جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی و قیمت فروش آپارتمان در برج ترنج کوهک

  • برج ترنج در قالب 1 برج 26 طبقه شامل 21 طبقه مسکونی و 5 طبقه لابی و پارکینگ در سال 1396 توسط تعاونی کارکنان شمیم رحمت، تکمیل و تحویل داده شد. زمین این پروژه 3800 متر است و در هر طبقه از برج ترنج 12 واحد مسکونی قرار گرفته شده است و در مجموع دارای 256 واحد مسکونی است.

    تیپ متراژ واحد های این برج 115،120 و 124 متر است و موقعیت قرار گیری واحدها به گونه ای است که دارای دید به کوهستان و پارک جنگلی چیتگر به توجه به موقعیت واحدها وجود دارد.

    برج ترنج کوهک
    برج ترنج کوهک

    در این مطلب ضمن بررسی امکانات، موقعیت و جزئیات برج ترنج در کوهک، قیمت فروش آپارتمان و همچنین رهن و اجاره را نیز به تاریخ روز منتشر و همچنین مقایسه با برج های هم تراز در محدوده کوهک را انجام خواهیم داد.

    قیمت فروش آپارتمان در برج ترنج

    توجه داشته باشید که بروز رسانی این بخش در تاریخ اسفند ماه سال 1402 بوده است و در صورت نیاز به اطلاعات جدید و بروز می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس فرمایید. قیمت فروش آپارتمان در برج ترنج کوهک به شرح زیر می باشد:

    متراژ اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) طبقه
    ۱۱۶ ۲ ۱۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۵٬۱۷۲٬۰۰۰ ۱۵
    ۱۱۶ ۲ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۳٬۴۴۸٬۰۰۰ ۱۴
    ۱۲۰ ۲ ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۴٬۱۶۶٬۰۰۰ ۱۱
    ۱۱۶ ۲ ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱۶٬۳۷۹٬۰۰۰ ۱۲

    در نظر داشته باشید که برج ترنج دارای سند تک برگ می باشد و در قیمت گذاری آن این مورد تاثیر گذار بوده است. توجه داشته باشید که برج دیگری که توسط سازنده همین برج ساخته شده است نیز دارای سند است که می توانید اطلاعات بیشتر را در پروژه های هوافضا در منطقه 22 مطالعه فرمایید.

    قیمت فروش آپارتمان برج ترنج
    قیمت فروش آپارتمان برج ترنج

    همچنین در نظر داشته باشید که اگر بخواهیم از نظر سطح قیمت و سال ساخت، مقایسه ای با برج ترنج انجام دهیم می توانیم برج نگین ساحل را مثال بزنیم که از نظر موقعیت، در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته و سال ساخت آن نیز جدیدتر بوده ولیکن قیمت پایین تری دارد.

    قیمت رهن و اجاره در برج ترنج

    آخرین قیمت رهن و اجاره در برج ترنج به شرح زیر می باشد:

    متراژ اتاق ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان) طبقه
    116 2 1,300,000,000 رهن کامل 17
    120 2 800,000,000 6,000,000 تومان 5
    124 2 1,000,000,000 3،000،000 میلیون تومان 8

    در نظر داشته باشید که هنگام مقایسه قیمت رهن و اجاره در برج های چیتگر باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا برج دارای متراژ پایین هست یا خیر زیر وجود متراژ های 60 الی 85 متر در برج ها باعث بالا رفتن تقاضا و قیمت های کلی برج می شود.

    موقعیت قرار گیری برج ترنج در نزدیکی مجتمع طوبی است و اگر بخواهیم با یکی از برج های این محدوده که دارای شرایط مشابهی است مقایسه نماییم، برج کادوس را می توانید بررسی نمایید که یکی از برج های برند منطقه 22 به شمار می آید و دارای سند تک برگ می باشد.

    موقعیت برج ترنج کوهک

    برج ترنج در کوهک واقع شده است و برج های این محدوده دسترسی خاصی به شاخص های منطقه 22 ندارند اما به طور کلی این محدوده به دلیل شخصی ساز بودن برج ها، قیمت هایی نزدیک به برج های اطراف دریاچه چیتگر دارد. در تصویر زیر می توانید موقعیت قرار گیری برج ترنج را در تصویر مشاهده فرمایید:

    موقعیت برج ترنج
    موقعیت برج ترنج

    دسترسی به بزرگراه‌ و ایستگاه مترو چیتگر، همچنین نزدیکی به امکانات تفریحی و خدماتی از جمله مجتمع تجاری-تفریحی طوبی، پارک جنگلی چیتگر از جمله مواردی است که می توان در مورد موقعیت قرار گیری برج های ترنج بیان نمود.

    امکانات برج ترنج

    لیست امکانات برج ترنج به شرح زیر است :

    • ساختمان با سازه مستحکم بتنی و هسته دیوار برشی از جنس بتن مسطح ساخته شده است.
    • ۸ آسانسور با دو برانکارد و دو نفربر
    • لابی مجلل در طبقه همکف با ویو عالی به مناطق مختلف تهران و متراژ ۷۰۰ متر مربع.
    • امکانات تفریحی از جمله استخر، سونا، بخار، سالن بدنسازی و سالن تشریفات با ظرفیت ۲۰۰ نفر.
    • واحدها با نور مستقیم.
    • سالن بازی کودک، سالن کنفرانس اداری، کافی‌شاپ و فروشگاه در خود ساختمان.
    • اتصال به سیستم آنتن و اینترنت مرکزی، آیفون‌های تصویری و سیستم کدینگ برای ارتباط بین واحدها.
    • سیستم فاضلاب مطابق با استانداردهای روز و ورودی با درب ضد سرقت.
    • سیستم مدیریتی نگهداری و خدمات‌دهی مکانیزه و مطابق با استانداردهای روز ارائه شده است.

    این سازه با توجه به سال ساخت و تحویل آن دارای امکانات بروز تر از زمان خود بوده است و به همین دلیل است که پس از گذشت 6 سال از تحویل، امکانات این برج بروز به حساب می آید. برای مقایسه با برج های دیگر می توانید برج فرزانگان را بررسی نمایید و مقایسه ای با برج هایی با امکانات مشابه انجام دهید.

    جمع بندی

    در این مطلب برج ترنج در کوهک را مورد بررسی قرار دادیم و قیمت روز فروش و رهن و اجاره به تاریخ روز و همچنین مقایسه با دیگر برج های محدوده کوهک انجام دادیم. در نظر داشته باشید که در حال حاضر، سازنده برج ترنج پروژه دیگری نیز به عنوان نخل در حال اجرا دارد که در همان محدوده کوهک واقع شده است.

    بر خلاف دیگر پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22، پروژه های هوافضا با امکانات بروز و لوکس ساخته شده اند و برج ترنج نیز یکی از این پروژه ها می باشد. البته جدیدترین پروژه این تعاونی نیز با همین امکاناتی در حال ساخت است که برج ترنج ساخته شده است و تنها از متریال بهتری استفاده شده است.

    برای کسب آخرین اطلاعات از قیمت روز فروش و رهن و اجاره برج ترنج در کوهک می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه