جستجو کردن

نوشته های اخیر

ورداورد: معرفی و قیمت فروش آپارتمان مسکونی،خانه

  • وردآورد تهران یکی از قدیمی ترین مناطق پایتخت می باشد که جزو منطقه 21 شهرداری تهران است و از شمال به اتوبان تهران کرج و از جنوب به اتوبان لشگری دسترسی دارد و در همسایگی این محله، شهرک سینمایی غزالی و شهرک ویلاشهر قرار گرفته اند و همچنین در شمال آن منطقه 22 محدوده چیتگر قرار گرفته شده است که به عقیده ما وجود همین محله باعث تغییرات زیادی در این محدوده شده است.

    وردآورد
    وردآورد

    این منطقه به شکل عجیبی در حال تغییر است و ساخت و ساز در آن به جریان افتاده است به صورتی که بافت قدیمی آن به سرعت در حال تخریب و نوسازی است و خیابان ولیعصر آن که بافت جدیدی دارد در هر 2 سوی خیابان دارای ساختمان های نوساز می باشد و به همین شکل دیگر خیابان ها نیز در حال تغییر شکل می باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن معرفی این محله، قیمت روز خرید و فروش آپارتمان مسکونی و همچنین رهن و اجاره را در این محل بررسی نماییم. در ضمن بهتر است بدانید دلیل نام گذاری وردآورد روی این محله وجود گل سرخ در آن بوده که از قدیم به این موضوع مشهور بوده است.

    قیمت فروش آپارتمان در وردآورد

    محله وردآورد چندان محله ی وسیعی نیست و به سرعت بافت آن در حال تغییر می باشد و در حال حاضر خیابان ولیعصر به دلیل بیشترین تعداد ساخت، بافت جدید به شمار می آید اما یک مشکلی که به عقیده ما در این محل وجود دارد ساخت مجتمع های پر واحد در آن است که خیابان را شلوغ نموده است. در ادامه قیمت فروش آپارتمان در وردآورد را مشاهده می فرمایید. توجه داشته باشید که آخرین بروزرسانی در 20 اسفند سال 1402 می باشد و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس حاصل فرمایید:

    متراژ ساخت اتاق قیمت کل قیمت هر متر
    ۶۸ ۱۴۰۲ ۱ ۴٬۴۲۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۵٬۱۱۷٬۰۰۰ تومان
    ۶۵ ۱۴۰۱ ۲ ۳٬۹۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۱٬۲۳۰٬۰۰۰ تومان
    ۶۶ ۱۳۸۸ ۱ ۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۳۷٬۸۷۸٬۰۰۰ تومان
    ۱۲۰ ۱۴۰۱ ۳ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۴٬۱۶۶٬۰۰۰ تومان
    ۸۳ ۱۴۰۱ ۲ ۵٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۲٬۶۵۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۰۸ ۱۴۰۲ ۲ ۶٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۸٬۳۳۳٬۰۰۰ تومان
    ۱۰۷ ۱۴۰۲ ۲ ۵٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۵٬۱۴۰٬۰۰۰ تومان
    قیمت فروش آپارتمان در وردآورد
    قیمت فروش آپارتمان در وردآورد

     

    توجه داشته باشید که موقعیت واحد اینکه در یک مجتمع پر واحد و یا ساختمان کم واحد قرار گرفته باشد در قیمت تاثیر گذار است. همچنین در لیست قیمت های بالا بیشتر واحد های نوساز به چشم می خورد در حالی که شما برای خرید یک آپارتمان 40 متری در دیگر نقاط تهران که سن ساخت آن بیشتر از 15 سال است باید چنین مبلغی پرداخت نمایید. برای بررسی بیشتر می توانید لینک مشخص شده را دنبال نمایید.

    رهن و اجاره در وردآورد

    آخرین قیمت رهن و اجاره در محدوده وردآورد به شرح زیر است:

    متراژ ساخت اتاق ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان)
    ۸۱ ۱۳۹۷ ۲ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۸۵ ۱۴۰۱ ۲ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۱۰ ۱۳۹۵ ۲ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۶۶ ۱۳۹۶ ۱ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۱۰ ۱۴۰۱ ۲ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رهن کامل
    ۱۱۰ ۱۳۹۵ ۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۱۰ ۱۴۰۲ ۲ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رهن کامل
    ۷۹ ۱۳۹۶ ۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۸۷ ۱۳۹۵ ۲ ۳۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رهن کامل
    ۱۰۲ ۱۴۰۲ ۲ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، این محله از شمال با محدوده چیتگر منطقه 22 همسایه است و برخی مناطق در چیتگر وجود دارند که قدیمی ساز هستند و نرخ رهن و اجاره در آنها نزدیک به آپارتمان های نوساز در محله وردآورد است. اگر قصد مقایسه قیمت ها را دارید می توانید رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر را بررسی نمایید و قیمت ها را مقایسه فرمایید.

    آینده و رشد محله وردآورد

    پس از ارائه توضیحاتی در مورد قیمت و موقعیت محله وردآورد در این بخش قصد بررسی این را داریم که آینده و رشد محله وردآورد چگونه ارزیابی می شود. واقعیت این است که هر مرحله ای در نقاط غربی تهران پتانسیل رشد دارد و علت نیز گرایش مردم به سکونت در غرب تهران و نوساز بودن این محله ها است.

    اما در این بین برخی محله های قدیمی به دلیل بافتی که در آن وجود دارد، قابلیت تغییر و نوسازی ندارند به عنوان نمونه می توان به محله قدیمی پیکان شهر و یا سروآزاد اشاره نمود که به دلیل موقعیت قرار گیری در کنار صنعت خودروسازی، شکل و تغییر بافت آن به این راحتی انجام پذیر نیست.

    اما در مورد محله وردآورد این موضوع وجود ندارد و وجود باغ و زمین های بزرگ باعث شده است که حتی جواز ساخت برج 11 طبقه در این محدوده صادر شود که می تواند به کلی شکل این محدوده را عوض کند. همچنین سازنده هایی که در چیتگر زمین مناسب برای ساخت پیدا نمی کنند هم اکنون به سوی وردآورد رفته اند و در این محدوده پروژه تعریف نموده اند.

    واقعیت این است که آخرین محدوده چیتگر یعنی مروارید شهر نیز تا چند سال دیگر فضای ساخت نخواهد داشت و در حال حاضر پروژه های مروارید شهر در محدوده شمالی آن تمامی مناطق اطراف چیتگر تحت تاثیر رشد چشمگیری که این محدوده داشته است تغییر شکل خواهند داد.

    موقعیت محله وردآورد

    موقعیت قرار گیری محله وردآورد را می توانید بر روی نقشه مشاهده فرمایید. توجه فرمایید که وردآورد دارای 2 بخش شمالی و جنوبی می باشد که بخش شمالی آن با مروارید شهر همسایه است:

    موقعیت محله وردآورد
    موقعیت محله وردآورد
    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی محله وردآورد واقع در منطقه 21 تهران پرداختیم و وضعیت آن را از نظر قیمت فروش آپارتمان و رهن و اجاره بررسی نمودیم. در نظر داشته باشید که این محله به دلیل همسایگی با چیتگر تحت تاثیر زیادی قرار گرفته است و در حال حاضر ساخت و ساز در آن به سرعت در جریان است و روال خوبی دارد.

    همچنین چندین پروژه به صورت انبوه سازی در این محله معرفی شده است که به صورت برج در حال اجرا است و می تواند شکل این محدوده را به کلی تغییر دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت فروش آپارتمان در وردآورد و پروژه های در حال اجرا در چیتگر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه