جستجو کردن

نوشته های اخیر

فروش آپارتمان در تهران پول لازم: معرفی و قیمت

  • در حال حاضر در دی ماه سال 1402 با توجه به رکودی که در بازار حاکم شده است بسیاری از مالکین آپارتمان های خود را با قیمت پایینتر از میانگین به فروش میرسانند. فروش آپارتمان در تهران پول لازم برای آن دسته از مالکینی که نیاز به نقد نمودن سریع واحد خود دارند فرصت مناسبی برای خرید است.

    تخصص ما در منطقه 22 تهران چیتگر است در اینجا فرصت های دیگری وجود دارد که میتوان آپارتمان را زیر قیمت خرید زیرا در این محدوده که در واقع بیشترین آمار پروژه های ساختمانی در حال اجرا را دارد، بسیاری از پروژه هایی که بصورت انبوه سازی در حال اجرا هستند علاوه بر اینکه خودشان فروشنده واحدها هستند، خریداران دیگری نیز پروژه ها را خریداری نموده اند که در رقابت با سازنده قیمت ها را کاهش میدهند.

    فروش آپارتمان در تهران پول لازم: معرفی و قیمت
    فروش آپارتمان در تهران پول لازم: معرفی و قیمت

    همچنین یکی دیگر از گزینه های فروش آپارتمان در تهران پول لازم برای پیمانکاران این دسته از پروژه ها است که به جای حساب خود واحد دریافت میکنند و برای نقد نمودن نیاز به این دارند که سریعا و زیر قیمت آنها را نقد کنند. در این مطلب به بررسی فرصت های این چنینی و قیمت آنها میپردازیم همچنین در نظر داشته باشید که میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    فروش آپارتمان در تهران پول لازم

    در حال حاضر پروژه های زیادی بصورت انبوه سازی شده یعنی چند برج 30 طبقه در حال انجام هستند که پیمانکاری آنها به شرکت های خصوصی سپرده شده است.

    برای یافتن مواردی که فروش آپارتمان در تهران پول لازم میباشند میتوانیم به چند نمونه از پیمانکاران پروژه های ارتش را معرفی نماییم.

    برای مثال اگر قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر در محدوده شهرک چیتگر متری 60 الی 75 میلیون تومان بر اساس طبقه و جهت باشد، در پروژه های ارتش این قیمت برای آپارتمان های در حال ساخت که تحویل آنها 1 ساله است متری 40 الی 60 میلیون تومان است که در این بین سهم پیمانکاران را میتوانید با 15 درصد زیر این قیمت خریداری نمایید.

    فروش آپارتمان در تهران پول لازم
    فروش آپارتمان در تهران پول لازم

    این شرایط در بازار کنونی ایجاد شده است و ممکن است در مواردی که بازار معاملات داغ شود شرایط برای پایینتر خرید وجود نداشته باشد و با قیمت روز معامله شود.

    در نهایت باید در نظر داشته باشید که شرایط خرید بر اساس میزان سرمایه اولیه شما میتواند متفاوت باشد و نیاز به مشاوره خرید ملک در تهران داشته باشید تا شاید بتوان گزینه هایی برای املاک کلنگی یا مشارکت نیز به شما معرفی شود.

    گزینه های پول لازم در فروش آپارتمان

    توجه داشته باشید در مناطقی که ساخت و ساز زیاد است، همانقدر که قیمت های فروش متعادل است در هنگامی که بازار افت مینماید میتوان با قیمت بهتری اقدام به خرید گزینه های پول لازم در فروش آپارتمان نمود زیرا عرضه بیشتر از تقاضا است.

    در حال حاضر لیست آپارتمانهای زیر قیمت را به تاریخ دی ماه سال 1402 بدین شرح میباشد:

    پروژه واحد سال ساخت متراژ تعداد اتاق طبقه قیمت هر متر (میلیون تومان) قیمت کل (میلیارد تومان) درصد زیر قیمت
    برج های خرازی ۱۲۰ ۱۴۰۲ ۱۲۰ ۲ ۲۰ ۵۰ ۶ ۱۰٪ زیر قیمت
    برج های تریتیوم ۱۳۳ ۱۴۰۲ ۱۳۳ ۲ ۱۱ ۷۰ ۹.۳ ۱۵٪ زیر قیمت
    برج های ارتش ۱۲۰ ۱۴۰۲ ۱۲۰ ۲ ۱۴ ۷۵ ۹ ۱۵٪ زیر قیمت
    برج های نسیم کوهک ۱۵۰ ۱۴۰۰ ۱۵۰ ۳ ۹ ۷۰ ۱۰.۵ ۲۰٪ زیر قیمت
    برج پارمیس ۱۳۳ ۱۳۹۸ ۱۳۳ ۳ ۵ ۸۰ ۱۰٫۶۴ ۱۵٪ زیر قیمت

    توجه داشته باشید که محاسبه قیمت ها از میانگین منطقه بوده است و دست پایین برای محاسبه آن لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که آپارتمان 80 متری چیتگر تا متراژ 100 متر دارای قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان هایی با متراژ 150 متر به بالا میباشند و با بالا رفتن متراژ قیمت ها کاهش پیدا میکند.

    مالکین فروشنده پول لازم را چگونه پیدا کنیم؟

    اول از همه در نظر داشته باشید که معمولا آژانس های املاک خودشان زودتر مالکین را شناسایی نموده و به مشتریان خود معرفی مینمایند اما در نهایت بدانید که گزینه هایی که سهم پیمانکاری است به راحتی یافت میشود.

    همچنین در نظر داشته باشید که شرکت هایی که در کنار مالکین خود واحد در اختیار دارند از قیمت مالکین واحد خود را پایینتر عرضه مینمایند و همچنین میتوان شرایطی نیز آنها را خریداری نمود که به عنوان نمونه پروژه تریتیوم vip است.

    مالکین فروشنده پول لازم را چگونه پیدا کنیم؟
    مالکین فروشنده پول لازم را چگونه پیدا کنیم؟

    این پروژه علاوه بر اینکه خودش فروشنده واحدها است، مالکینی نیز وجود دارند که اقدام به فروش نموده و در کنار آن نیز سهم پیمانکار موجود است و به همین دلیل است که افت قیمت تا 20 درصد داشته است.

    نمونه های دیگری نیز وجود دارند که برای انتخاب میان فروش آپارتمان در تهران پول لازم آنها را مد نظر قرار دهید که پروژه های سهامی میباشند.

    برای نمونه پروژه لشگر 27 دارای 2 دسته مالک است، یکی از اعضای اصلی و صاحب زمین و دیگری از سهم سازنده که در این بین سازنده میتواند واحد خود را حتی شرایطی و زیز قیمت مالکین واگذار نماید که گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال فروشنده پول لازم میباشند.

    فروش آپارتمان پول لازم با شرایط اقساطی

    در نهایت این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر شما با قیمت 10 الی 15 درصد زیر قیمت بتوانید معامله ای انجام دهید در کنار آن نیز میتوانید از شرایط اقساطی نیز برای پرداخت استفاده نماییذ.

    این مورد بر روی افراد و مالکینی که دارای تعداد واحدهای زیادی هستند وجود دارد و میتواند شرایط پرداخت را تا 3 ماهه نیز انجام داد.در حال حاضر پروژه میلان که در مراحل پر هزینه ای از ساخت قرار گرفته است، توسط سازنده پول لازم تعداد زیادی از واحدهای خود را با شرایط اقساط تا 2 سال نیز واگذار مینماید که در این حالت میتوانید با قیمت پایینتری اقدام به خرید نمایید و از سویی دیگر شرایط پرداخت بصورت اقساطی میباشد.

    همچنین موارد دیگری نیز وجود دارند که میتوان در شرایط پرداخت مبلغ اولیه به جای 40 الی 60 درصد ، 30 درصد پرداخت نمود و شرایط اقساط را نیز خرد تر و طولانی مدت تر مشخص کرد که همگی اینها بصورت موردی در پروژه های مختلف وجود دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی فروش آپارتمان در تهران پول لازم پرداختیم و البته باید توجه داشته باشید که موارد این چنینی همیشگی نیستند بلکه اینگونه شرایط در زمان های متفاوت پیش می آیند و ممکن است همیشگی نباشد.

    اگر نیاز به این دارید که فروشندگان پول لازم و یا پروژه های ساختمانی که سازنده یا مالک آنها پول لازم است به شما معرفی شود میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید و میزان سرمایه اولیه و واحدی که مد نظر دارید را بیان نموده تا موارد زیر قیمت به شما معرفی گردد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه