جستجو کردن

نوشته های اخیر

مبلغ رهن اجاره در نیاوران شهریورماه 1402

  • نیاوران یکی از مناطق معتبر و محبوب تهران است که با زیبایی طبیعی، مکانی مناسب، و ساختار شهری خاص خود به عنوان یکی از مقاصد مسکونی پرطرفدار جذب ساکنان می‌شود. با این حال، یکی از چالش‌های اساسی مرتبط با این منطقه قیمت بالای آپارتمان‌ها و ملک‌های مسکونی است که علت اول این است که از قدیم این محدوده در تهران به عنوان بالای شهر با هوای مطلوب شناخته میشده که در واقع محل زندگی افراد مرفه بوده است .

    مبلغ رهن اجاره در نیاوران شهریور 1402
    مبلغ رهن اجاره در نیاوران شهریور 1402

    نیاوران دارای خدمات و امکانات عمومی مناسبی مانند ساختمانهای لوکس، مراکز خرید، رستوران‌ها، پارک‌ها، و مراکز بهداشتی و درمانی است. این امکانات باعث افزایش جذابیت منطقه و به تبع آن افزایش قیمت ملک‌ها می‌شوند. تهران از چندین نقطه به کوه میرسد که در آن ساخت و ساز انجام شده است .

    نیاوران ، ولنجک ، آجودانیه ، دارآباد ، تجریش و نقاطی از منطقه 22 تهران بخش هایی هستند که در نزدیکی کوه قرار دارند . پایینترین قیمت مربوط به منطقه 22 تهران است و سازه هایی نظیر پروژه شمشاد جنگلبانی نمونه ای از پروژه هایی است که در نزدیکی کوه قرار دارند .

    رهن و اجاره در نیاوران چقدر است؟

    آخرین معاملات انجام شده در منطقه نیاوران به شرح زیر است. با این حال، باید توجه داشت که در مناطق شمالی تهران، قیمت‌گذاری مسکن علاوه بر معیار منطقه، تحت تأثیر عواملی نظیر نوع مصالح، ویژگی‌ها و امکانات موجود در یک ساختمان قرار می‌گیرد. بنابراین، ممکن است قیمت یک آپارتمان در این مناطق تا 70 درصد از متوسط قیمت منطقه بالاتر یا پایین‌تر باشد. علت این تفاوت‌ها نیز به دلایل مختلف باز می‌گردد. با این توصیفات، قیمت املاک در سطح منطقه برای شما ذکر شده است.

    امروز، قیمت‌های رهن کامل برای واحدهای ۷۰ تا ۱۴۰ متری در محله نیاوران را مورد بررسی قرار دادیم و توصیه می‌کنیم که اگر مبلغ ۱.۴ میلیارد تومان را به عنوان وجه پیش‌پرداخت برای رهن در نظر گرفته‌اید، از نگرانی خود بیرون بیایید. با این مبلغ می‌توانید یک واحد ۸۰ متری با ساختمانی که ۶ سال ساخته شده، رهن کنید.

    همچنین برای رهن کامل یک واحد ۱۱۰ متری که ساخت آن یک سال است، باید مبلغ ۲.۸ میلیارد تومان را پرداخت کنید.

    برای اطلاع دقیق‌تر درباره مبالغ رهن برای واحدهای ۷۰ تا ۱۴۰ متری با امکانات مختلف در منطقه نیاوران، می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، قیمت‌های رهن در این منطقه از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و آپارتمان‌هایی با متراژ بزرگتر نیز برای رهن تا ۳ میلیارد تومان موجود هستند. این قیمت‌ها به ویژگی‌های متغیری نظیر سال ساخت، موقعیت جغرافیایی، و امکانات مانند آسانسور، پارکینگ و انباری وابسته هستند.

    متراژ مشخصات سال ساخت رهن (تومان)
    ۷۵ ۲ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۸۹ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۸۵ ۱ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۴ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۹۵ ۲ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۴ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۱۰۵ ۲ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۷ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۱۱۵ ۲ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۴۰۰ ۲٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۱۲۵ ۲ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۸۹ ۱٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۱۳۵ ۲ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۴ ۲٬۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۱۴۵ ۳ خوابه – آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۴۰۱ ۲٬۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه