جستجو کردن

نوشته های اخیر

وام کد ۶۲ ارتش ناجا: جزئیات وام مسکن طرح حکمت نیروهای مسلح

  • یکی از وام هایی که برای کمک به تامین مسکن کارکنان ارتش پرداخت میشود وام کد 62 ارتش است که توسط بنیاد تعاون ارتش (بتاجا) برای اعضا در نظر گرفته شده است. در حال حاضر این طرح با نام طرح حکمت نیز شناخته میشود و البته در شرایط واگذاری آن در مناطق مخلتف نظیر پرند و منطقه 22 تهران شرایط متفاوتی اعلام شده است.

    وام کد ۶۲ ارتش ناجا: جزئیات وام مسکن طرح حکمت نیروهای مسلح
    وام کد ۶۲ ارتش ناجا: جزئیات وام مسکن طرح حکمت نیروهای مسلح

    با اینکه ایرادات زیادی به این وام وجود دارد که مبلغی که در وام کد 62 ارتش اعطا میشود کفاف خرید مسکن را نمیدهد اما در نهایت میتوانید این را در نظر داشته باشید که برخی از پروژه های ارتش در منطقه 22 خودشان دارای وامی جداگانه میباشند که به عنوان تسهیلات بر روی آنها توسط تعاونی سازنده دریافت شده است و معمولا توسط بانکهای مربوط به همان ارگان است.

    توجه داشته باشید که شرایط این وام در سال 1402 بدینصورت میباشد و به محض اینکه تغییراتی در سال 1403 ایجاد شود این بخش بروزرسانی خواهد شد و اطلاعات جدید قرار خواهد گرفت.

    وام کد 62 ارتش

    در حال حاضر برای شهر پرند  وام کد 62 ارتش به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 10 ساله بدون سود در نظر گرفته شده است و برای وام مسکن طرح حکمت نیروهای مسلح که در منطقه 22 تهران است و توسط بتاجا پرداخت میشود به شکل زیر و جدولی که مشاهده مینمایید پرداخت میشود

    سنوات واریز حق عضویت
    10 سال و کمتر 4,500,000 تومان
    11 سال 5,000,000 تومان
    12 سال 5,500,000 تومان
    13 سال 6,000,000 تومان
    14 سال 6,500,000 تومان
    15 سال 7,000,000 تومان
    16 سال 7,500,000 تومان
    17 سال 8,000,000 تومان
    18 سال 8,500,000 تومان
    19 سال 9,000,000 تومان
    20 سال 9,500,000 تومان

    شرایط عضویت برای اعضای بالای 20 سال نیز مجدد فراهم شده است و توجه داشته باشید افرادی که قبلا عضو این طرح بوده اند ولیکن الان خارج شده اند نمیتوانند مجدد وارد طرح شوند.

    در حال حاضر وام حکمت در منطقه 22 در پروژه توانمندسازی ارتش وجود دارد که اگر توسط عضو غیر نظامی خریداری شود باید این مبلغ تسویه شود.

    دیگر پروژه های ارتش با وام

    پروژه های دیگری وجود دارند که دارای وام هستند ، نمونه ای از این پروژه ها را میتوان پروژه نیرو زمینی ارتش معرفی نمود که اقساط بازپرداخت 4 ساله پس از تکمیل و تحویل واحد روی آن است یعنی لازم نیست که عضوی از ارتش باشید و اگر خریداری انجام دهید و یا قبلا نیز وامی دریافت نموده باشید این وام مجدد بر روی واحد است و به شما تعلق خواهد گرفت.

    پروژه خرازی 2 از دیگر پروژه هایی است که دارای وام است اما برای افراد پاسدار و اگر غیر پاسدار باشید میبایست وام پروژه را تسویه نمایید که این گزینه نیز میتواند برای افرادی که عضو این سازمان هستند مناسب باشد.

    وام کد 62 ارتش
    وام کد 62 ارتش

    در نهایت توجه داشته باشید که روال ساخت در پروژه های تعاونی ساز در چیتگر به گونه ای است که میتواند وام مشارکت مدنی نیز به آنها تعلق بگیرد اما شرایط آن با وام های دولتی متفاوت است.

    بهتر است که برخی از پروژه هایی را انتخاب نمایید که وام قابل انتقال دولتی داشته باشند در اینصورت میتوانید با بازپرداخت طولانی اقدام به خرید کنید. لیست کامل پروژه هایی که دارای وام هستند را میتوانید در مطلب وام پروژه چیتگر مطالعه فرمایید.

    در نهایت در کنار شرایط اقساطی و پروژه هایی که دارای وام ارتش کد 62 و یا غیر از این کد هستند میتوانید شرایط پرداخت را آسانتر نماییذ.

    وام کد ۶۲ ارتش چقدر تاثیر دارد؟

    این یک قانون است که برای هر یک از اعضای ارتش تا پیش از بازنشستگی باید حداقل 1 مسکن تامین شود، در این بین طرح هایی معرفی میشود که گاهی شرایط پرداخت آنها به توان پرداخت اقساط و مشارکت اعضای ارتش نمیخورد.

    اما در نظر داشته باشید که شاید شرایط اولیه در زمانی که پروژه معرفی میشود چندان مطلوب نباشد اما در نهایت همان سهام هایی که توسط طرح حکمت با وام 70 و 150 میلیون تومانی تخت عنوان وام کد 62 ارتش بتاجا واگذار شده است امروز 1 و نیم میلیارد تومان برای سهام 50 متری قیمت دارد.

    در نهایت به ثمر رسیدن این دسته از پروژه ها ممکن است زمانبر باشد و اقساط اولیه سنگین اما زمان مشکل را حل میکند و میتوانید روی پروژه حساب کنید. به عنوان نمونه میتوانید پروژه های بنیاد تعاون ناجا را بررسی نمایید که همگی دارای وام هستند و توجه داشته باشید امروز که نزدیک به زمان تحویل آنهاست قیمت شان بین 50 الی 80 میلیون تومان نسبت به زمان تحویل متغیر است.

    شرایط جدید وام کد 62 ارتش سال 1402
    شرایط جدید وام کد 62 ارتش سال 1402

    برای کسب اطلاعات کامل در مورد پروژه های در حال ساخت که دارای وام هستند و یا وام های ارتش یا سپاه در آنها وجود دارد میتوانید از قسمت منوی بالا سایت، لیست پروژه ها را مشاهده فرمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید تا جزئیات بیشتری دریافت نماییذ.

    تسویه وام کد 62 ارتش

    توجه داشته باشید که هنگام خرید پروژه هایی که در آن از وام حکمت یا وام کد 62 ارتش استفاده شده است باید تسویه شدن آنرا بررسی نمایید زیرا در صورت تسویه نشدن باید پس از خرید توسط شما تسویه شود و همچنین باید بدانید که آیا این وام انتقال میابد یا خیر.

    بهترین گزینه برای اطمینان از این کار استعلام تعاونی مسکن از خود تعاونی سازنده است تا در مورد اینکه آیا سهام دارای بدهی است یا خیر اطمینان حاصل کنید.

    همچنین برای افرادی که آشنا به این پروژه ها نیستند سنتوات در برخی از موارد نظیر اولویت بندی و انتخاب واحد تاثیر دارد که البته بر روی همه پروژه ها به چنین صورت نیست و باید از تعاونی استعلام شود زیرا ممکن است قیمت بالاتر باشد اما تاثیری نداشته باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه هایی که دارای وام هستند و شرایط آنها با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    4 نظر در “وام کد ۶۲ ارتش ناجا: جزئیات وام مسکن طرح حکمت نیروهای مسلح”

    1. یاسر احمدی فرد

      اینجانب یاسر احمدی فردبه شماره پرسنلی ۸۴۵۲۷۰۰۲ مدت ۱۳سال است که عوض تعاونی مسکن مهر پردیس ارتش استان کرمانشاه هستم والان باتوجه به مشکلات فراوان مالی و بیماری صعب‌العلاج بودن همسرم و مخارج درمان همسرم ومدت ۱۴سال است که مستاجرمیباشیم توانایی پرداخت بدهی خود به تعاونی مسکن مهرپردیس را ندارم واز سوی تعاونی مسکن مهر پردیس ارتش برای اینجانب اخطار آمده در صورت پرداخت نکردن بدهی اسم اینجانب از پروژه حذف خواهد شد لذا خواهشمند است نسبت به پرداخت وام کد ۶۲ را نه صورت نقدا بلکه آن رابه تعاونی مسکن مهر پردیس کرمانشاه واگذار کنند تا به جای بدهی اینجانب برداشت شود عاجزانه تقاضا دارم نسبت به درخواست اینجانب رسیدگی و موافقت گردد

    2. سلام اینجانب مهدی کار گر باکدپرسنلی ۷۴۰۹۳۷۵۹ با۲۸سال سنوات در آبان ماه درخواست وام ۶۲ کردم هنوز بعد ازسه ماه واریز نشده قرار بود ۶۰روزه واریز شود تماس گرفتم می گویند سال آینده لطفا خودتان قضاوت کنید آیا با این مبلغ الان هم هیچ اقدامی نمی شود انجام داد بر سد سال آینده ممنون میشم رسیدگی نماید با تشکر

    3. ظلمی که به پرسنل نظامی میشه بخدا به هیچ ارگانی نمیشه هیچگونه اسایشی ندارند تعطیلات همیشه اماده باشن به معیشت پرسنل اهمیت نمیدن واقعا بدبختیم زندگی ی دست فروش بهتر از زندگی ما نظامیاست

      1. ژاندارم مقدس،

        من الان چهارسال پیش مردم ومرا دفن کردند هنو ز وام مسکن کد ۶۲ را با ۱۹۳ ماه سپرده گذاری نگرفتم
        الان تازه میگن حتما باید خودش زنده بشه بیاد تا وام رابدیم من هم الان نمیدونم زنده بشم بیام یا نه .آخه الان اون دنیا با حوری های بهشتی داره خوش میگذره چرا بیام ؟

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه