جستجو کردن

نوشته های اخیر

مروارید شهر در منطقه 22 چقدر جای رشد دارد؟

  • محله مروارید شهر در منطقه 22 آخرین نقطه از این منطقه میباشد که مرز بین استان تهران و البرز است . این منطقه در حال حاضر در حال تکمیل شدن توسط شهرداری است و هنوز بخش های زیادی از آن شهرسازی صورت نگرفته است اما چیدمان و مدل تشکیل این شهرک بسیار اصولی و حساب شده است . بطوریکه این شهرک در صورت آماده شدن و در واقع بهتر بگوییم آباد شدن میتواند یک منطقه بسیار لوکس و مدرن باشد .

    در این شهرک در حال حاضر پروژه های ساختمانی زیادی مشغول به ساخت و ساز هستند و با کوچکترین اتفاقی رشد قیمت در آن اتفاق می افتد . به عنوان مثال در سال جاری یک ورودی مستقیم از اتوبان خرازی به سمت این محدوده باز شد که همین باعث افزایش قیمت برج های این محدوده شده است . همچنین آسفالت و انشعابات هنوز بصورت کامل در این منطقه نصب و ایجاد نشده است به همین دلیل با تکمیل هر فاز میتوان به رشد قیمت این محدوده امیدوار بود .

    توجه داشته باشید در یک قطعه زمین خاص در قسمت جنوبی نزدیک بلوار اردستانی نزدیک به 30 پروژه تعریف شده است . زمین این پروژه ها همگی بصورت مشاعی است و در مرحله تغییر کاربری میباشند و هنوز هیچیک از آنها موفق به انجام این کار نشده اند . اگر قصد سرمایه گذاری در این محدوده را دارید باید به این نکته توجه کنید . برای بررسی پروژه های در حال ساخت این منطقه میتوانید این پروژه را بررسی نمایید که یکی از پروژه های معرفی شده در همین محدوده است .

    مروارید شهر در منطقه 22 چقدر جای رشد دارد؟
    مروارید شهر در منطقه 22 چقدر جای رشد دارد؟

    آینده قیمت مسکن در مروارید شهر

    در حال حاضر، منطقه 22 در تهران دارای 3 نقطه که بیشترین قیمت‌ها در بازار ملک دارند. در رده اول، برج‌های نزدیک به دریاچه چیتگر قرار دارند و از لحاظ قیمت به برج‌های لوکس برج‌های دیگر از منطقه جلوگیری می‌کنند. در رده دوم، برج‌های منطقه کوهک واقع شده و نیز قیمت‌های بالایی دارند. سپس، در رده سوم، برج‌های نزدیک به اتوبان خرازی در نزدیکی کوه قرار دارند و نیز جزو برج‌های با قیمت‌های بالا هستند.

    ممکن است در آینده منطقه مروارید شهر نیز به این لیست اضافه شود. با این حال، نقطه ضعف مروارید شهر این است که این منطقه به عنوان نقطه مرزی بین تهران و کرج واقع شده و از مناطق دورتر تر واقع است. این موقعیت جغرافیایی ممکن است بر روی جذابیت و مزایای این منطقه تأثیر بگذارد و ممکن است برج‌های این منطقه قیمت‌های پایین‌تری نسبت به نقاط اصلی تهران نداشته باشند.

    در نهایت هر منطقه ای از تهران در ابتدای شکل گیری همین مسیر را طی کرده است و ممکن است در حال حاضر سرمایه گذاری در این مناطق برای بسیاری از افراد منطقی به نظر نیاید اما واقعیت این است تمامی مناطق همین وضعیت را طی کرده اند .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه