جستجو کردن

نوشته های اخیر

چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟ روش های چند برابر کردن سرمایه

  • اگر به دنبال دو برابر کردن پول خود هستید، کار سختی در پیش ندارید و بهتر است همین ابتدا برایتان روشن کنیم که دو برابر کردن پول پیشروی با تورم نیست بلکه باید قصد شما 2 برابر نمودن ارزش واقعی پول باشد نه پیش رفتن با تورمی که در کشور وجود دارد.

    چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟ روش های چند برابر کردن سرمایه
    چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟ روش های چند برابر کردن سرمایه

    حال که اصل موضوع را روشن نمودیم باید اشاره کنیم که دو برابر کردن ارزش واقعی پول هم کاری دشوار نیست و ما در حوزه فعالیت مان در مسکن روش هایی را معرفی نمودیم که سرمایه شما به آسانی چند برابر شود در حالیکه تورم نیز محاسبه شده باشد. در ادامه این مطلب به معرفی روش هایی برای چند برابر نمودن پول می پردازیم.

    روش های چند برابر کردن پول

    برای پاسخ به این سوال که چگونه پول خود را دو برابر کنیم شما می توانید با استفاده از ترکیب سیستم بانکی و خرید مسکن برای جبران نقطه ضعف کاهش ارزش پول در بانک، سرمایه خود را 2.6 برابر با احتساب کسر تورم و 8 برابر بدون محاسبه تورم کنید. قبل از اینکه بخواهیم به معرفی روش هایی برای چند برابر کردن پول بپردازیم، بهتر است افزایش قیمت و سرمایه ای که در طی مدت ده سال گذشته در کشورمان روی داده است را بررسی کنیم تا بدانیم که گزینه سرمایه گذاری در ده سال آینده چه می تواند باشد.

    • در یک بازه 10 ساله ما بین سال 1392 و اواسط سال 1402، قیمت هر گرم طلا 22 برابر شده است.
    • در همین بازه زمانی قیمت مسکن بدون در نظر گرفتن قیمت اجاره 23 برابر و با در نظر گرفتن قابلیت اجاره دادن آن 28 برابر شده است.
    • سپرده بانکی در یک بازه 10 ساله با میانگین سود بانکی که در طی این مدت بوده بدون برداشت سود پول سرمایه شما را 6 برابر می کند.
    روش های چند برابر کردن پول
    روش های چند برابر کردن پول

     

    حال روش های چند برابر کردن پول را می دانید اما موضوع این است که تورم در این 10 سال چقدر بوده است و در واقع کدام یک از این موارد بالا از تورم جلوتر بوده است؟ فراموش نکنید که بعد از محاسبه نرخ تورم در بخش بعدی روش چند برابر کردن واقعی پول را به شما آموزش خواهیم داد.

    دو برابر کردن پول در برابر نرخ تورم کشور

    بر اساس آمار شاخص بانک مرکزی که برای تادیه و مهریه محاسبه می شود، آمار تورم از سال 1371 در کشور منتشر شده است که البته همانطور که میدانید می تواند چندان هم به واقعیت نزدیک نباشد، اما تورمی که از سال 1392 الی 1402 اعلام شده در مجموع 10 سال 299 درصد است اما برای محاسبه اینکه قیمت یک کالا چقدر بالا رفته نمی توانیم بگوییم اگر قیمت یک کالا در سال 1392 به عنوان مثال هزار تومان بوده امروز + 299 درصد تورم میشود 4 هزار تومان بلکه باید تورم سالانه جمع زده شود.

    یعنی عدد 1000 تومان + عدد تورم سال 1392 شود و نتیجه با تورم سال 1393 جمع شود تا به سال 1402 برسیم. در این صورت بر اساس محاسبات ما قیمت یک کالا در 10 سال اخیر بر اساس تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی 18 برابر شده است.

    حال بر اساس تورم محاسبه شده سود و زیان شما در سرمایه گذاری که انجام داده اید به شرح زیر است:

    • در یک بازه 10 ساله اگر طلا خریداری نموده بودید، ارزش طلای شما 4 برابر از تورم جلوتر افتاده است.
    • در همین بازه اگر مسکن خریداری کرده بودید 5 برابر بدون محاسبه اجاره و با محاسبه قابلیت اجاره 10 برابر از تورم جلوتر افتاده است.
    • اگر پولتان را در این مدت سپرده بانکی نموده بودید و سود را نیز برداشت نکرده بودین 12 برابر ضرر نسبت به تورم کرده اید.

    نتیجه مشخص کرد که طلا بخرید بهتر از گذاشتن پول در بانک است و اگر مسکن بخرید از و آن را اجاره دهید نتیجه و حاصل آن از خرید طلا نیز بهتر است و اگر سرمایه شما به اندازه ای نشده که خانه خریداری کنید می توانید آن را در قالب طلا نگهداری کنید و سپس اقدام به فروش طلا برای خرید خانه کنید که کار منطقی خواهد بود.

    چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟

    در روشی که ما به شما آموزش میدهیم پول خود را دو برابر که هیچ چند برابر می کنیم و سپس محاسبه ارزش را تورم را نیز انجام می دهیم. در این روش ما از سپرده بانکی به همراه خرید مسکن استفاده می کنیم. شاید با خود بپرسید که سپرده مسکن که بدترین گزینه سرمایه گذاری بود و 12 برابر در بالا ضرر داده است!

    بله سپرده بانکی به تنهایی ضرر بزرگی به شما وارد می کند اما مشکل و نقطه ضعف اصلی سپرده بانکی چیست؟ نقطه ضعف اصلی کاهش ارزش ریال است ولیکن سودی که پرداخت می شود بسیار خوب است که در حال حاضر در خرداد ماه سال 1403 بانک ها به صورت رسمی 28 درصد و غیر رسمی بالاتر سود می دهند.

    حال اگر بتوانیم نقطه ضعف اصلی بانک را خنثی کنیم یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ملک را می توانیم پیاده سازی کنیم که نتیجه آن برای شما شگفت انگیز است. اگر شما بتوانید یک تعهد قطعی به صورت اقساطی ایجاد کنید در واقع بابت سودی که دریافت می کنید یک تعهد با قیمت قطعی ایجاد میکنید و به این صورت کاهش ارزش سود بانکی را خنثی می کنید.

    چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟
    چگونه پول خود را دو برابر کنیم؟

    حال به نظر شما چه کالایی می توان خرید که اقساط طولانی مدت با قیمت قطعی داشته باشد مثلا 3 ساله؟ شما حتی اگر سراغ مراکز جدیدی که برای فروش لوازم خانگی اقساطی ایجاد شده بروید اگر زمان اقساط را بالا ببرید قیمت کالا بالا میرود و حتی به چند برابر میرسد.

    جواب سوال این است، پیش خرید آپارتمان با قیمت قطعی تنها راهی است که می توانید با استفاده از سود سپرده بانکی اقدام به پرداخت اقساط آن کنید در حالی که قیمت افزایش نمی یابد.حال برای پیاده سازی روش باید در نظر داشته باشید که سراغ محله های متوسط تهران اما رو به پیشرفت باید بروید زیرا شرایط پیش خرید در مناطق برند تهران مانند منطقه 1 بسیار سخت است و انعطافی از سوی فروشنده ها وجود ندارد و علت آن کمبود فضای ساخت و آپارتمان نوساز یا در حال ساخت است.

    پیاده سازی روش چند برابر کردن سرمایه

    در این روش به سراغ یک منطقه رو به پیشرفت در تهران می رویم که هم در آن پروژه های در حال ساخت زیادی وجود داشته باشد و هم رو به پیشرفت باشد زیرا در این منطقه شرایط فروش و پیش فروش بسیار متنوع است و به نوعی رقابت در بازار فروش آن وجود دارد.

    مبلغی که در اختیار داریم را 4 میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر میگیریم و یکی از پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر را انتخاب می کنیم که یک آپارتمان 60 متری با قیمت متری 70 میلیون تومان در محدوده غربی ترین نقطه این منطقه است که در حال حاضر قیمت آن نسبت به دیگر نقاط پایین تر است.

    کل مبلغ ملکی که قصد خرید آن را داریم 4 میلیارد و 200 میلیون می شود و شرایط پیش خرید آن به اینصورت است که باید 30 درصد مبلغ کل را به صورت پیش، پرداخت کنید و مابقی که 60 درصد است ( 10 درصد برای سند باقی می ماند) را طی اقساط 36 ماهه به صورت هر 6 ماه یکبار با قیمت قطعی به صورت اقساط پرداخت نمایید.

    پیاده سازی روش چند برابر کردن پول
    پیاده سازی روش چند برابر کردن پول

    اقساط شما در طی 36 ماه 2 میلیارد و 520 میلیون می شود یعنی ماهانه 70 میلیون تومان اقساط، حال در ادامه پولی که که پس از کسر مبلغ پیش در اختیار داریم 2 میلیارد و 940 میلیون تومان را در بانک با سود 28 درصد سپرده می کنیم که سود ماهانه آن 69 میلیون می شود که البته در نظر داشته باشید که اگر سود پول را تا 5 ماه برداشت نکنید که پیش از زمان پرداخت اقساط در ماه 6 ام است این اختلاف 1 میلیون تومانی هم جبران می شود هیچ حتی پول اضافه هم می آورید.

    پس از گذشت 3 سال، شما مالک یک واحد مسکونی دقیقا مانند عکس بالا هستید که با همین شرایط در چیتگر پیش فروش شده هستید و 2 میلیارد و 940 میلیون تومان نیز در بانک دست نخورده برای شما باقی مانده است! در نظر داشته باشید که برای معرفی پروژه های در حال ساخت و آماده تجاری و مسکونی و واحدهای اداری چیتگر می توانید روی ما حساب کنید و ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهیم نمود.

    پول شما چند برابر شده است؟

    حال قصد محاسبه این را داریم که با روش بالا پول شما 2 برابر شده است یا بیشتر؟ شما در 3 سال آینده 2 میلیارد و 940 میلیون تومان و مالک یک واحد 60 متری با قیمت 70 میلیون تومان که در زمان خرید 4 میلیارد و 200 میلیون قیمت داشته هستید، بر اساس آمار افزایش نرخ مسکن در بازه ده ساله که 23 برابر بدون محاسبه اجاره بوده، میانگین در 3 سال باید 6.6 برابر باشد اما ما دست پایین حساب می کنیم زیرا در این بازه 10 ساله چند سال رکود و چند سال افزایش شدید قیمت داشتیم، پس ما به جای 6.6 برابر، 4 برابر محاسبه می کنیم.

    یعنی ملک شما 16 میلیارد و 800 میلیون تومان شده است و 2 میلیارد و 940 هم در بانک دارید که مجموع میشود 19 میلیارد و 740 میلیون دارایی کل شما یعنی سرمایه شما در سه سال 4.9 برابر شده است در حالی که ما افزایش قیمت را دست پایین حساب کردیم و اگر نرخ واقعی تورم و افزایش قیمت را در نظر بگیریم 8 برابر شده است در حالی که نرخ تورم در بازه 3 ساله 5.4 برابر است و شما 2.6 برابر از تورم جلو افتاده اید و یک سرمایه گذاری با سود بیشتر از 50 درصد انجام داده اید.

    این آمار و ارقام و روشی که برای شما شرح داده ایم کاملا واقعی و اجرا پذیر توسط عموم مردم است و کار ما به صورت تخصصی در حوزه مسکن شهر تهران است و پیشنهادات این چنینی با شرایط متفاوت برای افراد مختلف با روحیه، میزان سرمایه و ریسک پذیری داریم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

    پول شما چند برابر شده است؟
    پول شما چند برابر شده است؟

    حال اگر نمی دانستید چطور پول خود را 2 برابر واقعی کنید و برای سرمایه گذاری چی بخرید در حال حاضر روشی به شما آموزش داد که علاوه بر تورم پول خود را 2 برابر هم بیشتر یعنی 2.6 برابر کنید و این معنی و مفهوم سرمایه گذاری صحیح و موفق است.

    روش های غیر واقعی برای دو برابر کردن پول

    ما در این مطلب روشی به شما معرفی نمودیم که بتوانید یک سرمایه گذاری با سرمایه کم در حوزه مسکن انجام دهید و پول خود را دو برابر کنید و در این روش از سیستم بانکی به همراه پیش خرید مسکن برای خنثی نمودن نقطه ضعف مسکن استفاده نمودیم که این روش کاملا عملی و انجام پذیر توسط عموم مردم است.

    اما بسیاری ممکن است روش هایی به شما معرفی نمایند که شما را به خرید پکیج آموزشی یا دیگر موارد سوق دهد و بازار بری شما ناشناخته باشد، توجه داشته باشید که هیچ آدم موفقی، روش موفقیت خود را آموزش نمی دهد و دلیلی ندارد این کار را کند و ما هم اگر یکی از روش های سرمایه گذاری را به شما معرفی نمودیم، دلیل این است که کار ما در حوزه مسکن شهر تهران است و مراجعه کنندگان زیادی داریم که با شرایط متفاوت قصد خرید و سرمایه گذاری در این حوزه را دارند و نقش ما به عنوان مشاوره شما در این زمینه کاملا مشخص و حرفه ای می باشد.

    در نظر داشته باشید که بر اساس روحیه هر فرد، میزان سرمایه اولیه، ریسک پذیری و توقعاتی که از نتیجه دارد گزینه های مختلفی مطرح است که می توانید ضمن تماس با کارشناسان ما در تهران برج، پیشنهادی منحصر به فرد برای خودتان دریافت نمایید که مناسب و سازگار با شرایط شما باشد و پیشنهاد ما این است که به سراغ روش های غیر واقعی و نروید که مانند قمار کردن بر روی سرمایه است.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه