جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه شمیم رحمت 3 نخل واقع در بلوار کوهک منطقه 22

  • پروژه شمیم رحمت دارای چندین فاز اجرا شده ( پروژه ترنج ، پروژه امپریال ) و در حال اجرا توسط تعاونی شمیم رحمت با نام کامل مسکن شمیم رحمت کارکنان هوافضای سپاه میباشد و آخرین آن در فاز 3 پروژه نخل میباشد که شامل 4 برج 26 طبقه شامل 21 طبقه مسکونی + پارکینگ و همکف 6 طبقه شامل 2 طبقه تجاری،تفریحی،فرهنگی در مجموع 744 واحد مسکونی در متراژ 85 تا 256 متری میباشد .

    این پروژه هم اکنون در اسکلت طبقات 17 میباشد و زمان تحویل آن در اواخر سال 1405 توسط تعاونی اعلام شده است که ممکن است کمی با تاخیر روبرو شود که به دلیل وسعت پروژه طبیعی است . در ویدئو زیر میتوانید  نمای کلی پروژه شمیم رحمت را از دور مشاهده نمایید و تا موقعیت جغرافیایی آنرا دریابید.

    همچنین گزارش پیشرفت پروژه را میتوانید در قسمت های پایین مطلب مشاهده فرمایید . این بخش در صورت تغییرات این پروژه از قبیل اقساط ، قیمت ، عملیات ساخت و اعلامیه های تعاونی بروزرسانی خواهد شد .

     

    سهام پروژه شمیم رحمت 3

    نحوه واگذاری سهام پروژه شمیم رحمت 3 بصورت سهامی میباشد . بدینصورت که سرمایه گذاری در این پروژه بصورت سهام 10 متری میباشد و برای تحویل یک واحد 100 متری میبایست 10 سهم 10 متری خریداری شود . مزیت این نوع فروش این است که هر شخصی به هر مقداری میتوانید در این پروژه سرمایه گذاری کند و اگر مقدار سهامی که دارد تبدیل به یک واحد هم نشود مثلا 3 سهم 10 متری که در مجموع 30 متر است میتواند در انتهای پروژه به افرادی که میبایست سهام خود را برای تحویل گرفتن 1 واحد تکمیل کند به قیمت متراژ روز بفروشد .

    همچنین پروژه ای بنام پروژه امپریال پالاس توسط پیمانکار پروژه شمیم رحمت به اجرا در آمده و در مهرماه سال 1402 معرفی شده است که شرایط فروش مشابه همین پروژه دارد اما در نظر ماهیت کاملا متفاوت است و شرایط کارفرما ( مالک ) پروژه متفاوت است برای بررسی پروژه و کسب اطلاعات دقیق میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید . 

    متراژ هر سهم واریزی بروز قیمت امتیاز مجموع پیش پرداخت
    10 136.000.000 433000.000 570.000.000

    تاریخ بروزرسانی 1402/11/23 میباشد و قیمت ها در صورت تغییر بروز خواهد شد . 

    شمیم رحمت فاز 3
    شمیم رحمت فاز 3

    امکانات پروژه شمیم رحمت فاز 3 نخل

    پروژه نخل شامل امکانات بروز و لوکسی میباشد که به شرح زیر می باشد . همچنین با دقت به عکس بالا میتوانید مشاهده کنید که علت نامگذاری این پروژه به نخل شکل ساخت سازه آن میباشد که شبیه به درخت نخل میباشد .

    نوع فضا تجاری-تفریحی و فرهنگی
    سالن مراسم آقایان دارای ویژگی ویژه
    امکانات آبی استخر، سونا، جکوزی (آقایان و بانوان جداگانه)
    سالن ورزشی حرفه‌ای برای بانوان و آقایان بصورت جداگانه
    کافی‌شاپ مخصوص ساکنین و مهمانان
    سالن سینما و تآتر برای ساکنین
    کتابخانه برای ساکنین و عموم 
    سالن اجتماعات چند منظوره برای ساکنین
    خدکشویی برای ساکنین و عموم
    کارواش خودرو برای ساکنین و عموم
    فضای سبز و محوطه شامل فضاهای بازی کودکان، زمین‌های والیبال، بسکتبال و فوتبال
     

    با توجه به موقعیت قرارگیری این پروژه در محدوده کوهک منطقه 22 ، امکانات و متریال این پروژه از سطح قابل قبولی استفاده شده است زیرا در حال حاضر منطقه کوهک به دلیل رشد قیمتی و برج های نوساز شخصی ساز ، پروژه هایی با امکانات بالا و متریال خوب در حال اجرا دارد به همین دلیل در این پروژه امکاناتی نظیر مشاعات آبی بر خلاف دیگر پروژه های انجام شده وابسته به نهاد دولتی در نظر گرفته شده است و همچنین امکانات بروز دیگری در آن قرار گرفته شده است . 

    پروژه شمیم رحمت 3
    پروژه شمیم رحمت 3
    ویژگی های برج های نخل

    تعداد معاملات در پروژه نخل بالا است و عده بسیاری برای خرید و فروش به سراغ این پروژه می آیند در زیر به برخی از ویژگهی های این پروژه اشاره خواهیم کرد که میتواند برای سرمایه گذاران مناسب باشد .

    1. تنوع متراژ و آغاز با حداقل نقدینگی: این پروژه از ۱۰ متر تا ۲۶۰ متر متراژ واحدها را پوشش می‌دهد، امکان خرید با حداقل نقدینگی را فراهم می‌کند.

    2. تغییرات روزانه در قیمت: قیمت‌های پروژه به صورت روزانه بروز می‌شوند، که این امکان را به سرمایه‌گذاران می‌دهد تا زمان مناسبی برای خرید پروژه را انتخاب کنند.

    3. اقساط سبک و کم: پروژه اقساط ماهیانه سبک و مقرون به صرفه‌ای دارد که سرمایه‌گذاران را از بدهی‌های سنگین مصون می‌سازد. اما در حال حاضر به دلیل نزدیک شدن پروژه به مراحلی که هزینه بر میباشد قرار بر این شده است که اقساط پروژه سالیانه 2 بار افزایش بیابد در حالیکه تا پیش از این اقساط بصورت سالیانه افزایش میافت .

    4. سازنده با تجربه: پروژه توسط شرکت سازنده با رزومه قوی و تجربه در پروژه‌های مشابه اجرا می‌شود.

    5. موقعیت جغرافیایی استراتژیک: مکان این پروژه به رشد و توسعه آینده اطراف اشاره می‌کند و همانطور که در بالا اشاره نمودیم محدوده کوهک رشد قیمت بالایی داشته است .

    6. امکانات لوکس و مشاعات برج: برج دارای امکانات لوکس و مشاعات منحصر به فردی است که ساکنان از آن بهره‌مند می‌شوند.

    7. سرعت ساخت عالی: پروژه با سرعت ساخت فوق‌العاده انجام می‌شود.

    8. تنوع در متراژ: این پروژه تنوع زیادی در متراژ واحدها ارائه می‌دهد.

    تمام این عوامل باعث می‌شوند که سرمایه‌گذاران به انتخاب این پروژه جذب شوند.

    نقل و انتقال برج شمیم رحمت 3

    برج شمیم رحمت 3 بصورت قطعی در دفتر تعاونی نقل و انتقال میگردد و بصورت واریزی اولیه + امتیاز + اقساط میباشد . قیمت علی الحساب ساخت پروژه متری 6 میلیون تومان میباشد و واریزی تا تاریخ بهمن 1402 مبلغ 136.000.000 میلیون تومان میباشد که 35 میلیون تومان آن بابت تراکم و زمین و مابقی بابت قرارداد ساخت میباشد.

    قیمت پروژه نخل شمیم رحمت ۳ به صورت علی‌الحساب اعلام می‌شود. در فرآیند معامله، ابتدا اطلاعات فروشنده بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فروشنده مالک و در قید حیات است. سپس، مورد معامله باید قابل انتقال باشد و هیچ جریمه، مورثی، مهریه یا موارد مشابهی نداشته باشد. در انتها، امتیاز معامله توسط یک فقره چک بانکی منتقل می‌شود، که این انتقال بر اساس توافق طرفین صورت می‌گیرد.

    نمای پروژه نخل ( شمیم رحمت 3 )
    نمای پروژه نخل ( شمیم رحمت 3 )
    اقساط پروژه شمیم رحمت 3

    هر عضو در پروژه شمیم رحمت 3 بابت هر سهم 10 متری میبایست 48 قسط ماهانه 4 میلیون تومان پرداخت کند که روال تغییر قیمت تا کنون بصورت سالیانه بوده ولیکن از سال 1402 به بعد قرار بر این شده که اقساط هر 6 ماه تغییر نماید و تقریبا بعد از افزایش برج 3 به 4 میلیون تومان افزایش بعدی در برج 10 امسال به مبلغ 6 میلیون تومان ماهانه میباشد.

    به همین دلیل است با نزدیک شدن به این بازه های زمانی به دلیل بالا رفتن فشار فروش برخی از افراد که اقساط پروژه برایشان سنگین میشود قیمت ها کاهش میابد . در حال حاضر نیز به دلیل رکود بازار قیمت پروژه کاهش داشته و پیش بینی میشود با نزدیک شدن به برج 10 این روند شدت بیشتری بگیرد. 

    خلاصه وضعیت پروژه شمیم رحمت

    در قسمت زیر خلاصه وضعیت پروژه را به اختصار برایتان آورده ایم در صورت تغییر در وضعیت پروژه و شرایط آن این بخش بروزرسانی خواهد شد. 

    مورد مشخصات
    نام پروژه پروژه شمیم رحمت۳ (پروژه نخل)
    واحد تجاری  در اختیار اعضا نمیباشد
    تعداد واحدهای مسکونی 744 واحد
    مساحت کمترین واحد بالغ بر 110 مترمربع
    مساحت بزرگترین واحد 256 مترمربع
    تیپ‌های پلان واحدها 16 تیپ پلان مختلف
    تعداد اتاق‌ها دو خوابه و سه خوابه
    واحدهای سهامی 10 مترمربع برای هر سهم
    تاریخ تحویل پروژه  1405
    قیمت هر سهم 570 میلیون تومان بروزرسانی شده به تاریخ 1402/10/23
    اقساط ماهیانه هر سهم 4,000,000 تومان
    هزینه نقل و انتقال سهم 300,000 تومان
    سازنده پروژه هوا فضای سپاه
    رزومه سازنده پروژه شمیم رحمت 1 و 2، پروژه زیتون ها، پروژه شهید خرازی واقع در املاک منطقه 22.
    معمار و طراح پروژه آقای فرزاد دلیری
    کاربری برج شمیم رحمت 3 مسکونی و تجاری
    مرحله فوندانسیون
    زمان شروع پروژه 1399
    تعداد برج نخل 4 برج
    طبقات پروژه برج نخل 26 طبقه (21 طبقه مسکونی، 1 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی، 2 طبقه تجاری و تفریحی)
    تعداد واحدهای برج شمیم رحمت 3 8 واحد در هر طبقه (در کل 744 واحد)
    متراژها 110 متر تا 256 متر
    سازه اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره
    انتخاب واحد انتخاب واحد 1403
    موقعیت و لوکیشن پروژه شمیم رحمت 3

    پروژه شمیم رحمت ۳ در شرقی‌ترین نقطه منطقه ۲۲ واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی برجسته‌اش، در نزدیکی امکاناتی چون پارک جنگلی چیتگر، مجتمع تجاری و تفریحی طوبی، دریاچه شهدای خلیج فارس، و مرکز تجاری تفریحی ایران مال قرار دارد. همچنین دسترسی نزدیکی به اتوبان همت ، حکیم ، تهران کرج و آزادگان دارد.

    پروژه شمیم رحمت
    پروژه شمیم رحمت

     

    جمع بندی 

    این پروژه با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و همچنین کارفرما میتواند گزینه مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری باشد اما باید توجه داشته باشید که نحوه خرید و فروش شرایط خاص خودش را دارد . به دلیل اینکه سهام این پروژه به صورت 10 متری عرضه شده است ، تعداد زیادی خریدار در آن وجود دارد. 

    به عنوان مثال اگر در یک پروژه یک واحد 120 متری 1 مالک داشته باشد در این پروژه یک واحد 120 متری 12 مالک با سهام 10 متری دارد و همین امر باعث میشود که فشار فروش در برخی مواقع زیاد شده و باعث کاهش قیمت ها شود و همچنین برخی مواقع افزایش خریداران باعث بالا رفتن قیمت ها بصورت حباب شود. 

    در سال 1402 شروع قیمت این پروژه از 420 میلیون تومان به ازای هر 10 سهم بوده است و قیمت ها بر خلاف مسیری که بازار مسکن طی مینمود و در حالت رکود قرار گرفته بود تا مهرماه سال جاری به قیمت 620 میلیون تومان رسید . تعاونی در مهرماه سهام افرادی که اقساط شان را پرداخت ننموده بودند را به حالت مزایده گذاشت و این علتی برای عرضه بیشتر از تقاضا برای سهام این پروژه شد به همین دلیل در حال حاضر قیمت آن 540 میلیون تومان رسیده است.

    یکی دیگر از مواقعی که فشار فروشنده ها بالا میرود زمانی است که اقساط جدید اعلام میشود و از امسال به دلیل وارد شدن پروژه به مرحله جدیدی از ساخت قرار بر این شده که اقساط سالیانه 2 بار افزایش داشته باشد یعنی هر 6 ماه یکبار که با توجه به اولین افزایش قیمت در برج 4، افزایش قیمت بعدی در برج 10 سال 1402 میباشد و به همین دلیل با افزایش فروشنده ها ممکن است قیمت ها باز هم کاهش بیابد. 

    برج های شمیم رحمت
    برج های شمیم رحمت

    بطور کلی به دلیل حضور زیاد واسطه گران در بازار این پروژه قیمت ها ممکن است نوسانات زیادی داشته باشد اما در نظر داشته باشید که هنگام خرید سهام این پروژه باید مشخص نمایید که قصد شما سرمایه گذاری است و یا به عنوان مصرف کننده قصد خرید دارید زیرا با قیمت امروز یعنی متری 54 میلیون تومان به همراه اقساط تا 3 سال آینده گزینه های خرید دیگری نیز میتواند وجود داشته باشد.

    در حال حاضر میانگین قیمت منطقه 22 تهران 60 الی 70 میلیون تومان است در نتیجه بسته به میزان سرمایه شما میتواند شرایط سرمایه گذاری تان تغییر کند . همچنین در صورت ورود به پروژه افزایش اقساط آتی را مد نظر داشته باشید تا در هنگام رسیدن به موعد اقساط دچار مشکل برای پرداخت نشوید. 

    همچنین در نظر داشته باشید یکی از مزیت های این پروژه نسبت به دیگر پروژه های انجام شده توسط تعاونی های سپاه مانند شهرک خرازی این است که قوانین و محدودیت های اعمال شده بر روی آن پروژه ها در این پروژه وجود ندارد زیرا خرید آن از ابتدا برای عموم مردم آزاد بوده و سهامداران عمده مردم عادی میباشند ( محدودیت هایی مبنی بر نوع پوشش ، حیوانات خانگی ، ماهواره و …) 

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه خرید و فروش و انتقال و همچنین قیمت سهام پروژه شمیم رحمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . برای بررسی پروژه های مشابه در بلوار کوهک مانند پروژه بانک ملی چیتگر و پروژه الوند چیتگر بر روی لینک کلیک فرمایید . سرعت اجرای پروژه شمیم رحمت بسیار خوب میباشد اما اگر در منطقه کوهک به دنبال پروژه ای با زمان تحویل نزدیکتر هستید پروژه آفتاب مهتاب تحویل 1404 میباشد.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه