جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت فروش آپارتمان در محله های جنوبی تهران آبان 1402

  • در حالیکه محله‌های جنوبی تهران بیشترین تعداد واحدهای مسکونی با متراژ کم را در سطح تهران دارا می‌باشند و از قدیم این نوع واحدها مخاطبان خاص خود را داشته‌اند و بازار خرید و فروش آنها همیشه رونق داشته است، اما پس از رکود بازار مسکن، وضعیت به گونه‌ ای تغییر کرده که حتی این دسته از آپارتمان‌ها نیز با معاملات ضعیفی مواجه هستند و به رکود افتاده‌اند.

    دلیل این امر این است که حتی اگر فرض کنیم قرار باشد یک آپارتمان به ارزش 4 میلیارد تومان در این نقاط خریداری کنید، امکان تبدیل خودرو یا ملک دیگر برای خرید آن وجود ندارد و به دلیل افت شدید بازار نمیتوانید کالای دیگری را برای خرید ملک نقد نمایید .

    زیرا تمامی بازار در حال رکود است و امکان نقدی کردن هر نوع کالا، چه آپارتمان و چه خودرو و سایر اقلام، بسیار مشکل شده است. به همین دلیل، حتی اگر شما خریداری انجام دهید، معمولاً به مشکلات مالی بزرگی برای تامین وجه نقد بر خواهید خورد. این وضعیت نشان‌ دهنده  مشکل نقد نشدن  بازار مسکن به شکل کلی در این دوران از تاریخ است.

    قیمت فروش آپارتمان در محله های جنوبی تهران آبان 1402
    قیمت فروش آپارتمان در محله های جنوبی تهران آبان 1402

    قیمت فروش آپارتمان در محله های جنوبی تهران

    تعداد معاملات مسکن در منطقه ۱۹، با ۴۵ معامله، در شهریورماه سال جاری کم‌ترین معامله ملکی در شهریورماه امسال بوده است، که در مقایسه با سال گذشته تعداد معاملات افزایش یافته است. در شهریور ۱۴۰۱، تعداد ۳۵ معامله در منطقه ۱۹ به ثبت رسیده است. آمارها نشان می‌دهد که قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران نسبت به سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.

    بهتر است بدانید که بعد از منطقه 19 منطقه 22 پایینترین آمار معاملات مسکن را داشته ولیکن علت آن این است که به دلیل تعاونی ساز بودن این منطقه معاملات ثبت نمیشوند و در دفاتر تعاونی جابجا میشوند به عنوان مثال میتوانید نحوه خرید این پروژه را بررسی نمایید .

    متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۱۹ تهران در شهریور ماه امسال ۴۹ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان اعلام شده است، در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته این رقم ۲۱ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان بود.

    در شهرک شریعتی، واحدی با ۸۳ مترمربع زیربنا و ۶ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان و در محله خانی‌آباد نو، آپارتمانی ۱۱۸ متری و ۵ سال ساخت، ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    در محله دولتخواه، برای واحدی ۵۱ متری و ۸ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و در محله نعمت‌آباد، برای آپارتمانی ۹۵ متری و ۱ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    برای واحدی ۴۸ متری و ۱۵ سال ساخت در خانی‌آباد نو، ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و برای واحدی دیگر با ۷۶ متر مربع زیربنا و ۸ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه