جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی برج رادین در کوهک و پروژه رادین در وردآورد

  • در ابتدای این مطلب باید اشاره نماییم که برج رادین توسط تعاونی مسکن دانشگاه علوم انتظامی امین (دانشگاه پلیس) در بلوار کوهک منطقه 22 تهران اجرا و به اتمام رسیده است و پروژه رادین توسط یک تعاونی دیگر در محدوده وردآورد معرفی شده است که به دلیل تشابه اسمی به هر دو مورد می پردازیم.

    برج رادین
    برج رادین

    برج رادین در محدوده کوهک در قالب 2 برج 19 طبقه مسکونی و تجاری در زمینی به مساحت 8739 متر مربع احداث شده است و در حال حاضر واحد های آن به صورت خام تحویل گردیده شده اند. در هر طبقه از این برج 10 واحد مسکونی واقع شده است و در مجموع 350 واحد در آن قرار گرفته است که متراژ آنها از 96 الی 130 متر به صورت 2 خواب و 132 الی 138 به صورت 3 خواب می باشند.

    قیمت فروش برج رادین

    قیمت فروش واحدهای برج رادین به شرح زیر است، توجه داشته باشید که آخرین بروزرسانی در اسفند ماه سال 1402 می باشد، برای دریافت جزئیات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    متراژ اتاق طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    100 2 10 9,000,000,000 تومان 90,000,000 تومان
    128 2 11 10,800,000,000 تومان 84,375,000 تومان
    98 2 9 8,079,000,000 تومان 82,438,000 تومان
    135 3 9 10,800,000,000 تومان 80,000,000 تومان

    توجه داشته باشید که قیمت ها بر اساس موقعیت و جهت می تواند متغیر باشد. همچنین در نظر داشته باشید که شرایط تحویل واحد ها به صورت خام می باشد و هنوز تا تحویل کامل و آماده شدن کلیه تاسیسات و مشاعات چند ماه دیگر زمان لازم است.

    فروش برج رادین
    فروش برج رادین

    در حال حاضر قیمت برج رادین در کوهک با قیمت برج اسپاد در همین محدوده یکسان است که می توانید شرایط آن برج و قیمت روز آن را در مطلب مربوط به آن مشاهده فرمایید.

    پروژه رادین در وردآورد

    این پروژه توسط تعاونی تازه تاسیس به نام شركت تعاوني انبوه سازان رادين که در 15 روز پیش از انتشار این مطلب به ثبت رسیده است. (۱۴۰۲/۱۱/۱۰) این پروژه در محدوده وردآورد در زمینی به پلاک ثبتی ۴/۲۰۱۹/۲۳۴۷ معرفی شده است و در قالب 1 بلوک 11 طبقه احداث خواهد شد. مالک این تعاونی در منطقه 22 تهران سابقه ساخت چندین پروژه به صورت شخصی ساز به نام خود دارد.

    در حال حاضر زمین این پروژه خریداری شده و مالک آن تعاونی است و همچنین جواز ساخت دریافت شده است و زمان شروع عملیات ساخت اواخر برج 2 سال 1403 اعلام شده است.

    پروژه رادین وردآورد
    پروژه رادین وردآورد

    پروژه رادین در 4 هزار متر زمین و تراکم مفید 14 هزار متر مسکونی معرفی شده است که دارای 120 واحد مسکونی است و امکانات آن استاندارد برج های منطقه 22 (بدون مشاعات آبی) است.

    در حال حاضر سهام این پروژه به صورت 50 متری تقسیم شده است که متری 23 میلیون تومان برای زمین و تراکم به صورت پیش پرداخت 570 میلیون و اقساط تا برج 3 سال 1403 که زمان شروع پروژه است باید پرداخت شود و پس از آن اقساط ساخت دریافت می گردد.

    وضعیت این پروژه نسبت به دیگر پروژه هایی که توسط تعاونی های تازه تاسیس در مروارید شهر جنوبی معرفی شده اند متفاوت است و تعاونی سازنده مالک زمین است و سابقه ساخت پروژه های شخصی در منطقه 22 دارد.

    عمده پروژه هایی که در منطقه 22 تهران چیتگر، در محدوده مروارید شهر جنوبی معرفی شده اند در قطعه زمینی مشاعی می باشند که هنوز وضعیت کاربری آنها مشخص نیست. پروژه الماس همت نمونه ای از این پروژه ها است که باید در مورد آنها احتیاط نمایید اما در نقاط دیگر مانند وردآورد، کاربری مسکونی زمین می تواند نشانگر توان اخذ جواز ساخت می باشد.

    موقعیت برج رادین کوهک

    موقعیت برج رادین کوهک را می توانید بر روی نقشه مشاهده نمایید:

    برج رادین کوهک
    برج رادین کوهک

    این پروژه در محدوده ای واقع شده است که برج های جدید شمیم رحمت در حال ساخت می باشد و همچنین برج نارنجستان نیز در این محدوده واقع شده است. به دلیل نوساز بودن محیط این برج، قیمت ها رشد زیادی داشته است.

    در حالیکه قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگر برای آپارتمان های نوساز از متری 110 میلیون تومان پایه قیمت شروع می شود، نقاطی نظیر محل قرار گیری برج رادین به دلیل اینکه در اطراف آن برج های در حال تاسیس وجود دارند فعلا دارای قیمت مناسبی هستند.

    امکانات برج رادین

    یکی از ویژگی های مثبت برج رادین که معمولا در تعاونی سازها به ندرت به آن توجه می شود وجود مشاعات آبی در مجموعه است. امکانات برج رادین در محدوده کوهک به شرح زیر می باشد:

    1. لابی لوکس و مجلل
    2. لابی من 24 ساعته
    3. استخر
    4. سونا و جکوزی
    5. جاده تندرستی
    6. پیست دوچرخه سواری
    7. سالن GYM
    8. سالن اجتماعات و مراسم

    در حالیکه در اطراف این پروژه، برج های زیادی در حال تاسیس هستند و همگی از امکانات روز برخوردار می باشند با توجه به زمان ساخت این پروژه، قرار دادن امکاناتی نظیر مشاعات آبی یک آینده نگری از سوی تعاونی سازنده این پروژه بوده است.

    وضعیت سند برج رادین

    در نظر داشته باشید که برج هایی که به صورت انبوه و در تعداد واحد های زیاد ساخته می شوند، مانند آپارتمان های مسکونی روال دریافت سند آنها کوتاه نیست و ممکن است زمان بر باشد.

    از نظر سلامت سند زمین، برج رادین بدون مشکل است و می تواند در آینده پایان کار و در نهایت سند دریافت کند اما در حال حاضر نمی توان آن را جزو آپارتمان های سند دار در چیتگر دانست ولیکن این امر در آینده اتفاق خواهد افتاد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی برج رادین در کوهک که توسط تعاونی دانشگاه پلیس اجرا و تحویل داده شده است پرداختیم و همچنین پروژه ای به نام رادین در وردآورد را بررسی نمودیم که به تازه گی در وردآورد توسط تعاونی تازه تاسیس معرفی شده است.

    برج رادین دانشگاه پلیس در حال حاضر به دلیل اینکه اطراف آن برج های در حال ساخت وجود دارد، دارای قیمت مناسبی است اما تجربه نشان داده به محض تحویل داده شدن چند برج نوساز در یک محدوده قیمت های آن تغییر زیادی خواهند نمود.

    در نظر داشته باشید که تهران برج به عنوان مرجع اطلاع رسانی در مورد پروژه های ساختمانی در محدوده چیتگر فعالیت دارد و شما هر زمان می توانید برای کسب اطلاعات و جزئیات بروز در مورد این پروژه ها و دیگر پروژه های مشابه و برج های آماده با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه