جستجو کردن

نوشته های اخیر

نرخ اجاره آپارتمان نوساز در شهر تهران سال 1402

  • در گذشته بسیاری از افراد اجاره نشینی را به مالکیت خانه ترجیه میدادند ، البته آن دسته که وضع اقتصادی مناسبی داشتند زیرا اعتقادشان بر این بود که بعد از چند سال که خانه فرسوده و قدیمی شد میتوانند یک خانه نوساز دیگر اجاره نمایند . البته در شرایط کنونی این دسته از افراد بسیار کم پیدا میشوند اما در نهایت زوج های جوانی نیز هستند که به دلیل نو بودن وسایل به دنبال اجاره خانه نوساز یا کلید نخورده میگردند .

    البته در شرایط کنونی اجاره آپارتمان در تهران به گونه ای پیش رفته است که برای برخی تنها پیدا کردن یک خانه در سطح تهران چالش بر انگیز است اما در نهایت اگر خانه هم نوساز نباشد اما منطقه نوساز باشد و یک آپارتمان یا برج چند ساله نیز باشد میتواند قابل قبول باشد .

    در منطقه 22 تهران که خود منطقه ای نوساز است ، علاوه بر برج های نوساز ، قدیمی ترها نیز مانند برج های صیاد 2 نیز به دلیل برج بودن کماکان شکل و شمایل خود را حفظ نموده اند . بطور کلی فرسوده شدن مشاعات برج ها مانند ساختمان های مسکونی نیست و خیلی روند کند تری دارد بصورتی که حتی برج های 10 الی 20 ساله ای در تهران وجود دارند که مانند یک برج نوساز نگهداری شده اند.

    نرخ اجاره آپارتمان نوساز در شهر تهران سال 1402
    نرخ اجاره آپارتمان نوساز در شهر تهران سال 1402

    آخرین قیمت اجاره آپارتمان های نوساز

    آخرین تحلیل‌های بازار اجاره مسکن در شهر تهران نشان می‌دهد که مستاجران در حال حاضر با محدودیت‌هایی در انتخاب واحدهای مسکونی نوساز مواجه هستند. از یک سو، با عرضه محدود یا کاهش تعداد واحدهای مسکونی نوساز در بازار اجاره مسکن تهران، مستاجران با کمبود گزینه‌هایی برای اجاره مسکن نوساز مواجه شده‌اند. از سوی دیگر، اختلاف قابل توجه در نرخ‌های اجاره بین واحدهای مسکونی نوساز و واحدهای سنتی، باعث می‌شود که بسیاری از مستاجران از نظر مالی نتوانند اجاره واحدهای نوساز را تحمل کنند.

    با توجه به رکود در صنعت ساختمان و کاهش تعداد واحدهای مسکونی نوساز در بازار مسکن تهران در سال‌های اخیر، عرضه واحدهای نوساز به بازار معاملات خرید و اجاره کاهش یافته است. به همین دلیل، مستاجران دیگر از تنوع گزینه‌ها برای اجاره واحدهای نوساز بهره‌برداری ندارند. به علاوه، افزایش نرخ‌های اجاره به میزان چشمگیری باعث افزایش فاصله اجاره‌های واحدهای مسکونی نوساز با واحدهای سنتی شده است. بنابراین، بسیاری از مستاجران ناچار به انتخاب واحدهای سنتی و پرداخت کمترین اجاره هستند، در حالی که در گذشته به انتخاب واحدهای نوساز امتیاز می‌دادند. این وضعیت نشان دهنده تغییرات جدی در بازار اجاره مسکن شهر تهران است.

    محله متراژ (متر مربع) اجاره (میلیون ریال) رهن (میلیارد ریال)
    جنب آبادشاهین شمالی 70 0 1
    میدان امام حسین 95 0 0.7
    نامجو 83 12 0.45
    سعادت آباد چهارراه بهزاد 140 60 1
    آزادی 110 0 1.3
    شهران 100 15 0.45
    دربنده گلابدره 65 2 0.6
    نیرو هوایی 90 0 0.9

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه