جستجو کردن

نوشته های اخیر

دلیل زیاد بودن فروشنده آپارتمان در منطقه 22

  • در خبرها دیده میشود که آمار و ارقام نشان دهنده زیاد بودن فروشنده آپارتمان در منطقه 22 و 5 تهران است ، شاید برایتان سوال شود که حتما قیمت پایین آمده و یا قرار است پایین بی آید ، باید در نظر داشته باشید که همانقدر که آمار فروشنده آپارتمان مسکونی در چیتگر و منطقه 5 زیادتر است ، آمار معاملات نیز در این مناطق بیشتر از دیگر مناطق است .

    در واقع پر رونق ترین مناطق از نظر تعداد معاملات میباشند ، سازنده های بسیاری در این مناطق چه شخصی و چه تعاونی ساز یا شرکتی در این محدوده مشغول به ساخت و ساز میباشند و بیشترین آمار ساخت و ساز در تهران را دارا میباشد .

    دلیل زیاد بودن فروشنده آپارتمان در منطقه 22
    دلیل زیاد بودن فروشنده آپارتمان در منطقه 22

    همچنین فروش به شیوه های متنوع و شرایط اقساط  ، پیش پرداخت متفاوت باعث شده که هر شخصی با هر سرمایه ای بتواند در این منطقه سرمایه گذاری نماید به همین دلیل است که هنگامی که بازار در رکود وارد میشود ، تعداد فر وشنده ها نیز بیشتر از تقاضا است و این فاصله در این منطقه بیشتر نیز میشود .

    این در حالی است که برخی از پروژه ها مانند برج باران در نزدیکی دریاچه به دلیل اینکه عملیات ساخت آنها بنا به دلایلی متوقف شده است با قیمت نزدیک به 30 درصد پایینتر از قیمت واقعی به فروش میرسند و علت آن نیز همین موضوعی است که در بالا اشاره نمودیم .

    بیشترین آمار فروشنده های آپارتمان در تهران

    برای به دست آوردن تصویر کلی از وضعیت بازار مسکن، بهترین روش بررسی موتورهای جستجوی آگهی‌های ملکی است. این موتورها به واسطه امکانات خود امکان ارزیابی تعداد و کیفیت فایل‌های ملکی که برای فروش عرضه شده‌اند را فراهم می‌کنند. با بررسی این اطلاعات، می‌توان به نتایجی دقیق در مورد صف فروش در مناطق مختلف پی رفت.

    اطلاع از وضعیت صف فروش ملک اهمیت زیادی دارد زیرا تأثیر مستقیمی بر قیمت پیشنهادی فروش دارد. مناطقی که تعداد فروشندگان مسکن بیشتری دارند، قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان نیز ممکن است مناسب‌تر باشد و یا حداقل خریداران در این مناطق می‌توانند در مذاکرات بر سر قیمت نهایی بیشتری دست یابند.

    بررسی آخرین فایل‌های فروشی در مناطق متوسط تهران نشان می‌دهد که صف فروش طولانی‌ترین احتمالاً در منطقه پنج واقع شده است. این ادعا بر اساس تعداد بیشتری از املاک مسکونی فروشی در این منطقه نسبت به مناطق متوسط دیگر مانند چهار، هفت و هشت است.

    اطلاعات دقیق در مورد تعداد فایل‌های عرضه شده برای فروش شمرده نشده است، اما بر اساس یک نگاه کلی، می‌توان ادعا کرد که حداقل در طی یک هفته گذشته، تعداد آگهی‌های ملکی اضافه شده به منطقه پنج به طور قابل توجهی بیشتر از مناطق متوسط و میانی دیگر تهران بوده است. این نشانگر این است که در این منطقه، دستورالعمل بیشتری در معاملات به سمت خریداران است.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه