جستجو کردن

نوشته های اخیر

سرمایه گذاری با سود 50 درصد در ترکیب سود بانکی و مسکن

  • اگر به دنبال سرمایه گذاری با سود 50 درصد هستید و به این مطلب رسیده اید بسیار خوش شانس هستید زیرا ما بر خلاف دیگر سایت های سرمایه گذاری که راه و روش هایی را معرفی می نمایند که پر ریسک بوده و یا تنها در کاغذ عملی می باشند، به شما روشی کاملا ایمن معرفی می کنیم که سود 150 درصدی در بازه 3 ساله داشته باشید که سالیانه حداقل 50 درصد خواهد بود (یعنی با محاسبه دست پایین و نصف آماری که تا کنون بوده) و همچنین از گزند کاهش ارزش پول نیز به دلیل افزایش نرخ ارز در امان باشید.

    سرمایه گذاری با سود 50 درصد در ترکیب سود بانکی و مسکن
    سرمایه گذاری با سود 50 درصد در ترکیب سود بانکی و مسکن

    در نظر داشته باشید که ما بر اساس آمار بازار مسکن و سود بانکی در کشور بر در طی 10 سال اخیر این طرح را ارائه داده ایم و کلیه مراحل انجام آن نیز انجام پذیر خواهد بود و نیاز دانستن علم خاصی ندارد به جز یک مشاور و راهنمای خوب که در این مطلب سعی ما این است که کلیه موارد را برای شما روشن نموده و همچنین در صورتی که در بخش سرمایه گذاری در مسکن نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    سود بانکی و افزایش قیمت مسکن چقدر است؟

    پیش از اینکه معرفی سرمایه گذاری را انجام دهیم اول از همه باید بر طبق آمار و ارقام محاسبه نماییم که افزایش قیمت مسکن در یک بازه 10 ساله چقدر بوده است. پیش تر در مطلبی با عنوان سود بانکی بهتر است یا خرید مسکن بازدهی هر کدام را به صورت جداگانه با آمار و ارقام بررسی نمودیم و به صورت خلاصه در اینجا بیان می کنیم که سود بانکی را می توانیم 20 درصد به صورت سالانه در نظر بگیریم که البته صندوق های سرمایه گذاری تا 25 درصد نیز سود می دهند.

    افزایش قیمت مسکن در بازه 10 ساله از سال 1392 الی 1402 بر اساس آمار و ارقام 15 و نیم برابر شده است یعنی به صورت میانگین هر سال 1 و نیم برابر شده است. البته در نظر داشته باشید که در این بازه 10 ساله چند سال افزایش کمتر از این عدد بوده است ولی در یک بازه بسیار بالاتر رفته است اما میانگین را می توان این عدد به صورت میانگین 10 ساله در نظر گرفت.

    بر طبق محاسباتی که انجام داده ایم، اگر شما سرمایه تان را 10 سال سپرده بانکی کرده باشید و به صورت موازی همان میزان را به مسکن تبدیل کنید پس از 10 سال سرمایه مسکن شما 6 برابر معادل 600 درصد جلوتر از سپرده بانکی شما خواهد بود و این آمار بدون در نظر گرفتن این است که ملک را اجاره داده باشید. پس با این اطلاعات به سراغ بخش بعدی می رویم.

    سرمایه گذاری با سود 50 درصد

    توجه داشته باشید که تمرکز این مطلب بر روی این موضوع است که سرمایه گذاری توسط عموم مردم انجام پذیر باشد و ما مواردی که نیاز به تخصص دارند معرفی نمیکنیم. موردی که معرفی میکنیم سرمایه گذاری با ترکیب سود بانکی و مسکن است که توسط همه مردم امکان پذیر است.

    حال تصور کنید که مبلغ 11 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت کلی در اختیار دارید و به دنبال سود 50 درصد سالیانه هستید، شما می توانید این مبلغ را به 3 بخش تقسیم که هر بخش آن تبدیل به 3 میلیارد و 730 میلیون تومان می شود.

    سرمایه گذاری با سود 50 درصد
    سرمایه گذاری با سود 50 درصد

    حال باید به سراغ گزینه مسکن برویم، برای خرید مسکن باید به سراغ پیش خرید بروید و ما یک پروژه پیش فروش در چیتگر را در نظر میگیریم که واحد 90 متری است و 100 میلیون تومان نیز به صورت قطعی قرارداد پیش خرید می بندد و شرایط پرداخت نیز به این صورت است که 30 درصد پرداخت اولیه و مابقی اقساط 36 ماهه به صورت قطعی تا زمان تحویل پروژه است که هر 6 ماه یکبار باید پرداخت شود.

    پس از سرمایه 11 میلیارد و 200 میلیون تومانی شما، 3 میلیارد تومان بابت پیش پرداخت کسر می شود و مبلغ 8 میلیارد و 200 در بانک سپرده 20 درصد می شود. حال در ادامه نتیجه این سرمایه گذاری را بررسی میکنیم.

    نتیجه سرمایه گذاری برای سود 50 درصد سالانه

    برای محاسبه نتیجه باید ابتدا محاسبه کنیم که چقدر برای اقساط پروژه ای که پیش خرید نمودیم باید پرداخت کنیم. اگر اقساط را هر 6 ماه یکبار در نظر بگیریم و مبلغ باقی مانده 6 میلیارد تومان باشد که البته 10 درصد نیز برای سند باقی می ماند یعنی مبلغی که باید پرداخت شود 5 میلیارد و 400 میلیون تومان است، باید هر 6 ماه 900 میلیون تومان پرداخت شود.

    حال به سراغ سپرده بانکی می رویم که 8 میلیارد و 200 میلیون تومان است و سپرده 25 درصدی در صندوق سرمایه گذاری شده است که روزشمار پرداخت می شود یعنی ماهیانه مبلغ 178 میلیون تومان و اگر نخواهید در صندوق سپرده کنید و در بانک با سود 20 درصد بگذارید می شود ماهانه 136 میلیون تومان که اگر پرداخت شما 6 ماهه باشد و به سود دست نزنید در طی 5 ماه تا حدودی جبران اختلاف 84 میلیون تومانی که بین 136 میلیون سود و 150 میلیون قسط در بازه 6 ماهه وجود دارد می شود و اصل پول نیز در بانک سر جایش است!

     روش های افزایش سود 50 درصدی
    روش های افزایش سود 50 درصدی

    حال نتیجه چه خواهد شد؟ سرمایه اولیه ما 11 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و کلیه سود نیز برای پرداخت اقساط رفته است و در بانک 8 میلیارد و 200 میلیون تومان باقی مانده و پس از 3 سال یک واحد 90 متری نیز داریم که با قیمت متری 100 پیش خرید شده و بر اساس افزایش قیمت مسکن در بازه 10 ساله که سالیانه 1 و نیم برابر بوده را نیز در نظر نگیریم و به جای 4 و نیم برابر تنها 2 برابر (یعنی کمتر از نصف آمار) در نظر بگیریم، قیمت آپارتمان شما 18 میلیارد تومان است که ما 2 برابر محاسبه نمودیم ولی در واقعیت 3 برابر است و این ارزش افزوده ای که وجود دارد به این دلیل است که چیتگر در حال حاضر رو به پیشرفت ترین منطقه تهران در کنار منطقه 5 است. در ادامه محاسبات شما 8 میلیارد و 200 میلیون هم در بانک سپرده دارید که نسبت به 11 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه اولیه شما 150 درصد در 3 سال افزایش داشته که می شود 50 درصد سالیانه.

    جدا از اینکه چیتگر یک منطقه رو به رشد است و قیمت آن بر اساس آباد شدن افزایش بیشتری از تورم دارد به صورتی که قیمت آپارتمان 60 متری در چیتگر در یک بازه 3 ساله یعنی از اردیبهشت 1400 الی اردیبهشت 1403 نزدیک به 300 درصد افزایش داشته است.

     روش های افزایش سود 50 درصدی

    در معرفی روش سرمایه گذاری که انجام شده است چندین مورد وجود دارد که باید رعایت شود تا سود 50 درصد سالیانه شما محقق شود که آن روش انجام کار است اما در نهایت روش هایی نیز وجود دارد موجب افزایش این سود می شود.

    در این روش شما بخشی از سرمایه را در بانک می گذارید و بخش دیگر را در قراردادی قطعی در حوزه مسکن وارد می کنید، ممکن است در ذهن شما این باشد که اطراف تهران کجا زمین بخریم تا به جای پیش خرید مسکن، زمینی را به صورت اقساطی خریداری کنیم. این نیز می تواند یک دیدگاه باشد اما اینکه زمین به صورت اقساطی به شما فروخته شود یا خیر یک موضوع است و اینکه آیا نتیجه کار یکسان خواهد بود و رشد قیمت در آن زمین چقدر است مسئله ای دیگر می باشد.

    نتیجه سرمایه گذاری برای سود 50 درصد سالانه
    نتیجه سرمایه گذاری برای سود 50 درصد سالانه

    به دلیل اینکه ما بر اساس آمار و ارقام اقدام به معرفی این روش سرمایه گذاری با سود 50 درصد نموده ایم نمی توانیم به صورت قطعی در مورد دیگر موارد نظر دهیم ولی در مطلبی جداگانه بررسی نمودیم که آیا خرید زمین بهتر است یا آپارتمان و در آن جا به این نتیجه رسیدیم که برای سرمایه های خرد بهتر است وارد معقوله زمین نشوید زیرا عمده زمین هایی که با سرمایه خرد می توانید بخرید بدون سند یا جواز ساخت می باشند.

    اما در نهایت اگر منطقه ای که برای پیش خرید انتخاب می کنید رو به رشد باشد همانطور که در بالا معرفی نمودیم، قطعا سود شما بیش از 50 درصد خواهد بود ضمن اینکه بسیاری از بانک ها سود 28 درصدی برای ارقام بالا می دهند که ما آن را نیز در نظر نگرفتیم یعنی واقعیت این است که این روشی که اعلام نمودیم از 50 درصد سالیانه هم بیشتر است و ما بدترین شرایط را در نظر گرفتیم.

    الزامات برای سرمایه گذاری معرفی شده چیست؟

    الزامات برای این سرمایه گذاری به صورت خلاصه موارد زیر است:

    • تقسیم سرمایه به اندازه ای که سود بانکی، اقساط خرید ملک را پوشش دهد و از اصل پول کسر نشود و همچنین بدانید که چقدر پیش خرید آپارتمان به صرفه است و ارزش افزوده آن را با انتخاب پروژه و محل مناسب بالا ببرید.
    • مبنای محاسبه ما سود 20 درصد بوده است، اگر صندوق یا بانکی به صورت ویژه درصدی بالاتر به شما می دهد از آن استفاده کنید.
    • پروژه پیش فروشی را انتخاب نمایید که مطمئن باشد و در این مورد می توانید روی ما حساب کنید!
    • بازه سرمایه گذاری خود را به صورت 3 ساله در نظر بگیرید و حتی این را بدانید که می توانید پس از 3 سال با رهن دادن ملکی که دارید و افزودن به سرمایه سپرده بانکی این کار را ادامه دهید.
    • دیدگاه خود به سرمایه گذاری را مقطعی نبینید و ترجیح شما بر این نباشد که سود ماهیانه دریافت کنید.
    جمع بندی

    در این مطلب به صورت واقعی، روشی برای دریافت سود 50 درصد سالیانه که حداقل محاسبه ما بوده است معرفی نمودیم که گزینه ای ایمن با استفاده از سپرده بانکی و پیش خرید آپارتمان بوده است که کاملا واقعی و انجام پذیر است.

    در این بین نکاتی را مطرح نمودیم که می تواند این سود را افزایش دهد و همچنین الزاماتی که باید در این نوع سرمایه گذاری رعایت شود. در نظر داشته باشید که در بخش سرمایه گذاری در حوزه مسکن می توانید بروی تهران برج حساب کنید. ما میتوانیم بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید پروژه های پیش فروش در تهران را به شما معرفی نماییم و اصالت و اطمینان را تضمین نماییم. کافیست با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “سرمایه گذاری با سود 50 درصد در ترکیب سود بانکی و مسکن”

    1. سلام
      مطالبتون خیلی خیلی عالی و کاربردیه
      میخواستم خواهش کنم لطفا توی یه مقاله جدا در مورد شاخصهای تعدیل سازمان برنامه و بودجه کشور و فرمول و نحوه اعمال اون توسط سازنده ها در پروژه های پیش خرید شده با قیمت علی الحساب همراه با عدد و جزییات و مثال توضیح بدین
      واقعا توی ایران نمونه هستین
      همیشه موفق باشه تیم خوب تهران برج

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه