جستجو کردن

نوشته های اخیر

مشکل ساخت مسکن ملی در شهر ری

  • مسکن ملی یا نهضت مسکن ملی به نظر می‌رسد که در طراحی و اجرای آن برخی مشکلات و نقص‌ها وجود دارد که نیاز به تجدیدنظر و بهبود دارند. یکی از مسائلی که شما به آن میتوان اشاره کرد، شرایط ثبت‌نام در طرح است بصورتی که شرایط اینقدر زیاد است که این طرح فقط مختص افرادی میشود که از نظر اقتصادی بسیار ضعیف هستند و حتی توان پرداخت اقساط را نیز نخواهند داشت به همین دلیل است که اکثرا اقدام به فروش غیرقانونی امتیاز خود در بازار به مبالغ ناچیز 150 تا 200 میلیون تومان مینمایند .

    علاوه بر این، موضوع اراضی مورد نیاز برای اجرای مسکن ملی در شهر ری نیز به مشکلاتی می‌انجامد. این امر ممکن است باعث بروز تبانی‌ها و اختلافات منطقه‌ای شود که به نوبه خود ممکن است به فشارهای جدیدی بر افراد محلی منجر شود. این نیاز به مهاجرت به شهرهای دیگر برای دریافت مسکن ملی می‌تواند به خصوص برای افرادی که در مناطق محدودتر سکونت دارند، چالش‌هایی را ایجاد کند.

    مشکل ساخت مسکن ملی در شهرری
    مشکل ساخت مسکن ملی در شهرری

    برای بهبود نهضت مسکن ملی و حل این مشکلات، دولت می‌تواند به تعداد بیشتری اراضی مناسب برای ساخت مسکن ملی در مناطق مختلف تخصیص دهد تا افراد بتوانند در شهرهای خود به خانه دار شدن دست یابند. همچنین، تدابیری برای مقابله با مشکلات مرتبط با واگذاری واحدهای مسکونی به صورت غیرقانونی نیز لازم است تا از تضییع منابع عمومی جلوگیری شود و به افراد واقعاً نیازمند کمک شود.

    در منطقه 22 تهران نیز پروژه های ساختمانی تعاونی ساز زیادی وجود دارند که به منظور تامین نیاز به مسکن کارکنان نهادهای دولتی ساخته شده است و البته که میتواند کمکی برای خانه دار شدن آنها باشد ولیکن زمان تحویل آنها طولانی مدت و فروش آنها بصورت سهامی است به عنوان نمونه سهام پروژه مهتاب میتوانید بررسی نمایید .

    ضرورت حل و فصل مشکل مسکن در ری

    در جلسه‌ای که در ظهر دوشنبه، ۱۷ مهر ماه برگزار شد، مهدی باب‌الحوائجی در حضور خبرنگاران اظهاراتی داشت. او ابراز کرد که برنامه‌های او در راستای ارتقاء معیشت مردم و کمک به کاهش بارهای اقتصادی آن‌ها خواهد بود.

    مهدی باب‌الحوائجی به همه مدیران، مسئولان و رسانه‌های شهرستان ری توجه کرد و خطاب به آن‌ها گفت: ما باید گذشته‌ها و اختلافات را کنار بگذاریم و با همدیگر به میدان برویم تا وظایف خود را در مسیر توسعه شهرستان ری به عمل آوریم. وی تاکید کرد که این کارها باید با اتحاد، انسجام، مودت و برادری به سبک سیدالکریم(ع) انجام شوند.

    فرماندار ویژه شهرستان ری به تاکید اهمیتی که به پروژه‌های توسعه، رشد، حرکت و خدمت‌رسانی قابل مشاهده به مردم داده شده است اشاره کرد و گفت: ما باید سندی غنی و مبتنی بر اسناد و سیاست‌های بالادستی را تهیه و اقدامات خود را بر اساس آن تنظیم کنیم.

    باب‌الحوائجی کارگروه‌های مسکن، اشتغال و رفع موانع تولید را از مهمترین کارگروه‌ها برای اجرای برنامه‌ها خواند و تأکید کرد: از اهمیت بسیار بزرگی برخوردارند و باید برای جلوگیری از کاهش ظرفیت تولیدی و افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم به آن‌ها پرداخته شود.

    وی به ضرورت حل و فصل مشکلات مسکن در شهر ری اشاره کرد و تأکید کرد: باید اقداماتی انجام شود که مردم نیاز نداشته باشند که به پرند بروند تا مسکن ملی در اختیارشان قرار گیرد. برای این منظور، لازم است که اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و مشکلات مسکن حل و فصل شود.

    فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات کشوری، تأکید کرد: تمام ظرفیت‌ها باید به سمت برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکتی برای مردم جلب شوند تا تکلیف نمایندگان به عنوان عصاره ملت مشخص شود.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه