جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه میعاد شهید خلیلی

  • پروژه میعاد یا پروژه شهید خلیلی در زمینی به مساحت 1800 متر در منطقه 22 تهران چیتگر توسط تعاونی مسکن کارکنان شهید مهدی خلیلی از زیر مجموعه های تعاونی مسکن های سپاه در حال اجرا میباشد. این پروژه در حال حاضر در مرحله فونداسیون می باشد و نحوه اجرای اسکلت آن بصورت فلزی بوده و دارای 8 تیپ متراژ از شروع 101 متر تا 180 متر میباشد.

    این پروژه بصورت تک برج 17 طبقه ( 12 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ و لابی میباشد ) و در مجموع 84 واحد را شامل میشود . در هر طبقه از این برج 7 واحد مسکونی قرار گرفته است . بنا بر اعلام تعاونی زمان تحویل 36 ماهه میباشد. این پروژه از سال 1399 شروع به کار کرده است . با توجه به پیشرفت عملیات این پروژه ، این تاریخ با تاخیر روبرو است، در ادامه مطلب میتوانید تصویری از آخرین وضعیت ساخت پروژه مشاهده نمایید اما قبل از آن میتوانید ویدئو کلیپ زیر را مشاهده نمایید.

    این ویدئو برای نشان دادن موقعیت قرار گیری پروژه در منطقه 22، موقعیت جغرافیایی منطقه و پروژه های در حال ساخت میباشد، در صورت تغییر در وضعیت پروژه میعاد این بخش بروزرسانی خواهد شد و اطلاعات و جزئیات بیشتری از پروژه قرار خواهد گرفت، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما نیز تماس حاصل فرمایید:

    شرایط پرداخت پروژه میعاد

    در حال حاضر برای یک واحد 101 متری مجموع حق امتیاز و واریزی 1 میلیارد و 800 میلیون تومان میبایست پرداخت شود و به ازای هر متر مربع تا پایان شهریور ماه سال 1401 ( ماه جاری در زمان انتشار این مطلب ) متری 5 میلیون تومان و تا آخر مهرماه متری 2.5 میلیون تومان و در بهمن ماه نیز متری 2.5 میلیون تومان می بایست پرداخت شود. اقساط سال آینده هنوز اعلام نشده است.

    پروژه میعاد چیتگر
    پروژه میعاد چیتگر

    در مجموع قیمت تمام شده 40 میلیون تومان به صورت حدودی محاسبه شده که البته با افزایش تورم سالانه هزینه ساخت قطعا بیشتر خواهد شد. آخرین بروزرسانی از وضعیت این پروژه در فروردین ماه سال 1403 بدین صورت میباشد که با افت قیمت ها برای واحد 2 خوابه 37 میلیون تومان و برای واحد 3 خوابه 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به رکود بازار و کاهش قیمت ها بوده است. برای دریافت جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    موقعیت پروژه شهید خلیلی

    این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر، بین میدان ساحل و موج واقع شده است و علت قیمت بالای آن نیز موقعیت قرارگیری آن و دید به دریاچه است و در واقع این پروژه در دسته تعاونی سازهای نزدیک دریاچه قرار گرفته است. از نظر دسترسی به دریاچه چیتگر، مرکز خرید بام لند، خیابان امیرکبیر و مترو دارای موقعیت مناسبی است و به دیگر امکانات چیتگر نیز دسترسی دارد.

    پروژه های قرار گرفته در این محدوده به 2 بخش تقسیم می شوند، دسته ای که قبلا ساخته شده اند و دسته ای که بصورت شخصی ساز ساخته شده اند و پروژه های نزدیک به دریاچه تا این فاصله که بصورت تعاونی دولتی در دست ساخت باشد در این قسمت بسیار محدود است.

    پروژه میعاد شهید خلیلی
    پروژه میعاد شهید خلیلی

    امکانات پروژه

    یک نکته دیگری که باید بدان توجه شود امکانات این پروژه است که مشاعات آبی نیز در لیست امکانات به همراه دیگر امکاناتی که استاندارد هر برج است اعلام شده است. در سالهای اخیر حتی تعاونی های دولتی متوجه شده اند که نداشتن برخی از امکانات میتواند نقطه ضعفی برای پروژه باشد و در حال حاضر به دلیل ساخت و ساز پروژه های بسیاری در منطقه 22 توسط شخصی سازها و قرار دادن امکاناتی مانند مشاعات آبی، اختلاف قیمتی با آن دسته از برج هایی که فاقد این امکانات هستند ایجاد میشود.

    به همین دلیل تعاونی های دولتی نیز برخی از امکانات را که در واقع به عنوان حداقل های برج در سالهای اخیر به برج های این منطقه اضافه شده است را در سازه های جدید خود لحاظ می نمایند.

    سابقه تعاونی سازنده

    تعاونی مسکن کارکنان شهید مهدی خلیلی در سال 1368 به شماره ثبت 77841 و شماره ملی 10101226976  به ثبت رسیده است . در مورد سوابق این تعاونی اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما ممکن است در برخی پروژه های سپاه در منطقه 22 مشارکت داشته باشد زیرا عموما پروژه های انبوهی که توسط این ارگان در منطقه 22 ساخته شده حاصل مشارکت و همکاری چندین تعاونی وابسته می باشد ولیکن نام این تعاونی در پروژه هایی که در منطقه 22 میشناسیم مطرح نشده و یا ما اطلاع دقیقی از آن نداریم.

    به طور کلی این نوع پروژه ها را می توان جزو پروژه های مطمئن در چیتگر در نظر گرفت که واقعا ریشه دولتی دارند اما در از نظر نوع اجرا باید وضعیت آنها بررسی شود.

    پروژه میعاد دریاچه چیتگر
    پروژه میعاد دریاچه چیتگر

    در نهایت پروژه های وابسته به نهادهای دولتی معمولا در وحله اول به شرکت های وابسته به همان نهاد به صورت پیمانکاری واگذار میشود و ظاهرا در این پروژه نیز شرایط به همین صورت میباشد.

    خلاصه وضعیت پروژه شهید خلیلی

    در قسمت زیر میتوانید خلاصه ای از وضعیت پروژه شهید خلیلی را مشاهده فرمایید ، در صورت تغییر در وضعیت این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد ( آخرین بروزرسانی بهمن ماه 1402 )

    مشخصات پروژه میعاد – چیتگر توضیحات
    سازنده پروژه تعاونی شهید خلیلی سپاه
    متراژ پروژه 1800 متر مربع
    واحدهای مسکونی 110 متری، 130 متری، 150 متری
    زمان تحویل پروژه سال 1404 ( احتمالا با تاخیر همراه است )
    موقعیت پروژه شمال شرق دریاچه بین میدان ساحل و میدان دریاچه
    قرارداد زمین تراکم متری 7 میلیون تومان
    شروع پروژه سال 1400
    واریزی اولیه برای ثبت نام 770 میلیون تومان (550 میلیون تومان در شهریور و 220 میلیون تومان در مهر ماه سال 1399)
    نحوه خرید و فروش امتیاز و واریزی
    طبقه‌بندی واحدها – تیپ ۲ خواب: ۱۰۱، ۱۰۹، ۱۱۱، ۱۲۶، ۱۳۴ متر مربع – تیپ ۳ خواب: ۱۳۵، ۱۷۲، ۱۹۶، ۱۹۸ متر مربع
    پیمانکار پروژه شرکت تهران آرا
    ناظر پروژه مهندس محمد رضا نیک بخت
    قیمت واحد های پروژه میعاد – دوخواب: 37.000.000 تومان – سه خواب: 35.000.000 تومان
    پروژه میعاد شهید خلیلی
    پروژه میعاد شهید خلیلی
    نتیجه گیری کلی

    پروژه های تعاونی ساز متعلق به ارگانهای دولتی علی الخصوص سپاه پیشرفت و سرعت خوبی دارند ولیکن در مورد پروژه میعاد بهتر است از نزدیک وضعیت ساخت آن بررسی شود و سرعت انجام کار را مشاهده نمایید و با توجه به قیمت بالایی که در حال حاضر این پروژه دارد میبایست قبل از سرمایه گذاری جوانب مربوط به آنرا بسنجید زیرا با این قیمت میتوانید پروژه هایی را بیابید که در مرحله بسیار نزدیکتری به تحویل قرار دارند و با پیشرفت قابل توجهی نسبت به مبلغی که پرداخت مینمایید داشته باشند.

    همچنین توجه داشته باشید در این مرحله از پروژه قرارداد بصورت کارتکس میباشد و تعهدات، امکانات و جریمه دیرکرد در آن مشخص نشده است و نوع سرمایه گذاری شما در این پروژه بسته به میزان سرمایه اولیه، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی که میتوانید برای تحویل صبر نمایید بستگی دارد، به همین دلیل باید در ابتدا این موارد مشخص شده و در مرحله بعدی مناسبترین پروژه برای روحیه و سرمایه شما پیشنهاد شود.

    اگر نیاز به کسب اطلاعات بابت پروژه های مشابه در این محدوده از نظر قیمت و یا شرایط خرید دارید می توانید برای کسب آخرین اطلاعات پیرامون پروژه میعاد و پروژه های مشابه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه