصلا از کجا صحت و سقم گفته شونو در بیارم

    16. مزاح خنده داریست ، پروژه مسکن مهر با قیمت آزاد میباشد و اکثرا مثل برج میلینیون شیخ بهایی بازی با پول است و در عمل شاید خاطره ای باشد برای نوه های خریداران ….حتما در زمان عقد قرارداد یک وکیل متبحر به امور مالی و قراردادی همراه خود داشته باشید والا تمام وکلای ایران را هم بعد از قرارداد استخدام کنید عقب تر می افتید که هر گز به پول و واحدتان نخواهید رسید

    17. با توجه به شرایط حال حاضر وتورم های سنگین پیش خرید یعنی باید آمادگی افزایش قیمت تمام شده رو هم داشته باشید

    18. این تغییرات و تاخیرها در به سرانجام رسیدن پروژه‌های ساختمانی بعلت عدم نظارت سازمان های دولتی مسئول در امر مسکن است.
      اگر قراردادهای پیش فروشی که تهیه می شود با نظارت قوه قضاییه باشد و سازنده را مکلف به رعایت مفاد قرارداد نمایند حتماً برای تاخیر در تحویل به موقع آپارتمان بصورت روزانه جریمه نقدی دیده شود مطمئن باشید سازنده سروقت تحویل خواهد داد

    19. سلام روزتون بخیر. جسارتا راهنمایی فرمایید پروژه ستین سالمه یا نه. مجوز ساخت داره یا خیر؟ خارج بشم از پروژه یا دست نگه دارم؟ با تشکر

      1. سلام وقت بخیر پروژه ستین در حال حاضر مالک زمین است و حتی در صورتی که هزینه تراکم را کامل پرداخت کنید قدرالسهم به نام شما میشود. در مورد اینکه داخل پروژه بمانید یا خیر بستگی به انتظارات شما دارد میتوانید با ما تماس بگیرید تا دقیقتر راهنمایی کنیم.

    20. با سلام و عرض ادب
      لطفا در مورد پروژه ستین و این که بنظرتون تا کی به سرانجام میرسه و این که آیا به دید سرمایه گذاری ارزش دارد؟

      1. سلام در حال حاضر نسبت به پروژه های روی خاک و در مراحل اولیه پروژه ستین با قیمتی که دارد مناسب است. گزینه های دیگری نیز وجود دارد که میتوانید برای کسب اطلاعات تماس حاصل نمایید.

    21. سلام و وقت بخیر
      میشه لطفاً نظرتون را به برج نارنج 8 بگید؟ شنیدم سرعت ساخت خوب و از طرفی نرخ های تعدیل سالانه بالایی دارد؟
      به نظرتون پروژه بصرفه ایی هست؟

      1. سلام وقت بخیر این پروژه رشد قیمت شو کرده ، اگر دید شما سرمایه گذاری باشه باید موارد دیگه رو انتخاب کنید . برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

      1. سلام وقت بخیر، اول می بایست انتظارات شما رو از پروژه بدانیم تا بتوانیم پاسخ دهیم . می توانید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه