جستجو کردن

نوشته های اخیر

بهترین زمان برای خرید به قیمت مسکن

  • در حال حاضر با توجه به اخبار جدید که البته وضعیت مشابه آنرا در سالهای گذشته تجربه نموده ایم وضعیت مسکن به حالت رکود در آمده است و این حالت را میتوان بیشتر کسادی بازار دلالان نامید تا رکود بازار مسکن زیرا بیشترین کاهش قیمت ها مربوط به نقاطی است که در دست دلالان است و تعداد معاملات آن روزانه و دائمی است و البته قیمت نیز پایین است . در این مطلب میخواهیم شرایط خرید مسکن را در حال حاضر بررسی نماییم تا اگر قصد ورود به بازار را دارید بدانید فرصت هایی که در بهترین زمان برای خرید به قیمت مسکن ایجاد میشود چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

    بهترین زمان برای خرید به قیمت مسکن
    بهترین زمان برای خرید به قیمت مسکن

    دلالان عامل اول

    اگر برای خرید مسکن مهر پردیس و یا پرند به دفتر تعاونی آن مراجعه نمایید ده ها و شاید صدها نفر را مشاهده میفرمایید در همان لحظه آپارتمان شما را خریدارند و البته فروش هم دارند . اینها در واقع همان دلالان سرپایی هستند که قیمت گذاری و افزایش قیمت توسط آنها انجام میشود زیرا در واقع هسته قیمت گذاری و سنجش عرضه و تقاضا در آنجا انجام میشود . در حال حاضر بازار برای این افراد کساد است زیرا مراجعه کننده و خریدار کم شده و اگر اخبار را دنبال نموده باشید ریزش قیمت در پردیس ، پرند و هشتگرد بسیار بوده و البته این نکته را هم در نظر بگیرید که قیمت در حدود 50 درصد در اسفند ماه سال گذشته افزایش یافته بود .

    پس در واقع وضعیت کنونی شکستن حباب ایجاد شده در شب عید است نه کاهش قیمت و در واقع بهترین زمان خرید نیز زمانی است که حباب در حداقل شرایط خود قرار دارد . در نظر داشته باشید پروژه های تعاونی ساز و پیش فروش مانند پروژه سامان از این قاعده مستثنی هستند زیرا شرایط فروش آنها در مرحله اولیه است و وضعیت کنونی تنها باعث کاهش تقاضا میشود .

    حباب قیمت شب عید

    توجه داشته باشید که افزایش قیمت رخ داده در بازار مسکن در اسفند ماه سال گذشته رخ داده و این حباب در حال حاضر خالی شده ، اتفاقی که شاید دولت نیز هر ساله در ابتدای سال ایجاد کرده و در واقع شگردی جدید برای کنترل افزایش قیمت در ابتدای سال و یا شب عید سال قبل است و اگر واقعیت را نگاه کنید خواهید دید که در اسفند ماه قیمت دلار که شاخص افزایش و یا کاهش قیمت ها بطور کلی است با الان تفاوت چندانی نداشته است و صرفا جو روانی بازار تغییر کرده است .

    دقیقا این همان چیزی است که ترمز قیمت ها را میکشد اما کاملا موقتی است زیرا این رخداد همیشه در کشورمان بصورت مقطعی حاکم شده و در نهایت شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که سقف قیمت ها تبدیل به کف قیمت خواهد شد و این رویداد در حال حاضر در جریان است .

    حباب قیمت شب عید مسکن
    حباب قیمت شب عید مسکن

    از بازار جا نمانید

    این تفکر را که همه چیز ارزان خواهد شد دور بی اندازید و اگر تصورتان این است که پول نقدتان ارزشمند تر خواهد شد باید بدانید که این اتفاق در طول چند ده سال اخیر رخ نداده و اگر اینگونه بوده بصورت موقتی بوده است. در نتیجه در حال حاضر بهترین زمان برای ورود به این بازار است اما توقع این را نداشته باشید که قیمت گذار شما باشید زیرا فروشنده همیشه به ارزش واقعی ملک خود واقف است و تنها جریان بازار میتواند شرایط بهتری برای خرید شما ایجاد نماید .

    در این بین ممکن است برخی از فروشنده ها در شرایطی قرار بگیرند که نیاز به پول داشته باشند و قیمت و شرایط بهتری نسبت به بازار بتوان با آنها معامله نمود . در نهایت اگر قصد شما خرید مسکن است بهتر است از بازار جا نمانید و با صبر و حوصله اقدام به یافتن گزینه مناسب نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت املاک در منطقه 22 تهران و دیگر مناطق میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه