جستجو کردن

نوشته های اخیر

با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟ خرید قسطی آپارتمان

  • اگر از خود میپرسید که با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم و به دنبال راه حل برای کسب سود و انجام یک فعالیت اقتصادی هستید، شاید در نگاه اول نا امید شوید و تصور کنید که مبلغ شما کم است و نمی توان کاری با آن انجام داد اما ما به صورت خلاصه و واقعی به شما میگوییم که زمان نگارش این مطلب در خرداد ماه سال 1403، شما با یک میلیارد تومان می توانید وارد پروسه خرید قسطی آپارتمان در شهر تهران شوید که از میان تمامی گزینه های سرمایه گذاری مطمئن ترین انتخاب می باشد.

    با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟ خرید قسطی آپارتمان
    با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟ خرید قسطی آپارتمان

    در نظر داشته باشید که کار ما نه آموزش بورس یا ارز دیجیتال است و نه پکیج موفقیت می فروشیم بلکه ما در تهران برج به صورت تخصصی در حوزه مسکن شهر تهران فعالیت می کنیم و پروژه های در حال ساخت به صورت پیش فروش و آماده را برای معرفی به سرمایه گذاران معرفی می نماییم که واقعی است.

    همچنین به شما روش هایی معرفی میکنیم که بتوانید با تبدیل سرمایه خود در بازه های زمانی درست پیش از ورود آن به مسکن ارزش آن را 30 الی 40 درصد بالاتر ببرید.

    با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟

    مطمئن هستیم که عموم مردم ترجیح می دهند در اولین گزینه سرمایه گذاری که قصد انجام آن را دارند مسکن را انتخاب کنند ولیکن قطعا شاید در نگاه اول برای شما اینکه با یک میلیارد می توانید در مسکن سرمایه گذاری کنید امکان پذیر نباشد اما این روش در گزینه های پیش خرید آپارتمان انجام شدنی است.

    شما برای اینکه بدانید برای سرمایه گذاری چی بخرید 2 گزینه در پیش خرید پیش روی شماست که اولین گزینه پیش خرید از پروژه های ساختمانی با قیمت قطعی است که رنج قیمت آنها به گونه ای باشد که با 30 درصد پیش پرداخت بتوانید با 1 الی 1.5 میلیارد تومان پیش خرید انجام دهید و مابقی را 36 ماهه به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

    در حال حاضر در محدوده وردآورد در نزدیکی چیتگر تهران می توانید آپارتمان را با قیمت 52 میلیون تومان پیش خرید کنید که برای یک آپارتمان 60 متری که قیمت آن 3 میلیارد و 100 میلیون تومان می شود، می توانید با 30 درصد پیش پرداخت که 1 میلیارد تومان می شود پیش خرید انجام دهید و 2 میلیارد و 100 باقی مانده را به صورت اقساط پرداخت نمایید.  قیمت آپارتمان در وردآورد که در منطقه 21 تهران واقع شده است فاصله نزدیکی با محدوده مروارید شهر منطقه 22 چیتگر دارد و همچنین پروژه های پیش فروش در آن محدوده بیشتر وجود دارند.

    با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟
    با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم؟

    گزینه دوم شما پیش خرید از پروژه های علی الحساب و تعاونی ساز دولتی است که تفاوت آن ها با خرید قطعی این است که این پروژه های توسط تعاونی های دولتی به منظور تامین مسکن کارکنان همان سازمان انجام می شود که در نهایت توسط اعضا در بازار فروخته می شود و خریدار جدید می تواند جایگزین شود و شرایط قرارداد را ادامه دهد.

    مزیت این پروژه های این است که اقساط طولانی مدتی دارند و همچنین سود سازنده در قیمت آنها وجود ندارد اما قیمت علی الحساب است یعنی تعاونی هرچه برای ساخت هزینه کند اعضا باید پرداخت نمایند و به همین دلیل مبلغ اولیه پایین، اقساط طولانی، و قیمت تمام شده نیز پایین تر است. برای اینکه بدانید چه گزینه هایی برای پیش خرید از تعاونی سازهای دولتی دارید می توانید گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر را بررسی نمایید که پروژه هایی که قابلیت پیش خرید از زیر 1 میلیارد الی 5 میلیارد تومان را دارند در آن معرفی شده است. توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید.

    گزینه های سرمایه گذاری با یک میلیارد

    گزینه های دیگر سرمایه گذاری با یک میلیارد برای افرادی که می خواهند بدانند کجا می توانند سرمایه گذاری انجام دهند، طلا است که به عنوان ایمن ترین سرمایه گذاری در کنار مسکن در جهان شناخته می شود و بد نیست یک مقایسه از بازدهی و افزایش قیمت آن در ده سال گذشته انجام دهیم:

    • قیمت طلا در 10 سال گذشته 22 برابر شده است.
    • قیمت مسکن در 10 سال گذشته بدون در نظر گرفتن قابلیت اجاره دادن 22.8 برابر و با اجاره آن سرمایه شما 28 برابر شده است

    بر طبق این آمار مسکن کماکان یک سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا است که البته هم مسکن و هم طلا دارای مزایا و معایبی نیز هستند.

    مزایای سرمایه گذاری مسکن این است که قابلیت بهره برداری دارد، در کل دنیا یک سرمایه گذاری ایمن است و همچنین به دلیل عدم تولید زمین و فضای ساخت و در مقابل آن رشد جمعیت، جای پیشرفت همیشگی دارد. اما از معایب آن این است که در برابر وقوع جنگ و بلایای طبیعی ایمن نیست و همچنین در صورت بروز هر حادثه ای نمی توانید آن را با خود ببرید.

    گزینه های سرمایه گذاری با یک میلیارد
    گزینه های سرمایه گذاری با یک میلیارد

    اما در مورد طلا باید گفت که قابلیت بهره برداری از آن وجود ندارد و همچنین خطر سرقت آن همیشه است مگر آنکه به صندوق های بانک اعتماد نمایید. همچنین قابل حمل بودن آن یکی از مزایای آن است که در صورت بروز جنگ و بلایای طبیعی آنچه اهمیت دارد طلا است.

    در نهایت اگر بخواهیم بدانیم که بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده چیست بدانید که آمار بازه های ده ساله گذشته همگی درست بوده و اگر یک کشور به مشکلاتی نظیر جنگ دچار نشود این روند همیشگی است و ادامه دار خواهد بود و آمار واقعی و قابل اتکا برای سرمایه گذاری آینده شماست.

    خرید زمین با یک میلیارد تومان

    بسیاری از افراد برای خرید آن چیزی که در ذهن خود دارند مبلغ را ناکافی دیده و ناامید میشوند با این دیدگاه که خرید زمین می تواند آنها را پس از چند سال پولدار کند اقدام به خرید زمین های کشاورزی یا بایر، غیر قابل ساخت، بدون جواز و سند به منظور استفاده ویلایی میکنند.

    این یک برداشت کاملا اشتباه از خرید زمین است، اگر در 15 سال گذشته در متل قو در شمال کشور سرمایه گذاری شده است، این نقطه از میان 99 درصد نقاط دیگر شمال کشور رشد چشمگیر داشته است و هستند مناطقی که رشد قیمت آن ها عادی و با تورم بوده است.

    پس اگر تصور میکنید که بهترین سرمایه گذاری با سرمایه کم این است که بر روی پول خود قمار کنید و زمینی در اطراف تهران و یا شمال کشور خریداری کنید به امید آنکه آن زمین و نقطه تبدیل به شهرک ویلایی معروف و گران قیمتی شود سخت در اشتباهید.

    خرید زمین با یک میلیارد تومان
    خرید زمین با یک میلیارد تومان

    در حال حاضر شما با 1 میلیارد تومان می توانید در محدوده گرمابسرد در استان دماوند زمین خریداری کنید که 5 سال پیش قیمت آن 400 میلیون تومان بود و حتی در این زمین ها درخت هم رشد نمی کند و آب آن شور است اما مردم به امید ساخت ویلا آن را میخرند و البته در تمامی درب و دیوار شهر نیز بنر آویزان شده که ساخت غیر مجاز مساوی با تخریب است و در دماوند دائم تخریب ویلاهایی که حتی 15 سال از ساخت آن ها می گذرد در حال انجام است.

    پس اگر بین 2 راهی مانده اید که با مبلغ 1 میلیارد تومان خرید زمین بهتر است یا آپارتمان قطعا با گزینه هایی که به شما در پیش خرید آپارتمان معرفی کرده ایم، این گزینه خرید مناسب و مطمئنی برای سرمایه گذاری شما می باشد که بازده آن پس از 3 سال مشخص است و شما صاحب یک واحد آپارتمان در شهر تهران هستید.

    با یک میلیارد کجا میشه خونه خرید؟

    البته که با 1 میلیارد تومان در شهر تهران نمی توان خانه خریداری نمود اما گزینه های پیش خرید در شهر تهران قابل انجام است که در این قسمت به مناطقی که می توانید با یک میلیارد تومان در آن خرید خانه انجام دهید اشاره می کنیم. بر اساس مطلبی که گزینه های خرید آپارتمان در تهران تا 4 میلیارد تومان را مشخص نموده ایم با 1 میلیارد تومان و پرداخت 30 درصد پیش پرداخت شما می توانید در مناطق زیر خانه خریداری کنید:

    • محله جیحون در جنوب تهران، قیمت آپارتمان نوساز 55 میلیون تومان
    • محله وردآورد در غرب تهران ، قیمت آپارتمان نوساز از 50 الی 60 میلیون تومان
    • محله مروارید شهر در چیتگر غرب تهران، قیمت آپارتمان نوساز از 55 الی 90 میلیون تومان
    • خیابان آذربایجان در جنوب تهران، قیمت آپارتمان نوساز از 55 الی 65 میلیون تومان
    • هلال احمر در جنوب تهران، قیمت آپارتمان نوساز 50 الی 60 میلیون تومان

    از میان مناطقی که معرفی شد، مروارید شهر در غرب تهران به دلیل اینکه منطقه ای جدید و در حال ساخت در چیتگر تهران است و پروژه های در حال ساخت زیادی در آن وجود دارد، شرایط خرید بهتری وجود دارد و نسبت به محله های جنوبی تهران پیشرفت بیشتری دارد.

    با یک میلیارد کجا میشه خونه خرید؟
    با یک میلیارد کجا میشه خونه خرید؟

    همچنین شرایط وجود تعاونی های دولتی به پایین آمدن قیمت منطقه تا زمانی که پروژه های دولتی چیتگر در حال اجرا هستند کمک زیادی کرده است و به نوع ترمز قیمت ها را کشیده است اما این موقتی است و از مهمترین روش های سرمایه گذاری در ملک این است که نقطه ای را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید که رو به پیشرفت و آبادانی باشد و بر اساس سابقه شهر تهران پیشرفت آن در طی 30 سال اخیر بر روی نواحی غربی بوده زیرا تهران از این سو گسترش یافته است و قطعا بازده سرمایه گذاری از میان جنوب و غرب تهران مشخص است.

    با یک میلیارد تومان چه کار می توان کرد؟

    اگر توان پرداخت اقساط را داشته باشید در این مطلب روش خرید ملک را به شما معرفی نمودیم تا بدانید با یک میلیارد تومان در کجا سرمایه گذاری کنید. اما اگر توان پرداخت اقساط ندارید و کل پول شما همین مقدار است، باز هم به شما چندین پیشنهاد می دهیم که یکی از گزینه ها باز هم در ملک است.

    شما می توانید پروژه های سهامی در تهران خریداری کنید که به عنوان مثال پروژه به صورت سهام 10 متری تقسیم شده است، یعنی شما با یک میلیارد تومان بدون پرداخت اقساط می توانید 11 متر مسکونی و نیم متر تجاری در پروژه شمشاد در منطقه 22 خریداری کنید که هم پروژه ای دولتی است و هم سهام شما قطعی و بدون پرداخت آتی است.

    با یک میلیارد تومان چه کار می توان کرد؟
    با یک میلیارد تومان چه کار می توان کرد؟

    اگر برایتان سوال شده که در صورت تکمیل پروژه 11 متر متراژ مفید مسکونی شما چه می شود باید گفت که در نهایت سهام هایی که به اندازه یک واحد نرسیده اند به صورت شریکی با هم تجمیع شده و یک واحد به آنها واگذار می شود.

    گزینه های سهامی دیگری نیز مربوط به دیگر ارگان های دولتی وجود دارند که می توانید بررسی کنید. در نهایت اگر گزینه دیگری به جز ملک را مد نظر دارید، این را بدانید که قیمت طلا نزدیک به قیمت ملک حرکت می کند و با سرمایه 1 میلیارد تومانی شما اگر می خواهید سرمایه تان را به صورت خرد خرد اضافه کرده و در نهایت تبدیل به چیزی بزرگتر کنید، طلا گزینه مناسبی است به شرطی کا کارمزد و اجرت بالایی برای خرید آن پرداخت نکنید.

    بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

    در نهایت بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان این است که در نهایت تبدیل به کالایی با ارزش شود و امروز نباید به مبلغ کم آن نگاه کنید بلکه باید آن را در مسیری بیندازید که کم کم شما را به هدفی که دارید نزدیک تر کند.

    واقعیت این است که بسیاری از افراد چون توان خرید خانه با این مبلغ را در خود نمی بینند، اقدام به خرید خودرو می نمایند که این گزینه، گزینه درستی به نظر نمی آید زیرا شما باید سرمایه گذاری تان را در حوزه ای انجام دهید که کنترل قیمت آن توسط دولت نباشد و مسکن تنها گزینه ای است که قیمت آن توسط دولت قابل کنترل و دستکاری نیست.

    در نهایت اگر نیاز به مشاوره برای خرید ملک به صورت پیش خرید با 1 میلیارد تومان دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

     

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه