جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید آپارتمان اقساطی در پردیس و معرفی گزینه هایی در تهران

  • پردیس یکی از شهرستان های نزدیک تهران است که در سمت شرقی تهران قرار دارد و در کنار پرند و اندیشه یکی از 3 گزینه برای افرادی است که به دنبال سکونت در اطراف تهران هستند. اگر به دنبال خرید آپارتمان قسطی در پردیس هستید باید بدانید که در این منطقه به دلیل شرایط ساخت و ساز به صورت مسکن مهر و واگذاری امتیازات و تبدیل شدن به واحد، در حال حاضر با قیمت کامل به فروش می رسند و قابلیت پرداخت اقساطی در آن وجود ندارد. بر اساس موعد تحویل واحدها، قیمت آن ها متغیر است و بر اساس آخرین بروز رسانی در خرداد ماه سال 1403 مبلغ اولیه حداقل 2 میلیارد تومان است.

    خرید آپارتمان اقساطی در پردیس و معرفی گزینه هایی در تهران
    خرید آپارتمان اقساطی در پردیس و معرفی گزینه هایی در تهران

    پروژه هایی که به صورت شخصی ساخته می شوند نیز مانند تمامی پروژه های دیگر تهران که به صورت پیش فروش ساخته می شوند، شرایط پرداخت اقساط دارند که برای افرادی که مبلغ اولیه و سرمایه آنها کم است گزینه مناسبی نیست. در این مطلب ضمن بررسی گزینه های خرید اقساطی آپارتمان در پردیس گزینه جایگزین در خود شهر تهران به شما معرفی می کنیم که قابلیت پرداخت اقساط طولانی مدت با سرمایه اولیه کم را دارند.

    خرید آپارتمان اقساطی در پردیس

    واحدهای مسکن مهر پردیس بر اساس زون و فازی که واحد در آن قرار گرفته شده، زمان تحویل و طبقه قیمت گذاری می شود. در خرداد ماه سال 1403، قیمت برخی از واحد ها به شرح زیر می باشد:

    مکان متراژ ساخت اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر مربع (تومان)
    پردیس فاز ۱۱ ۸۹ ۱۴۰۲ ۲ ۲٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۳٬۰۳۳٬۰۰۰
    پردیس فاز ۱۱ ۸۸ ۱۴۰۰ ۲ ۲٬۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۴٬۴۳۱٬۰۰۰

    اختلاف قیمت بر اساس زمان تحویل و موقعیت واحد است که از 1 سال الی 2 سال دیگر می باشد و مبلغی نزدیک به 200 میلیون تومان دیگر نیز هنگام تحویل می بایست پرداخت شود. همچنین واحد ها به صورت خام تحویل می گردد. در نظر داشته باشید که برای مقایسه قیمت آپارتمان در پرند، پردیس و اندیشه می توانید مطلب مربوط به آن را مطالعه نمایید.

    خرید آپارتمان اقساطی در پردیس
    خرید آپارتمان اقساطی در پردیس

    همچنین در نظر داشته باشید که پردیس برای افرادی که قصد دارند در نزدیکی تهران خانه ای خریداری کنند، به غیر از غرب تهران به دیگر نقاط تهران نزدیک تر است و برای افرادی که نزدیک بودن به غرب تهران مد نظرشان است خرید خانه در اندیشه گزینه اول است.

    پیش خرید آپارتمان در پردیس

    اول از همه بهتر است بدانید که پیش خرید آپارتمان در پردیس به دلیل بافت مسکن مهری که دارد امکان پذیر نبوده و شرایط پرداخت اقساطی برای پیش خرید منوط به پروژه های شخصی ساز است نه دولتی.

    برای بسیاری از افرادی که قصد خرید خانه در تهران را دارند و سرمایه شان برای این کار کافی به نظر نمی رسد، اقدام به جستجو برای خرید در شهرهای اطراف تهران می نمایند. بهتر است بدانید که هر 3 نقطه پرند، پردیس و اندیشه با تهران فاصله زیادی دارند به صورتی که فاصله پردیس تا اولین نقطه ورودی تهران در شرق 34 کیلومتر است و نزدیک به 35 دقیقه بدون ترافیک زمان می برد.

    اما خبر خوب این است که در تهران گزینه های خرید به صورت اقساطی وجود دارد که می توانید خرید ملک با سرمایه کم انجام دهی. در چیتگر تهران، یک منطقه تازه تاسیس و نوساز در غرب تهران است، به دلیل مالکیت عمده زمین های این محدوده توسط ارگان های دولتی، تعاونی های دولتی در حال انبوه سازی می باشند و تنها در این منطقه چنین شرایطی وجود دارد.

    گزینه جایگزین برای خرید اقساطی آپارتمان در تهران
    گزینه جایگزین برای خرید اقساطی آپارتمان در تهران

    به همین دلیل پروژه های پیش فروش در چیتگر با شرایط اقساطی متنوع با مبالغ پیش پرداخت مختلف قابل خریداری می باشند که تفاوت بسیار زیادی با پروژه های مسکن مهر در پردیس دارد. هم از نظر آینده و هم از نظر اینکه چیتگر یک منطقه لوکس در تهران است و پردیس محلی برای اجرای مسکن مهر بوده است و تمامی خانه های آن بدین شکل ساخته شده است.

    معرفی پروژه های آپارتمانی اقساطی جایگزین

    حال اگر بخواهیم پروژه های آپارتمانی اقساطی را معرفی نماییم می توانیم آن ها را بر اساس میزان سرمایه اولیه و اقساط تقسیم بندی کنیم. در قسمت زیر برخی از پروژه های دولتی که امکان خرید به صورت اقساطی را برای شما فراهم می کند و جایگزین مناسبی نسبت به پردیس است را معرفی خواهیم نمود:

    نام پروژه محدوده هزینه تاریخ پایان پروژه
    برج H ارتش 750 میلیون تومان (مبلغ اولیه) + اقساط 40 ماهه 1406
    پروژه مرجان 80 متر 2,000,000,000 تومان همراه با اقساط تا زمان تحویل 1404
    نیروی دریایی 105 متر 2,300,000,000 تومان همراه با اقساط تا زمان تحویل 1404
    برج های n شهرک چیتگر 35 تا 48 میلیون تومان هر متر، تسویه 1405
    برج D شهرک ارتش 35 تا 48 میلیون تومان هر متر، تسویه 1405

    پروژه هایی که در بالا معرفی نمودیم، زمان تحویل و اقساط باقی مانده آنها نهایت تا سال 1406 یعنی 4 ساله است و کوتاه تر و بلندتر نیز بسته به حجم پروژه موجود است. همانقدر که زمان تحویل پروژه کوتاهتر باشد مبلغ اولیه پرداخت بیشتر و اقساط کوتاه تر است و هر چه زمان تحویل طولانی تر باشد برعکس می شود.

    معرفی پروژه های آپارتمانی اقساطی
    معرفی پروژه های آپارتمانی اقساطی

    در نهایت زندگی در برج های تهران با انتخاب سکونت در پروژه های مسکن مهر پردیس در اطراف تهران کاملا متفاوت است ضمن اینکه چیتگر یک محله جدید در غرب تهران است و تجربه نشان داده که محله های غربی تهران همیشه در اوایل که در حال ساخت بوده اند دارای قیمت مناسب و پس از پایان ساخت و ساز قیمت شان به شدت بالا می رود.

    همچنین بزرگترین مرکز خرید جهان به همراه دریاچه مصنوعی، آبشار، پارک جنگلی و دیگر موارد در این منطقه واقع شده است. اگر می خواهید بدانید که فاصله چیتگر تا نقاط دیگر تهران چقدر است میتوانید مطلب مربوطه را مشاهده فرمایید تا متوجه شوید که با آن شرایطی که در خرید اقساطی آپارتمان در پردیس به دنبال آن می گردید می توانید در تهران آپارتمان خریداری نمایید.

    خرید آپارتمان وام دار در پردیس

    شاید تصور شما این باشد که خرید آپارتمان در پردیس می تواند همراه با وام باشد. جواب شما خیر است و تنها مبلغی که می توانید بعد از تحویل به صورت وام پرداخت نمایید 50 میلیون تومان است که قسط بندی می شود. پس تصور نکنید که می توانید برای خرید قسطی آپارتمان در پردیس از وام استفاده کنید.

    خرید آپارتمان وام دار در پردیس
    خرید آپارتمان وام دار در پردیس

    اما پروژه هایی که در چیتگر قرار گرفته اند به دلیل اینکه توسط ارگان های دولتی و برای اعضای همان سازمان ساخته می شوند، دارای وام هستند و اگر اعضای اصلی سازمان امتیاز و جایگاه خود را به شخصی دیگر به فروش برساند، شرایط به وی منتقل خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید وام پروژه های چیتگر را مطالعه نمایید. برخی از این وام ها به قدری دارای شرایط مناسبی هستند که زمان بازپرداخت آن ها تا 5 سال دیگر بدون بهره است که باید توسط مالک پس از تحویل واحد پرداخت شود.

    قیمت آپارتمان در پردیس فاز 11 و فاز 8

    حال برای اینکه تفاوت قیمت خرید آپارتمان های پردیس که موعد تحویل آن ها فرا نرسیده را با آپارتمان های آماده به تحویل و تجهیز شده مقایسه نماییم، جدول زیر بر اساس آخرین قیمت ها می باشد:

    متراژ (متر مربع) ساخت اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) طبقه مکان
    ۸۷ ۱۴۰۲ ۲ ۲٬۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۴۵۹٬۰۰۰ فاز 11-فول
    ۸۸ ۱۴۰۱ ۲ ۲٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۷٬۸۴۰٬۰۰۰ ۷ فاز 11-فول
    ۱۰۰ ۱۴۰۳ ۲ ۲٬۸۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۸٬۸۰۰٬۰۰۰ ۳ فاز 8- فول

    واحدهایی که در بالا لیست شده اند به صورت تجهیز شده می باشند و تفاوت قیمت آنها را با واحد هایی که در بالا معرفی کردیم و موعد تحویل آنها نرسیده می توانید مقایسه نمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی مواردی که برای خرید اقساطی آپارتمان در پردیس موجود است پرداختیم و گزینه های مشابه آن را در تهران معرفی نمودیم که بتوانید خرید با شرایط اقساطی را با سرمایه کمتر انجام داده و در خود شهر تهران خانه خریداری کنید. در نظر داشته باشید که مسکن مهر پردیس بر خلاف آنچه باید در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار می گرفت تبدیل به کالایی برای دلالان شده است.

    به همین دلیل قیمت ها در برخی از بازه های زمانی می تواند کاملا دارای حباب بوده و واقعی نباشد. در نهایت اگر دیدگاه سرمایه گذاری و یا سکونت دارید، شرایطی که برای فروش اقساطی آپارتمان در غرب تهران فراهم شده است می تواند گزینه جایگزین و مناسبی باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های در حال ساخت غرب تهران به صورت اقساطی و شرایط خرید آن ها می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه