جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت رهن و اجاره در میدان توحید آبان 1402

  • میدان توحید، یکی از مهمترین میدان‌های شهر تهران واقع در منطقه‌ ای مهم از پایتخت ایران است. این میدان به واسطه موقعیت جغرافیایی و تاریخی‌اش اهمیت بسیاری دارد. آن قرار گرفته در محله توحید که به عنوان یکی از مناطق معتبر تهران شناخته می‌شود که البته جزو مناطق قدیمی تهران نیز میباشد

    میدان توحید با داشتن ترافیک فراوان و تجمعی از افراد و وسایل نقلیه، به عنوان یکی از مهمترین مراکز شهری شهر تهران محسوب می‌شود. این میدان با داشتن تعداد زیادی فروشگاه و مراکز خرید، محلی برای خرید به شکل بازار گونه است .

    علاوه بر این، میدان توحید معمولاً میزبان مراسم‌ها و تجمعات عمومی در تهران نیز می‌شود. بنابراین، این میدان به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از مراسم های دولتی در این محدوده اجرا میشود .

    قیمت رهن و اجاره در میدان توحید مهرماه 1402
    قیمت رهن و اجاره در میدان توحید آبان 1402

    با تاریخچه و اهمیت‌های گوناگونش، میدان توحید به عنوان یکی از نقاط قابل توجه تهران، محل مهمی برای مسکن، تجارت، و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است که تاثیر بسزایی بر زندگی شهروندان این شهر دارد حال اگر بخواهیم در مورد رهن و اجاره در این منطقه بررسی انجام دهیم یافته های ما بدین شکل بوده است .

    قیمت رهن و اجاره آپارتمان در میدان توحید

    قیمت‌های اجاره خانه در میدان توحید با توجه به متراژ و امکانات متغیر است. به عنوان مثال، یک خانه ۷۵ متری با پارکینگ و آسانسور در این منطقه با پیش‌پرداخت ۷۲۰ میلیون تومان برای اجاره قرار داده شده است. همچنین، یک واحد ۹۵ متری با دو اتاق خواب، انباری، آسانسور و پارکینگ با پیش‌ پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان و اجاره ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در دسترس قرار دارد.

    علاوه بر این، واحد هایی با مساحت‌ و امکانات متفاوت نیز در این محله اجاره‌ای هستند. به عنوان مثال، یک خانه ۱۲۰ متری با سه اتاق خواب، انباری، آسانسور و پارکینگ با پیش‌ پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به متقاضیان پیشنهاد می‌شود. همچنین، یک واحد ۱۰۵ متری با پیش‌ پرداخت ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی نیز موجود است. بنابراین، در محله توحید تهران، می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه خود، انواع واحدهای اجاره‌ ای را بیابید در ادامه قیمت آخرین معاملات رهن و اجاره را در جدول زیر مشاهده خواهید نمود

    مساحت تعداد اتاق‌ها امکانات سال ساخت رهن (میلیون تومان) اجاره (میلیون تومان)
    75 متر 2 خواب پارکینگ، آسانسور، انباری 1390 720 0
    95 متر 2 خواب پارکینگ، آسانسور، انباری 1390 700 7.5
    120 متر 3 خواب پارکینگ، انباری 1387 700 1.5
    105 متر 2 خواب پارکینگ، آسانسور 1396 1,100 0.1
    65 متر 1 خواب انباری 1378 365 6

    بد نیست بدانید که برای مثال یک واحد 95 متری سال 1390 در این منطقه با قیمت 700 میلیون پیش ، 7.5 میلیون تومان اجاره معرفی شده است در حالیکه در منطقه 22 تهران یک واحد 110 متری 2 خوابه در طبقات بالای برج پارامیس در نزدیکی دریاچه که نمونه در حال ساخت آن برج های ترنج  است با قیمتی معادل 300 میلیون پیش و 15 میلیون اجاره میتوان یافت .

    این اختلاف قیمت زیاد مناطق دیگر با منطقه 22 تهران به این دلیل است که هنوز مردم به سکونت در این منطقه عادت نکرده اند در غیر اینصورت در محله توحید با کوچه های باریک و ترافیک سنگین چرا باید قیمت یک خانه آپارتمانی که قابل مقایسه با برج های نوساز منطقه 22 نیست از قیمت این منطقه بیشتر باشد ؟ اگر قیمت بالا را بخواهیم مانند موردی که در منطقه 22 مثال زده ایم تبدیل کنیم 300 میلیون 19.5 میلیون تومان در ماه میشود که رقمی بسیار عجیب است .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    تماس با کارشناس فروش پروژه