جستجو کردن

نوشته های اخیر

سرمایه گذاری با سود 100 درصد در بازه 5 ماه

  • در این مطلب راه و روش سرمایه گذاری با سود 100 درصد در بازه 5 ماهه را به شما معرفی میکنیم که کاملا اجرایی و واقعی است. قبل از شروع بهتر است خاطرنشان کنیم که حوزه فعالیت ما در زمینه املاک شهر تهران است و نه پکیج آموزشی میفروشیم و نه شما را به سمت بازارهایی نظیر بورس و ارز دیجیتال سوق می دهیم، بلکه به صورت کاملا اجرایی با استفاده از سیستم بانکی و مسکن به شما روشی معرفی می نماییم که در یک بازه 150 روزه بتوانید سرمایه خود را 100 درصد افزایش دهید.

    سرمایه گذاری با سود 100 درصد در بازه 5 ماه
    سرمایه گذاری با سود 100 درصد در بازه 5 ماه

    توجه داشته باشید که افزایش سرمایه بدون در نظر گرفتن تورم کاری بسیار راحت است، زیرا در شرایطی که در کشور ما تورم پیش می رود بسیاری از مواقع سرمایه شما اگر تبدیل به کالایی شود می تواند 2 برابر یا 100 درصد افزایش پیدا کند اما معنی و مفهوم سرمایه گذاری این است که چگونه بتوانید از تورم جلوتر باشید و اگر می خواهید سرمایه گذاری با سود 100 درصد انجام دهید در آن بازه از تورم جلوتر باشید.

    سرمایه گذاری با سود 100 درصد

    پیش از آنکه به ادامه مطلب بپردازیم، بهتر است افزایش قیمت در بازارهایی که قابل سرمایه گذاری هستند را بررسی کنیم و یک توضیح مختصری در مورد افزایش قیمت در بازه 10 ساله بدهیم.

    در طی 10 سال گذشته، قیمت طلا 22 برابر شده است و قیمت مسکن با در نظر گرفتن قابلیت اجاره دادن 28 برابر شده است. این در حالی است که سپرده بانکی را اگر در طول 10 سال دست نزنید و سود آن را نیز برداشت نکنید سرمایه شما 6 برابر میشود.

    حتی اگر شما سرمایه تان را در بانک بگذارید، با سود 28 درصدی که امروز پرداخت می شود می توانید در عرض 4 سال سرمایه خود را 100 درصد افزایش دهید یا به عبارتی پول خود را 2 برابر کنید اما در ادامه باید دید که تورم در این بازه زمانی چقدر بوده است.

    نرخ تورم بر اساس آمار بانک مرکزی در طی بازه 10 ساله یعنی از سال 1392 الی 1402 عدد 299 درصد بوده است. اما برای محاسبه نمی توان اینگونه گفت که اگر یک کالا در سال 1392 قیمتی معادل هزار تومان داشته امروز 299 هزار تومان است. بلکه باید به صورت سالیانه جمع زده شود یعنی هزار تومان با تورم سال 1392 جمع زده شود و سپس نتیجه با تورم سال 1393 جمع گردد. حاصل این محاسبه بر اساس نرخی که بانک اعلام نموده است این است که در بازه 10 ساله تورم کشور قیمت یک کالا را 18 برابر کرده است.

    سرمایه گذاری با سود 100 درصد
    سرمایه گذاری با سود 100 درصد

    حال اگر افزایش قیمتی که در ابتدای مطلب مشخص نمودیم را نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که مسکن 10 برابر جلوتر از تورم، طلا 5 برابر جلوتر از تورم و سپرده بانکی 12 برابر عقب تر از تورم بوده و به عبارتی ضرر داده است در حالی که سود بانکی آن نزدیک به یک سرمایه گذاری با سود 30 درصد است اما در واقع ضرر خواهید نمود.

    حال شما به راحتی می توانید محاسبه کنید که سرمایه گذاری با سود 100 درصد در کدام یک و در چه زمانی انجام می شود به شرطی که شما دست به سرمایه نزنید و آن را نگهداری کنید اما موضوع مطلب ما این است که روشی به شما معرفی کنیم که در بازه چند ماهه به سود 100 درصدی برسید که در ادامه به آن می پردازیم.

    چگونه برای سود 100 درصد سرمایه گذاری کنیم؟

    ایراد بزرگی که سیستم بانکی در بالا دارد این است که از تورم عقب است. اما نوعی که سود می دهد بسیار راحت و جذاب است و خیال تان از بابت این سود نیز جمع است. حال میخواهیم روشی معرفی کنیم که نقطه ضعف اصلی سپرده بانکی یعنی کاهش ارزش ریال در برابر تورم را جبران کنیم.

    این کار چگونه انجام می شود؟ با ایجاد یک تعهد اقساطی با قیمت قطعی در زمان دریافت سود. یعنی اگر شما در زمانی که سود دریافت می کنید یک تعهد اقساطی با قیمت قطعی و ثابت داشته باشید در واقع جلوی کاهش ارزش پول را گرفته اید.

    برای این کار ما سرمایه گذاری در مسکن در حوزه پیش خرید با استفاده از سود بانکی را پیشنهاد می کنیم زیرا پیش خرید یک تعهد خرید ملک به صورت 2 الی 3 سال با قیمت قطعی است و کالای دیگری سراغ نداریم که بتوانید با چنین شرایطی خریداری کنید.

    مبلغ اولیه ای که در اختیار دارید را 3 میلیارد تومان در نظر میگیریم و خانه ای که برای پیش خرید انتخاب می نماییم را یک واحد 60 متری با قیمت متری 50 میلیون تومان است که اگر میزان سرمایه شما بالاتر و یا پایین تر است می توانید گزینه های پیش فروش آپارتمان را مشاهده فرمایید و موارد موجود را بررسی کرده یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    چگونه برای سود 100 درصد سرمایه گذاری کنیم؟
    چگونه برای سود 100 درصد سرمایه گذاری کنیم؟

    در نهایت شرایط خرید این واحد به اینصورت است که 30 درصد مبلغ را پیش پرداخت باید بپردازید و 60 درصد مابقی را به صورت اقساط 36 ماهه و 10 درصد نیز برای سند می ماند که 1 سال پس از تحویل است. پس شما باید 900 میلیون تومان پیش بپردازید و 1 میلیارد و 800 میلیون را در قالب اقساط 36 ماهه به صورت پرداخت هر 6 ماه یکبار پرداخت نمایید که اقساط هر ماه شما 50 میلیون تومان میشود.

    از مبلغ 3 میلیارد تومانی که در اختیار داشتید 900 میلیون بابت پول پیش کسر می کنیم و 2 میلیارد و 100 میلیونی که باقی می ماند در بانک می گذاریم که با نرخ 28 درصد امروز به شما ماهانه 50 میلیون و 400 هزار تومان سود می دهد. حال در نظر داشته باشید که 2 ماه تنفس بعد از پرداخت پول پیش و اولین قسط دارید و همچنین اگر سود پول را تا 5 ماه یعنی پیش از موعد قسط برداشت نکنید، باز هم سود اضافه از سود پول دریافت می کنید.

    نتیجه این است که شما از اقساط پول بیشتری دریافت می کنید و حتی می توانید آن را برای خود نگه دارید و 70 درصد سرمایه نیز در سپرده بانکی است و در نهایت بعد از 3 سال یک واحد مسکونی نیز دارید. حال برای محاسبه اینکه سرمایه گذاری شما به سود 100 درصدی رسیده است یا خیر در ادامه محاسبه را انجام می دهیم.

    نتیجه سرمایه گذاری با سود 100 درصد

    حال می خواهیم ببینیم که نتیجه سرمایه گذاری با سود 100 درصد در چه بازه ای محقق شده و آیا از تورم جلوتر افتاده است یا خیر. در روشی که در بالا معرفی نمودیم شما 2 میلیارد و 100 میلیون در بانک دارید و یک واحد 60 متری که قیمتی که روز اول خریداری نمودید 3 میلیارد تومان است.

    حال افزایش قیمت مسکن در بازه 10 ساله که 23 برابر بوده است را به طور میانگین 2.3 برابر محاسبه می کنیم که در بازه 3 سال می شود 6.9 برابر، یعنی قیمت ملک شما 20 میلیارد و 700 میلیون می شود و 2 میلیارد و 100 میلیون هم سرمایه در بانک دارید یعنی 22 میلیارد و 800 میلیون تومان.

    نتیجه سرمایه گذاری با سود 100 درصد
    نتیجه سرمایه گذاری با سود 100 درصد

    تورم در بازه 10 ساله 18 برابر است و در بازه 3 ساله می شود 5.4 برابر یعنی سرمایه اولیه شما اگر بعد از سال 16 میلیارد و 200 میلیون تومان شود، شما با تورم پیش رفتید و اگر کمتر از مبلغ داشته باشید، ضرر کرده اید. حال سرمایه شما 23 میلیارد و 100 میلیون تومان است. یعنی 42 درصد از تورم جلوتر افتاده است.

    با این روش سرمایه گذاری در ملک شما در یک بازه 5 ماهه توانسته اید سرمایه گذاری با سود 100 درصدی انجام دهید که در عرض 3 سال شما را 42 درصد از تورم جلوتر انداخته است و بدون محاسبه تورم سرمایه شما 750 درصد افزایش داشته است.

    گزینه های دیگر سرمایه گذاری برای سود 100 درصد

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم روش هایی که برای سرمایه گذاری با سود 100 درصد وجود دارد بسیار زیاد است اما مهم آن است که سرمایه گذاری شما ارزش افزوده داشته باشد و از تورم جلوتر باشد. فرض بر این بگذارید که شما یک آپارتمان با 3 میلیارد در تهران خریداری کنید که قطعا با این مبلغ خانه ای در بافت فرسوده است و با گذر زمان فرسوده تر می شود و ارزش آن نیز به مراتب کمتر از یک آپارتمان نوساز در مناطق رو به رشد تهران خواهد بود.

    پس در واقع سرمایه گذاری با خرید یک کالا و نگهداری آن متفاوت است. در این روش شما می توانید سرمایه گذاری خود را با پول رهن خانه ای که خریداری نمودید و سرمایه ای که در بانک دارید ادامه دهید و خانه دوم را به همین روش خریداری کنید در حالی که این نوع سرمایه گذاری در یک بازه 10 ساله شما را مالک چندین آپارتمان می کند در حالی که خرید یک آپارتمان 3 میلیاردی در 10 سال دیگر هم همان 1 آپارتمان است و تنها قیمت آن بیشتر شده است.

    در واقع این مطلب آموزش سرمایه گذاری در ملک نبوده بلکه انتقال تجربه ما از شرایطی که در حال حاضر می توان در این حوزه سرمایه گذاری موفق و اجرایی نمود بوده است.

    در واقع شما در بحث سرمایه گذاری می توانید نقطه ضعف و نقطه قوت چند روش سرمایه گذاری را با یکدیگر ترکیب کنید و از ترکیب آن ها با یکدیگر نتیجه مطلوبی دریافت کنید. در حال حاضر نقطه ضعف سپرده بانکی را با یکی از مزایای سرمایه گذاری در مسکن که قابلیت پیش خرید کردن با قیمت ثابت و قطعی است ترکیب نمودیم و نتیجه شگفت انگیز بوده است.

    در نظر داشته باشید که اگر سرمایه شما متفاوت است، یعنی بیشتر یا کمتر است گزینه های دیگری برای شما وجود دارد و به طور کلی ما در مجموعه تهران برج، بر اساس هر میزان سرمایه، انتظارات و روحیه ریسک پذیری پروژه برای معرفی به شما داریم و حتی روش سرمایه گذاری را نیز می توانیم منحصرا برای شما ایجاد کنیم.

    سرمایه گذاری پر ریسک انجام ندهید

    به عقیده ما سرمایه گذاری در هر آنچه که در مورد آن اطلاعی ندارید پر ریسک حساب می شود و به سایت ها و یا افرادی که بازاری به شما معرفی میکنند و در نهایت با فروش پکیج آموزشی میخواهند شما را به سود برسانند اعتماد نکنید زیرا اگر این افراد خود موفق به کسب سودهایی که می گویند شده باشند، هیچگاه روش خود را آموزش نمی دهند.

    سرمایه گذاری پر ریسک انجام ندهید
    سرمایه گذاری پر ریسک انجام ندهید

    اما کار و تخصص ما در معرفی و فروش پروژه های در حال ساخت تهران است و روش سرمایه گذاری که معرفی نمودیم، با استفاده از هر شخصی توسط سیستم بانکی قابل انجام است و این یک نمونه کوچک است از روش های دیگری که می توانیم بر اساس هر میزان سرمایه معرفی کنیم.

    بسیاری از مطالبی که نحوه سرمایه گذاری با سود 50 درصد یا بیشتر را منتشر می کنند در نهایت به همین مسیر ختم می شود که متوجه خواهید شد اطلاعی از بازاری که در آن وارد می شوید ندارید و شخصی به شما قول آموزش داده است که در نهایت سود اصلی را همان شخص میبرد و ضرر برای شما باقی خواهد ماند.

    جمع بندی

    در این مطلب به معرفی روشی برای سرمایه گذاری با سود 100 درصد در یک بازه 150 روزه پرداختیم که کاملا اجرایی و عملی است و در این بین سابقه افزایش قیمت در ده سال گذشته را نیز بررسی نموده و تورم را نیز در نظر گرفته ایم. در غیر اینصورت سود 100 درصدی بدون در نظر گرفتن تورم در کشور ما به راحتی بدست می آید اما ارزش پول دیگر آن پولی نیست که روز اول در اختیار داشته اید.

    در نظر داشته باشید که با هر میزان سرمایه می توان به نحوی در بازار مسکن ورود کرد و اگر میزان سرمایه کمتری در اختیار دارید نگران نباشید، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید وارد آن شوید و در نهایت می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه