جستجو کردن

نوشته های اخیر

معایب خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران چیست ؟

  • هر زمان که تصمیم به انجام کاری بگیرید ، صدها دلیل برای انجام ندادن آن میتوان آورد که بهانه ای برای نشدن آن باشد . بطور کلی این موضوع بر روی هر نوع تصمیم گیری صادق است چه خرید آپارتمان ، سرمایه گذاری ، تغییر شغل و تصمیمات حساس زندگی ، در این اوقات تمامی نکات منفی به سوی شما می آید و این شمایید که باید آنرا از خود دور کنید .

    شاید در این مواقع یک شنیده یا مطلب منفی بتواند ذهن شما را سریعتر در جهتی که ترس دارید بکشاند و از تصمیم انجام آن منصرف کند . در مورد سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در منطقه 22 حرف و حدیث هایی است که برخی مواقع در اینستاگرام یا جاهای دیگر به آن پرداخته میشود .

    در این مطلب ما قصد بررسی این موضوع را داریم که اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران را دارید ، معایب و مشکلاتی که پیش روی شماست چیست ؟ هر آنچه لازم است بدانید در اینجا برای شما شرح داده میشود تا بتوانیم به تصمیم گیری شما در این امر کمک نماییم .

    معایب خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران چیست ؟
    معایب خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران چیست ؟

    هنگام خرید آپارتمان در منطقه 22 چه مشکلاتی وجود دارد ؟

    احتمالا اولین بحثی که به شما میگویند سند است زیرا بسیاری از پروژه هایی که قبلا در این منطقه ساخته شده است هنوز سند دریافت نکرده است و علت آن این است که توسط ارگانها بصورت انبوه ساخته شده است و در نهایت بدون رعایت الزامات شهرداری تحویل داده شده است . در حال حاضر مالکین باید ایرادات را رفع کرده و سند دریافت کنند . این اتفاق در ساخت و ساز هایی که در سالها پیش انجام شده است افتاده است .

    در حال حاضر حتی پروژه های دولتی تعهد تحویل سند میدهند ، پروژه های خصوصی که از ابتدا مشکلی نداشتند . در ضمن نداشتن سند دلیلی بر عدم مالکیت نیست نوع نقل و انتقال در تعاونی و سپس دفترخانه ثبت میشود و در نهایت خانه هایی که سند آنها آماده نیست در منطقه 22 با تفاوت 5 الی نهایت 10 درصدی پایینتر معامله میشوند .

    در مورد املاک تجاری و اداری هم توجه داشته باشید که وضعیت املاک اداری بسیار بهتر است ، زیرا مراکز خرید بسیاری وجود دارد و املاک تجاری تعداد زیادی دارد اما املاک اداری اینگونه نیست و همیشه در کمبود است . برج هایی که در نزدیک دریاچه ساخته شده اند مانند لکسون و برج جدید اداری و تجاری که بصورت هوم آفیس ساخته میشود. برای بررسی بیشتر میتوانید زمان شروع عملیات ساخت پروژه بیسموت را بررسی نمایید .

    مورد بعدی که در این منطقه وجود دارد پروژه های در حال ساخت و پیش فروش است که باید در مورد خرید از آنها تحقیقات لازم را انجام دهید . به دلیل اینکه قطعا شما با ماهیت پروژه های در حال ساخت آشنا نیستید قطعا در اینجا نیاز به دریافت مشاوره دارید . سعی نمایید تنها تعاونی هایی را انتخاب نمایید که سابفه ساخت داشته باشند .

    اگر پول کافی در اختیار داشته باشید که قطعا میتوانید پروژه هایی با وضعیت بهتری خریداری نمایید در واقع این نکته را بدانید منطقه 22 تهران برای افرادی که سرمایه کمی دارند همچنان گزینه خرید دارد و باید بدانید که برج 40 طبقه ای که در مرحله اسکلت خریداری مینمایید قطعا زمان ساختش مانند یک آپارتمان شخصی ساز نمیباشد و همچنین سرعت ساخت متفاوتی نیز دارد .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه