جستجو کردن

نوشته های اخیر

مناطق هم قیمت با منطقه 22 (چیتگر) برای خرید آپارتمان

  • این مطلب یک مقایسه جامع برای بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران و یافتن گزینه های جایگزین آن از نظر قیمت میباشد که نتیجه آن شما را شگفت زده میکند ، شاید تصور کرده باشید که خرید خانه در تهران آرزویی دست نیافتنی است که اگر هم بتوانید خانه ای خریداری کنید ، قطعا باب میل شما نیست و از استاندارد های شما پایینتر است .

    در اینجا باید دید خود را باز کنید شاید برایتان عجیب باشد که فرصت هایی که در زندگی شما پیش می آید همیشه جای دوری نیست و نباید در جای عجیب و غریبی دنبال آن بگردید ، زمانیکه 10 سال پیش برج های دریاچه چیتگر آماده سکونت شده بودند ، اگر در یک جمع صحبتی بابت خرید و سکونت در آنجا میشد اول اینکه میگفتند آنجا تهران نیست و دور است ، دوم ایراداتی مانند اینکه بوی دریاچه مطلوب نیست یا جای دور افتاده ای است مطرح میشد .

    مناطق هم قیمت با منطقه 22 (چیتگر) برای خرید آپارتمان
    مناطق هم قیمت با منطقه 22 (چیتگر) برای خرید آپارتمان

    حال بعد از گذشت 10 سال اگر بخواهیم این منطقه را بررسی کنیم ، زمین هایی که تبدیل به برج شدند ، کلنگی های 300 متری که در حال حاضر قیمت شان 50 میلیارد تومان و اندازه یک واحد 200 متری در الهیه است و برج هایی که قیمت شان چند برابر شده است .

    علت چیست ؟ چون مردم به چیزهایی که عادت یا آشنایی ندارند علاقه ای ندارند ، ممکن است اگر شما 10 سال پیش دوست ، فامیل ، همکار یا همکلاسی داشتید که در این منطقه زندگی میکرد و در رفت و آمد به آن بودید دیدتان تفاوت داشت با اینکه آشنا به منطقه نبوده اید و برای سرمایه گذاری هم قطعا این منطقه را انتخاب نمیکردید که بزرگترین اشتباهتان نیز همین بوده و است .

    مقایسه قیمت آپارتمان منطقه 22 با دیگر مناطق

    حال اگر بخواهیم برج های با کیفیت و مدرن ، شهرسازی جدید و بروز ، مراکز خرید وسیع و لوکس و فضای سبز و امکانات وسیع این منطقه را معرفی کنیم ، در این مطلب جای آن نیست و صحبت ما چیز دیگریست اما میخواهیم برایتان یک میانگین قیمتی از این منطقه مشخص نماییم و سپس جدولی از قیمت آپارتمانها در دیگر مناطق برایتان بیاوریم .

    در حال حاضر در آبان ماه سال 1402 ، قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران بسته به جا و موقعیت قرارگیری که میتواند نزدیک دریاچه باشد ، کوهک ، دهکده المپیک ، شمال اتوبان خرازی ، نزدیک ایران مال و مروارید شهر باشد متفاوت است .

    هر کدام از این مناطق قیمت های خودش را دارد اما در حال حاضر سکونت در برجی لوکس با امکانات و متریال عالی با دید و ویو ابدی به دریاچه پایه از متری 120 الی 130 میلیون تومان + ضریب طبقات است این یک برج برند است اگر برج های دیگر بخواهید خریداری نمایید مانند پارمیس قیمت از متری 85 میلیون تومان در طبقات 10 اعلام میشود .

    برج های دیگر در نزدیکی دریاچه نیز با قیمت هایی در همین حوالی یعنی 80 الی 100 معامله میشوند، در منطقه کوهک نیز شروع قیمت ها از متری 80 الی 85 میلیون تومان است ، اگر تعاونی ساز باشد که قیمت پایینتر نیز می آید ، در ایران مال و آن محدوده با متری 55 میلیون تومان نیز میتوانید خانه بخرید .

    در محدوده مروارید شهر نیز قیمت از 55 میلیون تومان در برج های نوساز موجود است تا قیمتی نزدیک به 40 میلیون تومان در برج های در حال ساخت مانند پروژه نظام مهندسی یا کوثر که تعاونی ساز و دولتی است .

    و اگر سراغ آپارتمان های غیر نوساز نیز بروید قیمت ها از 50 الی 80 میلیون تومان است . حال خودتان با محله های دیگر و قیمت های آن مقایسه نمایید و ببینید که کدام منطقه آینده دار و مناسب تر برای زندگی است ؟

    نام محل متراژ سال ساخت قیمت (میلیون تومان)
    آبت الله کاشانی بلوار اباذر 186 17 120
    پیروزی پاسدار گمنام 71 10 64
    شهران کوهسار 123 18 100
    نیرو هوایی خ پنجم 172 5 116
    پیروزی عادلی 73 22 58
    18 شهریور شمالی عطایی 70 15 62
    سبلان شمالی 74 19 70
    گلبرگ غربی 66 2 98
    معلم مرودشت 65 30 73
    رسالت میدان 56 60 17 80

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه