جستجو کردن

نوشته های اخیر

با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟ اشتراک نظرات شما

  • اگر به دنبال این هستید که بدانید با یک میلیارد چیکار میشه کرد و نظرات دیگران برای شما مهم است، در این مطلب ما چندین گزینه را معرفی می کنیم که در حوزه تخصص ماست و از شما درخواست می کنیم که نظرات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه در پایین مطلب بیان کنید تا دیگران بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

    با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟ اشتراک نظرات شما
    با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟ اشتراک نظرات شما

    سعی ما این است که معایب و مزایای هر کدام از این موارد را نیز بیان کنیم و در نظر داشته باشید که روش هایی که معرفی می نماییم کاملا اجرایی و عملی توسط عموم مردم است و به سراغ راه روش هایی که خارج از تخصص است وارد نخواهیم شد و در نهایت اگر گزینه سرمایه گذاری در مسکن را به صورت پیش خرید و یا خرید ملک آماده انتخاب نمودید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟

    اگر شما یک میلیارد در اختیار داشتید و ده سال گذشته اقدام به سرمایه گذاری در حوزه های زیر نموده بودید بازدهی آن به شکل زیر بود. توجه داشته باشید که این قسمت بر اساس آمار و ارقام رسمی منتشر شده در ده سال گذشته است.

    • اگر 10 سال پیش طلا خریداری نموده بودید در یک بازه 10 ساله رشد قیمت آن تا اواسط سال 1402 به ازای هر گرم 22 برابر بوده است.
    • اگر مبلغی را در یک بازه 10 ساله سپرده گذاری نموده بودید و سود آن را نیز برداشت نکرده بودید رشد سرمایه شما 6 برابر بوده است.
    • اگر مسکن خریداری نموده بودید که با این مبلغ در حال حاضر گزینه خرید متری مسکن مطرح است ( در ادامه به آن می پردازیم)  و بهترین سرمایه گذاری تا 2 میلیارد تومان در حوزه خرید مسکن در اطراف تهران است ، رشد قیمت 22.8 برابر بوده بدون در نظر گرفتن قابلیت بهره برداری و اجاره دادن ملک
    با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟
    با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟

    پس در واقع اگر می خواهید بدانید که با یک میلیارد چه کاری می توان انجام داد، خرید طلا و خرید مسکن به صورت متری و به صورت پیش خرید امکان پذیر است.

    نظرات کاربران در مورد اینکه با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟

    در قسمت نظرات و سوالاتی که در سایت تهران برج وارد شده است، برخی از اصلی ترین دغدغه ها در مورد اینکه با یک میلیارد چه کاری می توان انجام داد به شرح زیر است:

    من پولم به خرید خانه نمی رسه به جاس چه کاری میتونم انجام بدم که در نهایت خونه دارد شم ؟

    اگر بخواهم پولم رو جمع کنم بهترین روش نگهداری چیه ؟

    به من پیشنهاد دادن پولت رو بذار توی بورس یا ارز دیجیتال به نظر شما منطقیه ؟

    مگر میشه با نزدیک 1 میلیارد هم تهران خونه خرید؟

    من چون پولم به خرید چیزی نمیرسه ترجیح دادم ماشین بخرم با 1 میلیارد

    حال در پاسخ به این سوال که برای سرمایه گذاری با این مبلغ چی بخریم باید به شما بگوییم که نا امید نشوید گزینه خرید خانه در شهر تهران با این مبلغ در قالب خرید متری خانه و همچنین پیش خرید فراهم است. پس اول از همه باید در نظر داشته باشید که اگر مسیر سرمایه گذاری شما می خواهد به خانه دار شدن ختم شود بهتر است در همین مسیر باقی بمانید.

    نظرات کاربران در مورد اینکه با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟
    نظرات کاربران در مورد اینکه با یک میلیارد چیکار میشه کرد؟

    در مورد بازارهای ارز دیجیتال و بورس نیز در نظر داشته باشید که افرادی که وارد این بازارها می شوند باید چندین سال تجربه مطالعه و اجرا داشته باشند و کار هر کسی نیست مگر آنکه به قصد قمار سرمایه وارد آن شوید که 95 درصد افراد به همین گونه وارد می شوند.

    در مورد نظری که در مورد خرید خودرو مطرح شده باید در نظر داشته باشید که خودرو را نمی توان سرمایه دانست و طلا بهتر از آن عمل می کند اگر قصد فروش طلا برای خرید خانه را در آینده داشته باشید و همانطور که در بالا اشاره نمودیم، اگر واقعا می خواهیم سرمایه تان اندک اندک جمع شود و شما را به هدف اصلی نزدیک تر کند نیاز به صبر و برنامه ریزی دارید.

    گزینه های سرمایه گذاری با یک میلیارد

    اگر قصد خرید ملک دارید شما در زمان نگارش این مطلب در خرداد ماه سال 1403، امکان خرید ملک در شهر تهران را دارید اگر توان پرداخت اقساط داشته باشید. بر اساس بازه 10 ساله که بررسی نمودیم مسکن یک سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا است که نه تنها در کشور بلکه در تمامی دنیا چنین ویژگی را دارد.

    حال برای سرمایه گذاری با این مبلغ 2 گزینه مطرح است:

    • خرید از پروژه های پیش فروش چیتگر با پیش پرداخت 1 میلیارد و کمتر و اقساط 4 الی 5 ساله که عموم این شرایط، برای خرید از پروژه های دولتی در چیتگر است که میتوانید در لینک بالا مشاهده نمایید.
    • خرید از پروژه های قطعی با قیمت قطعی که پیش پرداخت بالایی دارند و مدت زمان پرداخت و تحویل آن ها نیز کوتاه تر است. در حال حاضر پروژه های شخصی منطقه 22 در محدوده وردآورد و مروارید شهر با قیمت متری 50 الی 75 میلیون پیش فروش می شوند که شرایط پرداخت برای یک واحد 60 متری در وردآورد با قیمت متری 50 میلیون با پرداخت 30 درصد پیش پرداخت این است که 1 میلیارد تومان پیش بدهید و 2 میلیارد را در اقساط 36 ماهه تسویه کنید.

    پس اگر توان پرداخت اقساط داشته باشید قابلیت خرید خانه در تهران را دارید و اگر توان پرداخت اقساط ندارید ولیکن انتخاب شما در حوزه خرید ملک است، می توانید خرید سهامی انجام دهید یعنی پروژه هایی که به صورت سهام 10 متری فروخته می شوند و در نهایت سهام تجمیع می شود.

    گزینه های سرمایه گذاری با یک میلیارد
    گزینه های سرمایه گذاری با یک میلیارد

    اگر شما یک سهام 10 متری داشته باشید در نهایت هنگام تحویل پروژه شخص دیگری باید با قیمت روز ملک برای تکمیل سهام خود برای تحویل گرفتن ملک اقدام به خرید سهم شما کند و اگر هم نخواهید با سهام های دیگر مانند شما تجمیع شده و یک واحد اشتراکی دریافت می کنید.

    با این حالت اگر بازه ده سال گذشته را مدنظر قرار دهیم، مسکن کماکان بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده است و می توانید با ورود به این بازار حتی با سرمایه کمی که در اختیار دارید، با اضافه نمودن متراژ یا سهام خود در آینده به خانه دار شدن در آینده نزدیک تر شوید.

    گزینه های راحت را حذف کنید

    تاکید ما این است که از هدف خود دور نشوید زیرا برای بسیاری از افراد حتی با مبالغ بیشتر از این به جای سرمایه گذاری گزینه های راحت را در نظر میگیرند که سپرده بانکی عمومی ترین آنهاست. حال به نظر شما آیا گذاشتن پول در بانک کار درستی است با شرایطی که در جدول بالا مشخص نمودیم که طلا 16 برابر بازدهی بیشتر نسبت به سپرده بانکی داشته است؟

    موضوع این مطلب در مورد این است که با 1 میلیارد تومان چه کاری می توان انجام داد اما اگر سرمایه شما تا 3 الی 4 میلیارد باشد می توانید با استفاده از سپرده بانکی اقدام به خرید ملک در تهران نمایید در حالی که 70 درصد سپرده سر جایش باقی بماند و بعد از 3 سال واحد را تحویل بگیرید.

    گزینه های راحت را حذف کنید
    گزینه های راحت را حذف کنید

    شاید باورتان نشود اما این کار امکان پذیر است و ما در مطلبی تحت عنوان روش سرمایه گذاری با سود 50 درصد به توضیح کامل آن با مثال برای تقسیم سرمایه و انتخاب پروژه برای پیش خرید پرداخته ایم.

    در نهایت گزینه هایی که به صورت مقطعی این حس را به شما القا می کنند که سرمایه گذاری انجام داده اید اما در طولانی مدت در واقع ضرر خواهید کرد را کنار بگذارید و همچنین از ورود به گزینه هایی که بیشتر شبیه فروش پکیج های آموزشی برای موفقیت یا بورس و دیگر موارد است دوری کنید. به یاد داشته باشید که بیل گیتس صاحب غول دنیایی فناوری سر سخت ترین مخالف ارز دیجیتال است زیرا میگوید مفهوم آن را درک نمی کند و همچنین عمده آموزش دهندگان بازارهای مالی همان افرادی هستند که پیش تر در آن ضرر کرده اند و امروز استاد آموزش شده اند.

    نظر شما برای اینکه با 1 میلیارد تومان چیکار کنید چیست؟

    ما به عنوان مشاوره دهنده برای سرمایه گذاری به شما روش هایی ارائه دادیم که بتوانید با پرداخت اقساط و با 1 میلیارد تومان خانه خریداری کنید و همچنین در صورت عدم توان پرداخت، اقدام به خرید به صورت متری نمایید.

    حال در این بخش مهم است که نظر شما برای اینکه با 1 میلیارد تومان چه کاری میتوانید کنید چیست و میتوانید تجربیات خود را ائم از راه اندازی شغل با 1 میلیارد و دیگر موارد در قسمت نظرات در پایین صفحه منتشر نمایید تا دیگران از تجربیات شما استفاده نمایند.

    جمع بندی

    در این مطلب در مورد اینکه با یک میلیارد چیکار میشه کرد راه و روش هایی را بررسی نمودیم که واقعی و اجرایی است و در مورد استفاده از این مبلغ در تخصص های دیگر نمی توانیم نظری ارائه دهیم زیرا در تخصص ما نیست اما اگر به عنوان سرمایه گذاری می خواهید به این موضوع نگاه کنید در یک بازه 10 ساله قطعا شما صاحبخانه شده اید اگر بتوانید از این پول در مسیر درست استفاده نمایید.

    ضمن دعوت از شما برای ارائه نظرات در مورد این موضوع می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های خرید مسکن در شهر تهران با این مبلغ با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه