جستجو کردن

نوشته های اخیر

با سه میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید ملک با سپرده بانکی

  • اگر به این مطلب رسیده اید به دنبال پاسخ این سوال هستید که بدانید با 3 میلیارد چیکار میشه کرد و باید به شما بگوییم که ممکن است برای تان تعجب انگیز باشد اما خرید ملک با استفاده از این مبلغ در شهر تهران امکان پذیر است و البته نه با همه ی این مبلغ بلکه 70 درصد این مبلغ نیز برای شما باقی خواهد ماند و تنها 30 درصد آن را برای خرید خانه صرف خواهید نمود و البته این را هم بگوییم یک آپارتمان کاملا نوساز در غرب تهران نه یک آپارتمان قدیمی در بافت فرسوده شهر.

    با سه میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید ملک با سپرده بانکی
    با سه میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید ملک با سپرده بانکی

    ما در تهران برج، در حوزه مسکن شهر تهران فعالیت داریم و تمامی روش ها و مواردی که معرفی می نماییم واقعی و قابل خریداری است و بر خلاف پکیج فروش های موفقیت، کسب و کار واقعی داشته و بیش از 150 پروژه در حال اجرا و تکمیل شده در غرب تهران برای معرفی و فروش با شرایط اقساطی و دیگر شرایط در اختیار داریم.

    با سه میلیارد چیکار میشه کرد؟

    در حوزه مسکن با 3 میلیارد تومان می توان به چند روش خانه خریداری نمود اما در این بخش اول از همه به موردی که در تیتر اشاره نمودیم، یعنی خرید خانه با 3 میلیارد به کمک سپرده بانکی اشاره می نماییم و در بخش های بعدی موارد دیگر را بررسی می نماییم که پاسخ این سوال که برای سرمایه گذاری چی بخریم را بیابید و بدانید که بهترین گزینه چیست.

    در محدوده غرب تهران منطقه 22 چیتگر، در آخرین بخش این منطقه یعنی مروارید شهر، قیمت های پیش خرید آپارتمان از متری 50 الی 65 میلیون تومان است و در محدوده وردآورد نیز قیمت ها در محدوده 50 الی 55 میلیون تومان است. حال شما اگر 3 میلیارد تومان در اختیار داشته باشید می توانید به روش زیر اقدام سرمایه گذاری با استفاده از سپرده بانکی نمایید.

    با بروزرسانی در خرداد ماه سال 1403 یک واحد 65 متری با قیمت متری 50 میلیون تومان را برای پیش خرید انتخاب می نمایید که مبلغ کل آن 3 میلیارد و 250 میلیون تومان می شود. در پیش خرید های این محدوده می توانید 30 درصد مبلغ کل را به صورت پیش، پرداخت نمایید و همچنین 10 درصد بابت سند باقی می ماند پس 30 درصد معامله می شود 975 میلیون تومان و مابقی مبلغ 1 میلیارد و 950 میلیون می شود که به صورت اقساط 36 ماهه باید پرداخت شود که پرداخت ها 6 ماه یک بار است.

    با سه میلیارد چیکار میشه کرد؟
    با سه میلیارد چیکار میشه کرد؟

    یعنی شما 54 میلیون تومان ماهانه قسط دارید، حال مبلغی که در اختیار دارید سپرده بانکی می نمایید که 2 میلیارد و 25 میلیون تومان است و با سپرده 28 درصدی در تاریخ کنونی می توانید در بانک بگذارید و سود ماهانه آن 47 میلیون تومان است.

    حال یک اختلاف 7 میلیون در ماه و در 6 ماه 42 میلیون وجود دارد که در نظر داشته باشید پرداخت اقساط معمولا 2 ماه بعد از پرداخت پول پیش است یعنی یک تنفس 2 ماهه وجود دارد که 1 ماه آن این مبلغ را جبران می کند و همچنین اگر سود پول را نیز در 5 ماه برداشت نکنید، سود پول نیز سود می دهد و اختلاف های آتی را جبران خواهد نمود.

    حال نتیجه این سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا چیست؟ نتیجه آن است که پس از 36 ماه شما 1 واحد مسکونی نوساز در تهران در اختیار دارید و همچنین 70 درصد کل سرمایه نقدی شما در بانک دست نخورده باقی مانده است. باورتان می شود؟ این شیوه سرمایه گذاری واقعی است اگر 3 میلیارد دارید همین امروز می توانید انجام دهید!

    گزینه های خرید ملک آماده با 3 میلیارد تومان

    حال اگر می خواهید بدانید با این مبلغ چه خانه هایی می توانید خریداری کنید، گزینه هایی که در تاریخ کنونی قابل خریداری است را برایتان معرفی خواهیم نمود تا بدانید که از میان روش هایی که در ادامه مطلب بالا معرفی میکنیم، بهترین کدام است و گزینه های دیگر شما چه بوده است.

    در بخش خرید آپارتمان در تهران تا 4 میلیارد تومان مواردی را معرفی نموده ایم که آن دسته که در محدوده 3 میلیارد تومان است در جدول زیر مشخص شده است:

    متراژ (متر مربع) سال ساخت طبقه قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) محله
    65 قبل از 1370 3 2,900,000,000 44,615,000 جمهوری
    63 1383 2 2,800,000,000 44,444,000 یافت‌آباد
    40 1395 1 3,100,000,000 77,500,000 نارمک جنوبی
    60 1382 1 3,300,000,000 55,000,000 آذربایجان

    همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید، گزینه های خرید شما منوط به آپارتمان هایی با سال ساخت بیشتر از 20 سال در مناطق جنوبی تهران است یا متراژ های پایین که در نهایت هر 2 این موارد را نمی توان گزینه سرمایه گذاری در نظر گرفت زیرا سرمایه گذاری به معنی کسب ارزش افزوده از ملک است نه اینکه با تورم پیش برود.

    گزینه های خرید ملک آماده با 3 میلیارد تومان
    گزینه های خرید ملک آماده با 3 میلیارد تومان

    همچنین در بخشی دیگر با عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۲ میلیارد شهرهای اطراف تهران نظیر پرند، پردیس و اندیشه را نیز بررسی نمودیم و اگر بخواهید با 3 میلیارد تومان در این مناطق ملک خریداری کنید ارزان ترین گزینه های شما به شرح زیر است:

    محل متراژ (متر مربع) سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر مربع (تومان)
    فاز ۶ پرند 95 1399 2 1,900,000,000 20,000,000
    فاز ۹ پردیس 75 1403 2 2,280,000,000 30,400,000
    فاز 4 سپیده شمالی اندیشه 86 1390 2 2,750,000,000 31,976,000

    توجه داشته باشید که مواردی که در جدول فوق آورده شده است ارزان ترین گزینه ها است و در اندیشه معمولا قیمت ها از 3 و نیم میلیارد به بالا شروع میش و در پردیس نیز نزدیک به 3 میلیارد می شود.

    بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان

    واقعیت آن است که اگر بخواهیم بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان را معرفی نماییم باید آمار افزایش قیمت و بازدهی را در ده سال گذشته بررسی نماییم تا پیش بینی کنیم که بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده کدام گزینه می تواند باشد.

    در طی 10 سال گذشته، قیمت مسکن از سال 1392 الی 1402 نزدیک به 23 برابر رشد قیمت داشته است و این بدون در نظر گرفتن قابلیت اجاره دادن و بهره برداری از آن است. در کنار مسکن، طلا نیز افزایش قیمت 22 برابری داشته است ولیکن امکان بهره برداری از آن وجود نداشته است که می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند.

    در نهایت مسکن با اختلاف جلوتر است و جایش امن تر است اما طلا نگهداری آن مشکل و پرریسک است و همچنین خطر دریافت مالیات 25 درصدی که در زمان نگارش این مطلب بازار طلا کشور به همین دلیل تعطیل شده است بالاخره اجرایی می شود حالا با تغییراتی جزئی یا کلی اما هدف دولت دریافت مالیات از افزایش قیمت طلایی است که در دست مردم است.

    در ترکیه نیز همین کار انجام شده است و از یک طرف بانک های سود 45 درصدی می دهند و از طرف دیگر تورم بالایی دارند و از روی قیمت ملکی که افزایش یافته نیز مالیات به عنوان عایدی از سرمایه دریافت می کنند که همین کار در ایران قرار است بر روی طلا انجام شود.

    بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان
    بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان

    حالا اگر به این فکر افتاده اید که طلا بخرم بهتره یا پول تو بانک بگذارید باید بدانید که سپرده بانکی شما در صورتی که 10 سال به سود آن نیز دست نزنید افزایش 6 برابری پیدا خواهد نمود در صورتی که طلا 22 برابر می شود.

    در نهایت نقطه ضعف سپرده بانکی، کاهش ارزش ریال و پول ملی ماست که این کار فقط و فقط با یک روش خنثی می شود و آن این است که شما در طول مدتی که پولتان را سپرده کرده اید یک تعهد با قیمت قطعی داشته باشید که پرداخت اقساط طولانی مدت داشته باشد و تنها و تنها این کار در هیچ بازار دیگری انجام نمی شود یا حداقل ما سراغ نداریم الا پیش خرید در بازار مسکن.

    دیگر روش های سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان

    واقعیت آن است که اگر عنوان این مطلب را جستجو نمایید، گزینه های زیادی خواهید یافت که بیشتر هدفشان فروش پکیج های آموزشی یا روش های موفقیت و کسب ثروت است و یا بازارهایی مانند بورس یا ارز دیجیتال را پیشنهاد می دهند که بیشتر شبیه به قمار روی پول است تا یک برنامه ریزی و استراتژی عملی برای کسب سود.

    دیگر روش های سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان
    دیگر روش های سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان

    ما در این مطلب روشی عملی به شما معرفی نمودیم که اگر امروز با ما تماس بگیرید چندین مورد برای معرفی به شما داریم که نمونه ساخته شده آن را می توانید در تصویر زیر مشاهده فرمایید و آنچه در این مطلب به شما ارائه دادیم در تخصص ما در حوزه مسکن بوده است و بروزترین روش سرمایه گذاری در ملک است که بر اساس شرایط امروز کشور معرفی شده است و در مورد دیگر موارد پیشنهاد می کنیم که با آگاهی اقدام نمایید.

    تقسیم سرمایه و زمان بندی

    این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است امروز شما با سرمایه ای که در اختیار دارید از هدفی که در ذهنتان دارید دور باشید و واقعا تصورتان این باشد که مگر با با سه میلیارد چیکار میشه کرد اما این را بدانید سرمایه گذاری های بزرگ یک روز از اعداد و ارقام کوچک شروع شده اند و شما هم نیاز به تمرین دادن خود در این مدت دارید.

    نمی توان یک سرمایه گذاری بزرگ را بدون انجام چند ده سرمایه گذاری کوچکتر انجام داد، پس اگر امروز شما تصورتان این است که این مبلغی که در اختیار دارید چون به اندازه خرید یک ملک دلخواه شما نیست بهتر است آن را تبدیل به خودرو نموده و از آن استفاده کنید سخت در اشتباهید و مسیر کاملا غلطی را طی می کنید.

    حتی در نظر داشته باشید برای افرادی که از ما میپرسند با یک میلیارد چیکار میشه کرد گزینه های خرید در حوزه پیش خرید در تعاونی ساز ها و پروژه های سهامی وجود دارد که در شهر تهران در حال انجامند و اگر شما ترجیح دهید به جای ورود به بازار پیش خرید با این مبلغ، صورت مسئله را حذف کرده و به دنبال خرید چیز دیگری برای استفاده باشید، شاید هیچوقت نتوانید خانه خریداری کنید و یا یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید.

    جمع بندی

    در این مطلب به صورت جامع به این موضوع پرداختیم که با سه میلیارد چیکار میشه کرد و چگونه می توان با استفاده از سپرده بانکی اقدام به خرید ملک نمود در حالیکه 70 درصد مبلغ از سرمایه اولیه نیز سر جایش باقی بماند. ما با این مبلغ گزینه های بسیاری برای معرفی داریم اما روحیه هر فرد، میزان ریسک پذیری، سرمایه اولیه و انتظارات سرمایه گذاران متفاوت است به همین دلیل راه حل و پیشنهاداتی که ارائه می دهیم برای هر شخص متفاوت است.

    اگر قصد سرمایه گذاری با 3 میلیارد تومان را دارید گزینه های زیادی برای شما در حوزه مسکن شهر تهران وجود دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن ها با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه