جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج ارکیده چیتگر در پهنه A ارتش چیتگر

  • برج ارکیده ارتش در پهنه A شهرک چیتگر متعلق به متعلق به شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) در قالب 11 برج احداث و در سالهای 1396 و 2 بلوک آخر این مجموعه که ارکیده 11 و ارکیده 10 نام دارند و بلند ترین بلوک این مجموعه می باشند در سال 1401 توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا تکمیل و تحویل داده شده اند. طبقات بلوک های این مجموعه 15، 18 و 27 طبقه میباشد و متراژ بلوک های این مجموعه به صورت کلی از 63 متر تک خواب تا 258 متر 4 خواب میباشد و بیشترین متراژ واحدهای در جدیدترین بلوک  ساخته شده که 11 میباشد قرار گرفته اند و در ادامه به تفکیک متراژ واحدها در برج های مختلف و شرایط آنها می پردازیم. 

    برج ارکیده چیتگر
    برج ارکیده چیتگر

    قیمت برج ارکیده چیتگر

    بطور کلی 2 مجموعه برج ارکیده و برج پامچال که هر 2 توسط بتاجا ساخته و تحویل داده شده اند شرایط شبیه به یکدیگر دارند و حتی برخی نام برج ها را بصورت ارکیده پامچال اعلام می نمایند، در نهایت در صفحه مربوط به برج پامچال میتوانید قیمت های بروز آن مجموعه را مشاهده فرمایید.

    در اینجا قیمت ها مربوط به برج ارکیده به تاریخ بهمن ماه سال 1402 اعلام خواهد شد که پیشنهاد می شود با توجه به بروز رسانی قیمت ها در فروردین ماه سال 1402 برای یافتن دقیق ترین و بروزترین قیمت ها و آخرین معاملات با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید زیرا قیمت متراژ واحدها با توجه به جهت واحد، سال ساخت برج، طبقه و دیگر شرایط میتواند بسیار اختلاف داشته باشد.

    • متراژ تعداد اتاق طبقه قیمت کل قیمت هر متر
      ۱۱۲ ۲ ۲۳ ۸٬۳۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۴٬۷۳۲٬۰۰۰ تومان
      ۷۰ ۱ ۱۴ ۵٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۷٬۸۵۷٬۰۰۰ تومان
      ۹۰ ۲ ۱۰ ۷٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
      ۹۵ ۲ ۱۱ ۶٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۱٬۵۷۸٬۰۰۰ تومان
      ۱۰۵ ۲ ۱۵ ۷٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۲٬۳۸۰٬۰۰۰ تومان
      ۹۰ ۲ ۹ ۶٬۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۳٬۸۸۸٬۰۰۰ تومان
    قیمت برج ارکیده
    قیمت برج ارکیده

    توجه داشته باشید که میانگین قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر در حال حاضر از 70 الی 120 میلیون تومان به صورت پایه قیمت و بر اساس برند و برج متفاوت است.

    همانطور که در بالا ذکر کرده ایم قیمت ها بر اساس موقعیت و برج متفاوت هستند همچنین می بایست در هنگام انتخاب واحد بر اساس ویو آن به ساخت و ساز اطراف نیز توجه داشته باشید که آیا این دید ابدی خواهد بود یا خیر همچنین بلوک های 4 و 5 دارای پارکینگ مشترک هستند و البته این اشتراک تنها از پارکینگ میباشد.

    رهن و اجاره در برج پارسیا

    آخرین نرخ اعلام شده برای رهن و اجاره در برج پارسیا به شرح زیر می باشد. توجه داشته باشید که برای دریافت اطلاعات بروز با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    متراژ تعداد اتاق طبقه ودیعه اجارهٔ ماهانه
    ۱۰۴ ۲ ۸ ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۹۵ ۲ ۹ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۹۰ ۲ ۲ ۱۰۰ میلیون تومان ۱۹ میلیون تومان
    ۷۵ ۱ ۱ ۶۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۷۵ ۱ ۹ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۸۹ ۲ ۱۷ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

    امکانات و موقعیت برج ارکیده چیتگر

    برج های ارکیده مانند برج پامچال از لحاظ امکانات در حد استانداردهای ضروری یک برج می باشند که میتوان به سالن اجتماعات ، لابی 24 ساعته ، سالن ورزشی ، فضای سبز اشاره نمود و این مجموعه فاقد مشاعات آبی می باشند.

    همچنین موقعیت قرار گیری برج ارکیده در پهنه A ارتش (پهنه چیتگر) بدین صورت است که دید واحدها به کوهستان و یا جنگل میباشد و از نظر دسترسی به اتوبان های حکیم و همت دسترسی داشته و به مرکز خرید ایران مال و باغ موزه گیاه شناسی دسترسی نزدیکی وجود دارد و نسبت به دریاچه چیتگر در موقعیت متفاوتی قرار گرفته است.

    برج های ارکیده دارای سند می باشند؟

    توجه داشته باشید که وضعیت پایان کار برج های ارکیده دارای مشکلاتی است که بر طبق اعلام تعاونی این موارد حل خواهد شد و سند دریافت میشود اما این موضوع با توجه به زمان بر بودن باید بصورت مستقل توسط خریدار با مراجعه به شهرداری بررسی شود و یا میتوانید با تماس با کارشناسان تهران برج از آخرین وضعیت سند این پروژه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

    در حال حاضر برج ارکیده در دسته برج های سند دار منطقه 22 قرار نمی گیرد اما دریافت آن دور از ذهن نیست. توجه داشته باشید در صورت اخذ پایان کار و سند قیمت واحدها در منطقه 22 تهران میتواند دچار اختلاف زیادی با موارد مشابه بدون سند شود و به علت تعاونی ساز بودن واحدهای چیتگر عموما این یک مزیت به حساب می آید.

    فروش برج ارکیده
    فروش برج ارکیده

    به همین ترتیب نقل و انتقال واحدهای برج ارکیده بدین صورت میباشد که باید پس انتقال و ثبت در دفتر اسناد رسمی به تعاونی بتاجا مراجعه کرده و قرارداد واحد را به نام خریدار جدید منتقل نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید انتخاب واحد در این مجموعه به صورت سهامی بوده و مبلغی برای سند نگه داشته نشده و تسویه کامل می باشد و متریال استفاده شده در تاسیسات و برج های این مجموعه از جنس متوسط بوده است و برخی واحدهای با ایجاد تغییرات و دیزاین قیمت های متفاوتی را ارائه میدهند که می بایست با برج های مشابه بررسی و مقایسه شوند.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه