جستجو کردن

نوشته های اخیر

تعاونی مسکن اسکان گستر امید دژبان ارتش

  • تعاونی مسکن اسکان گستر امید دژبان ارتش در سال در سال 1365 با شماره ثبت 59699 و شناسه ملی 10101047200 با ماهیت تعاونی به ثبت رسیده است. این تعاونی که از نام آن مشخص است تعاونی دولتی می باشد در منطقه 22 تهران فعال بوده و پروژه تحویل شده و در حال اجرا در کارنامه خود دارد.

    تعاونی مسکن اسکان گستر امید دژبان ارتش
    تعاونی مسکن اسکان گستر امید دژبان ارتش

    این تعاونی در حال حاضر یک پروژه در حال اجرا دارد و یک پروژه نیز تحویل داده است که شامل چند بلوک است و در این مطلب ضمن بررسی رزومه این تعاونی، پروژه در حال اجرای این شرکت را نیز بررسی خواهیم نمود.

    پروژه های تعاونی امید دژبان ارتش

    در این بخش به اختصار پروژه های تعاونی امید دژبان ارتش را معرفی خواهیم نمود و در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات دقیق تری دارید می توانید به صفحه مربوط مراجعه نمایید.

    برج سروناز چیتگر: شامل 12 بلوک مسکونی در پهنه A ارتش است که جزو اولین برج های ساخته شده در چیتگر می باشد. این برج ها شامل 12 بلوک می باشند که 15،12 و 4 طبقه می باشند و متراژ واحد های این برج ها 70 الی 95 متر می باشد. موقعیت قرار گیری برج سروناز در نزدیکی دریاچه چیتگر و جنوب اتوبان خرازی است.

    پروژه ترنج ارتش: این پروژه شامل 2 برج 25 طبقه می باشد که در حال حاضر در مرحله پایان اسکلت و دیوار چینی می باشد که البته روند اجرا و انجام این پروژه کند است و بر اساس زمان بندی اعلام شده این تعاونی زمان پایان پروژه را 2 ساله اعلام نموده است که البته ممکن است با تاخیر بیشتر مواجه باشد.

    تعاونی های مشابه با تعاونی امید دژبان ارتش

    در منطقه 22 تهران به دلیل مالکیت عمده زمین های این محدوده توسط ارتش، تعاونی های زیادی در حال ساخت و ساز در این محدوده می باشند که عمده فعالیت آنها در پهنه سی چیتگر است زیرا از بین پهنه های شهرک چیتگر که در حال ساخت می باشند در حال حاضر پهنه B,F و D توسط خود بتاجا و با مشارکت با شرکت عمران آبشار اسپادانا که یک شرکت وابسته به ارتش است در حال اجرا می باشد.

    در حال حاضر از بین تعاونی های ارتش می توانیم به تعاونی مسکن خاتم الانبیا سازنده پروژه پدافند هوایی در پهنه سی، تعاونی مسکن نیروی دریایی سازنده پروژه مرجان و تعاونی مهندسی نیروی زمینی سازنده پروژه نیروی زمینی در این پهنه اشاره نمود.

    همچنین علاوه بر ارتش، سپاه نیز در حال ساخت و ساز در این محدوده می باشد که هم تراز با ارتش پروژه معرفی و اجرا نموده است. به عنوان مثال پروژه میلاد علوم فنون یکی از جدیدترین پروژه های معرفی شده توسط یکی از تعاونی های سپاه است که در رینگ دوم دریاچه معرفی شده است.

    موقعیت پروژه های تعاونی اسکان گستر امید دژبان ارتش

    موقعیت قرار گیری 2 پروژه در حال اجرا و انجام شده تعاونی اسکان گستر امید دژبان ارتش را در تصویر زیر مشاهده می فرمایید. تصویر اول مربوط به برج سروناز است.

    موقعیت پروژه های تعاونی امید دژبان
    موقعیت پروژه های تعاونی امید دژبان

    در تصویر بعدی مربوط به موقعیت پروژه ترنج را مشاهده می فرمایید:

    موقعیت پروژه امید دژبان
    موقعیت پروژه امید دژبان

    اعتبار سنجی تعاونی

    تعاونی های وابسته به ارگان های دولتی در نهایت پروژه هایی که معرفی می نمایند را به اتمام می رسانند اما توجه داشته باشید که هدف آنها از ساخت ساز، خانه دار شدن و تامین مسکن کارکنان خودشان است و این کار را برای عموم مردم انجام نمی دهند به همین دلیل است که روند انجام پروژه های آنها بر اساس برنامه و زمان بندی و بودجه ای که دارند پیش می رود.

    به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که اعتبار در این تعاونی ها مسئله نیست بلکه زمان تحویل است که باید در نظر داشته باشید ممکن است به تاخیر برخورد کند اما در نهایت تحویل داده می شود.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه