جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط خرید آپارتمان در منطقه 22 با وام مسکن

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران محدوده های چیتگر ، مروارید شهر ، ایران مال و شمال اتوبان خرازی جزو مناطق نوساز در تهران به حساب می آیند که در نهایت سرعت ساخت و ساز در این مناطق نسبت به دیگر نقاط تهران و حتی کشور بیشتر است .

    پروژه های زیادی در این محدوده در حال اجرا میباشند که ماهیت های متفاوتی دارند ، پروژه های تعاونی ساز ، شخصی و شرکتی که هر کدام شرایط جداگانه ای دارند . شاید اگر قصد خرید و یا سرمایه گذاری در این منطقه را دارید به این فکر افتاده اید که شرایط وام برای خرید از پروژه های ساختمانی در این منطقه چگونه است ؟

    شرایط خرید آپارتمان در منطقه 22 با وام مسکن
    شرایط خرید آپارتمان در منطقه 22 با وام مسکن

    بسیاری از پروژه های معرفی شده در این منطقه ممکن است اعلام نمایند که دارای وام هستند اما در واقعیت اینگونه نیست ، در این مطلب میخواهیم به بررسی شرایط خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران با وام مسکن بپردازیم تا بدانید کدامیک از پروژه ها دارای وام هستند و میتوانید روی آن حساب باز کنید .

    وام مسکن برای پروژه های چیتگر منطقه 22

    یکی از وام هایی که اکثر تعاونی های سازنده به آن اشاره میکنند و مبلغ آنرا 450 میلیون و یا 600 اعلام میکنند ، وام مشارکت مدنی است که در واقع دولت بانکها را موظف به پرداخت آن به انبوه سازان کرده است اما بانکها به راحتی از اعطای آن سر باز میزنند .

    در واقع فروشندگان به همین وام اشاره دارند که در واقع از نظر قانون اجبار به پرداخت شده اما در واقعیت تعلق نمیگیرد پس در واقع هر پروژه ای که ادعادی داشتن وام را دارد باید مدارک و مستندات مربوط به آنرا نشان دهد که مربوط به بانک میباشد .

    دسته بعدی مربوط به پروژه هایی است که توسط تعاونی های دولتی اجرا میشود و در واقع یک بانک به مرتبط با همان نهاد است وامی برای تعاونی مسکن همان نهاد در نظر میگیرد که در نهایت بعد از تحویل واحد تازه باید شروع به پرداخت آن نمایید به عنوان نمونه شرایط وام مسکن پروژه خرازی 2 را میتوانید بررسی نمایید .

    این دسته از پروژه ها محدود هستند و بانکهایی هم که به انها وام میدهند معمولا ارتباطی با همان نهاد دارند . در نهایت توجه داشته باشید برای پروژه های شخصی ساز نیز این وام میتواند دریافت شود اما مالک معمولا واحدهای خودش را در گرو بانک قرار میدهند و وام دریافت میکند و معمولا برای پیش خرید کننده وامی تعلق نمیگیرد .

    جایگزین وام مسکن در پروژه های چیتگر

    در نهایت بهتر است در نظر داشته باشید که در پروژه های منطقه 22 تهران ، شرایط بصورت پرداخت اقساطی است و همین موضوع خودش یک اعتباری است که به خریدار داده میشود ، حال آنکه وام هم میتواند از مبلغ نهایی کم کند اما دلیلی برای این نمیشود که پرداخت اقساطی و اعتباری را در نظر نداشته باشیم .

    بهتر است به این موضوع توجه نمایید که شرایط پرداخت اقساط نیز میتواند به چند صورت باشد ، بصورت علی الحساب یا قطعی که هر کدام از اینها شرایط پرداخت اولیه ای دارند . در نهایت اگر بخواهید در املاک و بنگاه های معاملاتی منطقه 22 چرخی بزنید با اصطلاحات و واژه های متفاوتی با آنچه در ذهنتان بوده مواجه میشوید .

    بهتر است قبل از خرید در این منطقه ، اطلاعات مشاوره ای دریافت نمایید که تهران برج میتواند در این بحش به شما کمک کند تا بتوانید بر اساس سرمایه اولیه ، میزان توان پرداخت اقساط و ریسک پذیری پروژه های منطقه را به شما معرفی و اعتبار سنجی آنها را انجام دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه