جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر (پذیره نویسی)

  • پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر یک پروژه در مرحله پذیره نویسی است که در اواخر سال 1402، برای بار دوم پس از یک سال شروع به پذیره نویسی نموده است و سازنده را اتحادیه انبوه سازان مسکن تهران عنوان میکند که یک شرکت با این نام است و ارتباطی با اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران ندارد که در ادامه به آن می پردازیم. همچنین در نظر داشته باشید که یک پروژه با نام پاسارگاد در حال اجرا است که در مرحله اسکلت می باشد و با این پروژه متفاوت است.

    این پروژه در سال 1401 توسط شرکت خانه گستر درياچه پاسارگاد معرفی شده و پذیره نویسی آن انجام شده اما به دلایلی نامعلوم در همان مرحله باقی مانده است و مجدد تحت عنوانی دیگر، تحت عنوان اتحادیه انبوه سازان مسکن تهران اقدام به پذیره نویسی شده است.

    پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر
    پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر

    این پروژه در پلاک ثبتی 1930/1 به آدرس منطقه 22 مابین میدان موج و ساحل ، حد فاصل میلاد چهارم و بلوار محمد قزوینی معرفی شده است و هم اکنون زمینی در مرحله خاک است.

    شرایط فروش پروژه پاسارگاد دریاچه

    شرایط جدید برای فروش پروژه پاسارگاد دریاچه بدین صورت اعلام شده است که متراژ های اعلامی 40،80 و 120 متری معرفی شده و شرایط فروش متراژ 120 متری بدین صورت است که می بایست مبلغ 1 میلیارد و 260 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت بابت زمین و تراکم پرداخت نمایید و مابقی مبلغ که 3 میلیارد و 300 میلیون اعلام شده است به صورت علی الحساب ( یعنی افزایش می یابد و تقریبی است) برای ساخت باید پرداخت شود.

    نحوه سرمایه گذاری به صورت کارتکس با ذکر پلاک ثبتی می باشد که حکم رسید سرمایه گذاری خریدار در این پروژه را دارد و تعهدات و دیگر موارد به زمانی موکول می شود که عملیات ساخت پروژه شروع شود و تبدیل به قرار داد شود.

    جزئیات سازندگان پروژه پاسارگاد دریاچه

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، چند تعاونی اقدام به ثبت شرکتی نموده اند که نام آن اتحادیه تعاونی انبوه سازان مسکن تهران است اما این شرکت تعاونی هیچ ارتباطی با اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران ندارد. در حال حاضر اعضای این شرکت بر اساس آخرین تغییرات به شرح زیر می باشند :

    تعاونی آشیان آفرین آسایش سازنده پروژه اطلس که در حال حاضر پروژه اطلس 3 که در نزدیکی همین پروژه پاسارگاد قرار گرفته است و چند سال است در مرحله اولیه باقی مانده است و تغییراتی نداشته و در مورد دیگر پروژه های این شرکت نیز می توانید اطلاعات را در صفحه مربوط به تعاونی مشاهده فرمایید.

    شرکت خانه گستر درياچه پاسارگاد همان سازنده ای است که سال گذشته پروژه پاسارگاد را پذیره نویسی نموده و سپس بعد از این مرحله پروژه و متوقف شده است و در اطلاعیه ای عنوان نموده اند به دنبال توافقات با شهرداری هستند.

    اتحادیه تعاونی های انبوه سازان مسکن تهران
    اتحادیه تعاونی های انبوه سازان مسکن تهران

    تعاوني مسکن کيان مهر پارس که یک پروژه در مرحله خاک در بلوار اردستانی معرفی نموده است که مالکیت زمین را در اختیار ندارد و زمین در مرحله اقدام برای تغییر کاربری زمین است و در حال حاضر کاربری مسکونی ندارد. جزئیات بیشتر را می توانید در صفحه مربوطه دنبال نمایید.

    2 شرکت تعاونی دیگر نیز وجود دارند که آنها نیز برای ما ناشناخته هستند یعنی در مجموع تعاونی های فعال در چیتگر که تشکیل یک شرکت با عنوان اتحادیه تعاونی انبوه سازان را داده اند پروژه تحویل شده در کارنامه خود ندارند.

    موقعیت پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر

    موقعیت قرار گیری پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید

    موقعیت پروژه پاسارگاد دریاچه
    موقعیت پروژه پاسارگاد دریاچه

    همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید در ضلع جنوبی بلوار محمد قزوینی پروژه پاسارگاد قرار گرفته شده است و در ضلع شمالی آن پروژه اطلس 3 قرار گرفته شده است که عملیات ساخت این پروژه نیز شروع نشده است.

    سرمایه گذاری در پروژه پاسارگاد دریاچه

    نکته مهمی که در مورد پروژه پاسارگاد دریاچه وجود دارد این است که این پروژه در ضلع مقابل پروژه اطلس قرار گرفت شده است که هنوز عملیات ساخت این پروژه شروع نشده است و این پروژه توسط همین تعاونی و با دیگر تعاونی ها اقدام به معرفی زمینی در آن سوی بلوار قزوینی نموده اند.

    اول از همه باید دید که اشکال شروع نشدن پروژه اطلس در آن سوی بلوار چه بوده است که قطعا همین وضعیت برای زمین پروژه پاسارگاد وجود دارد زیرا همین پروژه سال گذشته پذیره نویسی شده ولیکن عملیات ساخت آن شروع نشده و با عنوانی دیگر اقدام به پذیره نویسی شده است.

    دوم از همه باید مدارک مربوط به مالکیت زمین و کاربری آن رویت شود تا مشخص شود زمین در چه مرحله ای قرار دارد و وضعیت ساخت آن قرار است به چه شکلی ادامه پیدا کند. اما موضوع این است که موقعیت این پروژه در جایگاه مناسبی قرار گرفته است اما باید در نظر داشت که موقعیت خوب تنها ویژگی نیست که باید آن را در نظر داشته باشید بلکه روال ساخت پروژه باید به گونه ای باشد که در نهایت سرمایه گذاران می بایست اطلاع کامل از روند انجام و پیشرفت پروژه داشته باشند و دقیقا بدانند که این پروژه ممکن است فعلا شروع نشود و یا در چه مرحله ای قرار دارد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی پروژه پاسارگاد دریاچه چیتگر که توسط اتحادیه انبوه سازان مسکن تهران که شرکتی با این نام است پرداختیم و موقعیت و وضعیت این پروژه را بررسی نمودیم. در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این پروژه و دیگر پروژه های منطقه 22 تهران می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه