جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه سیمرغ چیتگر (سهم ارتش از ستین)

  • پروژه سیمرغ چیتگر توسط تعاونی مسکن پدافند در حال اجرا میباشد . این پروژه در واقع سهم تعاونی مسکن پدافند از پروژه ستین میباشد و از بلوک های همین پروژه به اعضای جدید توسط تعاونی مسکن واگذار میشود . پروژه ستین شامل 12 بلوک 12 طبقه که در هر طبقه 8 واحد مسکونی قرار گرفته شده و متراژ واحد های 60 ، 90 ، 120 و 180 متر میباشد . این پروژه در تاریخ 21 فروردین سال 1401 شروع به گودبرداری کرده است .

    پروژه سیمرغ
    پروژه سیمرغ

    پروژه سیمرغ ارتش

    پروژه پدافند هوایی ارتش حاصل مشارکت آرین سازه و تعاونی مسکن پدافند بصورت پیمانکار و کارفرما میباشد . سهم تعاونی از این مشارکت بصورت واحدهایی با متراژ قطعی میباشد . این تعاونی با توجه به توافقات بین خود و آرین سازه مقداری از سهم قطعی خود را به آرین سازه واگذار و در ازای آن متراژ قطعی در پروژه ستین دریافت کرده است . این متراژ قطعی برای رسیدن به یک واحد کامل نیاز به تکمیل متراژ دارد و آن مقدار مورد نیاز بصورت علی الحساب از آرین سازه خریداری شده است.

    شکل واگذاری این پروژه توسط تعاونی مسکن پدافند بدینصورت میباشد که برای یک واحد 60 متری 2 نوع فروش وجود دارد

    • یک واحد 60 متری شامل 26.7 متر قطعی 33.3 متراژ اضافی بصورت علی الحساب و پرداخت 366 میلیون تومان اقساط 36 ماهه هر قسط 3 ماهه 30.525.000
    • یک واحد 60 متری شامل 40 متر قطعی 20 متراژ اضافی بصورت علی الحساب و پرداخت 220 میلیون تومان اقساط 36 ماهه هر قسط 3 ماهه 24.440.000

    همچنین جدول فروش برای واحد هایی با متراژ بالاتر وجود دارد که در صورت نیاز به آخرین اطلاعات آن با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

    در این نوع فروش متراژ قطعی بر اساس قیمت روز دفترچه های پدافند ارتش محاسبه میشود یعنی اگر شما واحدی به 40 متر قطعی بخواهید باید بر اساس قیمت روز دفترچه های 60 متری پدافند مبلغ 40 متر آنرا به تعاونی مسکن ارتش پرداخت نمایید و مابقی که 220 میلیون تومان میبشود را بصورت اقساط علی الحساب بصورت 36 ماهه پرداخت نمایید .

    توجه داشته باشید متراژ علی الحساب شامل افزایش قیمت ساخت خواهد شد و متغیر خواهد بود ولیکن متراژ قطعی ثابت است همچنین در هنگام خرید متراژ های اولیه علاوه بر پرداخت مبلغ متراژ قطعی میبایست مبلغی نیز به عنوان پرداخت اولیه پرداخت شود . برای متراژ 75 متر ( با 26.7 متراژ قطعی ) مبلغ 165 میلیون تومان میبایست پرداخت شود .

    موقعیت پروژه سیمرغ چیتگر

    این پروژه در بلوار اردستانی واقع شده است و از نظر دسترسی به مترو 3 دقیقه پیاده روی و فاصله 5 دقیقه ای تا ایرانمال و دریاچه چیتگر دارد . همچنین دسترسی 1 دقیقه ای به اتوبان های حکیم ، همت ، اتوبان تهران – کرج و اتوبان شهید لشگری دارد . بطور کلی از لحاظ موقعیت جغرافیایی به شکل زیر میباشد

    • شمال: اتوبان حکیم، اتوبان همت، شهربازی هزار و یک شهر (بزرگترین شهربازی خاورمیانه) و کوه های البرز.
    • شرق: پارک بزرگ چیتگر،بازار بزرگ ایران مال، باغ گیاه شناسی، مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر
    • غرب: ایستگاه مترو (به فاصله دو دقیقه)
    • جنوب: اتوبان تهران-کرج
    پروژه سمیرغ ارتش
    پروژه سمیرغ ارتش

    تفاوت خرید از آرین سازه و تعاونی مسکن پدافند

    پروژه سیمرغ چیتگر و پروژه ستین آرین سازه یکی هستند تنها نحوه خرید از آن متفاوت است . برای افرادی که توان پرداخت مبلغ اقساط زیاد ندارند و همچنین ترجیح میدهند که متراژ قطعی بیشتری خریداری کنند تا شامل افزایش قیمت ساخت نشوند میتوانند از سهم تعاونی مسکن خریداری کنند زیرا برای خرید از تعاونی مسکن میبایست مبلغ متراژ قطعی را بروز پرداخت کنید و مبلغ اولیه برای ورود به پروژه بالا میباشد .

    اما برای خرید از آرین سازه میتوانید با شرایطی که شرکت خود تعیین کرده با مبلغ کمتر وارد پروژه شد و برای افرادی که توان پرداخت اقساط در طی 36 ماه آینده را همراه با پیشرفت پروژه دارند و ترجیح میدهند که بخش اعظمی از مبلغ واحد را بصورت اقساطی پرداخت کنند میتوانند از آرین سازه بصورت مستقیم خریداری کنند .

    در نهایت توجه داشته باشید زماندبندی ، مالکیت ، نحوه ساخت و تعهدات هر 2 پروژه بر عهده آرین سازه میباشد و تفاوتی در شکل اجرای آن وجود ندارد و تنها تفاوت در نحوه عضویت در پروژه میباشد که بستگی به نحوه سرمایه گذاری خریدار دارد .

    پروژه سیمرغ چیتگر
    پروژه سیمرغ چیتگر
    بررسی نهایی

    پروژه ستین آرین سازه در سال 1399 پذیره نویسی پروژه ستین را آغاز کرده و با توجه به وسعت پروژه زمان گودبرداری آن به دلیل طی شدن مراحل اداری جواز زمین به تعویق افتاده بود . در فروردین ماه سال 1401 کلیه مجوزات مربوطه اخذ شده و روال اداری آن طی شده است و عملیات ساخت آن آغاز شده است . این پروژه در حال حاضر پس از پروژه شمشاد سازمان جنگلها که شامل 16 بلوک میباشد و گودبردای خود را در فروردین 1401 شروع کرده است با 12 بلوک بزرگترین پروژه در حال اجرا در منطقه 22 تهران میباشد .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه سیمرغ چیتگر شامل قیمت ، جدول اقساط ، نحوه خرید و فروش و تفاوت های آن با پروژه ستین با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه