جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه همسا، برج همسا تعاونی ابنیه همسا منطقه 22

  • پروژه همسا توسط تعاونی عمرانی ابنیه همسا در زمینی به مساحت 4500 متر مربع در محدوده کوهک منطقه 22 چیتگر در حال بهره برداری میباشد . پروژه همسا دارای 2 بلوک 7 طبقه میباشد که در هر طبقه 8 واحد مسکونی قرار گرفته است و در مجموع 112 واحد در آن قرار گرفته است و سازه این پروژه اسکلت بتنی میباشد . همچنین این بلوک ها دارای واحد تجاری نیز میباشند که اعضای پروژه در آن سهیم هستند.

    در نظر داشته باشید که زمان ساخت این پروژه به مدت طولانی به تعویق اقتاده است بصورتی که در سال 1400 شروع به کار کرده است ولیکن در حال حاضر کماکان در مرحله اخذ جواز و تراکم برای شروع عملیات ساخت میباشد . در صورتی که نیاز دارید در مورد محدوده قرار گیری این پروژه در کوهک منطقه 22 تهران اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید به بخش خلاصه وضعیت مراجعه کرده و گزارشی را در مورد برج های این محدوده مشاهده فرمایید.

     

    قیمت پروژه همسا

    قیمت پروژه همسا بر اساس واریزی + امتیاز محاسبه میشود . اطلاعاتی که در ادامه برای شما خواهیم آورد مربوط به پذیره نویسی و اطلاعات اولیه پروژه  است و شرایط هم اکنون تغییر کرده که اطلاعات آن بروز رسانی شده است. هزینه تراکم زمین 6.5 میلیون تومان میباشد که از اعضا دریافت شده است پس برای یک واحد 120 متری 780 میلیون تومان واریزی خواهیم داشت و قیمت ساخت نیز 11.5 میلیون تومان بصورت علی الحساب تعیین شده است . لازم به ذکر است که هزینه تراکم و زمین مشخص و ثابت می باشد ولیکن قیمت ساخت به صورت قطعی نمی باشد و امکان افزایش آن وجود خواهد داشت.

    آخرین قیمت معاملات این پروژه در فروردین سال 1403 بصورت زیر است:

    واریزی بروز(تومان) قیمت امتیاز(تومان)
    1.105.000.000 3.000.000.000
    پروژه برج همسا
    پروژه برج همسا

    توجه فرمایید پیش از خرید و فروش پروژه همسا استعلامات لازم را از تعاونی بابت فاقد بدهی و خوش حسابی امتیازی که قصد خرید آن را دارید انجام دهید . این پروژه در مرحله اخذ جواز میباش . در تاریخ دی ماه سال 1400 واریزی بروز برای یک واحد 120 متری در این پروژه 600 میلیون تومان به علاوه حق امتیاز میباشد که بصورت جداگانه توسط فروشنده دریافت میشود و جزو پرداختی ها به تعاونی محسوب نخواهد شد.

    موقعیت برج همسا

    این پروژه در بلوار کوهک نبش نسیم 9 قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به اتوبان های حکیم ، تهران کرج و آزادگان و همت دارد . همچنین دسترسی به تهران مال ، مجتمع تحاری طوبی ، باملند ، ایران مال و دریاچه چیتگر دارد و فاصله آن تا مترو 1000 متر میباشد و از نظر موقعیت مکانی آینده خوبی خواهد داشت .

    داشتن قدرالسهم تجاری در آینده برای تکمیل واریزی و پرداختی های اعضا به تعاونی میتواند استفاده شود بدینصورت که معمولا پروژه هایی که دارای قدرالسهم تجاری کمی برای اعضا هستند در مراحل ساخت پروژه که امکان فروش واحد های تجاری آنها وجود داشته باشد واگذار شده و از پرداختی ها کسر خواهد شد و در جهت پیشرفت و ساخت پروژه هزینه خواهند شد .

    موقعیت برج همسا
    موقعیت برج همسا

    امکانات پروژه همسا

    امکانات پروژه همسا بدینصورت توسط تعاونی اعلام شده است

    • پارکینگ و انباری
    • آسانسور باربری و نفربر
    • لابی مجلل
    • فضای بازی برای کودکان
    • سالن اجتماعات
    • سالن ورزشی
    • نورپردازی
    • ساخت و متریال عالی
    • لابی من ۲۴ ساعته و ….
    خلاصه وضعیت پروژه همسا کوهک

    در صورتی که قصد آشنایی با منطقه کوهک را دارید و میخواهید محیط آنرا بررسی کنید میتوانید گزارش زیر را مشاهده فرمایید که در واقع برج های ساخته شده و برند در این محدوده را نشان میدهد . در نهایت موقعیت قرارگیری پروژه همسا در لوکیشن خوبی است اما مدت زمان ساخت آن طولانی شده و باید این را به عنوان ایراد آن در نظر گرفت

    مورد جزئیات
    نام پروژه همسا
    مکان موقعیت پروژه بلوار کوهک، منطقه ۲۲ تهران
    نوع قرارداد ساخت علی الحساب
    هزینه خرید زمین (قطعی) مشخص نشده
    هزینه تراکم و زمین (متری) ۶۵ میلیون ریال
    هزینه ساخت (متری) ۱۰۰ میلیون ریال
    هزینه خرید زمین و تراکم ۷۸۰ میلیون تومان (برای هر واحد ۱۲۰ متری)
    تعداد طبقات پروژه ۷ طبقه
    تعداد واحدهای مسکونی ۱۱۲ واحد
    متراژ واحدهای مسکونی ۱۲۰ متر مربع (تک تیپ)
    تعداد بلوک‌ها ۲ بلوک
    تعداد واحدهای مسکونی در طبقه ۸ واحد
    وضعیت پروژه در حال ساخت
    شروع کارگاه و گود برداری پس از اخذ جواز ساخت

    پروژه همسا با موقعیت مکانی عالی در منطقه ۲۲ تهران و واحدهای مسکونی تک تیپ با متراژ ۱۲۰ متر مربع، از طریق تعاونی مسکن ابنیه همسا در حال ساخت است. این پروژه با ۷ طبقه، ۱۱۲ واحد مسکونی، و ۲ بلوک به زودی شروع به ساخت و گود برداری خواهد کرد. همچنین، هزینه‌های تراکم و زمین به صورت قطعی مشخص شده و هزینه ساخت به صورت علی الحساب محاسبه می‌شود. اعضای تعاونی مسکن ابنیه همسا برای خرید زمین و تراکم به مبلغ ۷۸۰ میلیون تومان برای هر واحد ۱۲۰ متری خود ملتزم هستنند .

    پروژه همسا
    پروژه همسا
    شرکت تعاونی ابنیه همسا

    شرکت تعاونی عمرانی ابنیه در تاریخ 15/05/98 با هدف اجرای پروژه های عمرانی در قالب تعاونی به شماره ثبت 545286 تاسیس گردیده و پروژه همسا اولین پروژه در حال اجرا توسط این تعاونی میباشد و این سازنده فاقد سابقه ساخت بنام خود میباشد . اینکه مدیران و اعضای هیات مدیره این تعاونی سابقه حضور و ساخت در پروژه های دیگر را داشته باشند در این مطلب جزو سوابق محسوب نشده است .

    در صورت پیشرفت پروژه و ایجاد تغییرات در نحوه خرید و فروش و قیمتها این بخش بروزرسانی خواهد شد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه همسا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید یا برای بررسی پروژه های مشابه مانند پروژه تریتیوم  توسط شرکت نیکان سازه سدید، پروژه نارنجستان توسط تعاونی ابنیه اکام و پروژه دارایی توسط شرکت تعاونی کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور بر روی لینک های مربوطه کلیک فرمایید .

    همچنین بنا به درخواست کاربران اطلاعات مربوط به واریز اقساط اولیه در زیر قرار گرفته است :

    تاریخ پرداخت مبلغ پرداختی (ریال)
    10 تیر 1.5 میلیارد
    10 شهریور 1 میلیارد
    10 آبان 1 میلیارد
    10 دی 1 میلیارد
    30 اسفند 300 میلیون

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه