جستجو کردن

نوشته های اخیر

فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران چیتگر

  • منطقه 22 تهران به عنوان آخرین محدوده ضمیمه شده به شهرداری تهران بیشترین آمار فروش و ساخت و ساز را دارا میباشد . عمده زمین های این محدوده در اختیار ارگانهای دولتی علی الخصوص نظامی بوده که بیشترین آمار ساخت و ساز در این محدوده توسط تعاونی های مسکن این منطقه انجام شده است.

    پروژه های ساختمانی متفاوتی در این منطقه معرفی شده است که بصورت تعاونی ، شخصی و شرکتی میباشد که هر یک شرایط خاص خود را دارد و این منطقه به پیش فروش هایش معروف است . شرایط پرداخت اقساطی در این منطقه یکی از ویژگی های خرید در این منطقه است که برای بسیاری از افراد گزینه مناسب برای خانه دار شدن است .

    در ادامه این مطلب قیمت مناطق و محله های مختلف این منطقه را به همراه پروژه های در حال ساخت و یا تحویل داده شده را بررسی خواهیم کرد اما پیش از آن میتوانید ویدئو ضبط شده که بصورت هوایی میباشد را برای درک بهتر موقعیت منطقه ، پروژه های ساختمانی آن و مراکز و امکاناتی که در منطقه وجود دارد مشاهده نمایید .

    قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران

    در قسمت زیر آخرین معاملات انجام شده برای فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران را به تاریخ آذرماه سال 1402 مشاهده میفرمایید برای بررسی بیشتر و کسب اطلاعات بروز میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید

    متراژ (مترمربع) محل قیمت (تومان) تعداد اتاق خواب تعداد حمام قیمت هر متر مربع (تومان)
    ۱۲۴ برج لبخند 2 دریاچه چیتگر ۱۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳ ۲ ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
    ۱۱۰ برج آسمان کوهک ۱۰,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۹۵,۰۰۰,۰۰۰
    ۹۰ برج صدف دریاچه چیتگر ۶,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۷۵,۵۵۵,۵۶۵
    ۸۶ برج مدیا کوهک ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۹۳,۰۰۰,۰۰۰
    ۱۳۴ برج یاس کوهک ۱۲,۱۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ۳ ۲ ۹۰,۹۸۵,۰۰۰
    ۹۰ برج رزلند دریاچه چیتگر ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۱۱۱,۱۱۱,۱۱۱
    ۱۲۷ برج ونوس کوهک ۱۴,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۱۱۵,۳۵۴,۳۳۰
    ۱۱۶ برج خیام دریاچه چیتگر ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۶۴,۶۵۵,۱۷۲
    ۱۱۵ برج افلاک آبشار تهران ۱۲,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۱۰۹,۹۱۳,۰۴۳
    ۱۳۷ برج نارنجستان 1 کوهک ۱۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳ ۲ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
    ۱۲۴ برج نسترن کوهک ۱۱,۹۰۴,۰۰۰,۰۰۰ ۳ ۲ ۹۵,۹۳۵,۴۸۳
    ۱۲۲ برج بهاران دریاچه چیتگر ۱۴,۳۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۱۱۷,۷۰۴,۹۱۸
    ۱۰۰ برج افلاک دریاچه چیتگر ۸,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۸۲,۰۰۰,۰۰۰
    ۷۰ شهرک صدرا میدان المپیک ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱ ۱ ۷۴,۲۸۶,۰۰۰
    ۱۰۵ برج افلاک دریاچه چیتگر ۱۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
    ۱۰۱ برج نارنجستان کوهک ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۹۹,۰۰۰,۰۰۰
    ۱۰۴ برج ارکیده شهرک چیتگر ۷,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲ ۲ ۷۳,۵۵۷,۶۹۲

    بر اساس این آمار در حال حاضر میانگین متراژ واحدها در این منطقه 116 متر میباشد و میانگین قیمت کلی 10 میلیارد و 900 میلیون تومان میباشد که به ازای هر متر 93 میلیون تومان خواهد شد . در نظر داشته باشید اطلاعات ما بروز بوده و به تاریخ آذرماه سال 1402 میباشد . قیمت پروژه های تعاونی ساز به مراتب از میانگین قیمتی که اعلام شده است پایینتر است . برای کسب جزئیات میتوانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید .

    قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران
    قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران

    شرایط فروش اقساطی اپارتمان در چیتگر چیست ؟

    در منطقه 22 تهران به دلیل وجود پروژه های ساختمانی در حال ساخت ، شرایط اقساطی به انواع متفاوتی وجود دارد . به عنوان مثال میتوان پروژه هایی با قیمت قطعی و شرایط اقساطی که در طول مدت ساخت باید پرداخت شود را انتخاب نمایید و یا پروژه های تعاونی ساز که اقساط آنها بصورت علی الحساب است و مبلغی جزئی نسبت به پروژه های قطعی میباشد

    در این نوع پروژه ها زمان تحویل طولانی تر است ، مبلغ اولیه کم و اقساط نیز متعادل است به همین دلیل است که روند انجام و تحویل پروژه را آپارتمان هایی که بصورت قطعی پیش فروش میشوند متفاوت است .

    همچنین پروژه هایی وجود دارند که بصورت سهامی میباشند و قیمت آنها تمام شده است . این دسته از پروژه ها در واقع سهم مالک زمین از مشارکت با پیمانکار است بدینصورت که تعاونی مالک زمین بوده و اعضای آن قدرالسهم داشته اند ، پس از مشارکت تعاونی با یک شرکت به عنوان پیمانکار و اخذ جواز ساخت مشخص شده است که اعضای تعاونی بر اساس مقدار سهمی که داشته اند چه مقدار متراژ مفید مسکونی به آنها تعلق خواهد گرفت.

    در واقع این نوع از سهام ها قطعی بوده و دیگر اقساطی ندارند شرایط سهام توامندسازی ارتش نمونه ای از این دسته از پروژه ها میباشد که با مشارکت با یک شرکت خصوصی انجام شده است و جزو پروژه های ارتش میباشد که تا کنون تعداد زیادی ساخته و تحویل داده شده است و چند ده برج دیگر در حال ساخت دارد .

    شرایط فروش اقساطی اپارتمان در چیتگر چیست ؟
    شرایط فروش اقساطی اپارتمان در چیتگر چیست ؟

     

    فروش کدامیک از واحدهای تجاری ، اداری یا مسکونی راحت تر است ؟

    در این منطقه مراکز خرید بسیاری وجود دارند که بزرگترین آنها ایران مال است که از نظر وسعت اولین رتبه در جهان است . این مجموعه مدت زمان زیادی است که افتتاح شده اما کلیه فازهای آن بصورت کامل به بهره برداری نرسیده است و اگر سری به آن زده باشید هنوز فضای خالی وجود دارد .

    دیگر مراکز خریدی هم در این منطقه وجود دارند که همگی لوکس و وسیع هستند و در واقع تعداد واحدهای تجاری در این منطقه از تقاضا بیشتر است ، البته فعلا شرایط اینگونه است و در اینده تغییر میکند اما در مورد واحدهای اداری شرایط متفاوت است . این دسته از واحدها بسیار کمیاب بوده و خواهان زیادی دارند بصورتی که اگر ملک در شرایط سند اداری باشد به سرعت میتوانید آنرا اجاره دهید .

    البته شرایط برای املاک موقعیت اداری نیز به همین شکل است اما واحدهایی با سند اداری بسیار کم یافت میشوتد . در مورد آپارتمان نیز بازار آن متفاوت است و از آنجایی که عرضه در این منطقه بسیار است ، گزینه آپارتمانهای آماده برای مصرف کننده نیز بازار خوبی دارد اما بستگی به این دارد که قصد اجاره داشته باشید ویا خرید در نهایت بسیاری از برج ها هم در ورودی واحدهای تجاری ایجاد میکنند که میتواند جزو مشاغل ضروری برای ساکنین برج ها باشد به عنوان نمونه میتوانید پلان و نقشه پروژه آفتاب مهتاب را مشاهده نمایید .

    فروش کدامیک از واحدهای تجاری ، اداری یا مسکونی راحت تر است ؟
    فروش کدامیک از واحدهای تجاری ، اداری یا مسکونی راحت تر است ؟

    در نهایت آنچه اجاره اش بسیار مشکل است همان واحد اداری است اما برای خرید کلیه گزینه ها فراهم است . در مورد املاک تجاری نیز بسته به موقعیت هر ملک شرایط متفاوت است و نمیتوان بصورت کلی نظر داد زیرا در یک پاساژ ممکن است تعداد زیادی واحد خالی وجود داشته باشد در حالیکه در یک مرکز خرید دیگر موردی وجود نداشته باشد .

    جمع بندی

    اگر به دنیال سرمایه گذاری در این منطقه هستید و گزینه های فروش آپارتمان در منطقه 22 را بررسی مینمایید باید بدانید که در این منطقه اطلاعات و جزئیات بسیار مهم است و نیازمند دریافت مشاوره هستید . البته نه مشاوره از بنگاه های املاک زیرا ممکن است که آنها تنها پروژه هایی که خود در اختیار دارند را معرفی نمایند . در وبسایت تهران برج میتوانید اطلاعات کلیه پروژه های در حال ساخت و تمام شده در منطقه 22 تهران را مشاهده نمایید .

    همچنین میتوانید برای آگاهی از شرایط اقساط ، قیمت فروش و اعتبار سنجی سازنده با کارشناسان ما در تماس باشید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه