جستجو کردن

نوشته های اخیر

با 6 میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید 2 خانه در تهران

  • اگر به دنبال این هستید که با 6 میلیارد چیکار میشه کرد و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با 6 میلیارد تومان چیست، تیتر مطلب را درست خواندید شما می توانید در شهر تهران 2 خانه خریداری کنید و 70 درصد اصل سرمایه شما هم سر جایش باقی بماند!

    با 6 میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید 2 خانه در تهران
    با 6 میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید 2 خانه در تهران

    یعنی شما 2 خانه داشته باشید و 4 میلیارد تومان نیز در حساب بانکی خود نگه دارید، ما در تهران برج به صورت تخصصی در حوزه مسکن شهر تهران فعالیت داریم و پروژه های در حال ساخت و آماده به تحویل در اختیار داریم که با توجه به میزان سرمایه ای که در اختیار دارید می توانیم پیشنهاد سرمایه گذاری به شما ارائه دهیم. در این مطلب نیز به شما خواهیم آموخت که چگونه با 6 میلیارد تومان بتوانید صاحب 2 آپارتمان شوید در حالیکه 70 درصد سرمایه شما دست نخورده باقی بماند.

    با 6 میلیارد چیکار میشه کرد؟

    توجه داشته باشید که مفهوم سرمایه گذاری پیش روی با تورم نیست بلکه کسب ارزش افزوده حاصل از سرمایه گذاری شماست که نیاز است محل، نوع و آینده سرمایه گذاری شما سنجیده شود و اگر می خواهید بدانید که برای سرمایه گذاری چی بخرید باید به معنای واقعی تفاوت سرمایه گذاری را با یک خرید معمولی درک نمایید.

    پس اگر ما در این روش قصد معرفی راهی را داریم که بتوانید با 6 میلیارد تومان واحدی خریداری فرمایید، ترجیح این است که در منطقه ای باشد که رو به رشد بوده و شرایط بهتری برای فروش وجود داشته باشد.

    حال اگر 6 میلیارد تومان در نظر بگیرید، می توانیم یک یا 2 واحد را برای خرید انتخاب کنیم، اما به دلیل اینکه در این مطلب 2 واحد انتخاب شده است، واحدهایی با متراژ کوچکتر را انتخاب می نماییم. قیمت آپارتمان 60 متری در چیتگر در محدوده مروارید شهر بین 55 الی 70 میلیون تومان است و در محدوده وردآورد بین 50 الی 65 میلیون.

    پس ما می توانید 2 واحد 60 متری با قیمت متری 52 میلیون تومان را برای پیش خرید در محدوده وردآورد انتخاب نماییم. قیمت کل هر واحد 3 میلیارد و 120 میلیون تومان و مجموع کل 6 میلیارد و 240 میلیون تومان می شود.

    با 6 میلیارد چیکار میشه کرد؟
    با 6 میلیارد چیکار میشه کرد؟

    شرایط پیش فروش این واحدها معمولا به اینصورت است که 30 درصد مبلغ کل باید به عنوان مبلغ پیش، پرداخت شود که می شود 939 میلیون به ازای هر واحد، مبلغ باقی مانده که 60 درصد مبلغ کل است (10 درصد برای سند می ماند) به صورت اقساط 36 ماهه باید پرداخت شود که می شود ماهانه 52 میلیون تومان و پرداخت ها نیز معمولا 6 ماه یکبار است.

    حال شما بعد از کسر مبلغ پیش پرداخت 4 میلیارد و 122 میلیون تومان در اختیار دارید که این پول را در بانک با نرخ بروز تاریخ نگارش این مطلب در خرداد ماه سال 1403 با 28 درصد سپرده می کنید که سرمایه گذاری مطمئن با سود قطعی است و ماهانه 96 میلیون به شما سود می دهد.

    اقساط موظفی شما 104 میلیون تومان است و این اختلاف 8 میلیون تومانی با 96 میلیون هم با یک تنفس 2 ماهه بعد از پیش پرداخت که همیشه وجود دارد و همچنین دست نزدن به سود پول تا 5 ماه یعنی پیش از پرداخت اقساط 6 ماه یکبار جبران می شود.

    پس از پایان اقساط شما 2 واحد مسکونی در اختیار دارید در حالی که 70 درصد سپرده بانکی شما سر جایش باقی مانده است. حال اگر نگرانی این را دارید که چه پروژه ای را انتخاب کنید و گزینه مطمئن برای شما چیست، می توانید این موضوع را به ما بسپارید.

    خرید خانه با 6 میلیارد تومان

    در بخش بالا مشاهده نمودید که چطور می توانید با استفاده از سپرده بانکی در طی 3 سال، 2 واحد مسکونی خریداری کنید و 70 درصد سرمایه را نیز در اختیار داشته باشید. پس از این زمان با استفاده از رهن و اجاره واحدهای خریداری شده و پولی که در حساب دارید می توانید روند را ادامه دهید و به صورت تصاعدی به واحدهای خود اضافه کنید که این کار در حوزه مسکن به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده یک گزینه مطلوب و ایمن است که امتحان خودش را تا الان پس داده است.

    حال اگر بخواهید بدانید که گزینه های خرید شما با 6 میلیارد تومان برای ملک آماده در شهر تهران چیست می توانید جدول زیر را با آخرین بروزرسانی در خرداد ماه سال 1403 مشاهده فرمایید تا در ادامه به مقایسه نتیجه بپردازیم.

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق محل قیمت کل قیمت هر متر
    ۴۲ ۱۳۸۸ ۱ مجیدیه شمالی ۵٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۲۶٬۱۹۰٬۰۰۰ تومان
    ۷۷ ۱۳۸۳ ۲ پیروزی ۵٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۸٬۸۳۱٬۰۰۰ تومان
    ۵۳ ۱۴۰۳ ۱ نارمک پدرثانی ۵٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۱۱٬۳۲۰٬۰۰۰ تومان
    ۴۰ ۱۳۹۰ ۱ میدان ولیعصر ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۹۱ ۱۳۹۷ ۲ گمرک ۵٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۸٬۷۹۱٬۰۰۰ تومان
    ۷۰ ۱۳۹۴ ۲ تهرانپارس شرقی ۵٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۱٬۴۲۸٬۰۰۰ تومان
    ۷۳ ۱۴۰۲ ۲ بریانک ۵٬۲۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۲٬۴۶۵٬۰۰۰ تومان
    ۸۳ ۱۳۹۶ ۲ تهرانسر ۵٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۹٬۸۷۹٬۰۰۰ تومان
    خرید خانه با 6 میلیارد تومان
    خرید خانه با 6 میلیارد تومان

    گزینه های خرید خانه شما در تهران محدود به مناطق فوق و سال ساخت های تقریبا بالا می باشد. واقعیت آن است که خرید این دسته از املاک را نمی توان به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت و تنها با تورم پیش خواهند رفت. اما در جدیدترین روش سرمایه گذاری در مسکن که در بالا توضیح دادیم شما با همین مبلغ می توانید 2 واحد نوساز خریداری کنید و 70 درصد اصل سرمایه را نیز نزد خود داشته باشید که قطعا این می شود سرمایه گذاری صحیح با ارزش افزوده.

    آیا خرید ملک با سرمایه کمتر امکان پذیر است؟

    خوب همانطور که در بالا مشاهده نمودید شما می توانید با 6 میلیارد این سرمایه گذاری را انجام داده و 2 واحد مسکونی خریداری کنید و قطعا برای افرادی که می خواهند بدانند با 3 میلیارد تومان چیکار میشه کرد نیز همین تقسیم سرمایه با خرید 1 واحد امکان پذیر است.

    اما برای مبالغ پایینتر نیز گزینه هایی مطرح است که می توان ملک را کوچکتر نمود و یا گزینه های اطراف شهر تهران نیز بررسی شود که ما در مطلبی با عنوان بهترین سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان هم گزینه های اطراف شهر تهران را بررسی نمودیم، هم گزینه های سهامی که امکان خرید متراژ کمتر در پروژه ها به شما می دهد و هم گزینه های خرید واحد در تهران که البته واحدهایی در بافت فرسوده با متراژ کوچک است اما در نهایت این موارد نیز بررسی شده است اما نمی توان به آن سرمایه گذاری گفت زیرا صرفا خرید هر ملکی را نمی توان سرمایه گذاری نامید.

    بازدهی سرمایه گذاری با 6 میلیارد تومان در دیگر موارد

    اگر شما بخواهید بازارهای دیگر را نیز برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید، ممکن است هر سایتی در حوزه مربوط به فعالیت خودش پیشنهاداتی به شما دهد اما آن چیزی که در تخصص ماست، مسکن است و از سویی دیگر املاک مطمئن ترین گزینه در کشورمان است و سابقه گذشته آن این را نشان می دهد.

    در شهر تهران در منطقه 22، به عنوان آخرین مناطق قابل ساخت در غرب تهران این فرصت و شاید بهتر بگوییم آخرین فرصت وجود دارد زیرا تهران از 40 سال گذشته که از سمت بازار کنونی به سمت شرق رفته است، در آن نقطه اشباع شده و به سمت غرب حرکت نموده و آخرین منطقه شهرداری در غرب نیز منطقه 22 است که بیشترین آمار ساخت و ساز را در اختیار دارد.

    وجود تعاونی های دولتی به همراه انبوه سازان باعث شده که پروژه های پیش فروش چیتگر دارای شرایط متنوع و انعطاف پذیری برای پیش خرید باشند و همین موضوع سبب می شود که بتوانید با شرایط 30 درصد پیش پرداخت اقدام به خرید نمایید در غیر اینصورت در دیگر نقاط تهران ممکن است 60 درصد مبلغ کل دریافت شود.

    حال اگر بخواهیم در مورد بازدهی سرمایه گذاری با 6 میلیارد در دیگر موارد اطلاعاتی ارائه دهیم، بر اساس آمار و ارقام 10 سال گذشته چنین بوده است:

    • اگر 6 میلیارد تومان را 10 سال قبل در بانک سپرده کرده بودید در صورتی که سود آن را برداشت نکرده بودید امروز 60 میلیارد (6 برابر) سرمایه در اختیار داشتید. در مورد اینکه آیا گذاشتن پول در بانک کار درستی است قطعا به دلیل کاهش ارزش ریال ایراد دارد اما اگر تعهد پرداخت اقساطی با قیمت قطعی مانند آنچه در این مطلب توضیح داده ایم به آن اضافه شود می تواند بسیار پرسود باشد.
    بازدهی سرمایه گذاری با 6 میلیارد تومان در دیگر موارد
    بازدهی سرمایه گذاری با 6 میلیارد تومان در دیگر موارد
    • اگر 10 سال پیش شما به اندازه 6 میلیارد تومان طلا خریداری نموده بودید (با فرض نداشتن کارمزد و اجرت) امروز شما 132 میلیارد تومان در قالب طلا در اختیار داشتید. پس قطعا خرید طلا بهتر از پول در بانک گذاشتن بدون برنامه ریزی است.
    • حال اگر 10 سال گذشته مسکنی با مبلغ 6 میلیارد تومان خریداری نموده بودید امروز قیمت آن 138 میلیارد تومان بوده به علاوه اینکه در طی این 10 سال قابلیت اجاره دادن ملک و یا بهره برداری از آن نیز فراهم بوده است که در محاسبه ارزش آن لحاظ نشده است.
    سرمایه گذاری قدم به قدم

    واقعیت آن است که برای خرید یک ملک آماده با 6 میلیارد تومان، ممکن است گزینه های مطلوب شما وجود نداشته باشد و یا مبلغی که در اختیار دارید به اندازه آن چیزی که توقع خرید آن را دارید نباشد. در این مورد باید دقت نمایید که دلیل نمی شود به سراغ گزینه هایی بروید که راه را کوتاهتر به شما نشان داده یا به اصطلاح شما را یک شبه ثروتمند می کنند.

    وارد شدن به بورس یا ارز دیجیتال و بازارهای این چنینی تخصص بالای 10 سال نیاز دارد نه با استفاده از پکیج های آموزشی اقدام به ورود به این بازارها نمایید زیرا در صورت انجام این کار در واقع روی پول خود قمار کرده اید.

    برای بهترین سرمایه گذاری با سرمایه کم باید مرحله به مرحله پیش بروید تا اول آگاهی و شناخت از بازار پیدا کنید و بعد از آن اعتماد به نفس لازم برای انجام قدم های بعدی را پیدا نمایید و این روال ممکن است برای شما تا 10 سال نیز طول بکشد اما آن نتیجه دلخواه را خواهید دید و بهتر از این است که گزینه هایی را انتخاب نمایید که شبیه به قمار بر روی سرمایه است.

    همانطور که یک فرد استعداد در درس خواندن دارد و یکی استعداد در اقتصاد و دیگری تخصص در کارهای فنی دارد، سرمایه گذاری نیز یک استعداد است که باید تمرین داده شود و تقویت شود به همین دلیل است که می گوییم باید با قدم های آهسته و پیوسته انجام شود. در نهایت آینده سرمایه گذاری در مسکن نشان می دهد که شما در یک بازه طولانی مدت ضرر نخواهید کرد و ممکن است در برخی از بازه های زمانی بازار وارد رکود شود اما در نهایت در 40 سال گذشته نشان داده هیچوقت ضرر نداده است.

    کلام آخر

    در این مطلب برای افرادی که با خود میپرسند با 6 میلیارد چیکار میشه کرد روشی را نشان دادیم که بتوانید 2 خانه در شهر تهران خریداری کنید و 70 درصد اصل سرمایه شما نیز دست نخورده باقی بماند که در حال حاضر کی از روش های ایمن برای سرمایه گذاری در تهران است.

    گزینه های دیگری با مبالغ بالاتر و پایینتر وجود دارد که در حوزه تخصص ماست و تنها یک مورد را به شما معرفی نمودیم در نتیجه اگر می خواهید بدانید که پیشنهاد ما برای خرید و یا پیش خرید مسکن در شهر تهران با میزان سرمایه شما، ریسک پذیری، روحیه، نتیجه ای که توقع دارید چقدر است می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و پیشنهاد منحصر به فرد خود را دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه