جستجو کردن

نوشته های اخیر

چرا قیمت رهن و اجاره در تجریش مناسب است ؟

  • حتما با دیدن تیتر این مطلب سوال برایتان پیش آمده است که چطور قیمت خانه های تجریش میتواند مناسب باشد در حالیکه محل قرار گیری آن در منطقه 1 و در لوکیشن بالای شهر تهران است ؟ یکی از مواردی که قطعا به آن توجه نکردید این است که بازار تجریش بسیار بازار بزرگ و اصلی در شهر تهران است و بر خلاف تصور برخی از افراد که برای خرید خود به بازارهای پایین شهر مراجعه میکنند ، بازار تجریش یکی از پر رونق ترین بازار های شمال شهر تهران است .

    تعداد بسیار از مغازه دارها ، کارگران در همان محدوده تجریش به سمت دربند و دیگر نقاطی که به اصطلاح خانه های کم متراژ ارزان قیمت در آن وجود دارد ساکن هستند به همین دلیل است که در تجریش چند محله ارزان قیمت وجود دارد که وضعیت آنها با دیگر مناطق جداست . اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم میتوان محدوده اوین درکه را نیز در ولنجک مثال زد که یک منطقه کاملا متفاوت از نظر قیمتی و شرایط زندگی است .

    این موضوع در حالی صادق است که زمین قابل ساخت نیز در این مناطق به سختی یافت میشود و بسیاری از سازندگان این مناطق به مناطق دیگری برای ساخت و ساز کوچ کرده اند به عنوان نمونه سازنده برج های تندیس اقاقیا در منطقه 22 تهران در واقع همان سازننده برند تندیس در منطقه 1 تهران است .  در ادامه این مطلب قصد بررسی این موضوع را داریم که قیمت خانه هایی با رهن و اجاره مناسب در تجریش تهران چقدر است .

    چرا قیمت رهن و اجاره در تجریش مناسب است ؟
    چرا قیمت رهن و اجاره در تجریش مناسب است ؟

    آخرین قیمت رهن و اجاره در تجریش

    تجریش یک منطقه جذاب در شمال تهران است، واقع در منطقه ۱ شهر تهران. اخیراً به علت موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مناطق مرکزی، جذابیت بیشتری برای سکنه و خرید مسکن پیدا کرده است. اما افزایش قیمت‌ها باعث توسعه دشواری‌ها در تهیه مسکن در این منطقه شده است.

    در تجریش، می‌توانید خانه دو خوابه با ویژگی‌های مختلف رهن کنید. در زیر چند مثال آمده است:

    1. واحد ۱۰۵ متری با امکانات از جمله آسانسور و انباری، با قیمت رهن ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان.

    2. واحد ۱۱۰ متری با دو خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ و با سن ۲ سال، با قیمت ودیعه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان.

    3. واحد ۷۵ متری با دو اتاق خواب، انباری، پارکینگ، و آسانسور با ودیعه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان.

    4. واحد ۷۰ متری با دو اتاق خواب و سن ۲۲ سال، با ودیعه ۹۰۰ میلیون تومان.

    5. واحد ۱۸۰ متری با امکانات فراوان، از جمله سالن بزرگ، دو اتاق خواب + ۱ مستر، تراس ۱۰ متری، سونا، و سالن اجتماعات، با ودیعه ۴ میلیارد تومان.

    با توجه به متغیرهای مختلف مانند سن بنا، امکانات و منطقه، قیمت رهن کامل مسکن در تجریش متغیر است. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه رهن کامل خانه دو خوابه در تجریش، می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید:

    متراژ (متر مربع) سال ساخت قیمت رهن کامل (میلیارد تومان)
    105 1390 1.25
    110 1387 1.2
    70 1380 0.9
    150 1389 1.6
    110 1390 1.5
    120 1398 1.2
    124 1402 2.3
    72 1386 0.8
    180 1400 4

    لطفاً توجه داشته باشید که قیمت‌ها ممکن است تغییر کند و بستگی به شرایط معامله ، امکانات و شرایط ساختمان دارد اما حدود قیمت برای شما در اینجا مشخص شده است .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه