جستجو کردن

نوشته های اخیر

بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در حوزه مسکن

  • اگر به دنبال سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان هستید و می خواهید بدانید که بهترین گزینه شما چیست با توجه به فعالیت تخصصی ما در حوزه مسکن، در این مطلب به معرفی گزینه و بهترین سرمایه گذاری با 2 میلیارد در حوزه مسکن می پردازیم که کاملا اجرایی و عملی خواهد بود. خاطر نشان می کنیم که زمان بروزرسانی این مطلب در خرداد ماه سال 1403 میباشد.

    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در حوزه مسکن
    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در حوزه مسکن

    در این مطلب کلیه گزینه های خرید مسکن در شهر تهران، حومه و گزینه های پیش خرید بررسی می شود تا بدانید که با این مبلغ چه گزینه هایی در این بخش دارید. توجه داشته باشید که تهران برج مرجع تخصصی فروش پروژه های در حال ساخت و آماده در شهر تهران است و تمامی گزینه هایی که معرفی می شود واقعی و قابل خریداری می باشند و به صورت پرداخت کامل و همچنین پرداخت با شرایط اقساطی معرفی می شوند.

    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در خرید ملک آماده

    توجه داشته باشید که ما در این بخش برخی موارد را به صورت مختصر معرفی میکنیم و در صورتی که نیاز به اطلاعات کامل تری داشتید می توانید بر روی لینک های هر بخش کلیک نمایید تا به مطلب مرجع منتقل شوید.

    در حال حاضر بهترین سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان در حوزه مسکن به خرید ملک آماده و پیش خرید به همراه اقساط محدود می شود که این مورد خود شامل چند زیر شاخه است. در قسمت خرید آپارتمان در تهران با 4 میلیارد تومان حداقل گزینه هایی که معرفی شده است موارد زیر است:

    متراژ (متر مربع) سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر مربع (تومان) محل
    52 1389 1 2,250,000,000 43,269,000 شهرک ولیعصر، خ سجادی جنوبی
    41 1382 1 2,350,000,000 57,317,000 جیحون
    41 1397 1 2,300,000,000 56,097,000 آذربایجان

    همانطور که در جدول بالا مشاهده میکنید خانه های نسبتا قدیمی ساز با متراژ کوچک در محله های جنوبی تهران قابل خریداری است که البته نمی توان به چشم سرمایه گذاری به آن نگاه نمود زیرا افزایش قیمت این واحدها تنها با تورم پیش می رود و ممکن است به دلیل فرسوده شدن حتی عقب هم بی افتد.

    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در خرید ملک آماده
    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در خرید ملک آماده

    در ادامه برای افرادی که می توانند گزینه های خرید ملک در اطراف تهران را بررسی کنند، خرید آپارتمان در پرند، پردیس و اندیشه نیز یک گزینه است. البته در نظر داشته باشید که در پرند و پردیس عموما مسکن مهر ساخته شده است اما رشد قیمت آن به دلیل نوساز بودن از مناطق جنوبی و بافت فرسوده تهران قطعا بیشتر خواهد بود. آخرین قیمت آپارتمان در این 3 نقطه به شرح زیر است:

    محل متراژ (متر مربع) سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر مربع (تومان)
    فاز ۶ پرند 95 1399 2 1,900,000,000 20,000,000
    فاز ۹ پردیس 75 1403 2 2,280,000,000 30,400,000
    فاز 4 سپیده شمالی اندیشه 86 1390 2 2,750,000,000 31,976,000

    در نظر داشته باشید که جدول فوق حداقل قیمت ها می باشد که سعی ما بر این بوده که پایین ترین قیمت ها که نزدیک به 2 میلیارد تومان است انتخاب شود که در محدوده اندیشه حداقل قیمت نزدیک به 3 میلیارد تومان است. این گزینه برای افرادی بود که قصد سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان دارند و خرید ملک آماده در اولویت آنها می باشد.

    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در پیش خرید

    اگر شما قصد این را دارید که با 2 میلیارد تومان بهترین سرمایه گذاری ممکن را انجام دهید و توان پرداخت اقساط نیز دارید، پیش خرید ملک بهترین گزینه می باشد و نتیجه ای که پس از 3 سال به دست می آید کاملا شما را شگفت زده می نماید.

    گزینه های پیش خرید به 2 زیر شاخه تقسیم می شوند، گزینه اول آن دسته که به صورت قرارداد با قیمت قطعی میباشد و مبلغ پیش پرداخت آن ها بالا و اقساط آن ها نیز کوتاه و سنگین تر است و زمان تحویل 2 الی 3 ساله دارند.

    مورد بعدی گزینه هایی هستند که از تعاونی سازهای دولتی یا خصوصی خریداری میشوند که مبلغ پرداخت اولیه پایینتر، اقساط طولانی تر است و البته سود سازنده نیز در آن وجود ندارد در واقع این پروژه های به منظور تامین مسکن کارکنان یک سازمان انجام می شوند و آن شخص جایگاه خود را در بازار می فروشد و خریدار جدید جایگزین وی شده است.

    با توجه به اینکه منطقه 22 تهران در حال حاضر بیشترین آمار پروژه های در حال ساخت را دارد می توانید برای مشاهده گزینه های موجود، پیش فروش آپارتمان در چیتگر را بررسی نمایید که موارد به صورت کامل مشخص شده اند و از 750 میلیون الی 5 میلیارد تومان گزینه های دولتی قابل خریداری معرفی شده اند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در پیش خرید
    بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد در پیش خرید

    در مورد پیش خرید با قیمت قطعی نیز می توانید گزینه هایی در محدوده مروارید شهر و وردآورد به شما معرفی نماییم که در حال حاضر با قیمت متری 52 میلیون تومان پیش فروش می شوند و زمان تحویل آن ها 3 ساله است. برای پیش پرداخت 30 درصد باید پرداخت شود که برای یک واحد 80 متری 4 میلیارد و 116 میلیون می شود و 30 درصد آن 1 میلیارد و 284 میلیون تومان می شود.

    اقساط باقی مانده که 60 درصد کل است (10 درصد برای سند باقی می ماند) 2 میلیارد و 469 میلیون تومان است که باید در طی 36 ماه پرداخت شود. اگر متراژ کوچکتر انتخاب شود برای افرادی که از خود میپرسند با یک میلیارد کجا سرمایه گذاری کنیم نیز این راه حل قابل استفاده است و با پایین آورن متراژ به 60 الی 70 متر با مبلغ 1 میلیارد تومان نیز می توانید وارد پروسه خرید با قیمت قطعی شوید.

    گزینه بهتر برای سرمایه گذاری با 2 میلیارد کدام است؟

    قطعا گزینه اول و گزینه دوم با یکدیگر از نظر ماهیت متفاوت هستند زیرا در گزینه دوم شما توان پرداخت اقساط را دارید و در گزینه اول کل مبلغ را تبدیل به ملک می نمایید. واقعیت این است که خرید ملک در منطقه 22 تهران که یک نقطه رو به رشد است قطعا آینده بهتری نسبت به ملک با سن بنای بالا در محله های بافت قدیمی تهران دارد و همچنین نسبت به مسکن مهر ساخته شده در اطراف تهران قابل مقایسه نیست.

    اگر واقعا میخواهید بدانید که برای سرمایه گذاری چی بخرید ولی از خرید آنچه در ذهن خود دارید ناامید هستید زیرا توان خرید آن را در خود نمی بینید بهتر است در نظر داشته باشید که در راه و روشی که در نهایت به خرید مسکن ختم می شود، حتی اگر توان پرداخت اقساط را ندارید، اگر سرمایه خود را به صورت طلا نگهدارید هم می توانید در طی مدت زمان سرمایه تان را به خرید از گزینه های مطلوب نزدیک نمایید.

    واقعیت آن است که مسکن یک سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا است که بر اساس آمار 10 سال گذشته، در رتبه اول قرار دارد و پس از آن با اختلاف 5 برابر کمتر گزینه خرید طلا قرار گرفته شده است پس در واقع بهتر است در همین مسیر باقی بمانید و اگر گزینه پیش خرید در توان شما نیست، اقدام به جمع کردن سرمایه در قالب طلا نمایید.

    گزینه بهتر برای سرمایه گذاری با 2 میلیارد کدام است؟
    گزینه بهتر برای سرمایه گذاری با 2 میلیارد کدام است؟

    اما اگر بخواهیم بگوییم که گزینه بهتر برای سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان کدام است، باید بگوییم که منطقه ای که در آن سرمایه گذاری میکنید و شرایط خرید متنوع گزینه هایی است که در حال حاضر در منطقه 22 تهران چیتگر تا مدتی محدود وجود دارد. علت پایین بودن قیمت ها وجود پروژه های پیش فروش فراوان و از همه مهمتر تعاونی سازهای دولتی هستند که ترمز قیمت ها را کشیده اند و همچنین رو به رشد بودن منطقه به صورت باورنکردنی در حال انجام است.

    به نظر ما بهتر است اگر در خود توانایی خرید خانه دلخواهتان را نمی بینید، گزینه هایی که برای پیش خرید موجود است را بررسی کنید، همگی این گزینه ها در برج های لوکس و مدرن به امکانات استاندارد برج های ساخته می شوند که معادل قیمتی آنها را باید در مناطق متوسط رو به پایین تهران پیدا نمایید. یعنی اگر قیمت آپارتمان 80 متری چیتگر در یک برج نوساز در محدوده ایران مال 6 میلیارد و 400 میلیون تومان است، با همین پول در مناطق جنوبی تهران می توانید خانه خریداری کنید که گزینه ای منطقی نمی باشد.

    در این مسیر اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس حاصل فرموده تا بر اساس میزان سرمایه و توقعاتی که از سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان دارید، گزینه های مطمئن به شما معرفی شود.

    سرمایه گذاری در خرید زمین با 2 میلیارد

    شاید باورتان نشود اما یکی دیگر از اشتباهاتی که ممکن است برخی از افراد به دلیل اینکه سرمایه شان به خرید ملک دلخواهشان نمی رسد انجام دهند، خرید زمین هایی بدون سند، بدون کاربری در نقاطی که اجازه ساخت وجود ندارند و یا به صورت غیر مجاز ویلا سازی انجام شده است می باشد.

    این افراد به امید آنکه روزی زمین هایشان مانند زمین های متل قو در شمال کشور شود این زمین ها را خریداری می کنند که در اطراف تهران این مناطق به وفور یافت می شوند. شاید برای این افراد تصور این است که خرید زمین میتواند بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده باشد و در نهایت این زمین ها آباد می شود اما واقعیت آن است که مناطق غیر مجاز ویلایی در استان دماوند که سابقه ساخت ویلا در آن به 20 سال نیز می رسد در حال تخریب شدن هستند و اگر به این امید هستید که روزی جهاد کشاورزی و شهرداری به افرادی که زمین بایر و کشاورزی خریداری نموده اند، سند و انشعابات واگذار کند و محدوده آن ها را داخل بافت بیاورد سخت در اشتباه هستید.

    سرمایه گذاری در خرید زمین با 2 میلیارد
    سرمایه گذاری در خرید زمین با 2 میلیارد

    همین موضوع در بیشتر نقاط ویلایی شمال کشور نیز وجود دارد و این را بدانید که هر نقطه ای قرار نیست مانن سلمان شهر (متل قو) پیشرفت کند و مابقی نقاط می توانند شرایطی عادی داشته باشند و همچنین این نکته را بدانید که بیشتری شخصی که از فروش زمین های این چنینی سود می کند محلی ها و بنگاه های محلی هستند.

    بسیاری از مراجعه کنندگان از ما میپرسند که طلا بهتر است یا زمین و پاسخ ما به آن ها این است که قطعا شخصی که بخواهد زمین مناسب خریداری کند، سرمایه ای بالای 20 میلیارد تومان در نظر باید بگیرید و اگر در شهر تهران بخواهد زمین بخرد حداقل 50 میلیارد نیاز دارد و قطعا تبدیل آن به طلا و نگهداری آن مشکل است و همچنین اگر قابلیت خرید یک زمین شسته رفته در یک نقطه رو به پیشرفت و درست و حسابی باشد، قطعا خرید زمین گزینه خوبی است اما با سرمایه های خرد تنها خرید رویا به امید ثروتمند شدن است که نتیجه نخواهد داد.

    با 2 میلیارد تومان چه چیزی بخریم و نخریم

    مهمترین صحبتی که در این مطلب قصد دارید آنرا به شما منتقل کنیم این است که اگر سرمایه خود را محدود می بینید، سعی نکنید با روش هایی که میانبر به چشم شما می آیند بر روی سرمایه خود قمار کنید. واقعیت آن است که ارز دیجیتال ، فارکس و بورس برای بسیاری از افراد دیدگاهی مانند قمار است که بدون اطلاعات واقعی که حاصل از چند سال مطالعه و تجربه است وارد این بازار می شوند.

    ما در بالا اشاره نمودیم که حتی اگر امروز سرمایه شما به خرید یک کالای واقعی و ماندگار مانند مسکن نمیرسد، گزینه های پیش خرید وجود دارد که سرمایه گذاری در مسکن با سرمایه کم است و اگر توان پرداخت اقساط ندارید آن را در قالب طلا نگهداری کنید و حتی در مورد خرید خودرو نیز 2 بار فکر کنید زیرا در بحث سرمایه گذاری باید شما وارد بازاری شوید که قیمت گذاری در آن توسط دولت انجام نشود و از بین تمامی بازار ها مسکن در رتبه اول است که دولت نمی تواند قیمت آن را کنترل کند و راه خودش را می رود.

    جمع بندی

    در این مطلب سعی بر آن داشتیم که بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد تومان را در حوزه مسکن به شما نشان دهیم و چندین روش را معرفی نمودیم که اجرایی و عملی است. حتی در نظر داشته باشید که اگر شما توان پرداخت اقساط را ندارید و نمی خواهید در بافت فرسوده ملک خریداری کنید، می توانید به صورت متری خانه خریداری کنید که در منطقه 22 تهران قابل انجام است.

    یعنی شما با این مبلغ 20 متر مفید مسکونی خریداری می نمایید که در نهایت پس از تکمیل اگر آن را نفروشید با دیگر سهام هایی که به یک واحد نرسیده اند به صورت اشتراکی واحد دریافت می کنید. پس بدانید که برای خرید گزینه های زیادی مطرح است و بسته به انتظار شما از سرمایه گذاری، میزان سرمایه، توان پرداخت اقساط و ریسک پذیری شما دارد که ما برای هر فرد با هر شرایطی یک گزینه منحصر به فرد برای معرفی داریم.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه