جستجو کردن

نوشته های اخیر

گزینه های تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران

  • اگر در تهران یا اطراف آن واحدی دارید که قصد نوسازی آنرا دارید و ترجیح می دهید که ملک بهتری داشته باشید این مطلب راهنمای شماست و پروژه هایی که میتوانید با آن تهاتر انجام دهید را هم به شما معرفی خواهد کرد . اگر قصد این کار را دارید چندین گزینه برای تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران برای شما مطرح است.

    در حال حاضر بازار مسکن و دیگر بازارها وارد رکود عمیقی شده است که باعث شده ملک هایی با ارزش پایین هم به راحتی فروش نرود و ملک هایی که قیمت بالاتر از 10 میلیارد نیز دارند احتمالا باید بخشی از پول را بصورت چکی یا تهاتری دریافت نمایند.

    البته این شرایط برای حال حاضر در زمان نگارش این مطلب به تاریخ فروردین ماه سال 1403 میباشد ولی اینطور که پیداست دولت به صورت جدی عزم خود را جذب کرده است که بازار مسکن و دیگر بازارهای مالی تکان نخوردن و از طریق ایجاد رکود در بازار قصد کاهش قیمت ها را دارد.

    گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران شرایط خاصی در حال حاضر دارد ، میتواند این کار با سازنده ، مالک و پیمانکار یک پروژه انجام شود که البته در شرایط کنونی مورد سوم است که بهترین نوع معامله است که به توضیح آن نیز می پردازیم.

    گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران چیست ؟

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم در حال حاضر وضعیت بازار دارای رکود عمیقی است و شرایط به صورتی است که باید دید تهاتر کننده دنبال چه منفعتی از تهاتر میباشد ؟ اگر شما خانه ای کوچک داشته باشید و بخواهید خانه ای بزرگتر تهاتر کنید ، اگر مالک واحد بزرگتر مایل باشد واحد شما را تهاتر کند و مابقی را پول دریافت کند شاید بتوانید این کار را انجام دهید اما این گزینه در شرایط امروز بعید است.

    بهترین گزینه شما تهاتر با پیمانکاران پروژه های ساختمانی است نه سازنده ها ! چون سازنده هم چه نیازی به ملک شما دارد ؟ وی برای تامین سرمایه ساخت احتیاج به پول نقد دارد یا اینکه نیاز به این دارد در ازای پولی که پیمانکار بابت مصالح و خدمات باید پرداخت کند به وی واحد مسکونی بدهد و در نهایت پیمانکار است که فروشنده ملک میباشد.

    در شرایط کنونی در منطقه 22 چیتگر بیشترین تعداد پروژه های ساختمانی در تهران در حال اجراست و بسیاری از پروژه های این منطقه تعاونی های دولتی و خصوصی هستند. اما این نکته را بدانید در این منطقه به دلیل سنگین بودن هزینه های ساخت به دلیل انبوه سازی ، معمولا سازنده ها بخشی از هزینه ها را با پیمانکار تهاتر می نمایند.

    گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران چیست ؟
    گزینه های تهاتر آپارتمان در تهران چیست ؟

    این شرایط در حالی است که ممکن است در یک بازه زمانی یک پیمانکار 40 واحد به جای طلب دریافت کند زیرا پروژه ها 1 ساختمانی نیست بلکه ممکن است 15 برج مسکونی 30 طبقه باشد به همین دلیل معمولا لیستی ارائه میشود که مثلا فلان پیمانکار 40 واحد برای فروش دارد و اینجاست که گزینه های تهاتر برای افرادی که قصد تهاتر پرسود در تهران را دارند مطرح میشوند و میتواند بررسی نمایید که کدام پروژه چیتگر بهتر است و با شرایط شما سازگاری بیشتری دارد.

    اگر پیمانکار بخواهد واحد را بفروشد، واحد یکی دو تا نیست و در کنار وی دیگر مالکین و پیمانکاران فروشنده هستند پس در واقع رقابت فروش در این منطقه بالاست، پس برایش بهترین گزینه این است که با ملک دیگری در تهران تهاتر کند و شما هم میتوانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید که واحد خود را تبدیل به یک واحد نوساز نمایید.

    شرایط تهاتر آپارتمان در منطقه 22 چیتگر

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم بهترین گزینه تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران مربوط به منطقه چیتگر است و آن هم با پیمانکاران پروژه های ساختمانی این منطقه، بدین صورت که میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید و ملک خود را معرفی کنید، یک کارشناسی حدودی از قیمت نیز میتوانید اعلام نمایید و ما در مرحله اول پروژه هایی که حاضر به تهاتر با ملک شما هستند را پیدا کرده و به شما معرفی می نماییم . در نظر داشته باشید که پروژه های چیتگر قابل اعتماد هستند و منطقه بسیار خوب و رو به رشدی برای تهاتر آپارتمان میباشد.

    در مرحله بعدی قیمت گذاری واقعی و دقیق تری کارشناسی میشود و مذاکره آغاز میشود، در این بین خودرو نیز میتواند وارد شود و بسیاری از پیمانکاران، خودرو را نیز وارد بحث تهاتر خود می نمایند و میتوانید بخشی از پول را نیز با خودرو پرداخت کنید.

    همه اینها بسته به شرایط ملک شما و ملکی که مد نظر دارید دارد، ممکن است بخواهید پولی اضافه تر پرداخت کنید و ممکن است بطور کلی قصد پرداخت هیچ پولی نداشته باشید و شاید بخواهید پولی هم دریافت کنید که در شرایط کنونی بازار، شرایط خاصی است که نیاز به جستجوی بیشتر دارد.

    شرایط تهاتر آپارتمان در منطقه 22 چیتگر
    شرایط تهاتر آپارتمان در منطقه 22 چیتگر

    کدام دسته از آپارتمان ها وارد تهاتر میشوند ؟

    در نهایت باید ملکی که قصد تهاتر آن را دارید شرایط اولیه را داشته باشد، سند این ملک نباید توقیف و یا در گرو جایی باشد و همچنین اگر سند ندارد و تعاونی ساز است باید تسویه باشد و شرایط آن بررسی شود . در نظر داشته باشید زمانی که میخواهید ملک خود را تهاتر کنید باید شرایط ملک تان خوب باشد اگر اینطور نیست باید با تهاتر کننده وارد مذاکره شویم.

    در نهایت این کار انجام شدنی هست در حال حاضر در منطقه 22 تهران چیتگر بیش از 300 پروژه ساختمانی در حال اجرا میباشد که شاید در مجموع بیش از 80 هزار واحد مسکونی در حال ساخت وجود دارد که قطعا می تواند جزو گزینه های تهاتر شما باشد اما در نظر داشته باشید زمین های شمال ، ویلا یا زمین های بدون سند و کاربری را نمیتوان در تهران تهاتر نمود و شاید ما توان انجام آن را نداریم.

    در شمال کشور هر چیزی را تهاتر میکنند و علت این است که قیمت ها در آنجا شفافیت ندارد و قیمت زمین ها تا چند برابر بالاتر اعلام میشود و علت این است که هر محدوده دست یکسری بنگاه معاملاتی و املاک است که خودشان مالک زمین های آن محدوده هستند و قیمت گذاری می نمایند.

    این موضوع را زمانی متوجه میشوید که چند کیلومتر آنطرف تر می روید و مشاهده میکنید که قیمت ها اختلاف شدیدی با هم دارند . تنها کاری که انجام شده این است که یک زمین را قطعه بندی کرده و دورش را دیوار کشیده اند و تابلو زده و اسم بر روی شهرک گذاشته شده و با همین کار قیمت را 4 برابر اعلام میکنند.

    تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران
    تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران
    ما به شما در تهاتر آپارتمان تان در تهران کمک میکنیم

    در نهایت مورد شما را بررسی کرده و گزینه ها متفاوتی پیش رویتان خواهیم گذاشت ، همچنین در نظر داشته باشید که پروسه تهاتر پروژه ای ایمن برای تبدیل ملک شماست و اگر قصد نوسازی و بهبود شرایط ملک خود را دارید میتوانید روی گزینه های مناسبی در تهران حساب کنید.

    همچنین اگر ملک شما نزدیک تهران است، مانند شهریار ، کرج ، اندیشه ، پردیس ، پرند نیز میتوانید مورد خود را معرفی کنید ، ممکن است بتوانیم سازنده و یا پیمانکاری را معرفی کنیم که خواهان شرایط ملک شما باشد . در نهایت ما این کار را انجام داده ایم و برای املاکی که وضعیت روشن و مشخصی دارند این کار به سادگی قابل انجام است.

    برای اطلاعات بیشتر پیرامون تهاتر آپارتمان با آپارتمان در تهران میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات ملکی که قصد تهاتر آنرا دارید به ما اعلام نمایید ما در اسرع وقت گزینه های تهاتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه