جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه ایران مال

  • همه چیز در مورد پروژه ايران مال

    همان طور که می‌دانید، امروزه بازارها، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری فراوانی در سر تا سر جهان به وجود آمده است. جدا از سودی که صاحبان این مراکز می‌برند، مردم نیز می‌توانند از امکانات گوناگون آن‌ها بهره‌مند شوند. تعداد این مراکز به نسبت گذشته بسیار بیشتر شده است و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. شاید در آینده بتوانیم مقادیر بیشتری از آن را در مناطق مختلف شاهد باشیم.

    پروژه ایران مال
    پروژه ایران مال

    خبر خوب این است که این مراکز تجاری در ایران نیز به چشم می‌خورد. در واقع تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا ایرانی‌ها بتوانند هر از چند گاهی به این مراکز مراجعه داشته و نیازهای خود را برآورده کنند. برخی از این مال‌ها از نظر ابعاد و تجهیزات با موارد خارجی در حال رقابت هستند.  با اینکه بسیاری از پروژه های ساختمانی مانند پروژه بانک ملی نیز فضای تجاری برای ساختمانهای خود در نظر گرفته اند اما آنها را یک مرکز تجاری واقعی که همه چیز در آن وجود دارد نمیتوان نامید

    ایران مال چیست و در کجا واقع شده است؟

    ایران مال را بدون شک باید بهترین مال یا همان مرکز تجاری در ایران به شمار آورد. این مرکز تجاری در جهان از لحاظ ابعاد، رتبه نخست را از آن خود کرده است. هیچ بعید نیست که صاحبان این پروژه بخواهند به ابعاد این مال در آینده اضافه کنند و خدمات دیگری را در اختیار مردم قرار دهند.

    از جمله امکاناتی که در پروژه ایران مال مشاهده می‌شود باید به موارد تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی اشاره داشت.و این بدان معنا است که مردم رفا برای یک یا دو دلیل به این مال مراجعه نمی‌کنند، بلکه آن‌ها قادر هستند تا کارهای متفاوتی را در آن انجام دهند و حسابی لذت ببرند.

    در کنار این مجموعه، دو هتل پنج ستاره نیز مشاهده می‌شود که این موضوع نیز در نوع خود جالب و قابل ستایش است. به وسیله این دو هتل، افرادی که از مناطق دیگر و به خصوص خارج از کشور می‌آیند، می‌توانند برای یک یا چند شب به استراحت پرداخته و از امکانات پایتخت بهره‌مند شوند. البته مردم از شهرهای گوناگون ایران نیز به سراغ این هتل‌ها می‌روند. تجهیزات در این دو هتل نیز در نوع خود بی نظیر است و نباید آن‌ها را فراموش کرد.

    حال اگر بخواهیم در مورد موقعیت ایران مال صحبت کنیم، باید بگوییم در نزدیکی دریاچه چیتگر و در منطقه 22 از شهر تهران واقع شده است .دسترسی به این منطقه نسبتا ساده است و به راحتی با تاکسی، مترو، اتوبوس و یا خودروی شخصی می‌توان به آن رسید.

    نحوه ساخت ایران مال

    ایده ساخت این پروژه به این صورت آمد که اشخاص می‌خواستند مرکز تجاری فوق‌العاده را در سطح کشورهای برتر دنیا بسازند. همین اتفاق نیز رخ داد و اکنون افراد از نتیجه آن لذت می‌برند. آقای علی انصاری را باید یکی از مهم‌ترین کارفرمایان این پروژه به حساب آورد. ضمن این که بانک آینده نیز سهم بزرگی را در سرمایه گذاری بر روی این پروژه ایفا کرد. فاز نخست این مجموعه به مساحت ۱٬۴۰۰٬۰۰۰ متر مربع در اردیبهشت ۱۳۹۷ رونمایی شده‌است. فاز دوم نیز سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید.

    پروژه ایرانمال
    پروژه ایرانمال

    از جمله اهداف سازندگان برای ساخت پروژه ایران مال باید به افزایش سرمایه گذاری‌ها، یاری رساندن به رشد مالی کشور، آشنایی افراد با نمادها و فرهنگ‌های ایرانی و همچنین جذب توریست‌ها از سر تا سر جهان به حساب آورد.

    زمان ساخت پروژه ایران مال

    جالب است بدانید که پروژه ساخت ایران مال به صورت رسمی در سال 1390 کلید خورد. این مسئله که افراد توانستند از آن زمان تا به حال، چنین امکاناتی را در دسترس قرار دهند، بسیار حیرت انگیز است. در آن زمان ایران مال پروژه چندان کاملی نبود، اما رفته رفته به امکانات آن افزوده شد. تا جایی که امروزه می‌توان تقریبا هر چیزی را در آن مشاهده کرد. حتی بخش‌هایی از این پروژه هنوز جای کار دارند و اگر افراد بتوانند به خوبی از عهده آن‌ها هم بر بیایند، باید به وجود چنین مرکزی افتخار کنیم.

    ایران مال چند واحد تجاری دارد؟

    در مجموع اگر بخواهیم حساب کنیم، باید بگوییم که واحدهای تجاری فراوانی در ایران مال به چشم می‌خورد. حتی ممکن است در آینده شاهد افزایش آن‌ها باشیم. البته همه چیز در این مال به واحدهای تجاری آن محدود نمی‌شود و مواارد دیگری شامل مراکز فرهنگی، فضای عمومی و تفریحی، فضای نمایشگاهی، هتل‌ها و پارکینگ را هم شامل می‌شود. این در حالی است که بخش عمده این مرکز تجاری را باید فضای عممی و تفریحی به شمار آورد که در حدود 30 درصد از آن را شامل می‌شود.

    پروژه تحاری ایرانمال
    پروژه تحاری ایرانمال

    پروژه های اطراف

    خبر خوب دیگر این است که علاوه بر خود ایران مال که انصافا از نظر ابعاد و امکانات چیزی کم ندارد، پروژه‌های دیگری نیز در اطرافش در حال ساخت است. پروژه ستین که خود شامل 12 بلوک است و پروژه نارنجستان آخرین انها میباشند ، پس تا چند سال دیگر باید انتظار اتفاقات شگفت انگیزی را در محله چیتگر داشته باشیم. این پروژه‌ها به صورت آپارتمانی، تجاری و تفریحی هستند .

    بخش های مهم ایران مال

    بخش‌های جذابی در ایران مال مشاهده می‌شود. با این حال از مهم‌ترین‌هایش باید به گالری خودرو، باغ، پیست یخ، سینما، فودکورت، آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، هتل و آب نماهای مجلل و شیک اشاره داشت. تمام این‌ موارد باعث شده‌اند تا جذابیت‌های ایران مال دو چندان شود. با این حال باید در نظر داشته باشید که مناطق دیدنی این مال به همین جا ختم نمی‌شود.

    سخن پایانی

    ایران مال در مقایسه با مال‌های بزرگ در دنیا چیزی کم ندارد و امکانات فوق‌العاده‌ای در آن مشاهده می‌شود. این امید وجود دارد که کارفرمایان بتوانند در آینده نیز چنین مراکز تجاری‌ای را ساخته و دربشان را به روی مردم باز کنند.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه