جستجو کردن

نوشته های اخیر

با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید 3 آپارتمان در تهران

  • اگر به دنبال این هستید که بدانید با ده میلیارد تومان چیکار میشه کرد و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با این رقم چیست در این مطلب که به تاریخ خرداد ماه سال 1403 نگارش شده است، با شرایط و قیمت روز به همراه موقعیت هایی که در این تاریخ فراهم است به شما راه و روشی معرفی خواهیم نمود که با ده میلیارد تومان 3 آپارتمان در تهران خریداری کنید در حالی که 6 میلیارد تومان نیز در حسابتان دست نخورده باقی بماند!

    با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید 3 آپارتمان در تهران
    با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟ خرید 3 آپارتمان در تهران

    حوزه تخصصی ما فعالیت در مسکن شهر تهران است و اگر روشی به شما پیشنهاد می دهیم کاملا انجام پذیر و واقعی است و می توانید آن را به راحتی انجام دهید. ما نیز در این مسیر با شما همراه خواهیم شد، در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    روش سرمایه گذاری با ده میلیارد

    برای پاسخ به این سوال که با ده میلیارد چیکار میشه کرد و بهترین روش سرمایه گذاری کدام است ، همانطور که در بالا اشاره نمودیم می توانید 3 خانه خریداری کنید و 7 میلیارد در حسابتان نیز بماند و یا می توانید 2 خانه با شرایط بهتر از نظر متراژ و موقعیت خریداری کنید و باز هم همان 7 میلیارد در حساب تان باقی بماند.

    برای اینکه بدانید نوع سرمایه گذاری چگونه است اول باید اشاره کنیم که شما با استفاده از سپرده گذاری بانکی به علاوه پیش خرید ملک اقدام به این کار می نمایید. حال سوال اول مطرح می شود چرا سپرده بانکی و چرا پیش خرید؟

    روش سرمایه گذاری با ده میلیارد
    روش سرمایه گذاری با ده میلیارد

    سپرده بانکی یک راه ایمن برای دریافت سود است و در حال حاضر سود بانک ها 28 درصد است اما بزرگترین نقطه ضعف سپرده گذاری بانکی کاهش ارزش ریال است که همیشه در حال رخ دادن است.

    حال زمانی می توانید بزرگترین نقطه ضعف سپرده گذاری بانکی را خنثی نمایید که بتوانید تعهدی اقساطی با قیمت قطعی داشته باشید، یعنی اگر 1 سال سود 28 درصد دریافت می کنید، در همان 1 سال بدهی با اقساط قیمت قطعی داشته باشید که در حال حاضر بهترین و به نظر ما تنها ترین گزینه پیش خرید آپارتمان است که چنین شرایطی دارد.

    با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

    حال برای شروع سرمایه گذاری می توانید ده میلیارد را به 3 بخش تقسیم نماییم و سه آپارتمان انتخاب نماییم که قیمت هر کدام 3 میلیارد و 300 میلیون تومان باشد و به صورت پیش خرید باشد. در پیش خرید از پروژه های چیتگر می توان با 30 درصد پیش پرداخت وارد پروژه با قیمت قطعی شد.

    یعنی می توان یک آپارتمان 60 متری با قیمت 55 میلیون تومان را انتخاب نمایید که مبلغ کل آن 3 میلیارد و 300 میلیون می شود و پیش پرداخت آن 990 میلیون می شود. همچنین 60 درصد کل مبلغ به صورت اقساط 36 ماهه با 2 ماه تنفس پس از پیش پرداخت باید پرداخت شود. 10 درصد باقی مانده برای سند می ماند که می شود 1 میلیارد و 980 میلیون برای هر واحد و اقساط ماهانه 55 میلیون تومان است. در نظر داشته باشید که آپارتمانی که انتخاب نمودیم از پروژه های مروارید شهر است و می توانید با قیمت کمتر در محدوده وردآورد در غرب تهران نیز خرید انجام دهید و یا می توانید آپارتمانی با قیمت بالاتر در محدوده خود چیتگر خریداری کنید و تعداد را 2 عدد کنید.

    با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟
    با ده میلیارد چیکار میشه کرد؟

    برای 3 واحد باید 2 میلیارد و 970 پیش پرداخت شود و مابقی مبلغ یعنی 7 میلیارد و 30 میلیون را در شرایط امروز با نرخ 28 درصد سپرده می کنیم که ماهانه 164 میلیون تومان به ما سود می دهد و کل اقساط ما برای 3 واحد 165 میلیون تومان است. حال در نظر داشته باشید که 2 ماه هم تنفس دارید و همچنین اگر سود پول را نیز برداشت نکنید در 5 ماه سود می دهد یعنی شما علاوه بر پرداخت اقساط مبلغی هم برایتان می ماند!

    حال نتیجه این سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا برای شما این است که پس از 36 ماه، 3 واحد مسکونی در تهران دارید و همچنین 7 میلیارد و 30 میلیون تومان نیز در حسابتان باقی مانده است. بهترین از این اگر سرمایه گذاری سراغ دارید حتما در قسمت نظرات کامنت بگذارید. در نظر داشته باشید که شما پس از 3 سال با این مبلغی که در بانک دارید به کمک رهن و اجاره واحدهای دیگر می توانید اقدام به خرید واحدهای بعدی نمایید، تصور کنید پس از 10 سال چه خواهد شد.

    خرید خانه با ده میلیارد تومان

    حال اگر می خواهید به عنوان سرمایه گذاری با ده میلیارد، خانه ای با این مبلغ به صورت آماده خریداری کنید، گزینه هایی که پیش روی شماست به شرح زیر است. اما توجه داشته باشید که سرمایه گذاری به معنی کسب ارزش افزوده است و در روش بالا گزینه ای پیش روی شما گذاشتیم که بتوانید چندین خانه در بازه 3 سال خریداری کنید در حالی که 70 درصد سرمایه نیز در جایش باقی مانده است.

    اما در خرید ملک آماده شما همراه با تورم و همچنین ارزش افزوده ای که از رشد منطقه در صورت امکان ایجاد شود بهره خواهید برد. گزینه های شما برای خرید خانه با ده میلیارد تومان به شرح زیر است که بیشتر در محله های متوسط تهران قرار گرفته اند:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق محله قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
    ۹۳ ۱۳۹۲ ۲ پونک ۹٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۶٬۴۵۱٬۰۰۰
    ۷۵ ۱۳۹۵ ۲ جنت‌آباد جنوبی ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳۳٬۳۳۳٬۰۰۰
    ۱۳۳ ۱۴۰۲ ۳ شارق شرقی- نظام آباد ۹٬۳۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۸۰ ۱۳۹۹ ۲ سازمان برنامه ۹٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱۸٬۷۵۰٬۰۰۰
    ۱۰۸ ۱۳۹۹ ۳ شهرک پاسداران تهرانسر ۹٬۹۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۲٬۵۰۰٬۰۰۰
    ۱۰۷ ۱۴۰۳ ۲ تهرانپارس شرقی ۹٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۰٬۶۵۴٬۰۰۰
    ۹۵ ۱۳۸۵ ۲ شیان ۱۰٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۶٬۳۱۵٬۰۰۰

    به طور کلی آینده سرمایه گذاری در مسکن مطلوب است اما می توانید تفاوت در زیر شاخه های سرمایه گذاری در مسکن را مشاهده نمایید که در بالا توضیح داده ایم. شما با استفاده از سپرده بانکی و پیش خرید می توانید به تعداد ملک هایتان افزوده کنید و این روند به صورت تصاعدی بالا می رود اما در خرید ملک آماده شما با تورم پیش می روید و البته امکان اجاره و بهره برداری از واحد را نیز دارید.

    سرمایه گذاری با ده میلیارد تومان

    سرمایه گذاری با ده میلیارد تومان در حوزه های مختلف قابل انجام است، اما فعالیت تخصصی ما در حوزه مسکن شهر تهران است به همین دلیل آن چیزی که ما بر آن تسلط داریم به شما ارائه می دهیم ولیکن باید در نظر داشته باشید که ما استفاده از سپرده بانکی و خرید ملک در شهر تهران را به عنوان ابزار سرمایه گذاری معرفی نمودیم.

    بسیاری از سایت هایی که پیشنهاد سرمایه گذاری می دهند و یا پکیج های آموزشی می فروشند شما را به سمتی می برند که برای شما کلیه ابعاد آن ناشناخته است. به عنوان مثال ارز دیجیتال یا بورس یکی از این موارد است که نیاز به تخصص چند ساله دارد و با آموزش و یا خرید پکیج آموزشی توسط هر کسی قابل انجام نیست.

    سرمایه گذاری با ده میلیارد تومان
    سرمایه گذاری با ده میلیارد تومان

    شاید در نگاه اول سرمایه گذاری با سود بالای 50 درصد را در بازارهای مختلف در کوتاه مدت به شما نشان دهند و شما را وسوسه کنند اما بدانید که وارد شدن به بازاری که آن را ساده می پندارید و سود آن را زیاد قطعا مانند قمار کردن بر روی سرمایه تان است نه سرمایه گذاری با آن، پس در نظر داشته باشید که باید اول از همه قدمی بردارید که آرام باشد و پیوسته ادامه پیدا کند تا هم اعتماد به نفس خود را بسازید هم کلیه ابعاد یک بازار را بسنجید و بدانید که در همین روشی که به شما آموختیم با ده میلیارد تومان طی ده سال می توان مالک بیش از 10 واحد مسکونی در شهر تهران بود به شرطی که برنامه ریزی کنید و بر طبق آن پیش بروید.

    بازدهی ده میلیارد تومان در بازارهای دیگر

    ما به صورت خلاصه بر اساس آمار و ارقام افزایش قیمت ها در 10 سال گذشته اقدام محاسبه بازدهی ده میلیارد تومان در بازارهای دیگر می نماییم که می تواند بهترین سرمایه گذاری در ده سال آینده را نیز به ما نشان دهد.

    • اگر شما با ده میلیارد تومان، 10 سال پیش خانه ای خریداری نموده بودید بدون در نظر گرفتن اینکه می توانید اجاره دریافت کرده و یا آن را اجاره داده باشید قیمت آن امروز 23 برابر میشد و با احتساب اجاره 28 برابر شده است.
    • اگر شما ده میلیارد تومان را ده سال در بانک سپرده می نمودید و سود آن را نیز برداشت نکرده بودید امروز 6 برابر یعنی 60 میلیارد تومان پس از ده سال پول داشتید.
    • اگر شما با این مبلغ طلا خریده بودید امروز سرمایه شما 22 برابر شده بود اما توجه داشته باشید که قابلیت بهره برداری از آن برای شما وجود نداشت.
    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی این موضوع پرداختیم که به ده میلیارد تومان چه کاری می توان انجام داد و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با این مبلغ چیست. پیشنهاد ما این است که اگر بر اساس پیشنهاد ما در حوزه مسکن میخواهید سرمایه گذاری انجام دهید، محله های خوب تهران با قیمت مناسب را پیدا کنید که رو به پیشرفت باشند و عمده این محله ها به دلیل اینکه تهران از سوی غرب گسترش پیدا نموده است در نقاط غربی تهران است.

    همچنین در نظر داشته باشید که برای انتخاب بهترین پروژه و گزینه هایی که می توانید پیش رو داشته باشید، ما می توانیم بر اساس روحیه شما، میزان سرمایه، توان پرداخت اقساط و هدفی که از سرمایه گذاری دارید پیشنهادات متفاوتی به شما ارائه دهیم که منحصر به شما خواهد بود و قطعا ما برای هر روحیه و هدفی یک گزینه برای معرفی در حوزه مسکن خواهیم داشت که مربوط به املاک آماده یا در حال ساخت می باشد. همچنین مناطق اداری و فرصت های تجاری در شهر تهران نیز در تخصص ماست که می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه