جستجو کردن

نوشته های اخیر

آیا پیش فروش های چیتگر قابل اعتماد است ؟

  • اگر سری به چیتگر زده باشید قطعا از برج های ساخته شده و شهرسازی مدرن به همراه امکاناتی که در منطقه وجود دارد شگفت زده شده اید و حتما به این نتیجه رسیده اید که اگر قرار باشد منطقه ای آینده دار نسبت به دیگر مناطق تهران وجود دارد داشته باشد اولین و آخرین گزینه منطقه 22 است زیرا این منطقه نوساز و مدرن است و شهرسازی مهندسی شده ای دارد ، از سوی دیگر به دلیل وسعت فضای ساخت پروژه های ساختمانی در حال ساخت بسیاری در آن وجود دارند که با شرایط متفاوتی پیش فروش میشوند.

    حال سوالی که مطرح میشود این است که آیا پیش فروش های چیتگر قابل اعتماد است ؟ برای پاسخ دادن به سوال شما این مطلب را آماده نموده ایم تا هر چه نیاز باشد در مورد سرمایه گذاری در پروژه های پیش فروش در منطقه 22 باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

    اما بهتر است قبل از ادامه مطلب این موضوع را بدانید که در هر بازاری گزینه خوب و بد وجود دارد ، چه بخواهید خودرو بخرید و یا هر کالای دیگر در نهایت این شما هستید که انتخاب مینمایید در چه پروژه ای سرمایه گذاری کرده و سرمایه تان را دست چه کسی میسپارید. در ویدئو زیر میتوانید گزارشی از یکی از پرونده های بزرگ مسکن در شهر تهران را مشاهده نمایید که مربوط به 23 سال پیش بوده و چند سال گذشته بالاخره بعد از نزدیک به 20 سال حل شده است اما ماهیت پروژه و اتفاقاتی که در آن افتاده قطعا میتواند برای شما آمادگی برای ادامه مواردی که در مطلب میخواهیم بیان کنیم ایجاد کند.

    به کدام پروژه پیش فروش در چیتگر میتوان اعتماد کرد ؟

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم تفاوتی نمیکند که گزینه خرید شما ملک باشد یا خودرو و یا هر کالایی دیگر ، در هر بازاری که خریدار وجود داشته باشد افرادی سودجو حضور دارند که قصد فرصت طلبی داشته و میخواهند به نحوی پولتان را از شما بگیرند.

    در پروژه های پیش فروش چیتگر نیز به دلیل اینکه این منطقه توسط تعاونی های دولتی که در 10 الی 15 سال گذشته بصورت انبوه ساخت و ساز انجام داده اند شناخته شده است ، بسیاری نیز با استفاده از ماهیت تعاونی وارد منطقه شده و با تاسیس شرکت هایی که سن آنها به 2 یا 3 سال نمیرسد و بدون سرمایه تعاونی تاسیس کرده و قصد ساخت و ساز و انبوه سازی دارند در حالیکه در تجربه ای دارند و نه پشتوانه.

    در واقع تعاونی به معنی ساخت جمعی است و همه در هزینه های ساخت و ساز با یکدیگر شریک هستند و در نهایت از ماحصل کار بر اساس سرمایه و سهمی که داشته اند، متراژ مفید مسکونی یا تجاری اداری دریافت مینمایند . حال سرمایه گذاری شما در این دسته از تعاونی ها به این معنی است که شما سرمایه تان را دست این عده میسپارید که برای شما کلیه عملیات مدیریت پروژه که شامل خرید زمین ، اخذ جواز و ساخت است را انجام دهند و هزینه هایش را شما پرداخت نمایید.

    به کدام پروژه پیش فروش در چیتگر میتوان اعتماد کرد ؟
    به کدام پروژه پیش فروش در چیتگر میتوان اعتماد کرد ؟

    اگر شما بدانید که گزینه هایی که برای خرید باید انتخاب کنید از بین کدام تعاونی هاست میتوانید به راحتی متوجه شوید که کدام پروژه چیتگر بهتر است و میتوانید به آن وارد شوید در واقع شما در ابتدا باید بدانید که کدام گزینه ها را باید بطور کلی حذف نمایید و کدام گزینه ها بر روی میز باقی میمانند.

    به نظر شما برای پاسخ به این سوال که به کدامیک از پروژه های پیش فروش میتوان اعتماد کرد اول از همه باید ببینید که ماهیت این کار در قالب یک تعاونی ناشناخته چیست و چرا باید شما سرمایه تان را به دست این افراد بسپارید مگر ساخت و ساز بصورت انبوه کاری ساده است ؟ و فاکتور های اعتبار سنجی برای یک سازنده و تعاونی چیست که در ادامه به آن میپردازیم.

    پروژه های پیش فروش با ریسک بالا

    پروژه هایی که بدون سرمایه و پشتوانه هستند و سابقه ساختی ندارند در دسته پروژه های پیش فروش با ریسک بالا قرار میگیرند . تعاونی هایی که تاریخ تاسیس آنها به چند سال نمیرسد و سابقه ای نداشته اند ، در این بین شرکت هایی وجود دارند که تعاونی خود را تازه تاسیس کرده اند و علت آن هم جذب سرمایه گذار در قالب تعاونی بوده است اما مشخص است که آن شرکت چیست و چه سابقه ای دارد.

    منظور ما تعاونی هایی است که ریشه ای ندارند ولیکن خود را وابسته به یک نهاد دولتی معرفی میکنند و یا میگویند که بازنشستگان و یا کارمندان آن نهاد این تعاونی را تاسیس کرده اند. در واقع این نوع تعاونی وجود دارد و اتفاقا رزومه خوبی دارد اما اینکه به شما راست گفته میشود یا خیر مسئله اصلی است که باید بررسی شود.

    تعاونی های دولتی که وضعیت شان مشخص است و گزینه های مطمئنی از این لحاظ هستند بطوریکه برخی از آنها اینقدر سخت گیری بر روی محاسبه قیمت اقساط دارند که دست پیمانکار را نیز می بندند یعنی اجازه نمی دهند که پروژه را طولانی کند که قیمت ساخت بالا رود . برخی از آنها هم شرایط کندتری دارند و روند ساخت آنها زمان بر است.

    پروژه های پیش فروش با ریسک بالا
    پروژه های پیش فروش با ریسک بالا

    اما در نهایت آن دسته که حاصل مشارکت هستند یعنی مالک زمین تعاونی دولتی است و سازنده پیمانکاری دیگر بهترین گزینه است زیرا یک تعاونی دولتی به این راحتی و بدون حساب و کتاب با شرکتی مشارکت در ساخت انجام نمیدهد و ضمانت و تعهدات زیادی دریافت میکند.

    شاید در اینجا کمی گیج شده باشید که کدام پروژه چه ماهیتی دارد در جواب میگوییم که وب سایت تهران برج مرجع معرفی پروژه های ساختمانی در تهران با اطلاعات واقعی است و کار ما مشاوره خرید ملک در تهران علی الخصوص منطقه 22 تهران است که بیشترین پروژه های ساختمانی در حال ساخت را در اختیار دارد.

    شما میتوانید اطلاعات واقعی پروژه ، آن مواردی که ممکن است در موقع خرید فروشنده به شما نگوید را از ما بشنوید. کارشناسان ما آماده ارائه توضیحات و ارائه اطلاعات پروژه های ساختمانی در محدوده چیتگر هستند که میتوانید با آنها تماس حاصل نموده و البته اطلاعات اولیه هر پروژه را در قسمت لیست پروژه ها و با انتخاب پروژه مشاهده نمایید.

    معرفی پروژه های قابل اعتماد در چیتگر بر اساس نیاز شما

    برای سرمایه گذاری ، یک نسخه و راه حل برای همه خریدار ها صدق نمیکند بلکه برای هر فرد شرایط متفاوتی وجود دارد . ممکن است یک شخص سرمایه محدودی در اختیار داشته باشد و توان پرداخت اقساط بالا و دیگری سرمایه اولیه اش مناسب است اما توان پرداخت اقساط ندارد و یا مبلغ جزئی میتواند پرداخت کند.

    فاکتور زمان و ریسک پذیری نیز بسیار مهم است . گزینه هایی وجود دارند که مربوط به تعاونی های دولتی هستند و تا الان بیشتر از چند ده هزار واحد توسط آنها در محدوده چیتگر تحویل داده شده است اما همه آنها زمان بر بوده است و پروژه های کنونی شان نیز به همین شکل است.

    معرفی پروژه های قابل اعتماد در چیتگر بر اساس نیاز شما
    معرفی پروژه های قابل اعتماد در چیتگر بر اساس نیاز شما

    حال میتوانید با ریسک خیلی پایین و قیمت مناسب در آنها سرمایه گذاری کنید اما فاکتور زمان در اینجا مطرح است که نقطه ضعف به شمار می آید اما ممکن است برای فردی که امیدی به خرید خانه در تهران ندارد و سرمایه اش امروز به خرید یک ملک آماده نمیرسد بهترین گزینه باشد و شاید خرید واحد مسکونی 60 متری در چیتگر برایش بهتر باشد تا اینکه در یک پروژه دیگر با متراژ بیشتر و ریسک بالاتر سرمایه گذاری نماید.

    همچنین ممکن است فردی بتواند اقساط سنگین پرداخت کند و زمان هم برایش مهم باشد در این حالت میتواند پروژه ای از تحویل 3 ماه تا 2 سال خریداری کند که به موقع و لوکس تحویل میگیرد و برای این فرد کیفیت و زمان مهم است و از نظر مالی هم مشکلی نیست.

    در نهایت باید شرایط شما بررسی شود و آنچه توقع دارید در سرمایه گذاری چیتگر نصیبتان شود مشخص شود تا پروژه ای پیش فروش قابل اعتماد در این محدوده به شما معرفی شود . برای این کار میتوانید هر زمان با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات مشاوره ای دریافت نمایید تا بهترین گزینه بسته به شرایط و خواسته هایی که دارید به شما معرفی شود.

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه