جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرايط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران

  • اگر به دنبال خرید آپارتمان با شرایط اقساطی در تهران هستید منطقه 22 یکی از بزگترین مناطق در حال ساخت این شهر میباشد که پروژه های ساختمانی زیادی در آن تعریف شده است . این دسته از پروژه ها با ماهیت های متفاوت در حال اجرا میباشند که به همین دلیل شرایط فرئش اقساطی متنوعی را ارائه میدهند .

    بسته به ماهیت تعاونی میتواند شروع قیمت با پرداخت مبلغ اولیه از 1 الی 4 میلیارد تومان است که دارای اقساط است و هر چه پروژه در مرحله جلوتری از ساخت قرار داشته باشد مبلغ اولیه بالاتر میرود و به طیع اقساط کاهش و مدت زمان تحویل کوتاهتر میشود .

    در این مطلب بصورت جامع به معرفی و بررسی شرایط فروش اقساطی آپارتمام در منطقه 22 تهران میپردازیم و گزینه هایی که متوانید از آنها خرید اقساطی انجام دهید را بررسی خواهیم کرد . پیش از ادامه مطلب نیز میتوانید برای آشنایی با برج های منطقه و موقعیت جغرافیایی آن ویدئوی زیر را مشاهده فرمایید که اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد . همچنین سعی ما در این مطلب این است که تمامی جوانب بررسی شود و پروژه هایی که دارای ریسک سرمایه گذاری کمتر هستند معرفی شود .

    معرفی شرایط فروش آپارتمان اقساطی در منطقه 22

    بر اساس مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد و ماهیت مشارکت ، تعاونی و یا سازنده شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 متفاوت است ، اگر پروژه بصورت شخصی ساز باشد که قطعا مبلغ اولیه آن بالاتر ، مدت زمان تحویل کوتاهتر و پرداخت ها سنگین تر است .

    اما اگر پروژه بصورت تعاونی ساز باشد زمان تحویل طولانی تر شده ولیکن مبلغ اولیه کمتر و اقساط نیز سبک تر است ، اگر پروژه بصورت قطعی باشد یعنی سهم اعضای اصلی باشد ، پروژه بدون اقساط است اما قیمت آن نیز پایین است زیرا در منطقه 22 تهران قیمت گذاری بر اساس پیشرفت پروژه انجام میشود و شما نیز میتوانید بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید خرید قسطی آپارتمان در چیتگر انجام دهید .

    حال بنا بر میزان سرمایه و توان پرداخت اقساط شما میتواند شرایط فروش آپارتمان متفاوت باشد که بسته به پروژه دارد . در ادامه میخواهیم در ابتدا پروژه هایی را معرفی نماییم که دارای اقساط طولانی میباشند و مبلغ اولیه آنها نیز کمتر است .

    پروژه پدافند ارتش متعلق به تعاونی بتاجا ارتش که با مشارکت با یک شرکت خصوصی انجام شده است و قیمت پیش پرداخت اولیه برای واحد 60 متری 750 میلیون و اقساط هر 4 ما 112 میلیون تومان میباشد .

    شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22
    شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22

     

    پروژه بقیه الله 5 که در حال حاضر در مرحله اولیه است و متری 17.5 میلیون تومان برای زمین و تراکم باید در قالب 4 قسط پرداخت شود و اقساط ساخت نیز بعد از شروع پروژه اعلام میشود .

    پروژه سفیر که در حال حاضر در مرحله پایان دیوار چینی است و 2 میلیارد تومان واریزی داشته است و اقساطی در حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در سال آینده پیش بینی میشود ، حق امتیاز این پروژه 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است یعنی در مجموع باید 3 میلیارد و 700 پرداخت نموده و اقساط را نیز پرداخت نمایید .

    پروژه نیروی زمینی ارتش  ارتش که در حال حاضر برج های 4 گانه نیز شناخته میشود و قیمت آن بصورت متری 35 تا 74 بسته به پیشرفت پروژه قیمت گذاری میشود و همچنین از 300 تا 800 میلیون تومان بسته به تعداد اقساط پرداخت شده ، باقی مانده دارد که باید پرداخت شود .

    پروژه ستین متعلق به شرکت آرین سازه ، این پروژه در حال حاضر تنها پروژه ی روی خاک است که سند آن به نام تعاونی است و جواز شهرداری دریافت نموده و قدر السهم زمین را به اعضای خود منتقل نموده است.

    در نهایت این دسته از پروژه ها در دسته ای قرار میگیرند که مدت زمان ساخت آنها از 40 الی 70 درصد میباشد در ادامه به معرفی پروژه هایی با شرایط دیگر میپردازیم .

    شرایط فروش اقساطی آپارتمان با قیمت قطعی در منطقه 22

    آن دسته از پروژه هایی که بصورت قطعی قیمت گذاری میشوند یعنی مانند پیش فروش هایی احتمالا با آنها آشنایی دارید نیز در منطقه 22 وجود دارند وشرایط فروش اقساطی آنها به گونه ای دیگر فراهم است . یعنی اگر در دیگر مناطق تهران شما باید 40 الی 60 درصد مبلغ کل را پرداخت نمایید در منطقه 22 این مبلغ میتواند کمتر و تا 30 درصد باشد و علت آن نیز تنوع پروژه و رقابت سازنده ها میباشد .

    پروژه تریتیوم Vip در خیابان هوانیروز با قیمت پایه متری 85 میلیون تومان در حال انجام است که 30 درصد مبلغ را در ابتدا دریافت نموده و مابقی در اقساط زمانبندی شده است . همچنین در نظر داشته باشید که این شرکت پروژه های دیگری را نیز در دست اجرا با همین نام دارد که در موقعیت های متفاوت با قیمت های مختلفی میباشند که بسته به مرحله ساخت دارد .

    پروژه تندیس اقاقیا در بلوار کاج دیگر پروژه ای است که شامل 2 برج میباشد و واحدهای آن از 98 تا 145 متر میباشد . این پروژه در حال حاضر قیمت متری 120 میلیون تومان با پیش پرداخت 30 درصد اعلام نموده است که تسویه حساب باید در 2 سال آینده انجام شود و پروژه نیز در همان زمان تحویل میابد .

    فروش اقساطی آپارتمان با قیمت قطعی در منطقه 22
    فروش اقساطی آپارتمان با قیمت قطعی در منطقه 22

    پروژه نارنجستان که در حال حاضر 5 امین پروژه خود را نیز معرفی کرده است که 2 پروژه اول خود را تحویل داده و پروژه های دیگر آن در حال ساخت است ، این پروژه بصورت قطعی بسته نشده و تنها پروژه نارنجستان 2 را بصورت قطعی به فروش رسانده که در حال حاضر تکمیل شده است و مابقی پروژه ها بصورت علی الحساب میباشند .

    پروژه مروارید خیام که سازنده آن مهندس لالوی میباشد و در محدوده مروارید شهر واقع شده است یکی دیگر از این پروژه ها است که با قیمت روز فروخته میشود و دارای قیمت قطعی است . اما در نظر داشته باشید که این پروژه کلیه واحدهای خود را واگذار کرده است و در حال حاضر تنها مالکین هستند که اقدام به فروش مینمایند و خود سازنده واحدی برای فروش ندارد .

    شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت کم و اقساط طولانی در منطقه 22

    حال میرسیم به این بخش که مربوط به پروژه های روی خاک و یا در مراحل اولیه است ، این دسته از پروژه ها در واقع در مراحل اولیه هستند و قیمت آنها نیز به همین علت نسبت به دیگر پروژه ها کمتر بوده و از طرفی ریسک آنها نیز بیشتر است .

    البته باید بگوییم که بیشتر تعاونی های خصوصی در مرحله پروژه معرفی نموده اند و به همین دلیل است که قیمت این دسته از پروژه ها پایین است در حالیکه تعاونی های دولتی نیز پروژه های بسیاری را در مرحله خاک معرفی مینمایند اما قیمت آنها اینگونه نیست .

    در واقع برای سرمایه گذاری در این دسته از پروژه ها باید خطرات پیش خرید آپارتمان را بدانید و اعتبار ، ماهیت ، پشتوانه و سابقه را به شکل صحیح بررسی نمایید. ما در ادامه این پروژه ها را معرفی مینماییم و برای اطلاعات بیشتر میتواتنید به صفحه مربوط به آن پروژه مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    پروژه سپکو در محدوده مروارید شهر در یک قطعه زمین خاص قرار گرفته که بیش از 40 پروژه در آنجا تعریف شده اند ، وضعیت زمین های این منطقه بصورتی است که در حال تغییر کاربری است و تنها اتفاقی که در آن افتاده فنس کشی است . این دسته از پروژه ها در حال حاضر در مرحله الی بلا تکلیف هستند و قیمت ورود به آنها 500 الی 600 میلیون تومان است که هزینه زمین و تراکم است .

    شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت کم
    شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت کم

    پروژه ایران 2 در مرحله خاک میباشد و تقریبا 6 ماه از معرفی آن میگذرد و در منطقه وردآورد قرار گرفته است . تعاونی این پروژه دارای رزومه خوبی است و جواز ساخت را نیز دریافت نموده است و بزودی عملیات ساخت را اجرا خواهد کرد اما در نظر داشته باشید یکی از ایرادات تعاونی این پروژه اجرای همزمان چند پروژه است که ممکن است کار را به تاخیر بی اندازد .

    پروژه پارادایس این پروژه نیز به تازگی معرفی شده است و تعاونی آن سابقه ساخت ندارد و زمین آن در حال تسویه حساب است . توجه داشته باشید که این دسته از پروژه ها باید اعتبار سنجی شوند .

    در نهایت پروژه های دیگری با نام ویژن ، یاران ، ماندگار ، اسپرلوس ، پلازا ، پالادیوم ، گالیا ، سهند و … بسیاری از پروژه ها هستند که در همان زمین مشاعی مروارید شهر واقع شده اند و شرایط همگی آنها یکسان است ، اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و جزئیات بیشترین دریافت نمایید .

    کدام شرايط فروش اقساطی آپارتمان برای شما بهتر است ؟

    اینکه کدامیک از شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 را انتخاب مینمایید بستگی به میزان سرمایه اولیه ، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی است که میخواهید برای تحویل پروژه انتظار بکشید دارد . واقعیت این است که هر چه مبلغ اولیه شما بیشتر باشد انتخاب شما نیز بیشتر است .

    پس در واقع اگر به دنبال خرید اقساطی آپارتمان هستید باید تمامی جوانب را بسنجید و فکر شده عمل نمایید زیرا این نوع سرمایه گذاری پرسود است به شرطی که درست و صحیح انجام شود . همانطور که در بالا اشاره نمودیم پروژه های زیادی برای فروش اقساطی وجود دارند که هریک میتواند ریسک ، زمان تحویل و مبلغ اولیه متفاوتی داشته باشد .

    پیشنهاد ما این است که پروژه ها را بررسی نمایید و از بالای صفحه در قسمت لیست پروژه ها میتوانید تقریبا تمامی پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 را یافته و اطلاعات و شرایط دقیق آنها را بیابید ، همچنین میتوانید نظرات خود را در انتهای صفحه به اشتراک بگذارید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و بر اساس میزان سرمایه و توان پرداخت اقساطی که دارید پروژه ای که مناسب روحیه و شرایط سرمایه گذاری شما میباشد معرفی شود .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه